Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
159. 1.9 jtdm 16V automātiskās kārbas pārbaude, remonts.
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 159. 1.9 jtdm 16V automātiskās kārbas pārbaude, remonts. 
Sveiki,

Interesē, kur labāk vest uz pārbaudi automātisko kārbu, kur labāk remontēt?

Ir tā, ka pārslēdzoties liekas ka izslīd sajūgs, pie luksaforiem ja neber grīdā, tad pārslēdzas samērā pie lieliem apgriezieniem.
Brīvgaitā diezgan grūti motoram jo liekas, ka nav līdz galam sajūgs izspiests.

Tagad pēdējā laikā parādījusies vibrācija pārsvarā 2.3.4. ātrumā strauji paātrinoties. Kad ieskrienās un atlaiž gāzi, nekas nevibrē!

2006.gada 6 pakāpju automāts ar trip tronic iespēju.

Pirms 1 mēneša autobravā uztaisīja eļļas apkopi, bet tas sajūgs jau liekas, ka izslīd kādu laiku.

Lūdzu kādu ieteikumu!

Paldies.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 159. 1.9 jtdm 16V automātiskās kārbas pārbaude, remonts. 
Uģēns rakstīja:
Sveiki,

Ir tā, ka pārslēdzoties liekas ka izslīd sajūgs, pie luksaforiem ja neber grīdā, tad pārslēdzas samērā pie lieliem apgriezieniem.
Brīvgaitā diezgan grūti motoram jo liekas, ka nav līdz galam sajūgs izspiests.

Paldies.


kas ir Brīvgaitā? stāvot D režīmā ar nospiestu bremzi? vai P vai N režīmā? D režīmā stāvot tas ir normāli, ka autiņš grib kustēt uz priekšu.
tas q-tronic pielāgojas braukšanas apstākļiem, ja katreiz paātrinoties spiedīzi grīdā, tad viņš vēl kādu laiku pārslēgsies pie lieliem apgriezieniem, ja spiedīsi pedāli saudzīgi, tad pēc laika viņš sāks pārslēgties pie mazākiem apgriezieniem. to automātu kontrolē dators līdz ar to viņš nestrādā tādā kā vienā režimā visu laiku. Pie tam, ka brauksi slēgājot pats ātrumus un pārslēdot pie 4000 rmp, tad atslēdzot atpakaļ automātiskajā, viņš turpinās pārslēgt pie 4000 rmp.

Cik mani konsultēja Ficinā, esot kaut kāds automātu kantoris labs, vienkāršākais risinājums ir aizbraukt un kopā ar eļļas maiņu "restartēt" kārbas vadību, lai izdzēš uzkrātos iestatījumus/pielāgojumus.

Bet pa lielam man uz 2009.gada q-tronic arī visi līdzīgi raksturojumi un cik sapratu, tad tas ir nomrāli.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu ar bračkas audi, stāvot pie luksaforiem ar nospiestu bremzi D režīmā, negurst tā kā alfa.
N režīmā samērā ok. P režīmā ja apstājas slīpumā, tad arī ļoti grūti motoram.

ir zināms tas automātu kantoris kur to var darīt?

Ir arī tāda svilpojoša skaņa paātrinoties, ari pie 100km/h var dzirdēt nedaudz, ja izslēdz mūziku!

Man tā vibrācija biedē.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Uģēns rakstīja:
Nu ar bračkas audi, stāvot pie luksaforiem ar nospiestu bremzi D režīmā, negurst tā kā alfa.
N režīmā samērā ok. P režīmā ja apstājas slīpumā, tad arī ļoti grūti motoram.

ir zināms tas automātu kantoris kur to var darīt?

Ir arī tāda svilpojoša skaņa paātrinoties, ari pie 100km/h var dzirdēt nedaudz, ja izslēdz mūziku!

Man tā vibrācija biedē.


par servisu - uzzvani pakonsultējies Fficinā, cik sapratu viņi šo opciju netur noslēpumā.

Automātu salīdzināšana ar citām markām ir diezgan nevietā, jo pat vienādas kārbas dažādās auto markās mēdz uzvesties diezgan atšķirīgi.
D režīmā kārba vienmēr ir ātrumā, pārējais ir niances, bet nedomāju, ka tas ir defekts.
svilpojoša skaņa var būt da jeb kas... caurums kādā no ieplūdes/izplūdes trubām, turbīna var svilpot utt. internetā to nediagnosticēsi.
tieši tas pats par vibrēšanu, varbūt pat tas nav no kārbas. dīzelis pats par sevi vibrē neganti  Laughing  sevišķi alfas 1,9 dīzelis ir salīdzinoši skaļš un vibrācijas lielākas, kā citiem. bet tas atkal jau nav defekts, jo volvo vecie tarkšķi skaitījās ūber-super uzticami un ilgmūžīgi, bet nu no traktora maz pēc skaņas atšķīrās  Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 159. 1.9 jtdm 16V automātiskās kārbas pārbaude, remonts. 
Par šo runājot, biju RECRO, nomainīja eļļu 2,4 JTDM automātam ar tf-80 kārbu, pateica ka nevar noresetot kompi lai mācītu kārbu pa jaunu, ja būtu uz volvo tad varētu, uz Alfas nevarot Very Happy
Citāts:


Cik mani konsultēja Ficinā, esot kaut kāds automātu kantoris labs, vienkāršākais risinājums ir aizbraukt un kopā ar eļļas maiņu "restartēt" kārbas vadību, lai izdzēš uzkrātos iestatījumus/pielāgojumus.

Bet pa lielam man uz 2009.gada q-tronic arī visi līdzīgi raksturojumi un cik sapratu, tad tas ir nomrāli.


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man Fiatam Recro (cēsis) sataisīja kārbu no pilnīga sprāgoņa. Principā visas iekšas samainīja. Vēl divu gadu garantija. Šiem ir modernākās iekārtas kārbu testēšanai un kalibrēšanai. Viss tur labi. Programmēšanu gan darīja dīleris.
159 eļļas maiņu veicu Raap (rīga) servissā. Pēc eļļas maiņas kārba sāka strādāt maigāk. Viss bija labi.
Tā kā rekomendētu abus kantorus.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database