Par cik tagad ieplūde tīra, turbīna gandrīz svaiga pēc restaurācijas, gribētos šo situāciju saglabāt ilgāku laiku.
Ir plānā NOTEIKTI pāršūt ECU, bet tas vēlāk kad atradīsies lieki $$

300nM ->400nM un ekonomija izklausās jauki.
Palasīju bik alfaowner.com forumu.
EGR
Cik sapratu, tad dzinēja ieplūdē tiek padotas atgāzes tajos brīžos, kad gāzes pedālis ir atlaists. Atgāzēs tak skābeklis viss ir jau 1x izdedzināts, otru reizi nav jēga dzīt ieplūdē gaisu bez skābekļa lai dabūtu jaudu... Tā vismaz es sapratu.
elbee taisnība- EGR ir ļaunums.
Itkā Alfa oficiāli piedāvā EGR zagluškas bet ar caurumu, lai nepāršujot samadzenes nemet kļūdu, BET caurplūdi krietni samazina.
Te onkuļi raksta, izklausās ticami.
Pašlaik nav ne $$$, ne laika lielām pārbūvēm, tāds pagaidu lētais, ātrais, labais risinājums vnk uzlikt šo restriktoru (zaglušku ar caurumiem)?
KATALIZATORS
Tas kas pie turbīnas, ir ar metāla iekšām , neaizdambējas, tur viss ir OK, atstājam laikam.
Tas nākošais tas itkā jāņem ārā.
Man nav viedokļa, būs brīvā brīdī jāpalasa kaukas.
Ir idejas?
ČIPOŠANA
Šeit man personīgi viss ir skaidris.
Tikai ECU programmas nomaiņa, nekādas kastītes.
Nekāds DIY
Aizbraucam pie onkuļiem, viņi nolasa manu softu no mana konkrētā auto, iedod man bekapu.
Un iepūš jauno softu.