224 tāpat nostāsies vismaz 2.5-3x dārgāk ar atvešanu un reģistrāciju, taču šim jau VS numuri virsū.
GTV6 neviens par 3k nepiedāvā tepat LV jau reģistrētu.
Protams, zema starta cena vienmēr ir patīkami, un šim tā ir ļoti zema. Ņem tik ciet!
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Es saprotu, ka Tu vēlies pateikt, ka starta cena šādām tačkām ir mazsvarīga, bet pēc skata tā bundža ir laba un par 3k tādas citur dabūt nevar. Kad ņēmu Spaideri, tas Bitorbo bija kā variants, bet toreiz stāvēja par 4k. Par 3k toreiz būtu ņēmis Biturbo, bet Spaidera izvēli nenožēloju. Problēma man ir tā, ka es nevienu aparātu nepārdodu, tāpēc pagaidām, kamēr man auto nojume nav uzbūvēta, diezgan dārga glabāšana sanāktu.
Spaiderim par pusotru gadu servisā aizgājis 30Eur. Jāmaina gan būs putekļu gumija un dažas blīves, bet tas jau no vecuma jekuram auto.
Es saprotu, ka Tu vēlies pateikt, ka starta cena šādām tačkām ir mazsvarīga, bet pēc skata tā bundža ir laba un par 3k tādas citur dabūt nevar. Kad ņēmu Spaideri, tas Bitorbo bija kā variants, bet toreiz stāvēja par 4k. Par 3k toreiz būtu ņēmis Biturbo, bet Spaidera izvēli nenožēloju. Problēma man ir tā, ka es nevienu aparātu nepārdodu, tāpēc pagaidām, kamēr man auto nojume nav uzbūvēta, diezgan dārga glabāšana sanāktu.
Spaiderim par pusotru gadu servisā aizgājis 30Eur. Jāmaina gan būs putekļu gumija un dažas blīves, bet tas jau no vecuma jekuram auto.
Spiderim, iespejams, bus bijis rupigs ipasnieks agrak
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Gadījās iespēja dienu pavizinātis ar jauno Ghibli S Q4 ar V6 twinturbo 410zs benzina dzineju.
Šo auto kritizē visi, kam nav slinkums, gan ārzemju žurnālisti, kas braukuši, gan tie, kas tikai saloņa aptaustījuši, un arī tie, kas tikai foto redzējuši, un saskatījušies Youtube rullīšus. Pēc dienas ar šo auto man arī ir viedoklis, man ļoti patika. Viņa ir tieši tik mazāka par lielo QP lai būtu ērti un nebūtu baržas sajūtas, kāda ir QP. Gaita ir ļot komfortabla, pat Rīgas ielās un uz R20. Amortizatori regulējas atsevišķi no "Sport" režīma, kas ir svarīgi mūsu ceļos. Var ieslēgt visu "Sport" saglabājot komforta balstiekārtu. Skaņa virs ~3000 "Sport" režīmā ir izcila, nezinu kā no v6 turbo viņi to ir dabūjuši, bet skan ne sliktāk par atmosferisko Ferrari V8. Jau pazīstamais ZF automāts slēdzas izcili. Un Q4, kas var šķist lieks smagums kārtīgiem benzīngalvam, tos 410ZS tomēr notur pei asfalta, un nav vajadzīgi ideāli apstākļi un supervadītājs lai sasniegtu 100 km/h rūpnīcas norādītajās 4.8 sekundes.
Nezinu kada ir QV Giulia, bet Ghibli S Q4 ir komfortabli lietojams ikdienas auto, ar ko var zibenīgi sasniegt 50, 70 vai 110. Nu, tos ciparus, ar kuriem ikdiena parvietojamies Un silta vakara atvert logu, ieslegt "Sport", un izbraukt pa Aizkraukles HES tuneli vai Avotu ielu
Daudzi kritizē salona apdari, neesot pietiekami izsmalcināts un ekskluzivs. Varbut, bet tas neatpaliek no BMW F serijas auto, iznemot dazas detalas, kas aizgutas no FCA grupas lielas detalu kastes, bet ari tas to masinu neboja. Āda, aluminijs, pogas kvalitativas, plastmaas mīkstas. Tie, kas bruakuši ar lēta gala FCA mašīnām, protams, zina, ka multimediju ekrāns ir no Freemont, bet parasti jau Maserati ipašnieki nav braukuši ar Freemont, un par to neko nezina Galu galā nav tas sliktākais aparāts, varbūt dizains tāds vecmodīgs, bet funkcionāli ļoti ok.
