Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Lēni uzņem ātrumu
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
mošk ar siksna mainīta bijusi, i nepareizi uzlikta, man tā pat bij ar twinsparku, un ar check engine lampiņa iedegās.
just sayin. uzlika velreiz ar sadaleņu fiksatoru palīdzību, un viss štokos, izņemot to sensoru sadalenei, ko viegli sačakarēt esot, lampiņa tikuntā deg, bet viss iet smuki čikipiki.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Teorētiski tā var būt, taču izmērījām kompresiju un tā ir šausmīgi zema Sad Tagad turu īkšķus, lai 'virzuļu gredzenu' un motora tīrīšana palīdzētu.

Varbūt kāds zin, cik tieši jābūt kompresijai 1.9 jtd motoram? Cik zinu, dīzeļiem tai jābūt ~ 25-30 bāru robežās. Atradu internetā, ka tieši 1.9 jtd compression ratio ir 17.5:1. Taču nekur neatradu, kā to ratio pārvērst uz bāriem..

Kādas vēl varētu būt procedūras kompresijas palielināšanai cilindros izņemot kapitālo remontu?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu par siksnu arī to uzgāju mērot kompresiju, arī nebija viņas. Pectam tikai pateica, ka varētu būt ka siksna pārlekusi, jo uzlika bez fiksatoriem.. Uzlika velreiz siksnu ar fiksatoriem, un kompresija bija..

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
autoreverse rakstīja:
Teorētiski tā var būt, taču izmērījām kompresiju un tā ir šausmīgi zema Sad Tagad turu īkšķus, lai 'virzuļu gredzenu' un motora tīrīšana palīdzētu.

Varbūt kāds zin, cik tieši jābūt kompresijai 1.9 jtd motoram? Cik zinu, dīzeļiem tai jābūt ~ 25-30 bāru robežās. Atradu internetā, ka tieši 1.9 jtd compression ratio ir 17.5:1. Taču nekur neatradu, kā to ratio pārvērst uz bāriem..

Kādas vēl varētu būt procedūras kompresijas palielināšanai cilindros izņemot kapitālo remontu?

kompresija (tas ko mēra caur sveču caurumiem ar manometru) un kompresijas pakāpe (tas cik degkamera liela ir pie virzuļa apakšējā stāvoklī vs augšējā) ir divas saistītas, bet tomēr dažādas lietas. Tādēļ tieša pārvēršana no viena uz otru nav iespējama.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ap 15 - 18 atm. cammon rail dizeliem, 25-30 jabut vecajiem dizeliem Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Manai pacietībai pienāca gals un es pateicu meistaram, ka šodien ņemšu mašīnu. 2 nedēļas viņš nevar izņemt sprauslu ārā - tas ir normāli? Uzzvanīju citiem meistariem, paskaidroju situāciju, teica, ka pa 1 dienu tiks galā.

Anyway - tagad situācija tāda, ka kompresija cilindros pacēlās līdz 25,26 bāriem pateicoties gredzenu iztīrīšanai. Taču tajā vienā cilindrā ( trešajā no kreisās puses ), no kura nevar izvilkt sprauslu, kompresija ir ~ 13 bāri.

Sakiet lūdzu, braukājot ar 3 strādājošiem un 4. uz 50-60% strādājošu cilindru pāris dienas ( 100-200 km ), ko var ( ja vispār var ) sačakarēt? Pirmdien vedīšu uz citu servisu, taču šajās brīvdienās gribētos pavizināties.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
ap 15 - 18 atm. cammon rail dizeliem, 25-30 jabut vecajiem dizeliem Wink


hmm. 1.9 jtd taču ir common rail vai ne? https://www.youtube.com/watch?v=RMcxCIeIzeg te var redzēt, ka arī kompresija ~ 25,26

 Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
autoreverse rakstīja:

Sakiet lūdzu, braukājot ar 3 strādājošiem un 4. uz 50-60% strādājošu cilindru pāris dienas ( 100-200 km ), ko var ( ja vispār var ) sačakarēt? Pirmdien vedīšu uz citu servisu, taču šajās brīvdienās gribētos pavizināties.


man problēma ar sprauslu bija ceļā uz Liepāju pie Saldus. ar Ficinas konsultāciju (bez garantijas, jo nekad nevar zināt patieso vainu) netrakojot tiku gan līdz Liepājai gan atpakaļ un līdz pašai ficinai. baigās baudas braukt nav, bet tos 200 km nobraucu, nekas traks nenotika.
Bet uzmanīgi  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:
autoreverse rakstīja:

Sakiet lūdzu, braukājot ar 3 strādājošiem un 4. uz 50-60% strādājošu cilindru pāris dienas ( 100-200 km ), ko var ( ja vispār var ) sačakarēt? Pirmdien vedīšu uz citu servisu, taču šajās brīvdienās gribētos pavizināties.


man problēma ar sprauslu bija ceļā uz Liepāju pie Saldus. ar Ficinas konsultāciju (bez garantijas, jo nekad nevar zināt patieso vainu) netrakojot tiku gan līdz Liepājai gan atpakaļ un līdz pašai ficinai. baigās baudas braukt nav, bet tos 200 km nobraucu, nekas traks nenotika.
Bet uzmanīgi  Wink


Kas tieši par problēmu? Man problēma ir nevis sprauslā, bet mazā kompresijā vienā cilindrā Smile Ja pareizi saprotu, tad no sprauslas kompresija nav atkarīga  Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
autoreverse rakstīja:
zeenjaa rakstīja:
autoreverse rakstīja:

Sakiet lūdzu, braukājot ar 3 strādājošiem un 4. uz 50-60% strādājošu cilindru pāris dienas ( 100-200 km ), ko var ( ja vispār var ) sačakarēt? Pirmdien vedīšu uz citu servisu, taču šajās brīvdienās gribētos pavizināties.


man problēma ar sprauslu bija ceļā uz Liepāju pie Saldus. ar Ficinas konsultāciju (bez garantijas, jo nekad nevar zināt patieso vainu) netrakojot tiku gan līdz Liepājai gan atpakaļ un līdz pašai ficinai. baigās baudas braukt nav, bet tos 200 km nobraucu, nekas traks nenotika.
Bet uzmanīgi  Wink


Kas tieši par problēmu? Man problēma ir nevis sprauslā, bet mazā kompresijā vienā cilindrā Smile Ja pareizi saprotu, tad no sprauslas kompresija nav atkarīga  Confused

man bija sprauslas kontaktiem problēma. tāpēc jau saku, ka varianti var būt daudz. Drošāk uzzvani uz ficinu vai arī meistaram, kas pēc tam to problēmu risinās. Teorētiski no mehānikas nekam trakam nevajadzētu notikt, jo kautkāda kompresija ir, tātad pa tukšo nemētājas cilindrs tur kā viņam patīk, bet praktiski kā mēs zinām visādi var izvērsties... Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Bez viena cilindra var braukt, bet nedrīks gāzēt un slodzi dzinējam dot lielu jo pārējie uzņem slodzi no slinkojošā cilindra un temperatūras pieaug degkamerā un izplūdes gāzēm. Tas ir slikti vārstiem, var izdegt. Turbīnai augsta t var eļļ pārkarsēt un giultni nokaut.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Bija līdzīga problēma, iztīrīju EGR un viss kartībā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database