Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
AlfaClub Racing 2014
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prieks un lepnums par komandas darbu! Motora nav, bet kā komanda domāju ka mēs esam trijniekā. Paldies visiem, kas atbalstīja un piedalījās super


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prieks, ka šoreiz bijām labi pastrādājuši pirms gonkas, jeb precizak sakot bija izpildīts mājasdarbs, ka rezultātā mehāniķiem bija gauži garlaicīgi, kas ļoti priecēja!!!

Kad bija ziņa ka tomēr būs jāmaina bremžu kluči, tad visi rāvās pie darba, un pēc aptuveni 3 min jau viss bija izdarīts!

Paldies komandai, kā arī visiem līdzjutējiem!  Wink




_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
3 dienas saulē !
Apsveicu ar veikumu, ar sasniegumiem un pats galvenais ar progresu !!!
Tikai 3. Sacīkste un atpalikts no līdera tikai apm. 10 % , neviena nopietna teh prob lēma
Apsveicu !!!


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yo


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nozinosu mazliet detalizetak. Starpsezona musu komandai neizdevas gluzi tada ka planots pagajusa gada rudeni, dazadu iemeslu del vel si gada marta bijam pat ne tur, kur beidzam ieprieksejo sezonu, mes bijam gadriz tur, kur gadu atpakal, prot, masina izjaukta, motors ara, karba nost, piekare nost, plani lieli, bet darbibas nekadas. Izskatijas diez gan skumji... Tomer ar pirmajiem saules stariem tika pienemts lemums, ka jabrauc, jabrauc jau maija Igaunija. Mobilizejam visus spekus, nospraudam minimalo merki- sagatavot drosu, izturigu, uzticamu un galvenais prognozejami vadamu masinu.



Turpmako ~ 2 menesu brivajas sestdienas, svetdienas pasu kluba un komandas biedru spekiem tika atjaunota piekare, uzliktas bremzes no Alfa 156, nomainta degvielas baka un sakartota degvielas padeve, pilnveidota auto aerodinamika, izgatavots jauns prieksejais buferis, nomainita izplude, saremonteta ieplude un vel 100 sikumi... Bija ari kuriozi gadijumi, kas butu smiekligi, ja neizmaksatu tik dargi. Italija pasutijam jaunu Alfa 75 1.6 atrumkarbu (gearbox), sanemam ar kurjeru jau pec dazam dienam paku, kas svera 12kg un kura atradas atrumkarbas korpuss (gear box). Ital situaciju komente isi, gribejat atrum karbu? Ludzu, atrum karba! Ak, jums vajag ari zobratus? Ne, tie nak atseviski... Rezultata braucam ar veco karbu un jau ierasto krakskiti.

Pirmais un vienigais trenins Bikerniekos bija loti slapjs, bet viss likas cerigi, masinu beidzot bija iespejams nobremzet taisna virziena, katrs bremzes spiediens vairs nenozimeja loteriju ar 50:50 iespeju beigt manevru borta ar purnu preteja virziena ka tas bija iepriekseja sezona, kad auto bremzejot bija neprognozejams. Motors griezas, likumos turejas labi, visas sistemas darbojas, degvielas bakas tilpums pietiekoss.

Braucam Uz Igauniju. Tris garas dienas, visapkart asfalts, neviena makona. Pirmas dienas trenini pagaja loti labi, visi priecigi, mehaniki slaistas saulite, jadara nekas nav, tehniska komisija izieta, auto noparkots, tik vien ka izpludes kolektora skruves drusku japarvelk, jo vietam pus garam. Ta ka tas ir tirais sikums. izlemjam sakt ar picas esanu un skruves pievilkt velak, kad bus atdzisis. Velak izradijas, ka skruves ir nevis atnakusas vala, bet noluzusas paris mm ieks dzineja bloka. Un tas ir nevis japievelk, bet jadabu ara to atliekas... Ar to cali tika gara necereti veiksmigi applausi





Sestdienas trenini sakas ar lidzigu problemu un pazistamo "pus garam" skanu, pec kartejas izpludes kolektoru nonemsanas tika secinats, ka metinajuma vieta noluzis viens flancis, attiecigi viens cilidrs pus nevis izputeja, bet pa taisno motortelpa. Te japiebilst, ka izpludes kolektors sai sezonai tika iegadats jauns, italu CSC, tapec lai nebutu problemu ar so mezglu. Pirma problema jau bija to pielikt, jo tas bez nopietnas mehaniskas iejauksanas nemaz neder masinai, kam tas paredzets...



Vajadzigs metinatajs, veiteja trases servisa cali aiznemti ar riepu bortesanu, braucam meklet Pernava. Pirmas serviss izradas veiksmigs, calis lauj pasiem darboties ar vina metinamo un visiem parejiem iztrumentiem. Te japiebilst, ka driz vein mes bijam atpakjal, jo tikko sametinatais un uzliktais kolektors pie parbaudes laida gaeram jau cita vieta. Rezultata kojots drosibas pec parmetinaja visus italu metinajumus. Un mes bijam gatavi kvalifikacijai, kura muuris uzstadija musu absoluti atrako laiku un nodeva masinu manas rokas. Es laiku neuzlaboju, toties gartigi noslipeju auto apaksu pret startfinsa taisnes apmaliti, un kvalifikaciju beidzu ar recoisu dzineju un aizdomigu lekrkstonu zem masinas. Reizinatajos bija sadalijusies ari atlikusi CSC iztradajuma dala, ta saucamas bikses. Tas nozimeja, ka ari sestdienas vakara musu mehaniki turpinaja nodarboties ar izputeja remontu, un rezultata visus italu CSC metinajumus aizstaja kojota un igaunu metinajumi, kas turpmak neladas problemas vairs neradija super



Par saciksti neko daudz komentet nav, nobraucam vairak aplus ka planots musu optimistiskakajas prognozes, finisa no lidera atpalikam tikai 28 aplus, kopuma veicot 460 no 555km un izterejot visu lidzpanemto degvielu. Jo braucam praktiski bez tehniskam problemam un laika teresanas to noversanai, visas standarta proceduras skiet perfekti atstradas, gan brauceju mainas, gan degvielas liesana, gan auto mehaniska parbaude.Bija neliela problema ar starteri, kas negribeja darboties pec viena no boxu apmeklejumiem, bet ta tika nekavejoties atrisinata. Un vel neplanoti nacas nomainit aizmugurejos klucus, kas laikam bija vieniga kluda, ko varejam paredzet, un neizdarijam jau pirms sacikstes.



Trase nekas tads ipass nenotika, neviens borta neiebrauca, uz jumta nenolika... Mes ar slikiem braucosos 200+ zs dizelus nokert isti nevarejam, toties nokeram un apdzinam klasi augstak braucoso baltkrievu Alfa 155 3.0 V6, kurus vajaja dazadas tehniskas kibeles.



Secinajums viens, viss ir kartiba, mums ir likumos atra, stabili vadama, izturiga un uzticama masina, vislabaka komanda, vienigi lai cinitos par vietam absolutaja ieskaite pietrukst kadi 60~80 zirgaspeki. Un bez tiem trukstosajiem zirgspekiem turpmak startet jau bus kauns... Mes esam gatavi jaudai naac

Paldies visai komandai par perfekto nedelas nogali, mehanikiem par auto sagatavosanu un uzturesanu, sponsoriem par iespeju.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un dazas bildes no mana telefona:



Vova liek klat kolektoru piektdienas vakara




Kojots metina




Ogotajs dzese cimdus




Pitstops un brauceju maina


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tikai šodien sāku aptvert TO, ko esam paveikuši. Man ir milzu lepnums par mūsu komandu.
Šajā sacīkstē maksimāli izpildījām mūsu uzdevumu, kas dažādu apstākļu dēļ marta beigās vēl izskatījās tikai optimistisks sapnis.
Gribasspēks un kopīga ideja - tas ir spēks.
Kāds tad bija uzdevums? Visu sacīksti to vien darīt, kā braukt. Braukt tik ātri, cik vien iespējams ar šībrīža mašīnas tehniskajiem parametriem.
Mums tas pilnībā izdevās.
"To finish first, you must first finish." Rick Mears.
 
