|
2 lapa no 6 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Prieks un lepnums par komandas darbu! Motora nav, bet kā komanda domāju ka mēs esam trijniekā. Paldies visiem, kas atbalstīja un piedalījās
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon May 19, 2014 9:45 am |
|
|
Biker
Member of
Pievienojies: 29 Jan 2007
Komentāri: 781
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo GT
|
Prieks, ka šoreiz bijām labi pastrādājuši pirms gonkas, jeb precizak sakot bija izpildīts mājasdarbs, ka rezultātā mehāniķiem bija gauži garlaicīgi, kas ļoti priecēja!!!
Kad bija ziņa ka tomēr būs jāmaina bremžu kluči, tad visi rāvās pie darba, un pēc aptuveni 3 min jau viss bija izdarīts!
Paldies komandai, kā arī visiem līdzjutējiem!
_________________ Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
|
Mon May 19, 2014 10:19 am |
|
|
arba
Member of
Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
3 dienas saulē !
Apsveicu ar veikumu, ar sasniegumiem un pats galvenais ar progresu !!!
Tikai 3. Sacīkste un atpalikts no līdera tikai apm. 10 % , neviena nopietna teh prob lēma
Apsveicu !!!
_________________ es atgriezos 3 x
|
Mon May 19, 2014 10:43 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
_________________ in Busso we trust...
|
Mon May 19, 2014 11:19 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Nozinosu mazliet detalizetak. Starpsezona musu komandai neizdevas gluzi tada ka planots pagajusa gada rudeni, dazadu iemeslu del vel si gada marta bijam pat ne tur, kur beidzam ieprieksejo sezonu, mes bijam gadriz tur, kur gadu atpakal, prot, masina izjaukta, motors ara, karba nost, piekare nost, plani lieli, bet darbibas nekadas. Izskatijas diez gan skumji... Tomer ar pirmajiem saules stariem tika pienemts lemums, ka jabrauc, jabrauc jau maija Igaunija. Mobilizejam visus spekus, nospraudam minimalo merki- sagatavot drosu, izturigu, uzticamu un galvenais prognozejami vadamu masinu.
Turpmako ~ 2 menesu brivajas sestdienas, svetdienas pasu kluba un komandas biedru spekiem tika atjaunota piekare, uzliktas bremzes no Alfa 156, nomainta degvielas baka un sakartota degvielas padeve, pilnveidota auto aerodinamika, izgatavots jauns prieksejais buferis, nomainita izplude, saremonteta ieplude un vel 100 sikumi... Bija ari kuriozi gadijumi, kas butu smiekligi, ja neizmaksatu tik dargi. Italija pasutijam jaunu Alfa 75 1.6 atrumkarbu (gearbox), sanemam ar kurjeru jau pec dazam dienam paku, kas svera 12kg un kura atradas atrumkarbas korpuss (gear box). Ital situaciju komente isi, gribejat atrum karbu? Ludzu, atrum karba! Ak, jums vajag ari zobratus? Ne, tie nak atseviski... Rezultata braucam ar veco karbu un jau ierasto krakskiti.
Pirmais un vienigais trenins Bikerniekos bija loti slapjs, bet viss likas cerigi, masinu beidzot bija iespejams nobremzet taisna virziena, katrs bremzes spiediens vairs nenozimeja loteriju ar 50:50 iespeju beigt manevru borta ar purnu preteja virziena ka tas bija iepriekseja sezona, kad auto bremzejot bija neprognozejams. Motors griezas, likumos turejas labi, visas sistemas darbojas, degvielas bakas tilpums pietiekoss.
