Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
1.9 jtd raustās dzinējs
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 1.9 jtd raustās dzinējs 
Sveiki!
AR 159 SW 2009.g., 1.9 jtd 110 kW, mehāniskā pārnesumu kārba
Problēmas apraksts:
1. Braucot ar paaugstinātu ātrumu, piemēram, 4 ātrums un apgriezini ir 1,2-1,5 tūkst. vai 3 ātrums un tādi paši apgriezini utt., spiežot uz gāzi(mēreni, ne grīdā) sākas traka mašīnas raustīšanās, tas ir ne vienmēr, bet periodiski
2. Periodiski tukšgaitā nevienmērīgi strādā dzinējs - lēkā tahometrs +/-0.1 tūkst. diapazonā

Kur varētu būt vaina vai tomēr norma? Vai saistīts savā starpā šīs problēmas(abas periodiskas)?
Kaut ko līdzīgu saista spiediena parveidotāja salūšanas gadījumā... tiesa?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MAF, CKP, degvielas sistēma. Lai nezīlētu, pieslēdz diagnostiku.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Saksim no sakuma, dizelim 1200 un 1500 apgr. Minute ir stipri par zemu, nevis pasugstinsti, tapec ari tada problema ir. Turi apgriezienus virs 2000 un so problemu nekad nesatiksi. Nav jsu benzinmotors ar 6 vai vairak cilindtu lai brauktu tik loooti zemos apgriezienos!


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Biker pilnīga taisnība. Dīzelim normāli apgriezieni ir 1,8-2,5 tūkst, pie tam pirmos km aukstā laikā vēlams turēt ap 2 tūkst. un pēc tam lļidz motors uzsilst 2-3 tūkst. un ātrumus jāpārslēdz pie 2,5-3 tūkst, ja ieskrienies. vienmērīgi braucot var nolaist līdz 1,6.
1,2-1,5 ir mašīnas mocīšana. Arī degvielu padod vairāk, kā vajag. visdrīzāk ar kvēpiem aizaudzis viss, kas vien var aizaugt no šādas braukšanas, tāpēc motors nevar normāli "elpot" un izvadīt atgāzes - tāpēc raustas. Arī motors ziemā daudz lēnāk uzsils. sāc ar to, ka ar siltu motoru un atslēgtu kondišku izgāzē līdz 4-5 tūkst.apgriezieniem, redzēsi melnu mutuli sev aizmugurē - tā nevajadzētu būt, ja brauktu normāli.
ir tehniskajā specenē tāds rādītājs: Torque:    320 Nm/2000 rpm. tad nu tā ir norāde, kad autiņam sākas max vilkme. ap šo rmp motors jūtas "komfortabli".


p.s.nesen braucu ar vienu taxi, benzīnnieku, kas pārslēdza pie 1,3-1,4  Embarassed un sūdzējās, ka eļļu ēd motors  Laughing teicu, lai nemoka autiņu, darba apgriezieni atmosfēriskajam benzīnniekam tik sākas pie 2,6.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pie viena - ir 1,9 88kw iekš 159. Pēc piešķilšanas vēsākā laikā var noslāpt pie uzsākšanas pat līdzenā vietā. Ja auto slīpumā, tad izkustināt var tikai baigi slidinot sajūgu, i to, parasti noslāpst. Braukt it kā māku.
Kaitina, braucu ārā no stāvvietas, mani palaiž un noslāpstu Very Happy kā vakar būtu tiesības nolicis, biļin.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:

ir tehniskajā specenē tāds rādītājs: Torque:    320 Nm/2000 rpm. tad nu tā ir norāde, kad autiņam sākas max vilkme. ap šo rmp motors jūtas "komfortabli".


vai tas tā ir visās droseles atvērumu pozīcijās? Vai tas tā ir dēļ motora konstrukcijas, vai dēļ motora "barošanas" sistēmas, vai vadības sistēmas?



Pēdējoreiz rediģējis Nr.7 Tue Nov 07, 2017 7:41 pm; pavisam rediģēts 2 reizes

_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pec pieskilsanas paris reizes uzgaze lidz 3 -4 tukstosiem, problema nebus, ta ir visiem 8v it ipasi necipotiem Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
zeenjaa rakstīja:

ir tehniskajā specenē tāds rādītājs: Torque:    320 Nm/2000 rpm. tad nu tā ir norāde, kad autiņam sākas max vilkme. ap šo rmp motors jūtas "komfortabli".


vai tas tā ir visās droseles atvērumu pozīcijās? Vai tas tā ir dēļ motora konstrukcijas, vai dēļ motora "barošanas" sistēmas, vai vadības sistēmas?

īsti nesapratu vai tā ir ironija, ja tā, tad saprotu par ko. Ja nopietns jautājums tad jāiedziļinās detaļās.
Bet rakstīts bija kā atbilde uz izskanējušu problēmu, bez detaļām. doma bija, ja gribi paātrināties, tad zem 2000 rmp nelaid, tad nekas neraustīsies (ja viss cits kārtībā).

