|
6 lapa no 10 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
yuran
Member of
Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
Quattordici rakstīja:yuran rakstīja:Kads suv dos tev tadu prieku? Vai ne sada prieka del mes visi klat esosie milam alfas un piedodam tam dazadus sikumus ?
Vai vecums jau dod par sevi zinat un kads kluva par vecu pirdulu agrak neka vajadzetu?
pabrauc ar Cayenne GTS, tad parunasim par "atnjemto" prieku
pabrauc ar F40 , tad parunasim ) Nevajag **j ar pirkstu salidzinat
Te tomer ir diskusija par videjo SUV , nevis ultra klase.
_________________ GTV6
|
Mon Feb 02, 2015 12:28 pm |
|
|
ralfins
Member of
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
yuran rakstīja:pabrauc ar F40 , tad parunasim ) Nevajag **j ar pirkstu salidzinat
Te tomer ir diskusija par videjo SUV , nevis ultra klase.
...tad liec tam "vidējam" SUV pretī vidēju sūda pasātu vai mondeo nevis video ar Ghibli, un tad salīdzinam "fun", un visu pārējo...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Feb 02, 2015 1:31 pm |
|
|
yuran
Member of
Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
vot ble upjortie ) Ralfin, ar passat B8 daudz tikamak braukt neka ar Rav4 (cena ta pati). Un pat pa bedrainam pilsetas celam passats ir komfortablaks. Gramatu lasiju, zinu ko rakstu.
So diskusiju varam veikt bezgaligi. Viss, es vairs te nerakstisu, lai katrs brauc ar ko grib
_________________ GTV6
|
Mon Feb 02, 2015 2:09 pm |
|
|
ralfins
Member of
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
yuran rakstīja:Viss, es vairs te nerakstisu, lai katrs brauc ar ko grib
...paskaties cik reizes iepriekš es to jau rakstīju, prieks, ka arī Tev beidzot nāca šī atziņa...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Feb 02, 2015 2:11 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
yuran rakstīja:Te tomer ir diskusija par videjo SUV , nevis ultra klase.
Tu piemineji Maserati Ghibli (bija uz foto), nu tad es ari attiecigi piemekleju opponentu ))))
|
Mon Feb 02, 2015 2:23 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Diskusija sakas ar to, ka dazi bija gatavi nodedzinat pilseta iebraukusos SUVus un to vaditajus nometat ar akmeniem. SUV piekriteji tik pierada tumsonam, ka SUVs pilseta un vispar LV apstaklos ir ok, un neviens vieglais nespej pilnvertigi aizvietot visas tas iespejas un prieksrocibas, ko sniedz SUVs.
Quattordici rakstīja:Prokurors rakstīja:Gandrīz 2,5 tonnas ziemā varētu pēc interces slīdēt daudz tālāk kā Fiat 500... Un ritošās daļas mezgli, kas nav daudz izturīgāki par to pašu Fiat 500 maksā daudzas reizes dārgāk. Ja vien lai tiktu līdz namdurvīm nav jāšķērso līdz pautiem aizsniguši arumi, to ručkā iedošanas momentu var izbaudīt krietni gaumīgāk.
Atvajno, tu tocno esi autozurnalists?
Par to slidesanu Bet par ritosu dalu koments vieta. Jo sis pienemums:
zeenjaa rakstīja:Viens no būtiskajiem iemesliem Latvijā, kādēļ cilvēki izvēlas SUV ir piekares un ritošās daļas ilgāk dzīvošana nekā vieglajiem.
Jebkuram normālam SUV vai minivenam piekare pa mūsu ceļiem kalpos daaaudz ilgāk kā parastajiem auto, jo tās piekares ir domātas lielākām slodzēm un/vai lielākam svaram.
nav patiess, ja vien runa nav par dzipiem ar rami un atkarigajiem tiltiem, kur nav piekares. Un ari tiem stures sviras, stabilizatoru bukses juk ara ta vien tikai. Lielaka dala smalko SUV ir buveti uz vieglo masinu bazem un piekarem, bet uz tiem ir lielaks svars, slodze un agresivaks pielietojums. Ta ka piekares SUViem ir jaremonte un, jo krutaks suvs, jo dargaka piekare.
Tai skaita jau ieprieks pieminetas riepas. Tik pat maldigs ir pienemums, ka ar SUV var cauru gadu mocit ar kaut kadam letajam vissezonas m+s. Nevar, tiem tapat ka visiem citiem ziema vajag labas ziemenes, bet vasara vasaras riepas. Un uz 18~20" riteniem cenas ir iespaidigas, bet dilst tas riepas atri.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Feb 02, 2015 2:25 pm |
|
|
Quattordici
Member of
Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
elbee rakstīja:Diskusija sakas ar to, ka dazi bija gatavi nodedzinat pilseta iebraukusos SUVus un to vaditajus nometat ar akmeniem. SUV piekriteji tik pierada tumsonam, ka SUVs pilseta un vispar LV apstaklos ir ok, un neviens vieglais nespej pilnvertigi aizvietot visas tas iespejas un prieksrocibas, ko sniedz SUVs.
pareizi! es jau pats saku aizmirst par ko bija runa
|
Mon Feb 02, 2015 4:06 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Es gan joprojām nesaprotu, kas ir visas tās "iespējas un priekšrocības". Ja neskaita augstāku sēdpozīciju (subjektīvi, bet man riktīgi nepatīk), viss cits imho ir tikai trūkumi. Vismazāk no visa SUVisma es saprotu tendenci izstrādāt un uzražot bobiku, kuru tad visādi sportināt, sēdināt, palielināt tam jaudu, stutēt uz zemprofila riepām, lai tas kļūtu kaut cik līdzīgi vieglajam braucams.
Standartā viņi VISI ļodzās, nestūrējās, nebremzē, maksā dārgi, utt. Un par to piemaksāt, pretī saņemot iespēju uzbraukt uz apmales? Kādēļ man vispār vajadzētu braukt uz apmales?!
Vēl viens moments, kuru daži ALFISTI nez kādēļ ignorē: praktiski visi (ar ļooooti retiem izņēmumiem) paaugstinātas caurgājamības spēkrati ir vienkārši neglīti.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Feb 02, 2015 6:52 pm |
|
|
Prokurors
Pievienojies: 02 May 2011
Komentāri: 646
1996 Alfa-Romeo 146
|
Quattordici rakstīja:elbee rakstīja:Diskusija sakas ar to, ka dazi bija gatavi nodedzinat pilseta iebraukusos SUVus un to vaditajus nometat ar akmeniem. SUV piekriteji tik pierada tumsonam, ka SUVs pilseta un vispar LV apstaklos ir ok, un neviens vieglais nespej pilnvertigi aizvietot visas tas iespejas un prieksrocibas, ko sniedz SUVs.
pareizi! es jau pats saku aizmirst par ko bija runa
Par to slīdēšanu... Kāds varēja pamēģināt Biķerniekos vai 333 kartingutrasē izbraukt trīs apļus ar 159o, pasātu vai kaut ko tādu, nerunājot par mazajiem, un tad ar kruzaku, padžēru vai rendž roveru. Un tad salīdzināt savu sniegumu sekundēs. Pārbaudīts eksperiments gan ar Cauni, gan vēl dažiem virtuoziem.
Un vēl - http://www.movitcars.com/rahmen/stoptbl.htm. Ja vidusmēra neSUVs aptājās vidēji 40 metros (plus mīnus), tad palūk uz padžēru, nafigatoru, to pašu rendž roveru, Kia Sportage un vēl citiem SUViem. Nekādi nevarētu teikt, ka roverā ir maz elektronikas un pribambasu. Turklāt tie ir vēlamie rādītāji un ne ikdienas autobraucēja.
|
Mon Feb 02, 2015 8:13 pm |
|
|
GirtzB
Pievienojies: 01 Apr 2012
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
|
SUV/SAV vienīgais bonuss ir "troņa" sajūta, un attiecīga "tālāk redzi" sajūta kura izbeidzās tiko priekšā ir autobuss vai kravas auto...
Par to kādēļ cilvēkiemt tas patīk nerunāsim...
Pasīvā drošība pašlaik jau ir tādā limenī, ka arī Golfs brīvi var stāties pretim Touaregam...
Ja gribas bik vairāk piekares gājiena un SUV/SAV ietilpību tad ir radīts vesals segments ar XC70/alltrak/allroad/outback/BMW 3GT/5GT /octavia scout/yeti/... auto kuriem ir +/- suv klīrenss bet normāla virsbūve un gandrīz vieglā auto gaitas īpašibās...
Pareiza pilnpiedziņa(arī ne visiem SUV u.c. AWD auto tāda ir) pie mūsdienu riepu/piekares/stabilitātes sistēmu attīstības līmeņa sagādā būtiskas priekšrocības tikai ja ir regulāri jābrauc pa totāli gludu ledus spoguli vai arī par dubļiem ar 150mm špurēm...
Ja ratus/bērnu krēsliņus etc var ielikt SUVā līdz bagāžnieka pārklāja līmenim, tad tos var ielikt arī uz tās pašas bāzes ražotā sedanā un kupejā un no Suv/touring ratus nozagt būs vieglāk... Ietilpības priekšrocības sāk parādīties tad, kad krāmē virs palodzes līmeņa...
Vilkt divasu piekabes etc var arī ar atbilstošas svara kategorijas vieglo auto...
Piekares izturība arī nav garantēta, manam pašreizējam sēdinātajam neSUV pa 80k km pa mīļajiem .lv ceļiem ir bijis jānomaina viens priekšējais bumerangs un pāris aizmugures šarnīri un pie sliedēm nebremzēju...
Vienīgais attaisnojums pirkt SUV/SAV ir patīk, nevis mārketinga cilvēku iestāstītas pseido-priekšerocības.
|
Mon Feb 02, 2015 8:21 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Ir negliti, ir gliti. Kad Cheroks sapus, nemsu sievai sitadu, ko pa pilsetu braukalet Bet varbut uz to bridi bus jau kads SUV uzrazots...
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Feb 02, 2015 8:24 pm |
|
|
GirtzB
Pievienojies: 01 Apr 2012
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
|
elbee tas nav SUV tas ir džips...
rāmis+virsbūve un primitīvs salons...
|
Mon Feb 02, 2015 8:27 pm |
|
|
Prokurors
Pievienojies: 02 May 2011
Komentāri: 646
1996 Alfa-Romeo 146
|
Ne vienmēr pilnpiedziņa un liels augums ir noteicošais... https://www.youtube.com/watch?v=t9g8CZ4TzUY
|
Mon Feb 02, 2015 9:19 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
GirtzB rakstīja:elbee tas nav SUV tas ir džips...
rāmis+virsbūve un primitīvs salons...
Es zinu, kas tas ir
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Feb 02, 2015 10:33 pm |
|
|
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
elbee rakstīja:
Jo sis pienemums:
zeenjaa rakstīja:Viens no būtiskajiem iemesliem Latvijā, kādēļ cilvēki izvēlas SUV ir piekares un ritošās daļas ilgāk dzīvošana nekā vieglajiem.
Jebkuram normālam SUV vai minivenam piekare pa mūsu ceļiem kalpos daaaudz ilgāk kā parastajiem auto, jo tās piekares ir domātas lielākām slodzēm un/vai lielākam svaram.
nav patiess, ja vien runa nav par dzipiem ar rami un atkarigajiem tiltiem, kur nav piekares. Un ari tiem stures sviras, stabilizatoru bukses juk ara ta vien tikai. Lielaka dala smalko SUV ir buveti uz vieglo masinu bazem un piekarem, bet uz tiem ir lielaks svars, slodze un agresivaks pielietojums. Ta ka piekares SUViem ir jaremonte un, jo krutaks suvs, jo dargaka piekare.
Tai skaita jau ieprieks pieminetas riepas. Tik pat maldigs ir pienemums, ka ar SUV var cauru gadu mocit ar kaut kadam letajam vissezonas m+s. Nevar, tiem tapat ka visiem citiem ziema vajag labas ziemenes, bet vasara vasaras riepas. Un uz 18~20" riteniem cenas ir iespaidigas, bet dilst tas riepas atri.
Nez, varbūt man par maz auto bijuši, bet salīdzinot Fiat Tipo, AR 147, Punto, esošo CW un sievastēva Pasātu B6 ar citas svara kategorijas - Fiat Ulysse 2005.g (kas šobrīd Ficinā stāv), varu droši teikt, ka tam minivenam piekari pa 230k km neesmu remontējis nemaz (2 atsaites, 6 bukses)- viss pārējais oriģināls no rūpnīcas vēl šobaltdien! Ko protams nevaru teikt ne par vienu no nosauktajiem vieglajiem.
Protams, ar minivenu braukšanas baudas nekādas salīdzinot ar pātējiem. Bet no citas puses.... Bauda ir braukt, nevis regulāri lāpīt piekari.
Tāpēc es piekritīšu tiem, kas par 2 auto garažā.
|
Mon Feb 02, 2015 10:50 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Wed May 15, 2024 5:44 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
6 lapa no 10 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|