Braucam Uz Igauniju. Tris garas dienas, visapkart asfalts, neviena makona. Pirmas dienas trenini pagaja loti labi, visi priecigi, mehaniki slaistas saulite, jadara nekas nav, tehniska komisija izieta, auto noparkots, tik vien ka izpludes kolektora skruves drusku japarvelk, jo vietam pus garam. Ta ka tas ir tirais sikums. izlemjam sakt ar picas esanu un skruves pievilkt velak, kad bus atdzisis. Velak izradijas, ka skruves ir nevis atnakusas vala, bet noluzusas paris mm ieks dzineja bloka. Un tas ir nevis japievelk, bet jadabu ara to atliekas... Ar to cali tika gara necereti veiksmigi
Sestdienas trenini sakas ar lidzigu problemu un pazistamo "pus garam" skanu, pec kartejas izpludes kolektoru nonemsanas tika secinats, ka metinajuma vieta noluzis viens flancis, attiecigi viens cilidrs pus nevis izputeja, bet pa taisno motortelpa. Te japiebilst, ka izpludes kolektors sai sezonai tika iegadats jauns, italu CSC, tapec lai nebutu problemu ar so mezglu. Pirma problema jau bija to pielikt, jo tas bez nopietnas mehaniskas iejauksanas nemaz neder masinai, kam tas paredzets...
Vajadzigs metinatajs, veiteja trases servisa cali aiznemti ar riepu bortesanu, braucam meklet Pernava. Pirmas serviss izradas veiksmigs, calis lauj pasiem darboties ar vina metinamo un visiem parejiem iztrumentiem. Te japiebilst, ka driz vein mes bijam atpakjal, jo tikko sametinatais un uzliktais kolektors pie parbaudes laida gaeram jau cita vieta. Rezultata kojots drosibas pec parmetinaja visus italu metinajumus. Un mes bijam gatavi kvalifikacijai, kura muuris uzstadija musu absoluti atrako laiku un nodeva masinu manas rokas. Es laiku neuzlaboju, toties gartigi noslipeju auto apaksu pret startfinsa taisnes apmaliti, un kvalifikaciju beidzu ar recoisu dzineju un aizdomigu lekrkstonu zem masinas. Reizinatajos bija sadalijusies ari atlikusi CSC iztradajuma dala, ta saucamas bikses. Tas nozimeja, ka ari sestdienas vakara musu mehaniki turpinaja nodarboties ar izputeja remontu, un rezultata visus italu CSC metinajumus aizstaja kojota un igaunu metinajumi, kas turpmak neladas problemas vairs neradija
Par saciksti neko daudz komentet nav, nobraucam vairak aplus ka planots musu optimistiskakajas prognozes, finisa no lidera atpalikam tikai 28 aplus, kopuma veicot 460 no 555km un izterejot visu lidzpanemto degvielu. Jo braucam praktiski bez tehniskam problemam un laika teresanas to noversanai, visas standarta proceduras skiet perfekti atstradas, gan brauceju mainas, gan degvielas liesana, gan auto mehaniska parbaude.Bija neliela problema ar starteri, kas negribeja darboties pec viena no boxu apmeklejumiem, bet ta tika nekavejoties atrisinata. Un vel neplanoti nacas nomainit aizmugurejos klucus, kas laikam bija vieniga kluda, ko varejam paredzet, un neizdarijam jau pirms sacikstes.
Trase nekas tads ipass nenotika, neviens borta neiebrauca, uz jumta nenolika... Mes ar slikiem braucosos 200+ zs dizelus nokert isti nevarejam, toties nokeram un apdzinam klasi augstak braucoso baltkrievu Alfa 155 3.0 V6, kurus vajaja dazadas tehniskas kibeles.
Secinajums viens, viss ir kartiba, mums ir likumos atra, stabili vadama, izturiga un uzticama masina, vislabaka komanda, vienigi lai cinitos par vietam absolutaja ieskaite pietrukst kadi 60~80 zirgaspeki. Un bez tiem trukstosajiem zirgspekiem turpmak startet jau bus kauns... Mes esam gatavi jaudai
Paldies visai komandai par perfekto nedelas nogali, mehanikiem par auto sagatavosanu un uzturesanu, sponsoriem par iespeju.
|
Mon May 19, 2014 12:46 pm |
|
|
finns
Pievienojies: 07 May 2009
Komentāri: 1266
Atrašanās vieta: Rīga / Helsinki
1988 Alfa-Romeo 33
|
|
Mon May 19, 2014 12:56 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Un dazas bildes no mana telefona:
Vova liek klat kolektoru piektdienas vakara
Kojots metina
Ogotajs dzese cimdus
Pitstops un brauceju maina
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon May 19, 2014 12:56 pm |
|
|
Nr.7
Member of
Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
Tikai šodien sāku aptvert TO, ko esam paveikuši. Man ir milzu lepnums par mūsu komandu.
Šajā sacīkstē maksimāli izpildījām mūsu uzdevumu, kas dažādu apstākļu dēļ marta beigās vēl izskatījās tikai optimistisks sapnis.
Gribasspēks un kopīga ideja - tas ir spēks.
Kāds tad bija uzdevums? Visu sacīksti to vien darīt, kā braukt. Braukt tik ātri, cik vien iespējams ar šībrīža mašīnas tehniskajiem parametriem.
Mums tas pilnībā izdevās.
"To finish first, you must first finish." Rick Mears.
Tā kā neviens no mums nav saistīts ar autosportu, tad mēs skatamies, analizējam un mācāmies. Manuprāt, ļoti produktīvi.
Un tagad es būšu banāls...
Kas tad ir AlfaClub Racing komandas personālijas?
Īpaši izcelšu AlfaClub Racing projekta tēti - elbee. Viņš izdarījis fantastiski lielu darbu projekta veiksmīgā norisē. Manuprāt, individuāli lielāko no mums visiem. Apbrīnoju viņa apņēmību, neatlaidību, iecietību. Kad satieciet viņu, sveicienā noņemiet cepuri.
Īpaši izcelšu arī muura mērķtiecību un apņēmību. Šis čalis ir pilnīgi traks un ar braukšanu pārņemts - skrūvē, gādā, risina problēmas mežonīgā ātrumā. Brīžiem šķiet, ka nesalaužams un veidots no karbona un titāna.
Koijotins skrūvēja, metināja, fleksēja, līmēja kā traks. Gan darba laikā, gan brīvajā. Bez viņa mēs visi Autofficina dzīvotu pa naktīm. Universāls mehāniķis, kurš prot darīt visu. Īsts Makgaivers.
J.K. neatsveramu ieguldījumu iegulda gan kā mehāniķis, gan kā 75-to alfu specifisko lietu pazinējs, informācijas enciklopēdija un lietoto rezerves daļu noliktava.
Paldies Biker par kārtības ieviešanu, pieredzi, attieksmi un pedantisko precizitāti dažādos mehāniķu darbos un procesos.
Apsveicu Autofficina ar jaunā prasmīgā automehāniķa Vladimira iegūšanu. Dara visu ļoti prasmīgi un atbildīgi. Iekļāvās komandā uzreiz.
Nesatricināms un nelokāms kā klints - ralfins. Komandas sacīkstes vadītājs un raksturs komunikācijā ar tiesnešiem. Vienīgais ar pieredzi autosportā.
Pilots yuran - mērķtiecīgs un lielisks komandas spēlētājs un atbalstītājs.
Paldies benzīna lējējiem Ogotājam un MartinsT, kā arī vienmēr klātesošajam līdzjutējam arba par komandas gara un atmosfēras daudzveidības uzturēšanu.
Paldies Autofficina servisa meistaram Dima par iecietību un sapratni.
Tāpat savu roku pielikuši un brīvo laiku ziedojuši Petjka, Palaidniex.
Paldies sponsoriem un atbalstītājiem par iespēju mums to visu darīt.
Ceru, ka komandas ģimenes un draugi spēs mums piedot laupīto laiku.
Un es pats darīju pēc savām spējām, lai palīdzētu komandai sasniegt mērķi. Paldies par iecietību, jo neesmu ar diezko paciešama rakstura. Turklāt, pēdējās dienās pats neizturēju. Morāli salūzu un zaudēju sparu. Piedodiet, es tā vairs nedarīšu!
Apgalvoju, nu mēs esam paaugušies un gatavi lielākiem ātrumiem
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon May 19, 2014 3:01 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Man ir patiess prieks, kā ir sākusies šī sezona!
Un izklāsts liecina, ka komandai ir ĻOTI LIELA MOTIVĀCIJA ko sasniegt!
Es domāju tā ir galvenā uzvaras sastāvdaļa!
Tā turēt!
_________________ in Busso we trust...
|
Mon May 19, 2014 4:53 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Absolūti pievienojos visam augšminētajam un klanos visu projekta dalībnieku priekšā. Mums, benzīna lējējiem, ir vieglākais no pienākumiem. Vienīgo asumiņu piešķir iespēja nejauši aizdegties pašiem un aizdedzināt visu iespējamo dažu kvadrātmetru apkārtnē.
