Jāsāk ar mašīnas īsu aprakstu – 1,9 JTDm SW, automāts, diezgan labi komplektēts (pirms tam bija 1,9 JTS sedans, bez nekā – bez motora, bez salona...; vēl pirms tam 147, 120 zs; 3d distinctive).
Laikam jāsāk ar sliktajām lietām.
1. Krīt uz nerviem krūzīšu turētāju trūkums. Pa galvu nesitiet, zinu, ka mašīnā ir jābrauc, nevis jāēd/jādzer. Bet ja no rīta agrāk kaut kur jābrauc, tā gribas to statoil draņķi


Degvielas patēriņš – 1,9 JTDm pēc manas saprašanas vajadzētu būt mazliet taupīgākam. Pilsētā rauj virs 11,





Kautkādi audio bugi. Nevaru saprast kāpēc radio nevar atcerēties, kas tika darīts pirms aizdedzes izslēgšanas,


Bardačoka un lādīšu „pustrūkums”. It kā kaut kas ir, bet tai pat laikā – smieklīgi maz.
Vieta aizmugurē – kā jau visiem šīs klases auto (3XX, A4, 9-3, IS200). Aiz manis pietiek tikai maziem bērniem.
Motora troksnis. Tāds dīzeļa dzenis vairs nevar būt fetiša objekts. Nav nekā no lielajiem dīzeļiem raksturīgā murrājiena. Paldies ražotājiem, vismaz salonā to nevar dzirdēt.
Man tā arī nav izdevies sakodēt Home link. Un liekas, ka pie vainas nav manas līkās rokas, bet mašīnas kasjaks.
Bet tas viss ir pilnīgs sū... salīdzinot ar to kas tai auto ir labs ! Protams, daudzas labās lietas ir opcijas...
1. Salona skaņas izolācija. Labāko ģermāņu ražotāju līmenī. Jaunais dīzeļvagons gan ir mazliet skaļāks par benzīnsedanu. Loģiski... Bet nu vienalga, kaut kādi vēja trokšņi sākas tikai virs 140 km/h.
2. noturība uz ceļa (nu kā lai nosauc handlingu). Tas ir tas par ko mēs savas alfas mīlam ! Arī 200+ km/h uz jaunās Tallinas šosejas tiek sasniegti un noturēti ļoti pārliecinoši. Arī uzbraukšana uz šīs šosejas (Baltezera loki) var tikt izveikta ļoti strauji. Pieļauju, ka ar mazākām riepām (ir 235; R18) būtu skumjāk – ar iepriekšējo auto tā arī kārtīgi neatvilku. Arī bremzes ir perfektas. Un šim vēl ir „mazās” – 2,4 l D un 3,2 l V6 ir mazliet lielāki diski ! Lielās droši vien nevis bremzē, bet enkurojas

3. wagona bagāžnieks. Es ar 3 sievietēm (30 + 3 + 1 gads) varu mierīgi izbraukt ar nedēļai nepieciešamām štātēm. Sedanam vai nu vajadzēja piekabi, vai rati bija jāstāj mājā.

4. ādas salons. Ļoooti rūpīgi nostrādāts, izpucēts, sašūts. Jau vecākais bērns paspēja

5. „praktiskā paka” un „ziemeļu paka” (opcijas) ar visiem tīkliņiem, restītēm un papildus blīvējumiem durvīs tā mašīna paliek kaut cik necik utilitāra. Zinu, ka īstiem alfistiem tas ir pofig


6. karstumu aizturošie stikli. Nav tie rozā, faktiski no malas neko nevar redzēt, bet strādā superīgi. Klaviatūra vienos puņķos

7. motors + 6 pakāpju automāts. Ļoti labi salāgots. Vilkme – kā lokomotīvei. Pārslēgšanos nodod vienīgi tahometrs. Dažas nianses – nav reizēm pilsētā tik ļoti vajadzīgā starta „cirtiena”; iespējams, ka neesmu apguvis kombināciju gāze + bremze. Man tā liekas mašīnas laušana.

8. Agresīvais un gaumīgais dizains. Tas ļauj pat tādai pelēkai personībai kā es, izcelties no kopējā autobraucēju fona.

Dažas tādas piezīmes, kas gan nav ne plusi, ne mīnusi. Vienkārši tā tas ir.
1. Mazliet globāli - normāla servisa/dīlera trūkums. Cik daudzsološi sāka visi, tik prasti visi ir aplauzušies. Arī esošos sūrā ikdiena ir vai nu iznīdējusi vai piespiedusi „stumt” Fiatus. Tā rezultātā Alfa ir viena no retajām markām, kurai pie kopējā tirgus izaugsmes + 50 % pārdoto auto skaits samazinās. Man kā ikdienas lietotājam jau vienalga, bet tomēr – drusku kremt. Tas tomēr nav negatīvi, jo arī tajos servisos, kuros ir pārdoti nenormālie mašīnu apjomi situācija ar rindām un daļu apgādi ir ļoti skumja.
2. vērtības straujais kritums. Tas gan ir raksturīgs visiem. Jo sevišķi smieklīgi šos argumentus ir uzklausīt no dažu vācu marku faniem, kuri stāsta, ka viņu iecienītai markai ar šo ir viss ok, bet paši lielās, kā nopirkuši 3 gadīgu M par puscenu

savelkot visus +/- verdikts pavisam īss - 156 braucējiem ir uz ko tiekties

Pēdējoreiz rediģējis NIKSONS Fri Aug 31, 2007 2:11 pm; pavisam rediģēts 1 reizi