Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
2.0 TS problēma ar aukstu startu!!!
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 2.0 TS problēma ar aukstu startu!!! 
Dzinēju var palaist tikai ar 4-5 reizi. Pirmais piegājiens vispār pa tukšo. Svarīgi piebilst, ka man šī problēma parādās kopā ar ziemas salu. Respektīvi silts dzinējs ierūcas bez problēmām. Kāds var palīdzēt ar info? KV devējs samainīts, tosolo temp samainīts! metkām liekam mieru, kā arī akumulatoram.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tas taču ir benzīnnieks - viss var būt gaužām vienkārši. Piem, aizdedzes sveces.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kā tur, 145 bija nevis OBD2, bet kaut kāds veco laiku štepselis kompim?  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jā, tur ir vajadzīga pāreja, lai varētu piespraust standarta OBD2
Bet ja būtu kāda problēma, kuru var diagnosticēt mašīnas kompis, tad uz paneļa iedegtos "Check" (sarkanas sprauslas veidolā)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Varbūt degvielas sūknis nespēj uzsūknēt sākumā?
Man 75'ajai ar ķīniešu sūkni bija līdzīgi - jāstartē ilgi un kad pielec, tad stipri švakāk uzņem apgriezienus, kā ar normālu sūkni.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 2.0 TS problēma ar aukstu startu!!! 
Rihis rakstīja:
Pirmais piegājiens vispār pa tukšo.


Kā ta tas ir "pa tukšo"? Varbūt starterī vaina?


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kompresija vispar vel ir palikusi?


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neste rakstīja:
Jā, tur ir vajadzīga pāreja, lai varētu piespraust standarta OBD2
Bet ja būtu kāda problēma, kuru var diagnosticēt mašīnas kompis, tad uz paneļa iedegtos "Check" (sarkanas sprauslas veidolā)


Mēģināju ar Gutmann kko izlasīt, bet info apmaiņa praktiski nekāka. Citas kastes man pieejamas nav Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Varbūt degvielas sūknis nespēj uzsūknēt sākumā?
Man 75'ajai ar ķīniešu sūkni bija līdzīgi - jāstartē ilgi un kad pielec, tad stipri švakāk uzņem apgriezienus, kā ar normālu sūkni.


Cik vienā minūtē jāpārpumpē???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Rihis rakstīja:
j.k. rakstīja:
Varbūt degvielas sūknis nespēj uzsūknēt sākumā?
Man 75'ajai ar ķīniešu sūkni bija līdzīgi - jāstartē ilgi un kad pielec, tad stipri švakāk uzņem apgriezienus, kā ar normālu sūkni.


Cik vienā minūtē jāpumpē???

Nezinu - bet spiedienam rampā būtu jābūt virs ~2.5bar+ tukšgaitā imho (precīzāk vari paskatīties AutoDatā vai taml). un izslēdzot motoru spiedienam nebūtu būtiski jākrīt kādu laiku - ja krītas, tad iespējams ka ir kāda noplūde, vai spiediena regulators nestrādā kā nākas.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database