Ar dīzeli tā noteikti ir cita mašīna. Ne velti lietotu auto tirgū dīzeļi ir daudz lētaki. Domāju, ar dīzeli man viņa nemaz nepatiktu. Šis 410zs auto vidēji pilsēta rādīja ap 13~15l, agresīvi braucot. Ļoti ekonomiski, manuprāt.
Par dzinēju bija jautājums, vai tas ir tāds pats ka Giulia QV? Sis ir 60 gradu V6, Giulia ir 90 gradu V60, vispār grūti saprast ar tiem FCA motoriem, gan Maserati, gan Alfai raksta, ka tas ir "designed by Ferrari and assembled by Ferrari", bet tomer ne tāds kā Ferrari pašu mašīnās. Maserati dzinējs diez gan droši ir bāzēts uz Chrysler Pentastar bloka. Alfas dzinējs esot tuvāks Ferrari V8.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
3gadīgi dīzeļi sākot ar ~35, benzīna versijas 45+. Tadas pa istam forsas masinas ir 50+
Un cenas ipasi nekrit. Manuprat, tas parada, ka masina nemaz nav tik slikta ka kritizeja specuki. Ja jaunus var dabut pa ~70, bet 3 gadigs maksa ~50, tie ir nepilni 30% tris gados, skiet loti labs raditajs. 555Eur menesi
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils 1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
elbee rakstīja:
yuran rakstīja:
viss kruta. Bet galvenais jautājums - cik maksā?
3gadīgi dīzeļi sākot ar ~35, benzīna versijas 45+. Tadas pa istam forsas masinas ir 50+
Un cenas ipasi nekrit. Manuprat, tas parada, ka masina nemaz nav tik slikta ka kritizeja specuki. Ja jaunus var dabut pa ~70, bet 3 gadigs maksa ~50, tie ir nepilni 30% tris gados, skiet loti labs raditajs. 555Eur menesi
555 menesī tas līzingā uz 30 gadiem tipa?
Kas tur jau tek ? Vieninieks ielikts CSDD
3gadīgi dīzeļi sākot ar ~35, benzīna versijas 45+. Tadas pa istam forsas masinas ir 50+
Un cenas ipasi nekrit. Manuprat, tas parada, ka masina nemaz nav tik slikta ka kritizeja specuki. Ja jaunus var dabut pa ~70, bet 3 gadigs maksa ~50, tie ir nepilni 30% tris gados, skiet loti labs raditajs. 555Eur menesi
555 menesī tas līzingā uz 30 gadiem tipa?
Kas tur jau tek ? Vieninieks ielikts CSDD
Ta tomēr itāļu mašīna, kaut kam ir jātek!
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Ghibli foršs, bet haltūra tur ir ar to salonu.
Visas pogas ir no tā paša fiata. Durvīs logu kontrole, zem stūres radio pogas, gaismas slēdzis un instrumentu apgaismes spilgtums. Un gan vēl kādas.
Viņas jau nav sliktas, bet auto par tādu cenu varēja labāk. Vai kā Lauris saka, labi vien ir ka maserati īpašnieki nav redzējuši fiatu un viņiem tas netraucē
Uconnect - viena no labākajām auto multimēdiju sistēmām tajos gados. Ghibli tiesa ir tikusi švakāka verisja nekā fiatam . Un FCA problēma ar šo sistēmu ir koorperatīvais piderasms. Kur dažus labus atjauninājumus liek tikai uz jaunākām sistēmām kur mierīgi varēja arī uz vecākām uzlikt (dzelži atļauj). Piemēram Siri un Google assistant integrācija.
Iespamoju, tagad labāk palika
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga 1984 Alfa-Romeo 90
tagad no mana skatu punkta
ghibli (vecais) ir baigi ok aparats tehniski diezgan vienkarsš apkopes lidz bridim kad jasak list dzilak, nedaudz tekosa ella no turbinam utt nozime ka motors lauka, man vins patik looooooti
3200 gt super tacka tiem kam nepatik youngtaimeri, daudz tehniskie izpildijumi atgadina un pat ir identiski ar 166, regularas apkopes un bus ok, logu pacelaji ir vaja vieta, stikls ir par smagu bet tas ir remontejams
quattroporte skan labi, tehniski baigi nav atskiribas, selespeds ir tas pats kas gta, pedejos gadus klasiskais automats
mana skatijuma 3200 vai ghibli ir ists benzingalvu auto
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās