| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		Riky 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 May 2013 
			Komentāri: 78
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		  temperatura.   
		
			Hei zeni izpalidziet, varbut kadam ir kada nojausma par manu problemu.
 
Tatad, ir alfina 156 2.5v6, bija problema skiet ar termostatu, jo braucot temperatura bija loti augsta un kapa ari loti atri, un radiatoram augseja truba bija karsta, bet apakseja auksta. Vakar nomainiju termostatu itka viss bumbaas, trubas visas karstas, salonaa gaiss karsts, ventilatori griezas un atdzese ari. Brt tad sakas problema, uziarst dzinejs lidz kadiem 95 gradiem, iesledzas ventilators, atdzese tosolu, izsledzas, gaidu atkal lai uzkapj temperatura, uzkapj temp. iesledzas ventilators un tad sak bacoka kapt tosols un dzit pa bacokam augsu tosolu araa. Aizgriezot vacinu ciet rodas spiediens sistemaa, ventilators griezas un itka ari atdzesee, bet braucot temperatura turas visu laiku kadi 100 gradi, tiklidz iebraucu pagalma ripinos ar pirmo atrumu,atdziest zem 90 gradiem. motoram tiko mainitas galvas blives, ta ka tur vaina nevar but. Ir kadam kadas idejas par so variantu?
  
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 11:22 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Gunča 
		 
				
		
			Pievienojies: 30 May 2010 
			Komentāri: 1193 
			Atrašanās vieta: Preiļi
			  2001  Alfa-Romeo  166
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Ūdens pumpis ir mainīts? Pumpim ir viens raksturīgs defekts - asīte griežas, a lāpstiņas stāv uz vietas. Tas ir novērots sūkņiem ar plastmasas lāpstiņām. Ta plastmasa vienkārši pārplīst un vairs neturas uz ass.
  
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 11:37 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Riky 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 May 2013 
			Komentāri: 78
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Pumpis nav mainits, bet ja ta butu, tad jau nebutu nekadas cirkulacijas, pareizi? Un cik man zinaja teikt servisa kur mainina blives, ka ja pumpis neietu, tad ari salona nebutu karsta gaisa.
  
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 11:45 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		arba 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 16 Jul 2006 
			Komentāri: 5514 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1975  Alfa-Romeo  GTV 2000 Bertone
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Pēc pieredzes - ja kautkas ir darīts un parādās defekts,tad tur arī meklē ?
 
kāpēc mainīja blīves ?
  
			
			 _________________ es atgriezos 3 x		 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 12:23 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Riky 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 May 2013 
			Komentāri: 78
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Bliges mainiju, jo savu muzu nebija mainitas un abas bija vnk nopuvusas. Saka kompresija iet sistema, tapec ari bija sads remonts.
  
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 2:05 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Nr.7 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Oct 2006 
			Komentāri: 4677
			
			  2000  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			vai galvas tika slīpētas? Vai galvās plaisas pārbaudīja?
  
			
			 _________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion		 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 2:16 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Riky 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 May 2013 
			Komentāri: 78
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Viss tika izdarits ka nakas.
 
Vel konsultejos ar cilveku kas man vinu skruveja, vins piebilda, ka, ja nu kas nebutu kartiba, kada kopresija vai mazliet gaiss ietu sistemaa, motors varitos uz sitienu, un liela iespeja, ka ventilatori neslegtos ieksa, ka man bija kad galvas blives bija beigtas, bet ta viss funkcione, iznemot augsto temperaturu un neizprotamo faktu, ka pie otras motora uziarsanas vins grib spiest tosolu ara.
  
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 2:48 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Gunča 
		 
				
		
			Pievienojies: 30 May 2010 
			Komentāri: 1193 
			Atrašanās vieta: Preiļi
			  2001  Alfa-Romeo  166
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Varbūt nav kārtīgi atgaisojusies sistēma?
  
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 3:35 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Riky 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 May 2013 
			Komentāri: 78
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Es ari par to iedomajos, jo tika termostats mainits un laista sistema tuksa, un ka lai zina vai ir kads gaisa burbulis tur ieksa un ja ir, ka lai vinu dabu araa?
  
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 5:17 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		xls99 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 4132
			
			  2003  Alfa-Romeo  147GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Riky rakstīja:Es ari par to iedomajos, jo tika termostats mainits un laista sistema tuksa, un ka lai zina vai ir kads gaisa burbulis tur ieksa un ja ir, ka lai vinu dabu araa? 
nu nez, lai ari cik man alfas ir bijusas, nekad nav bijusas problemas ar atgaisosanu... parasti tas tads apmans, un sevis mierinasana, ka tur jau tikai burbulis kaut kur ieksa, un veco radiatoru tapec jau neiesu mainit.... parasti gan viss beidzas tiesi ar radiator manju   
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 6:18 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Riky 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 May 2013 
			Komentāri: 78
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Nu es tiesam nezinu, bet ja atdzesejas ar ventilatoru, tad jau radiatoraa nevaretu but vaina vai ne taa?
  
			
					 
	 | 
	| Thu Nov 28, 2013 7:01 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		black hawk 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Nov 2013 
			Komentāri: 39 
			Atrašanās vieta: Rajonā
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Es mainīju radiatoru 159 alfai un ar bij problēmas ar atgaisošanu.
 
Beigās tiku vaļā no burbuļiem šādā veidā:
 
Iedarbināju motoru lai sāk silt kad bij jau grādi 80 atvēru līdz galam pečku lai cirkulē arī pa mazo loku, bet 
 
bez salona ventilatora, pielēju izplešanas bačokā apmēram pusi antifrīza un spaidīju radiatora augšējo trubu.
 
Pie katras tādas uzspiešanas iznāca pa burbulim bačokā un līmenis visu laiku kritās, tā spaidot es dabūju 
 
iekšā vēl apmēram litru antifrīza kamēr burbuļi vairs nenāca. Un tā es jau gandrīz gadu braukāju un ir viss 
 
čikiniekā. Iespējams, ka servisā izplešanās bačokā pūš iekšā spiedienu, jo radiatoram augšpusē ir atgaisošanas skrūve,
 
bet bez spiediena tur nekas ārā nenāk.
 
Mēģini, gan jau sanāks.
 
p.s. 
 
vispār uz termostata ir uzrādīta atvēršanās temperatūra
  
			
					 
	 | 
	| Fri Nov 29, 2013 11:56 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		poweredbygirts 
		 
				
		
			Pievienojies: 09 Feb 2013 
			Komentāri: 153 
			Atrašanās vieta: Ikšķile
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Tā atgaisošanas skrūve ir domāta tam, lai viņu atskrūvētu vaļā un tad lietu tosolu vai antifreezi. Tādā veidā tosols nokļūstot sistēmā uzreiz ir spējīgs izspiest lieko gaisu!   
			
					 
	 | 
	| Sat Nov 30, 2013 12:09 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		black hawk 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Nov 2013 
			Komentāri: 39 
			Atrašanās vieta: Rajonā
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Uz pašteci tur nekas netek, varbūt tad kad ir uzsilis un ir jau spiediens sistēmā 
 
varbūt tad kautkas tiek izspiests ārā
  
			
					 
	 | 
	| Sat Nov 30, 2013 12:13 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		poweredbygirts 
		 
				
		
			Pievienojies: 09 Feb 2013 
			Komentāri: 153 
			Atrašanās vieta: Ikšķile
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			black hawk rakstīja:Uz pašteci tur nekas netek, varbūt tad kad ir uzsilis un ir jau spiediens sistēmā 
 
varbūt tad kautkas tiek izspiests ārā 
Ja netek uz pašteci, tad nav tosols vēl izgājis pa visu sistēmu.. ir jātek ar pašteci, protams ir jāmāk tas tosols ar to atgaisojamā palīdzību iedzīt sistēmā..
 
Sīka instrukcija sistēmas atgaisošanai....pielejams tosolu bačokā tik daudz, līdz max līmenim, līdz līmenis pats no sevis nekrītas.
 
.... tad atskrūvējam atgaisotāju un ar divām rokām darbojamies reizē, ar vienu roku piespiežam tosola trubu,(turam piespiestu), ar otru roku pieliekam pirkstu priekšā atgaisojamam un tad tikai atlaižam tosola trubu, tādejādi, neļaujot iesūkt gaisu atpakaļ sistēmā.. 
 
noņemam pirkstu no atgaisotāja un atkārtojam šo spaidīšanu vairākas reizes, kamēr pa gaisotāju sāks nākt arā tikai tosols...    
Šī metode ir visātrākā un efektīgāka atgaisošamas metode sistēmām ar atgaisotājiem..protams visas procedūras laiku turam līmeni pie max..
			 
					 
	 | 
	| Sat Nov 30, 2013 12:30 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |