Piezīme nr.1 - Sākums
Meklēju dīzeli, jo patīk ņūtonmetri un arī braucu salīdzinoši daudz. Tāpat arī interesēja automāts (pabraukāju ar draudzenes mašīnu, kas arī ir aut. Iepatikās slinktot pilsētā. Sagribējās arī sev tādu). Nenožēloju.
Starp abiem dīzeļiem nebija favorītu - 1.9 taupīgs - forši, 2.4 žiperīgāks, arī forši...
Arī bez tā, sastādītais wishlist diezgan konkrēti samazināja pieejamos variantus. Uz konkrēto auto sākumā tā baigi neskatījos, jo likas par dārgu.. Bet nu jostu savilku, cenu mazliet nokaulēju un jau 4 mēnešus stūrēju Alfu...
Piezīme Nr.2 - Kas lācītim vēderā
2008.g. (MY2008). 2.4 dīzeļa dzinējs ar automātu. Pirkts tika Ficinā ar veiktu aptkopi un uzreiz tika arī veikta čipošana, filtra izņemšana, EGR atslēgšana jo bez tā auto tak "neejot"

Autiņš ir ar Ti versiju, ir pāris praktiskas dabas mīnusu, bet papildus smukumu ir stipri vairāk -->
+ smuki lieli diski, bet krata pa mūsu ceļiem
+ platie sliekšņi, arī smuki bet kāpjot laukā viegli sasmēt bikses. Pats jau esmu iemācījies, bet pasažieri tomēr pamanās sasmērēties
+ melnie griesti - arī smuki un mīnusu te neredzu (vasarā pastāvot saulē tā pat ir karsti, tas vairs neko nemaina)..
+ dziļi un ēri priekšējie sēdekļi - arī viss forši, bez mīnusiem..
+ auto ir mazliet zemāks - nu jā, var aizķerties, bet vēl neesmu..
+ gan jau ir vēl citas dizainiskas fīčas, kā sportīgāka stūre, sarkani diedziņi salonā utt..
Kopumā nenožēloju, ka gan jau samaksāju vairāk par to Ti, bet tās padara skaistu vēl skaistāku
Piezīme Nr.3 - Braukšana
1) 2.4 + čips - iet labi, bet kā jau teicu, īsti nevaru salīdzināt ar stāvokli bez
2) R19 un sēdinājums - auto ir cietāks, vairāk kratās pa mūsu šosejām un konkrēti "sāp", kad pagadās kādā lielākā bedrē iebraukt
3) Apakšai ir pašvaka skaņas izolācija - dzird riepas, it sevišķi braucot pa Latvijas mazo šoseju rupjo asvaltu.
Piezīme Nr.4 - Pirmie 10 K km
1) Iztīrīts ieplūdes kolektors (izmaksas nezinu, problēma pastāvēja pērkot auto, Ficina šo darbu paņēma uz sevi);
2) Priekšējās kreisās augšējā un apakšējās sviras - izmaksas 300+ LVL, detaļas oriģinālās pirktas un uzstādītās Autobravā ar 2 gadu garantiju

3) Iepirkti ziemas 17''diski (175 LVL ebay, ieskaitot piegādi) un 215/55/R17 (ap 400 LVL) ziemas riepas.
4) Bija neliela aizķere ar ātrumu pārslēgšanos. Atrisināja ar programmatūras atjaunināšanu un 1 litra eļļas pieliešanu
5) Draudzene aizķēra betona stabu -->jauns bamperis
6) Līdz ar jaunā gada iestāšanos būs arī eļļas maiņa un pakaļējo bremžu maiņa.
Kasko ap 300 LVL (if). Varētu ar kārtu lētāk, bet man svarīgi, lai pārāk nečakarējas un ar bamberi viss bija ļoti ātri. Apmierinats.
Piezīme Nr.5 - Statistika
Degvielas patēriņš - šoseja 6.7 (vasarā sēņojot) un līdz 7.5 l/100km (steidzoties), pilsēta režīmā guļamrajons no rīta - darbs (centrs) - guļamrajons (vakars) ap 13 -14 l/100km Vidējais ap 9 l/100km ap 80% km šoseja, 20% pilsēta..
Viens kilometrs pašlaik izmaksā ap 24 sant (degviela, remonti, riepas, diski, apdrošināšana un aptuvenais vērtības kritums). Skaitlim ir tendence iet uz leju..