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:
Biker pilnīga taisnība. Dīzelim normāli apgriezieni ir 1,8-2,5 tūkst, pie tam pirmos km aukstā laikā vēlams turēt ap 2 tūkst. un pēc tam lļidz motors uzsilst 2-3 tūkst. un ātrumus jāpārslēdz pie 2,5-3 tūkst, ja ieskrienies. vienmērīgi braucot var nolaist līdz 1,6.
1,2-1,5 ir mašīnas mocīšana. Arī degvielu padod vairāk, kā vajag. visdrīzāk ar kvēpiem aizaudzis viss, kas vien var aizaugt no šādas braukšanas, tāpēc motors nevar normāli "elpot" un izvadīt atgāzes - tāpēc raustas. Arī motors ziemā daudz lēnāk uzsils. sāc ar to, ka ar siltu motoru un atslēgtu kondišku izgāzē līdz 4-5 tūkst.apgriezieniem, redzēsi melnu mutuli sev aizmugurē - tā nevajadzētu būt, ja brauktu normāli.
ir tehniskajā specenē tāds rādītājs: Torque:    320 Nm/2000 rpm. tad nu tā ir norāde, kad autiņam sākas max vilkme. ap šo rmp motors jūtas "komfortabli".


p.s.nesen braucu ar vienu taxi, benzīnnieku, kas pārslēdza pie 1,3-1,4  Embarassed un sūdzējās, ka eļļu ēd motors  Laughing teicu, lai nemoka autiņu, darba apgriezieni atmosfēriskajam benzīnniekam tik sākas pie 2,6.


Tas viss ir skaidrs. Bet pievērs uzanību vārdam periodiski... Nav tā kad visu laiku šī problēma , bieži vien tās mērenās braukšanas laikā viss ir kārtībā, mašīna neraustas un uzņem mierīgi ātrumu, bet PERIODISKI uz tādiem pašiem apgriezieniem mašīna sāk raustīties. Tas ir aizdomīgi. Protams uzņemot ātrumu tiek pārslēgts ātrums pēc 2 t. apgriezienu.
Un gribētos dzirdēt viedokli arī par tukšgaitā periodisku tahometra lēkāšanu.
Jo uz doto brīdi atbildes ir no sērijas , kad atnāk pacients pie daktera un saka :" Dakter , man sāp vēders. Sāpes pastiprinās , kad uzspiež uz kreisiem sāniem". Dakters atbild:" NU tad neaiztiec vēderu, tad nesāpēs". Vai no tā paliek pacientam skaidrs , kas ar viņu notiek?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Janis. rakstīja:
Jo uz doto brīdi atbildes ir no sērijas , kad atnāk pacients pie daktera un saka :" Dakter , man sāp vēders. Sāpes pastiprinās , kad uzspiež uz kreisiem sāniem". Dakters atbild:" NU tad neaiztiec vēderu, tad nesāpēs". Vai no tā paliek pacientam skaidrs , kas ar viņu notiek?


es Tavā vietā ietu pie daktera uz analīzēm (šajā gadījumā piespraustu kompi OBD caurumā) naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT pareizi saka, internetā grūti jebko diagnosticēt. jāslēdz kompis un jāskatās, ko šis saka. iemeslu var būt daudz nu t.i. vairāki.
Man līdzīgi bija neilgi pēc pirkšanas. Nočipoju izņēmu kvēpu filtru, bet neiztīrīju kolektoru  :lisijs: cerēju, ka normāli braucot un tīrot ar tautas metodi ar laiku izkvēpinās visu lieko, bet pēc ziemas un ļoti īsām ziemas braukšanām kopsakarā ar tomātkārbu sāka dīvaini uzvesties un nevarēju TA iziet. Rezutlātā fficinā viņi dikti cīnījās lai iztīrītu man to izplūdes gāzu sistēmu. Tagad braucot viss kārtībā, bet stāvot tik un tā staigā +/-100 rmp, īpaši kad auksts. Bet citas vainas neatrada. braucu nepievēršu uzmanību. jebkura vaina agrāk vai vēlāk izlien uz āru  Embarassed  Laughing
es sāktu ar visu filtru nomaiņu, ja neesi to darījis pēc pirkšanas vai pēdējos 10k km- gaisa, degvielas, eļļas, eļļu nomainītu, pēc tam kārtīgi izgāzētu (cik sapratu svarīgi darba temperatūrā un ar izslēgtu kondišku). un pēc tam tad domātu tālāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Paldies Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un jautajums kur pildi degvielu? Jo slikta degviela ari dara brinumus.

Un tas viss vienalga neizsledz apstakli ka ar dizeli neviens nemegina spiest gazi un paatrinaties pie 1200rpm  gejs


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Biker rakstīja:
Un jautajums kur pildi degvielu? Jo slikta degviela ari dara brinumus.

Un tas viss vienalga neizsledz apstakli ka ar dizeli neviens nemegina spiest gazi un paatrinaties pie 1200rpm  gejs


Degvielu pildu tikai Neste. Es arī to ne praktizēju, bet taču sanāk kādreiz braucot ārpus pilsētas, ka vajag samazināt ātrumu uz 70....un ja stāv 5 ātrums un mēģina mēreni uzņemt ātrumu , tad tie apgriezieni ir 1.2-1,5 robežās. Un tad kādreiz ir tā raustīšanās, kādreiz mierīgi uzņem ātrumu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
bet varbūt tas nemaz nav dzinējs, bet sajūgs, vai spararats ?


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database