 |
1 lapa no 3 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Ritq
Pievienojies: 25 May 2010
Komentāri: 12
Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
1998 Alfa-Romeo 156
|
 156 salona ventilators
Sveiki!
Par Alfas saimnieci kļuvu salīdzinoši nesen, bet jūtu, ka uz ilgu laiku.
Lieta tāda, ka ir problēmas ar salona ventilatoru. Izdomājāmies te paši tā un šitā, bet nekas vairs nenāk prātā. Tāpēc griežos šeit pēc padoma.
Kad iegādājos mašīnu, bija izveidots dīvains pasākums ar atsevišķi ierīkotu slēdzi gaisa pūšanai, kas beigu beigās nokusa un tiku pie karstas plastmasas uz kājas. Tagad esmu palikusi bez gaisa pūšanas vispār. Nesaprotu to sistēmu, kāpēc tāds ierīkots un kā lai tagad tieku pie normāli regulējamas gaisa plūsmas?
|
Thu Aug 19, 2010 2:36 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
varbūt bij nosvilušas pretestības normālajam ventilatora slēdzīm un ģaģa Vasja no lauku kolhoza nezināja/nemācēja/negribēja jaukt to visu arā un tapēc uzlika kautkādu atsevišķu slēdzi? izklausās baigi murgaini.....jāizjauc arā, jānoņem nost tas murgojums un jāsaliek kā nākas
|
Thu Aug 19, 2010 2:53 pm |
|
 |
Ritq
Pievienojies: 25 May 2010
Komentāri: 12
Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
1998 Alfa-Romeo 156
|
Tur jau tā lieta, ka viss ir ticis izjaukts, pogas visas strādā, viss tā ka būtu savās vietās.
Pagaidu variants, lai motoru padzesētu, ir "ierīkotā slēdža" vietā izvilts vads, ko pievienojot pie ventilatora dabūju gaisu salonā.
Problēmas sakne ir tā, ka nevar izdomāt kā atkal šajā ķēdē ievietot pogu, kas regulē gaisa plūsmu
|
Thu Aug 19, 2010 2:57 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Ritq rakstīja:Tur jau tā lieta, ka viss ir ticis izjaukts, pogas visas strādā, viss tā ka būtu savās vietās.
Pagaidu variants, lai motoru padzesētu, ir "ierīkotā slēdža" vietā izvilts vads, ko pievienojot pie ventilatora dabūju gaisu salonā.
Problēmas sakne ir tā, ka nevar izdomāt kā atkal šajā ķēdē ievietot pogu, kas regulē gaisa plūsmu
ja tur ir jau kautr kas kusis - laikam tik vienkārši viss nebūs...
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Aug 19, 2010 3:01 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
ja elektriķa iemaņas ir līmenī "elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd", tad ir jādodās pie kāda zinošāka elektriķa, IT SEVIŠĶI gadijumos, kad kāds gudrinieks kautko jau ir "pamatīgi uzlabojis", vismaz es tā darītu
|
Thu Aug 19, 2010 3:05 pm |
|
 |
Ritq
Pievienojies: 25 May 2010
Komentāri: 12
Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
1998 Alfa-Romeo 156
|
ja tur ir jau kautr kas kusis - laikam tik vienkārši viss nebūs...[/quote]
Izkusa tēvoča Vasjas pats slēdzis. Izvilku vadu tieši tāpat kā bija, tikai bez slēdža, un strādāt strādā, tikai nav iespējas regulēt
|
Thu Aug 19, 2010 3:05 pm |
|
 |
Ritq
Pievienojies: 25 May 2010
Komentāri: 12
Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
1998 Alfa-Romeo 156
|
MartinsT rakstīja:ja elektriķa iemaņas ir līmenī "elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd", tad ir jādodās pie kāda zinošāka elektriķa, IT SEVIŠĶI gadijumos, kad kāds gudrinieks kautko jau ir "pamatīgi uzlabojis", vismaz es tā darītu
Mašīnas elektrības nav sveša lieta, tikai līdz šim nav bijusi darīšana ar Alfām un kaut ko šitādu
|
Thu Aug 19, 2010 3:06 pm |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
ja original sledzis strada un ja ventilators ar vadu izvilkto/parvilkto vadu kombinaciju ari strada un ja ir elektrikju iemanjas, tad kur problema... piesledzam izvilktos vadus stradajosajam sledzim un viss bumbaas.
