Autors |
Ziņojums |
marciss
Pievienojies: 09 Jun 2011
Komentāri: 432
Atrašanās vieta: Capital
|
kam LV vēl ir dyno izņemot Roli? Cik $? intereses pēc varētu nomērīt
|
Tue Aug 25, 2015 5:08 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
marciss rakstīja:kam LV vēl ir dyno izņemot Roli? Cik $? intereses pēc varētu nomērīt
Jelgavā?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue Aug 25, 2015 5:12 pm |
|
|
yuran
Member of
Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
Quattordici rakstīja:не порти чиповщикам бизнес)
nu kapec ta uzreiz? Es ari savejo 1,9 d cipoju. Pec sajutam gaja labak.
Man tiri zinkaribas pec butu interesanti pastities uz grafikiem.
_________________ GTV6
|
Tue Aug 25, 2015 5:21 pm |
|
|
yuran
Member of
Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
marciss rakstīja:kam LV vēl ir dyno izņemot Roli? Cik $? intereses pēc varētu nomērīt
es ar GTV6 2-reiz biju pie http://www.chiptuning.lv/. Cenu neatceros, bet noteikti lidz 50 eur bija.
_________________ GTV6
|
Tue Aug 25, 2015 5:23 pm |
|
|
dima.a
Member of
Pievienojies: 19 Apr 2010
Komentāri: 659
|
yuran rakstīja:marciss rakstīja:kam LV vēl ir dyno izņemot Roli? Cik $? intereses pēc varētu nomērīt
es ar GTV6 2-reiz biju pie http://www.chiptuning.lv/. Cenu neatceros, bet noteikti lidz 50 eur bija.
Es laikam arī gribētu parbaudīt uz stenda!!!
|
Tue Aug 25, 2015 8:40 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Jus jaunam masinam pie dilera ari stenda izdruku prasat?
Stends, protams, ir forsi, uz stenda regulejot masinu redzi jaudas liknes, redzi ka tas mainas mainot parametrus. Un izbraucot kadas 10 reizes vari atrast optimalu variantu. To mes daram ar sporta masinu Jelgava. Vinai ir sporta motors un regulejams sporta dators, vina tere ~30l uz 100km un dzineja resurss pagaidam ir max ~1000km (cerams, bus drusku vairak).
Ko tiesi jus gribat ar ielas masinu darit uz stenda? Nomerit jaudu? Katrai masinai tie cipari bus atskirigi, liknes savadakas. Katram stendam vienai un tai pasai masinai bus citi cipari. Tos pat nevar saukt ne par zirgaspekiem, ne par nutonmetriem. Tas ir kaut kadas konkreta stenda nosacitas vienibas.
Var merit pirms un pec, un tad izrekinat % pieaugumu. To attiecinat pret rupnicas dotajiem cipariem un iegut kaut ko tik pat relativu ka tuninga kompaniju uzraditos hipotetiskos jaudas ciparus.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue Aug 25, 2015 11:59 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Ta padomaju... lai nav nauda jatere pirms un pec % attiecibas izrekinasanai pietiks ari ar smarfonos pieejamajiem jaudas merisanas softiem, ja tos pareizi lieto. Vai vel vienkarsak izmerit 0-160km/h vai 0-800m. 5x pirms, 5x pec un bus laime!
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Wed Aug 26, 2015 12:39 am |
|
|
yuran
Member of
Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
kads sakars ar jaunam masinam? Dilers dod izdruku ar 0-100 km un max atrums , ko diezgan viegli ir parbaudit. Domaju ka pietiek jau ar to.
Te vairak jautajums drosi vien ir sads - vai patiesam cips dod tadu jaudas pieagumu , kadu deklare? Un vai pieagums ir vienmerigs, visa dzineja diapazona, nevis ta, ka vissur ir kritums, bet kada saura diapazona straujs pieagums.
Tu pareizi raksti, ka butu ideali izmerit jaudu pirms un pec, jo neviens nezin cik raditu uz stenda. Jo katrs stends rada +/- .
Bet no otras puses es pilnigi apmierinats ar ciptuning stendu, jo cipari bija tiesi sadi, kadus prognozejam un sakrit 100% ar sajutam (es meriju pirms un pec jauna izputeja). Ta ka pec pasas pieredzes nevaru pateikt, ka stends rada loti relativus ciparus. Es teiktu ka cipari ir tuvu istenibai.
Dima, davai uz stendu noteikti Vispar ideali butu sarunat divus meginajumus uzreiz - ar cipu un bez. Starp citu jums ari butu pieradijums nevis tuksa plapasana
_________________ GTV6
|
Wed Aug 26, 2015 9:49 am |
|
|
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
par ko plūkšanās? man primāri bija izoperēt DPF un izprogrammēt, pārējais kā bonuss
|
Wed Aug 26, 2015 10:34 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Labi, nakamo masinu nomerisim
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Wed Aug 26, 2015 10:40 am |
|
|
dima.a
Member of
Pievienojies: 19 Apr 2010
Komentāri: 659
|
yuran rakstīja:kads sakars ar jaunam masinam? Dilers dod izdruku ar 0-100 km un max atrums , ko diezgan viegli ir parbaudit. Domaju ka pietiek jau ar to.
Te vairak jautajums drosi vien ir sads - vai patiesam cips dod tadu jaudas pieagumu , kadu deklare? Un vai pieagums ir vienmerigs, visa dzineja diapazona, nevis ta, ka vissur ir kritums, bet kada saura diapazona straujs pieagums.
Tu pareizi raksti, ka butu ideali izmerit jaudu pirms un pec, jo neviens nezin cik raditu uz stenda. Jo katrs stends rada +/- .
Bet no otras puses es pilnigi apmierinats ar ciptuning stendu, jo cipari bija tiesi sadi, kadus prognozejam un sakrit 100% ar sajutam (es meriju pirms un pec jauna izputeja). Ta ka pec pasas pieredzes nevaru pateikt, ka stends rada loti relativus ciparus. Es teiktu ka cipari ir tuvu istenibai.
Dima, davai uz stendu noteikti Vispar ideali butu sarunat divus meginajumus uzreiz - ar cipu un bez. Starp citu jums ari butu pieradijums nevis tuksa plapasana
es meiģināšu sarunāt ar Roli!
|
Wed Aug 26, 2015 11:06 am |
|
|
muuris
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Re: AR159 dima.a
dima.a rakstīja:Sveiks visiem! Daži no jums veiksīgi ved tēmu kurā apraksta savu mašīnu,izliek jaunas bildes un dalās ar jaunumiem,kurus tai izdarījuši.man tas likās interesanti un es arī gribu pamēiģināt! kaut man jau bija samēra daudz alfas(146 1.9JTD,156 1.9JTD,156FL2.0JTS,156SW2.4JTD,147 1.9JTD,159SW2.4JTD,159ti1.9JTD,159 1.9JTD ar automātiska kārbu) tomēr gribu sākt ar pēdējo,159 2.4JTD 20v 210zs,2009gads
Smuka giulietta
|
Wed Aug 26, 2015 11:07 am |
|
|
dima.a
Member of
Pievienojies: 19 Apr 2010
Komentāri: 659
|
Re: AR159 dima.a
muuris rakstīja:dima.a rakstīja:Sveiks visiem! Daži no jums veiksīgi ved tēmu kurā apraksta savu mašīnu,izliek jaunas bildes un dalās ar jaunumiem,kurus tai izdarījuši.man tas likās interesanti un es arī gribu pamēiģināt! kaut man jau bija samēra daudz alfas(146 1.9JTD,156 1.9JTD,156FL2.0JTS,156SW2.4JTD,147 1.9JTD,159SW2.4JTD,159ti1.9JTD,159 1.9JTD ar automātiska kārbu) tomēr gribu sākt ar pēdējo,159 2.4JTD 20v 210zs,2009gads
Smuka giulietta
neticēs! giulietta jau bija Lietuvā kad es pārdomāju un paņemu 159
|
Wed Aug 26, 2015 11:09 am |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
yuran rakstīja:Te vairak jautajums drosi vien ir sads - vai patiesam cips dod tadu jaudas pieagumu , kadu deklare? Un vai pieagums ir vienmerigs, visa dzineja diapazona, nevis ta, ka vissur ir kritums, bet kada saura diapazona straujs pieagums.
Tieshi sis jautajums mani ari mulsina, kad redzu kartejos ciparus "pec chipa". Interese tapec, ka pats domaju investet 100 EUR savos luznos, lai dabut vairak NM un atrak nogalinat karbu)
|
Wed Aug 26, 2015 12:01 pm |
|
|
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Quattordici rakstīja: lai dabut vairak NM un atrak nogalinat karbu)
Pirmā mirs turbīna, ja pirms čipošanas pie viena un tā paša režīma bija 0.6 bar tad tagad ir 0.8 bar.
|
Wed Aug 26, 2015 1:16 pm |
|
|
|