Tā kā neviens no mums nav saistīts ar autosportu, tad mēs skatamies, analizējam un mācāmies. Manuprāt, ļoti produktīvi.
 
Un tagad es būšu banāls...
 
Kas tad ir AlfaClub Racing komandas personālijas?
 
Īpaši izcelšu AlfaClub Racing projekta tēti - elbee. Viņš izdarījis fantastiski lielu darbu projekta veiksmīgā norisē. Manuprāt, individuāli lielāko no mums visiem. Apbrīnoju viņa apņēmību, neatlaidību, iecietību. Kad satieciet viņu, sveicienā noņemiet cepuri.
 
Īpaši izcelšu arī muura mērķtiecību un apņēmību. Šis čalis ir pilnīgi traks un ar braukšanu pārņemts - skrūvē, gādā, risina problēmas mežonīgā ātrumā. Brīžiem šķiet, ka nesalaužams un veidots no karbona un titāna.
 
Koijotins skrūvēja, metināja, fleksēja, līmēja kā traks. Gan darba laikā, gan brīvajā. Bez viņa mēs visi Autofficina dzīvotu pa naktīm. Universāls mehāniķis, kurš prot darīt visu. Īsts Makgaivers.
 
J.K. neatsveramu ieguldījumu iegulda gan kā mehāniķis, gan kā 75-to alfu specifisko lietu pazinējs, informācijas enciklopēdija un lietoto rezerves daļu noliktava.
 
Paldies Biker par kārtības ieviešanu, pieredzi, attieksmi un pedantisko precizitāti dažādos mehāniķu darbos un procesos.
 
Apsveicu Autofficina ar jaunā prasmīgā automehāniķa Vladimira iegūšanu. Dara visu ļoti prasmīgi un atbildīgi. Iekļāvās komandā uzreiz.
 
Nesatricināms un nelokāms kā klints - ralfins. Komandas sacīkstes vadītājs un raksturs komunikācijā ar tiesnešiem. Vienīgais ar pieredzi autosportā.
 
Pilots yuran - mērķtiecīgs un lielisks komandas spēlētājs un atbalstītājs.
 
Paldies benzīna lējējiem Ogotājam un MartinsT, kā arī vienmēr klātesošajam līdzjutējam arba par komandas gara un atmosfēras daudzveidības uzturēšanu.
 
Paldies Autofficina servisa meistaram Dima par iecietību un sapratni.
 
Tāpat savu roku pielikuši un brīvo laiku ziedojuši Petjka, Palaidniex.
 
Paldies sponsoriem un atbalstītājiem par iespēju mums to visu darīt.
 
Ceru, ka komandas ģimenes un draugi spēs mums piedot laupīto laiku.
 
Un es pats darīju pēc savām spējām, lai palīdzētu komandai sasniegt mērķi. Paldies par iecietību, jo neesmu ar diezko paciešama rakstura. Turklāt, pēdējās dienās pats neizturēju. Morāli salūzu un zaudēju sparu. Piedodiet, es tā vairs nedarīšu! Smile
 
Apgalvoju, nu mēs esam paaugušies un gatavi lielākiem ātrumiem naac


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man ir patiess prieks, kā ir sākusies šī sezona!
Un izklāsts liecina, ka komandai ir ĻOTI  LIELA MOTIVĀCIJA ko sasniegt!
Es domāju tā ir galvenā uzvaras sastāvdaļa!

Tā turēt! yo


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Absolūti pievienojos visam augšminētajam un klanos visu projekta dalībnieku priekšā. Mums, benzīna lējējiem, ir vieglākais no pienākumiem. Vienīgo asumiņu piešķir iespēja nejauši aizdegties pašiem un aizdedzināt visu iespējamo dažu kvadrātmetru apkārtnē.
Tādēļ atkārtošu to, ko daudzi jau šeit pauda: mehi ir vienkārši zvēri! Visu gonku noturēt bez vispār jebkādām aizturēm un problēmām nespēja, kā šķiet, neviena cita ekipāža. Šķiet, ka visus, pat koijotu, sacīkšu laikā tik smaidīgus nebiju redzējis vēl nekad applausi yo :meistariba:
Arī piloti malači - brauca stabilos laikos un neko neiznīcināja un nenokāva.

Tomēr, atgriežoties "uz zemes", jāsaprot, ka šis bija tikai 1. posms. Vēl vismaz 2 šādā pašā stilā un kopvērrtējuma kauss klasē būs rokā! laureats

Šobrīd laikam karstākais temats pēcsacīkšu diskusijās ir jaudas uzburšana. Mēs, benzīngalvas (rokas, kājas, vēderi), esam PAR! naac jo tad arī mums būs vairāk darba super


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
paldies komandai ! Wink  katrs no mums dara to ko prot un no labakas sirdsapzinas super PALDIES VISIEM KAS JEBKADA VEIDA AR SO IR SAISTITI Wink  ta turpinat, un bus vel labak super


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Молодцы ребята super  dj

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ir paris plasakai publikai neskaidri jautajumi. Pirmais, kapec mes barucam ar to veco, kantaino, nesmuko masinu? Un nevis kadu smuku 156 vai GT?

Tapec, ka 75 ir aizmugures piedzinas masinas ar idealu izsvarojumu, jo karba, sajugs atrodas pie aizmugureja tilta nevis dzineja, sads risinajums saucas transaxle http://en.wikipedia.org/wiki/Transaxle un tiek izmantots sporta masinas, musdienas vairs tikai loti dargas sporta masinas. Ko tas dod? Izcilu vadamibu, neitralu uzvedibu, masina perfekti griezas likumos, klausa sturei, ta ir loti atra likumos. Un ta ir atri un salidzinosi vienkarsi remontejama kaujas apstaklos, visam var tikt klat, visu var atskruvet. 156 vienigais prieks ir letas un viegli pieejamas detalas, sportam ta neder bez pamatigas parbuves un lieliem ieguldijumiem.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Ir paris plasakai publikai neskaidri jautajumi. Pirmais, kapec mes barucam ar to veco, kantaino, nesmuko masinu? Un nevis kadu smuku 156 vai GT?

Tapec, ka 75 ir aizmugures piedzinas masinas ar idealu izsvarojumu, jo karba, sajugs atrodas pie aizmugureja tilta nevis dzineja, sads risinajums saucas transaxle http://en.wikipedia.org/wiki/Transaxle un tiek izmantots sporta masinas, musdienas vairs tikai loti dargas sporta masinas. Ko tas dod? Izcilu vadamibu, neitralu uzvedibu, masina perfekti griezas likumos, klausa sturei, ta ir loti atra likumos. Un ta ir atri un salidzinosi vienkarsi remontejama kaujas apstaklos, visam var tikt klat, visu var atskruvet. 156 vienigais prieks ir letas un viegli pieejamas detalas, sportam ta neder bez pamatigas parbuves un lieliem ieguldijumiem.


Niansēs var pastrīdēties, bet kopumā 99% taisnība. Vēl viena būtiska lieta, ko ņemt vērā kritiķiem: paskatieties, ar ko brauc VISI pārējie BE dalībnieki. Mēs esam vienīgie, kuriem a) ir 25 gadus vecs auto un b) neviens nevienam neko nemaksā. Manuprāt tas ir fantastiski!


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kritiki neizprot 75 auru, to pievilcibu, un 75 var ari ar drati salabot nevis ar skocu ik pec 3 apliem Razz
vel 75 ir dziesma, to jebkura bridi vareja just kura trases likuma masina atrodas, pat neredzot trasi Wink un vel kas, komanda tacu mil to masinu Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database