ja tas nelidz, tad atliek vien izsekot visai kjedei, no ventilatora, kur originalie vadi iet, kas tiem pievienots lidz pat salona sledzim. iespejams, ka istie vadi ir nobeigusies vai piemineta pretestiba, kas regule vent. griesanas atrumu.
p.s.
alfam elektriba ir tiesi tada pati ka shkodam/oooo/WV utt., nav zila vai dzeltena. iespejams kads risinajums ir tikai nedaudz savadaks... bet nedomaju, ka salona ventilara darbiba ir ta sfera, kur Dzuzepe butu baigi ielicis savu know howu.
|
Thu Aug 19, 2010 3:14 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
xls99 rakstīja:
p.s.
alfam elektriba ir tiesi tada pati ka shkodam/oooo/WV utt., nav zila vai dzeltena. iespejams kads risinajums ir tikai nedaudz savadaks... bet nedomaju, ka salona ventilara darbiba ir ta sfera, kur Dzuzepe butu baigi ielicis savu know howu. 
Nu ja neiet oriģinālais slēdzis, tad arī droši vien ir tas pretestību bloks pa kāju...
Bet to citātu izlasī vēlreiz un vēlreiz.
Starp citu - alfās parasti ir BOSCH elektotrhnika. Tas tā par nepareizumu un kvalitāti runājot...
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Aug 19, 2010 3:26 pm |
|
 |
Fans
Pievienojies: 18 Dec 2009
Komentāri: 159
Atrašanās vieta: Rīga
|
Ritq rakstīja:ja tur ir jau kautr kas kusis - laikam tik vienkārši viss nebūs...
Izkusa tēvoča Vasjas pats slēdzis. Izvilku vadu tieši tāpat kā bija, tikai bez slēdža, un strādāt strādā, tikai nav iespējas regulēt[/quote]
Alfai tā pat kā VAZ viens pluss un četrli mīnusa vadi. Pretestības apm. šādas 5omi, 3omi, 1,5 omi un ) omi. Tas kontakts kurš savieno visu pa tiešo ir bez pretestības bet ar "termometru". Lieta tāda ja djadja Vasja ir iemetis vadu kura šķērsgriezums ir mazāks par 2,5 kvadrāti tad palielinās amperāža virs 10A un pirmais pa pieskari aiziet "termometrs" kurš atslēdz ķēdi un nestrādā neviens ātrums. Tad atkal djadja vasja iejaucas un ieliek slēdzi pa taisno pie motora kur amperāža ir tik pat liela cik akumulātorā. Protams nabaga slēdīs uzkarst un izkūst jo tur ir viss vājākais ķēdes posms.
Trīs risinājumi:
Lētais - vajadzīgs jebkāds pārslēdzējslēdzis(on off) un viens 50A-80A pārslēdzējrelejs + 2,5 kvadrātu vads(metri 3), četri spraudņi mamma priekš releja un divi mamma priekš pogas.VAI viens pārslēdzējslēdzis ar 6 kontaktiem un pārējais vis reiz četri. Reiz četri variantā būs visi ātrumi.
Dārgais - Aizbraukt uz servisu
Sadzīviskais - izņemt ārā pretestību bloku un pamērīt pretestības, caurzvanīt "termometru", pārliecināties ka el. motors griežas brīvi un bez aizķeršanās', pārliecināties ka orģinālais el. mot. ātruma regulēšanas slēdzis ir vesels un nav izkusis. Kad ir atrasta bojājuma vieta tad aizbraukt uz servisu, parādīt ar pirkstu kas vainīgs un lai džeki sataisa.
P.S.
Vai kādam ir bijusi problēma ar el.motora slēdzi? Ja jā tad vajag pārliecināties vai pečkas relejā nestāv peremička a ja tāda releja nav tad vajag ielikt ugunsdrošībai. Citādi var kaut kas sākt kust.
|
Thu Aug 19, 2010 4:15 pm |
|
 |
Presto
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 1969
Atrašanās vieta: Rīga
|
Fans rakstīja:Ritq rakstīja:ja tur ir jau kautr kas kusis - laikam tik vienkārši viss nebūs...
Izkusa tēvoča Vasjas pats slēdzis. Izvilku vadu tieši tāpat kā bija, tikai bez slēdža, un strādāt strādā, tikai nav iespējas regulēt
Alfai tā pat kā VAZ viens pluss un četrli mīnusa vadi. Pretestības apm. šādas 5omi, 3omi, 1,5 omi un ) omi. Tas kontakts kurš savieno visu pa tiešo ir bez pretestības bet ar "termometru". Lieta tāda ja djadja Vasja ir iemetis vadu kura šķērsgriezums ir mazāks par 2,5 kvadrāti tad palielinās amperāža virs 10A un pirmais pa pieskari aiziet "termometrs" kurš atslēdz ķēdi un nestrādā neviens ātrums. Tad atkal djadja vasja iejaucas un ieliek slēdzi pa taisno pie motora kur amperāža ir tik pat liela cik akumulātorā. Protams nabaga slēdīs uzkarst un izkūst jo tur ir viss vājākais ķēdes posms.
Trīs risinājumi:
Lētais - vajadzīgs jebkāds pārslēdzējslēdzis(on off) un viens 50A-80A pārslēdzējrelejs + 2,5 kvadrātu vads(metri 3), četri spraudņi mamma priekš releja un divi mamma priekš pogas.VAI viens pārslēdzējslēdzis ar 6 kontaktiem un pārējais vis reiz četri. Reiz četri variantā būs visi ātrumi.
Dārgais - Aizbraukt uz servisu
Sadzīviskais - izņemt ārā pretestību bloku un pamērīt pretestības, caurzvanīt "termometru", pārliecināties ka el. motors griežas brīvi un bez aizķeršanās', pārliecināties ka orģinālais el. mot. ātruma regulēšanas slēdzis ir vesels un nav izkusis. Kad ir atrasta bojājuma vieta tad aizbraukt uz servisu, parādīt ar pirkstu kas vainīgs un lai džeki sataisa.
P.S.
Vai kādam ir bijusi problēma ar el.motora slēdzi? Ja jā tad vajag pārliecināties vai pečkas relejā nestāv peremička a ja tāda releja nav tad vajag ielikt ugunsdrošībai. Citādi var kaut kas sākt kust.[/quote]
Nu tas ir piepec šitā uzrakstīt. Baigi labi  Bet domāju, ka kāds arī var nesaprast
_________________ Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
|
Thu Aug 19, 2010 6:41 pm |
|
 |
Ritq
Pievienojies: 25 May 2010
Komentāri: 12
Atrašanās vieta: Talsi <-> Rīga
1998 Alfa-Romeo 156
|
Lielum lielais paldies! Par rezultātu ziņošu
|
Thu Aug 19, 2010 7:46 pm |
|
 |
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
|
Thu Aug 19, 2010 7:59 pm |
|
 |
Fans
Pievienojies: 18 Dec 2009
Komentāri: 159
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Fri Aug 20, 2010 11:19 am |
|
 |
blizis
Pievienojies: 06 Sep 2008
Komentāri: 154
2001 Alfa-Romeo 156
|
 Vispār, ja reiz aizsākta tēma...
Manējai, griežot veņķika ātrumu lielāku, rodas tikai baigā skaņa, bet salonā vispār nekas nenāk (tikai caur sānuy mazajām atverītēm, kas pavērstas uz logu pusi). Kas būtu pie vainas?  Ventilātoram spārni nolūzuši vai?
_________________ my way or the highway
|
Fri Aug 20, 2010 3:45 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Sun Apr 27, 2025 9:59 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
1 lapa no 3 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|