Pagājušās nedēļas nogalē biju nobraucis Esenē vecas mašīnas paskatīties, īsuma noziņošu arī te. Braucu ar domu sajust Eiropas youngtimeru atmosfēru un vienkāršii smukas mašīnas paskatīties. Zinātāji saka, ka šogad izstāde esot bijusi ļoti švaka, jo vienlaicīgi notika divas vienāda profila izstādes, otyra Stutgart;e, uz to nebarucu, jo man ar vienu bija vairāk kā pietiekami. Mašīnas var paskatīties kvalitatīvāk kā braucot pa n-tajiem auto muzejiem. Te bija, ko vien kārtīgs benzīngalva var savā mūža vēlēties redzēt dzīve, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Pagani, Bugatti, Porsche, Alfa, Lancia, Abarth gan jau, gan veci, gan ielas, gan sporta... Un gandrīz visām logos cenas.
Nomācoša Porsche un Mercedes koncentrācija, abiem arī oficiālie ražotāja stendi. Vai varbūt bija tikai Mersedesam...
Mersedesam bija vairākas halles, ieskaitot F1 un visus viņu jebkad ražotos auto vairākos eksemplāros, tāds iespaids radās. Līdzigi stendi bija Audi, VW, pat Skodai...
Un ariī FCA Heritage. Tur meitene laipni stāstīja, ka viņu arhivā pieejama visa informācija par vēsturiskajām FCA grupas mašīnām, Alfa, Lancia u.c. Stendā gozējās rūopnieciski restaurētas SZ un Giulietta SS, kā arī QV Giulias un Stelvio, tai skaitā Nurburgringas rekordauto.
Lancia, pārsvarā tikai rallija leģendas
Visi iespējamie Lambo, Ferrari, daži veci Maserati, dažas vecas Lancias. Tas F40 piederējis Pink Floyd solistam, cenu nejautāju, šoreiz neinteresēja. Lambo sarkanai traktors ir retro, nekrāsotais ir pēdējo gadu darinājums, viens no cik tur, ar V12, pipec kaut kāds
Šī mašīna patīkami atšķīras no kopējā restaurēta un pārāk uzpulēta apjoma. Oriģināla Harvey Bailey sacīkšu GTA, nerestaurēta, nepulēta, mašīna ar stāstu un rētām, īsta pērle! Restaurējot un pulējot zūd mašīnas vēsturiskā vērtība, paliek tikai spožs dzelzis... bez dvēseles
Tad nu Alfas, daudz retro auto, 30. gadie, 50. gadi, tie man pilnīgi neinteresē, tapēc īpaši nepētīju, nefočēju. Youngtimer perioda mašīnu salīdzinoši maz, pa kādai Giulia, pa kādai kupejai, praktiski neviena Spider (!!!) 80. gadu Alfas gandrīz nemaz, viena GTV6 hallē, viens privāts Sprints ārpusē. Daži Abarth.
Ārpusē izliktas privātas mašīnas ar cenām logos, ne īpaši daudz, un ne īpaši interesantas. Cenas augstas, pārdotu mašīnu ceturtdien no rīta bija maz, lai neteiktu neviena, varbūt kādam retam 911 Porsam bija šilte "verkauft". Zem 20k eur mašīnu praktiski nebija. Sarkanai Sprint par 19500, iespējams, bija lētāka nopērkamā mašīna, ja neskaita pāris 124 meršus un pavisam parastu Ford Sierra. Neredzēju nevienu Alfa 164, Citroen XM, Renault 25 vai Peugeot 605, to laiks vēl nav pienācis un, iespējams, nekad neopienāks

Bet 80./90. gadu Mersedesi, BMW lielā daudzumā.
Braucu ar Skodu, ko paņēmu nomā Eindhovenā, iepazinu Apple Carplay- nejēdzīgs sūds! pabraukāju ar velosipēdu pa Vupertāli, aizgāju uz teātri Eindhivenā un braucu mājās.
Eindhovenā restorānā uz čeka saņēmu tādu zīmīti, uzskatīšu, ka tas bija domāts tikai man nevis visiem, kas tājā iegriežas, otru pusi neapgriezu lai neuzzinātu, ka tur nav telefona numura
_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv