Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
vai nolasītie parametri uz kaut ko norāda?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs vai nolasītie parametri uz kaut ko norāda? 
Labs vakars,
ceļu augšā savu Alfu,itkā strādā normāli,bet ik pa laikam pēc ~15min darbošanās noklepojas un sāk lēkāt apgriezieni vai vispār noslāpst.
Var iedarbināt atkārtoti.
FiatEcuScan nolasija parametrus kad normāli darbojās:

READ PARAMETERS:
Обороты двиг.: 920 оборотов/мин
Темп. воды: 91,1 °C
Расход воздуха: 107,2 Кг/ч
Расч. расход возд.: 6,0 Кг/ч
Напр. Дебиметра: 2,88 В
Опереж. зажигания: -5,25 гр.
Обор. объек. хол. хода : 890 оборотов/мин
Абс. пол. дросс. кл.: 31,4 гр.

varbūt kaut kas nav tā kā vajadzīgs?
Speciālisti pasakiet,

paldies ieprikš.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: vai nolasītie parametri uz kaut ko norāda? 
по этим данным тяжело понять.
Надо график где будет показанно То как должно бытьи как на данный момент и на каких оборотах,а то что ты скинул,эту задачу никто не решит.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MAF ir miris, drosele nav kalibreta Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
cik uzradija voltazu zondei? pec gaisa meritaja voltazas skiet ka ari zonde neiet ka vajag, baigi liekas ka ari zondei bus voltaza par lielu Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
un kas ir ar šiem rādījumiem?

READ PARAMETERS:
Обороты двиг.: 720 оборотов/мин
Темп. воздуха: 16,2 °C
Расход воздуха: 14,4 Кг/ч
Напр. Дебиметра: 1,49 В
Время впрыска: 5,043 мс
Попр. времени впрыска: 0,58 мс
Отн. пол. дросс. клап.: 33,3 гр.
Нагрузка двиг.: 2,100 мс
Напр. аккумулят.: 14,10 В
Напр. лямбда-зонда: 488,3 мВ
Абс. пол. дросс. кл.: 33,3 гр.
Мин. откр. дрос. зас.: 0,0 гр.
Самоадапт. парам. TRA: 0,000 мс
Самоадапт. параметр DTV: 0,000 мс
Самоадапт. парам. FRA: 1,000

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Par MAF 
Ai veči,kā visiem gribas slaukt piķi...
ārzemju saitos cilvēki ir palīdzīgaki ja ko izpēta tad padalās.

Par tēmu MAF
MAFs miris MAFs miris,mirst parasti viena sīka detļa (thermistor) termorezistors.

1.variants
tajās valstīs kur nav ziemas tā vietā liek parastu rezistoru kuru nosaka pēc tabulas: grādi - kOm

2.variants
ieliek 3 pozīciju slēdzi ar 3 dažādām pretstībām: auksts - silts - karsts

3.variants
nopērk jaunu Thermistoru (NTC 10kOm) un nomaina.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Par MAF 
juurasp rakstīja:
Ai veči,kā visiem gribas slaukt piķi...
ārzemju saitos cilvēki ir palīdzīgaki ja ko izpēta tad padalās.

Par tēmu MAF
MAFs miris MAFs miris,mirst parasti viena sīka detļa (thermistor) termorezistors.

1.variants
tajās valstīs kur nav ziemas tā vietā liek parastu rezistoru kuru nosaka pēc tabulas: grādi - kOm

2.variants
ieliek 3 pozīciju slēdzi ar 3 dažādām pretstībām: auksts - silts - karsts

3.variants
nopērk jaunu Thermistoru (NTC 10kOm) un nomaina.


Principā visu var saremontēt ar izoleni, epokšiem un sametināt...
 Ffff..fristailo


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Par MAF 
juurasp rakstīja:
Ai veči,kā visiem gribas slaukt piķi...
ārzemju saitos cilvēki ir palīdzīgaki ja ko izpēta tad padalās.

Par tēmu MAF
MAFs miris MAFs miris,mirst parasti viena sīka detļa (thermistor) termorezistors.

1.variants
tajās valstīs kur nav ziemas tā vietā liek parastu rezistoru kuru nosaka pēc tabulas: grādi - kOm

2.variants
ieliek 3 pozīciju slēdzi ar 3 dažādām pretstībām: auksts - silts - karsts

3.variants
nopērk jaunu Thermistoru (NTC 10kOm) un nomaina.


Cik ir jāmaksā jaunam MAFam lai parakstītos uz šādu gājienu????   Ffff..fristailo


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu paskaties cik maksā jauns MAFs, hi hi

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Par MAF 
juurasp rakstīja:
Ai veči,kā visiem gribas slaukt piķi...
ārzemju saitos cilvēki ir palīdzīgaki ja ko izpēta tad padalās.

Par tēmu MAF
MAFs miris MAFs miris,mirst parasti viena sīka detļa (thermistor) termorezistors.

1.variants
tajās valstīs kur nav ziemas tā vietā liek parastu rezistoru kuru nosaka pēc tabulas: grādi - kOm

2.variants
ieliek 3 pozīciju slēdzi ar 3 dažādām pretstībām: auksts - silts - karsts

3.variants
nopērk jaunu Thermistoru (NTC 10kOm) un nomaina.


Nesaprotu ko ciksti, seit neviens uz tavu mafu zelta stieni diezvai butu nopelnijis.
Es domaju ka labakais risinajums ir ar sledzi trim pozicijam, vai vislabak tris sledzus. Noteikti ir loti leti!

Ka teikt ja vari atlauties liet degvielu pa 1 Ls litra, apdrosinat un iziet apskati, tad neciksti ka mafs maksa ap 100 ls.


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par to jau saku,visi aicina pie sevis,ne par velti protams...
Bet kādēļ neviens nedod padomus?

nu jā,100Ls tāds sīkums,ja?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
juurasp rakstīja:
Par to jau saku,visi aicina pie sevis,ne par velti protams...
Bet kādēļ neviens nedod padomus?

nu jā,100Ls tāds sīkums,ja?


Iesaku izmest arī dzinēja vadības bloku un lambdu... Ierīkot karburatoru... naac

Pareizi, nav ko tur MAFu likt, ražotājs galīgi galvu saspiedis, ka tik dārgāk iznāk...
Jo MAFs ir tāds nevajadzīgs izgudrojums, ko patiesi VAJAG aiztāt ar pretestībām un slēdzīti, citādi nelietīgie autokoncerni un rezerves auto daļu ražotāji/tirgotāji sapņo par autoīpašnieku finansiālu paverdzināšanu!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:


Iesaku izmest arī dzinēja vadības bloku un lambdu... Ierīkot karburatoru... naac

Pareizi, nav ko tur MAFu likt, ražotājs galīgi galvu saspiedis, ka tik dārgāk iznāk...
Jo MAFs ir tāds nevajadzīgs izgudrojums, ko patiesi VAJAG aiztāt ar pretestībām un slēdzīti, citādi nelietīgie autokoncerni un rezerves auto daļu ražotāji/tirgotāji sapņo par autoīpašnieku finansiālu paverdzināšanu!

Droši vien nepaies ilgs laiks, kad forumos tiks rakstīti līdzīgi teksti par kvēpu filtru un egr amputāciju.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kaspars D rakstīja:
palaidniex rakstīja:


Iesaku izmest arī dzinēja vadības bloku un lambdu... Ierīkot karburatoru... naac

Pareizi, nav ko tur MAFu likt, ražotājs galīgi galvu saspiedis, ka tik dārgāk iznāk...
Jo MAFs ir tāds nevajadzīgs izgudrojums, ko patiesi VAJAG aiztāt ar pretestībām un slēdzīti, citādi nelietīgie autokoncerni un rezerves auto daļu ražotāji/tirgotāji sapņo par autoīpašnieku finansiālu paverdzināšanu!

Droši vien nepaies ilgs laiks, kad forumos tiks rakstīti līdzīgi teksti par kvēpu filtru un egr amputāciju.


Pieļauju ka nē, jo egr un kvēpu filtrs paredzēts tikai ekoloģijas uzlabošanai, kas reāli traucē motoram "elpot", savukārt pārrakstot vadības bloka programmu, panākam, ka motors strrādā vieglēk, un aizmirst par šiem mezgliem, savukārt šis auto entuziasts iesaka aizvietot loģisku motora vadības elemantu ar kautkādiem slēdžiem, kurus viņš spēšot saslēgt labāk kā to dara vadības bloks. Un pēc tam parādīsies virsraksti, "brīvgaitā slāpst, pie lieliem apgriezieniem raustās, silts neiet", bet aizmirsīs pierakstīt ka pats ar slēdziem tēlo mafu.


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
[quote="juurasp"

Bet kādēļ neviens nedod padomus?

[/quote]

Šajā nozarē strādāju un šo to saprotu, bet tici man, ir lietas kur nav jēgas mocīties, jo šādas zinātnes pētniecisku darbu klients nespētu samaksāt un saprast, ka viņa vecajam mafam samainam vienu bojāto elementu, un par to viņam jāmaksā, teiksim 85 Ls, savukārt jauns mafs maksā ap 100 Ls.

Līdz ar to pieļauju, ka nevienam arī nav informācijas ar ko padalīties, jo ir diezgan neefektīvi. Savukārt ja esi ko tādu atradis, tad jūties ērti padaloties, nevis pārmest citiem, ka tie ar karoti neielej mutē


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database