Tādēļ atkārtošu to, ko daudzi jau šeit pauda: mehi ir vienkārši zvēri! Visu gonku noturēt bez vispār jebkādām aizturēm un problēmām nespēja, kā šķiet, neviena cita ekipāža. Šķiet, ka visus, pat koijotu, sacīkšu laikā tik smaidīgus nebiju redzējis vēl nekad
Arī piloti malači - brauca stabilos laikos un neko neiznīcināja un nenokāva.
Tomēr, atgriežoties "uz zemes", jāsaprot, ka šis bija tikai 1. posms. Vēl vismaz 2 šādā pašā stilā un kopvērrtējuma kauss klasē būs rokā!
Šobrīd laikam karstākais temats pēcsacīkšu diskusijās ir jaudas uzburšana. Mēs, benzīngalvas (rokas, kājas, vēderi), esam PAR! jo tad arī mums būs vairāk darba
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon May 19, 2014 7:27 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
paldies komandai ! katrs no mums dara to ko prot un no labakas sirdsapzinas PALDIES VISIEM KAS JEBKADA VEIDA AR SO IR SAISTITI ta turpinat, un bus vel labak
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Mon May 19, 2014 8:47 pm |
|
|
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
Молодцы ребята
|
Mon May 19, 2014 9:41 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Ir paris plasakai publikai neskaidri jautajumi. Pirmais, kapec mes barucam ar to veco, kantaino, nesmuko masinu? Un nevis kadu smuku 156 vai GT?
Tapec, ka 75 ir aizmugures piedzinas masinas ar idealu izsvarojumu, jo karba, sajugs atrodas pie aizmugureja tilta nevis dzineja, sads risinajums saucas transaxle http://en.wikipedia.org/wiki/Transaxle un tiek izmantots sporta masinas, musdienas vairs tikai loti dargas sporta masinas. Ko tas dod? Izcilu vadamibu, neitralu uzvedibu, masina perfekti griezas likumos, klausa sturei, ta ir loti atra likumos. Un ta ir atri un salidzinosi vienkarsi remontejama kaujas apstaklos, visam var tikt klat, visu var atskruvet. 156 vienigais prieks ir letas un viegli pieejamas detalas, sportam ta neder bez pamatigas parbuves un lieliem ieguldijumiem.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon May 19, 2014 11:07 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
elbee rakstīja:Ir paris plasakai publikai neskaidri jautajumi. Pirmais, kapec mes barucam ar to veco, kantaino, nesmuko masinu? Un nevis kadu smuku 156 vai GT?
Tapec, ka 75 ir aizmugures piedzinas masinas ar idealu izsvarojumu, jo karba, sajugs atrodas pie aizmugureja tilta nevis dzineja, sads risinajums saucas transaxle http://en.wikipedia.org/wiki/Transaxle un tiek izmantots sporta masinas, musdienas vairs tikai loti dargas sporta masinas. Ko tas dod? Izcilu vadamibu, neitralu uzvedibu, masina perfekti griezas likumos, klausa sturei, ta ir loti atra likumos. Un ta ir atri un salidzinosi vienkarsi remontejama kaujas apstaklos, visam var tikt klat, visu var atskruvet. 156 vienigais prieks ir letas un viegli pieejamas detalas, sportam ta neder bez pamatigas parbuves un lieliem ieguldijumiem.
Niansēs var pastrīdēties, bet kopumā 99% taisnība. Vēl viena būtiska lieta, ko ņemt vērā kritiķiem: paskatieties, ar ko brauc VISI pārējie BE dalībnieki. Mēs esam vienīgie, kuriem a) ir 25 gadus vecs auto un b) neviens nevienam neko nemaksā. Manuprāt tas ir fantastiski!
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon May 19, 2014 11:12 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
kritiki neizprot 75 auru, to pievilcibu, un 75 var ari ar drati salabot nevis ar skocu ik pec 3 apliem
vel 75 ir dziesma, to jebkura bridi vareja just kura trases likuma masina atrodas, pat neredzot trasi un vel kas, komanda tacu mil to masinu
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Mon May 19, 2014 11:35 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Wed May 15, 2024 5:56 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 6 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|