Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
AlfaClub Racing 2014
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Kaut kad jau droši vien vienalga būs jāziepējas uz 3000+ klasi. Cik tad ilgi cīnīsimies ar vienīgo konkurentu 2000 klasē? Wink


...neviens taču neliedz cīnīties par kopvērtējumu... naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Kaut kad jau droši vien vienalga būs jāziepējas uz 3000+ klasi. Cik tad ilgi cīnīsimies ar vienīgo konkurentu 2000 klasē? Wink


2000 klasē nav kvota ar max 2 dalībniekiem! ceram, ka pārskatāmā nākotnē būs vairāk dalībnieki naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
Oga rakstīja:
Kaut kad jau droši vien vienalga būs jāziepējas uz 3000+ klasi. Cik tad ilgi cīnīsimies ar vienīgo konkurentu 2000 klasē? Wink


...neviens taču neliedz cīnīties par kopvērtējumu... naac

+1, pagājšgad kopvērtējumu uzvarēja A2000 klases auto... jo visādi eksperimentālie un A3000+ pārsvarā nefinišēja IMHO.


_________________
If it ain't broke, try harder
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
50+zs no 2.0 atmofēriska auto uzcelt būs diezgan darbietilpīgi un dārgi.
Katrā gadijumā malači. tā tik turpināt. yo


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
50+zs no 2.0 atmofēriska auto uzcelt būs diezgan darbietilpīgi un dārgi.
Katrā gadijumā malači. tā tik turpināt. yo

A kam tagad viegli emo


_________________
If it ain't broke, try harder
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Protams TS turbo ir variants. Lūk čalītis ar ~300-360Zs Ts+turbo motoriņu (grieze līdz ~415Nm).
Bet tur no standarta nav gandrīz nekas, tā kā izturības gonkām tas būs ĻOTI dārgi.
 


_________________
If it ain't broke, try harder
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
200Zs nav nereāli.


Lūk piem ~171Zs uz riteņiem (+/- 205Zs no motora) grafs un topiks:

http://www.alfabb.com/bb/forums/engine-conversions/172068-building-200hp-twin-spark-10.html

(Zemāk tai pašā topika lapā redzams spooorta 2.0 ar itkā 220Zs no 1990.gada, tur gan palīdzējuši pietunēt Ferrari F1 mehāniķi brīvaja laikā Embarassed )


Nopietns TS ar 230Zs: http://www.autospeed.com.au/cms/A_0717/article.html


_________________
If it ain't broke, try harder
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
plāns ir ar 155 8V TS motoru nonākt pie 200-220Zs. Sliku riepas. Diezgan droši, tā mēs nometam kādas 8-10 sekundes no apļu laikiem.
Tam pietiekoši paliek teju visi šābrīža elementi: transmisija, bremzes, riteņi, balstiekārta, bāka. Sajūgs, visticamāk, ka nē.

2.0 8V motora izmaksas ~4000 Eur. Pārbaudīts un laicīgi apkopjot nenokaujams. Vajadzēs stiprāku sajūgu = 250-350 Eur.

2.0 16V motori ir slaveni ar švaku "apakšu". Neder izturības sacīkstēs.

Nonākot A3000 klasē ir jārēķinās ar 300+Zs. Motoru izvēle: V6, 1.4 TB, 1750TBi.
V6 gadījumā cieš vadāmība. Tāpēc seko pagarš sarakstiņš:
Motora izmaksas salīdzinājumā ar 2.0 8V ir ~x2.
Pilnīgi visa transmisija jāmaina. Leiši savam GT standarta risinājumos iztērēja 5000+Eur, līdz saprata, ka jāpērk sporta kārba. Pirka rezerves daļas uzreiz priekš divām kārbām. Varu samelot, bet izmaksāja ne mazāk kā 8000Eur. Ņemam vienu kārbu ar minimumu papildus rezerves daļām - 5000 Eur.
Sajūgs sporta sākot ar 1000 Eur.
Izturīgāks kardāns  - 300+Eur.
Pusasis - 400Eur.
Efektīvākas bremzes - 500 Eur. (nu labi, mums rezervē ir Porsche suporti)
Divi komplekti ar riteņu diskiem - 2000Eur.
Riepas kļūst vismaz x2 dārgākas.
Visticamāk, jāpārtaisa balstiekārta - sākot ar 500Eur.
Tāpēc arī citas virsbūves detaļas - 1000Eur.
Standarta bākas tilpums ir nepietiekams. Pietiekoša sertificēta bāka ne mazāk kā 600Eur.

Par augstāk minētajiem turbo motoru uzticamību sacīkstēs informācijas nav absolūti nekādas. Auto vadāmība ar turbo motoru noteikti kļūs sarežģītāka un neprognozējamāka.

A3000+ klases vadošās automašīnas izmaksā kā A3000 x2 un uz augšu.
BMW (ROTOMA RACING) A3000+ startējošā mašīna principā ir A3000 mašīna ar lielāku motoru. Ja vadošie A3000+ auto nesaplīst, tad nav nekādu cerību uzvarēt.

Startēt ar 200Zs dīzeli? Skatieties A3000 klases transmisijas izmaksas. Neskan un nestūrējas.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Atmosfērisks 2.0 ir salīdzinoši maigs zvēriņš pret ātrumkārbu, jo nav griezes. Ātrumkārba ir problēma VISĀM 75 neatkarīgi no pielietojuma, tādēļ ja negribam baigo kosmosu maksāt par piem. Colotti kārbām, tad 2.0TS ar vieglāku augšu un palielinātiem max apgriezieniem ir way to go IMHO.


_________________
If it ain't broke, try harder
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tresais jautajums- a nafig tas vajadzigs? Kam un ko jus gribat pieradit, kur uzvaret, ko reklamet, kapec tik daudz laika un naudas teret tadam mulkibam?

Tapec, ka mums patik. patik braukt, patik skruvet, patik sacensties, patik par to diskutet, patik kopa snabi iedzert. Un patik Alfa Romeo, kas ir vienojosais elements visa saja lieta. Mes visi esam pilnigi amatieri, nav neviena pilota, neviena saciksu inzeniera un mehanika, nevienam par to nemaksa algu, mes visu daram pirmo reizi. Tas ir tikai hobijs un briva laika izklaide. Merkis? Uzvaret, protams, bet ar so komandu un so masinu nevis par katru cenu lai kadam kaut ko pieraditu.


_________________
Mazlietoti itāļu auto no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas... autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Braucam ar šito auto ar šito 2.0 uzlabotu + sliki, kamēr apnīk
UN kad apniks, tad domājam par citu auto - piem c4


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Tresais jautajums- a nafig tas vajadzigs? Kam un ko jus gribat pieradit, kur uzvaret, ko reklamet, kapec tik daudz laika un naudas teret tadam mulkibam?

Tapec, ka mums patik. patik braukt, patik skruvet, patik sacensties, patik par to diskutet, patik kopa snabi iedzert. Un patik Alfa Romeo, kas ir vienojosais elements visa saja lieta. Mes visi esam pilnigi amatieri, nav neviena pilota, neviena saciksu inzeniera un mehanika, nevienam par to nemaksa algu, mes visu daram pirmo reizi. Tas ir tikai hobijs un briva laika izklaide. Merkis? Uzvaret, protams, bet ar so komandu un so masinu nevis par katru cenu lai kadam kaut ko pieraditu.


+1
applausi
elbee, kā vienmēr, 2 teikumos visu noliek pa vietām. super


_________________
Spider S3
156 GTA
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
Braucam ar šito auto ar šito 2.0 uzlabotu + sliki, kamēr apnīk
UN kad apniks, tad domājam par citu auto - piem c4


šis būs maķenīt lētāk un trasē ātrāks, kā 4C.[/url]


_________________
Spider S3
156 GTA
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
arba rakstīja:
Braucam ar šito auto ar šito 2.0 uzlabotu + sliki, kamēr apnīk
UN kad apniks, tad domājam par citu auto - piem c4


šis būs maķenīt lētāk un trasē ātrāks, kā 4C.[/url]

Man patika, ka stāvot boksos visus Endurance auto, _izņemot_ 75, Lotus 116 un radical sr5 varēja redzēt, jo jumts rēgojās virs pitleina sienas. 75, lotus'u un radical varēja tikai dzirdēt, jo "sporta izmērs" shura


_________________
If it ain't broke, try harder
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
Braucam ar šito auto ar šito 2.0 uzlabotu + sliki, kamēr apnīk
UN kad apniks, tad domājam par citu auto - piem c4


Ja gribam tureties pie  Alfa Romeo brenda, tad es citas opcijas neredzu. Braucam ar sito kamer nevaram atlauties 4C Wink Un es neizsledzu iespeju, ka si masina ar 200zs dzineju pec kadiem gadiem varetu maksat lidzigi ka mazliet uzsista un pardesmit tukstosus nogajusi 4C...


_________________
Mazlietoti itāļu auto no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas... autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database