Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 14 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Nākošais
Nu tad 159 SW
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Nu tad 159 SW 
Nu, ar savu trešo „skaistuli” jau esmu norullējis pirmos 6000 km. Varu atļauties izdarīt dažu secinājumus un padalīties tajos.
Jāsāk ar mašīnas īsu aprakstu – 1,9 JTDm SW, automāts, diezgan labi komplektēts (pirms tam bija 1,9 JTS sedans, bez nekā – bez motora, bez salona...; vēl pirms tam 147, 120 zs; 3d distinctive).

Laikam jāsāk ar sliktajām lietām.
1. Krīt uz nerviem krūzīšu turētāju trūkums. Pa galvu nesitiet, zinu, ka mašīnā ir jābrauc, nevis jāēd/jādzer. Bet ja no rīta agrāk kaut kur jābrauc, tā gribas to statoil draņķi  drink ... Vienam vē puslīdz OK, bet divas krūzes nav kur nolikt un vēl - kafijas turētājs nav savietojams ar piepētāja ligzdu (radars, tomtoms). Kaut kādi risinājumi, protams, ir, bet nu vienalga slikti. Mad
Degvielas patēriņš – 1,9 JTDm pēc manas saprašanas vajadzētu būt mazliet taupīgākam. Pilsētā rauj virs 11,  Evil or Very Mad pavisam saskaņā ar noteikumiem – 6,2...6,5 L/100 km. Nekas traģisks, bet varēja būt labāk. Ir skaidrs, ka alfa s.p.a. dizainers ir lielāks priekšnieks par airodinamiķi.  Rolling Eyes  Būtu vīlies, ja būtu savādāk. BTW pavisam labākais ko nācies piedzīvot ir 5,9 l/100 km – pilnīgi gluds leišu asfalts, maigs sānvējš, 90 km/h ar kruīzu, bez apdzīšanām utt... Viena no garlaicīgākajām stundām manā mūžā.  Very Happy  Pēc tās arī noticēju, ka ir iespējams iebraukt ražotāja noteiktajos 5,5 litros. Jāuzliek šaurākas riepas, jāizslēdz gaismas un klima. Bet kam to vajag ?  45  shura

Kautkādi audio bugi. Nevaru saprast kāpēc radio nevar atcerēties, kas tika darīts pirms aizdedzes izslēgšanas,  Twisted Evil  un vienmēr pēc starta sāk spēlēt no USB. Arī skaļums iepriekšējai mašīnai normāli ( tā, ka var mierīgi sarunāties) bija ap 15 vienībām. Tagad visu laiku jāļurina 1,2,3.  bigparty  Karoče – baigi jūtīgs tas verķis.

Bardačoka un lādīšu „pustrūkums”. It kā kaut kas ir, bet tai pat laikā – smieklīgi maz.

Vieta aizmugurē – kā jau visiem šīs klases auto (3XX, A4, 9-3, IS200). Aiz manis pietiek tikai maziem bērniem.

Motora troksnis. Tāds dīzeļa dzenis vairs nevar būt fetiša objekts. Nav nekā no lielajiem dīzeļiem raksturīgā murrājiena. Paldies ražotājiem, vismaz salonā to nevar dzirdēt.

Man tā arī nav izdevies sakodēt Home link. Un liekas, ka pie vainas nav manas līkās rokas, bet mašīnas kasjaks.


Bet tas viss ir pilnīgs sū... salīdzinot ar to kas tai auto ir labs ! Protams, daudzas labās lietas ir opcijas...
1.    Salona skaņas izolācija. Labāko ģermāņu ražotāju līmenī. Jaunais dīzeļvagons gan ir mazliet skaļāks par benzīnsedanu. Loģiski... Bet nu vienalga, kaut kādi vēja trokšņi sākas tikai virs 140 km/h.
2.    noturība uz ceļa (nu kā lai nosauc handlingu). Tas ir tas par ko mēs savas alfas mīlam ! Arī 200+ km/h uz jaunās Tallinas šosejas tiek sasniegti un noturēti ļoti pārliecinoši. Arī uzbraukšana uz šīs šosejas (Baltezera loki) var tikt izveikta ļoti strauji. Pieļauju, ka ar mazākām riepām (ir 235; R18) būtu skumjāk – ar iepriekšējo auto tā arī kārtīgi neatvilku. Arī bremzes ir perfektas. Un šim vēl ir „mazās” – 2,4 l D un 3,2 l V6 ir mazliet lielāki diski ! Lielās droši vien nevis bremzē, bet enkurojas  Rolling Eyes
3.    wagona bagāžnieks. Es ar 3 sievietēm (30 + 3 + 1 gads) varu mierīgi izbraukt ar nedēļai nepieciešamām štātēm. Sedanam vai nu vajadzēja piekabi, vai rati bija jāstāj mājā.  shura
4.    ādas salons. Ļoooti rūpīgi nostrādāts, izpucēts, sašūts. Jau vecākais bērns paspēja  mozaika , bet nekas. Pilnīgi nevienu pazīmi no šīs skādes nevar redzēt. Un tā ādas smarža... Katru reizi iekāpjot mašīnā pārņem ļoti patīkamas emocijas. Līdz šim viss turas labi un stabili.
5.    „praktiskā paka” un „ziemeļu paka” (opcijas) ar visiem tīkliņiem, restītēm un papildus blīvējumiem durvīs tā mašīna paliek kaut cik necik utilitāra. Zinu, ka īstiem alfistiem tas ir pofig  45 , nu vismaz komentāros tas tiek deklarēts  shura , bet nu man jau patīk
6.    karstumu aizturošie stikli. Nav tie rozā, faktiski no malas neko nevar redzēt, bet strādā superīgi. Klaviatūra vienos puņķos  shura . Ārkārtīgi efektīva fiška. Arī kad ārā ir + 30 var mierīgi kruizerēt ancukā...
7.    motors + 6 pakāpju automāts. Ļoti labi salāgots. Vilkme – kā lokomotīvei. Pārslēgšanos nodod vienīgi tahometrs. Dažas nianses – nav reizēm pilsētā tik ļoti vajadzīgā starta „cirtiena”; iespējams, ka neesmu apguvis kombināciju gāze + bremze. Man tā liekas mašīnas laušana. hmm
8.    Agresīvais un gaumīgais dizains. Tas ļauj pat tādai pelēkai personībai kā es, izcelties no kopējā autobraucēju fona.  shura SW saskaņā ar CSDD datiem pie mums esot tikai 8 gabali. Pilnīgi netīšām esmu kļuvis par ekskluzīva auto īpašnieku.

Dažas tādas piezīmes, kas gan nav ne plusi, ne mīnusi. Vienkārši tā tas ir.
1.    Mazliet globāli - normāla servisa/dīlera trūkums. Cik daudzsološi sāka visi, tik prasti visi ir aplauzušies. Arī esošos sūrā ikdiena ir vai nu iznīdējusi vai piespiedusi „stumt” Fiatus. Tā rezultātā Alfa ir viena no retajām markām, kurai pie kopējā tirgus izaugsmes + 50 % pārdoto auto skaits samazinās. Man kā ikdienas lietotājam jau vienalga, bet tomēr – drusku kremt. Tas tomēr nav negatīvi, jo arī tajos servisos, kuros ir pārdoti nenormālie mašīnu apjomi situācija ar rindām un daļu apgādi ir ļoti skumja.
2.    vērtības straujais kritums. Tas gan ir raksturīgs visiem. Jo sevišķi smieklīgi šos argumentus ir uzklausīt no dažu vācu marku faniem, kuri stāsta, ka viņu iecienītai markai ar šo ir viss ok, bet paši lielās, kā nopirkuši 3 gadīgu M par puscenu  shura


savelkot visus +/- verdikts pavisam īss - 156 braucējiem ir uz ko tiekties  Very Happy



Pēdējoreiz rediģējis NIKSONS Fri Aug 31, 2007 2:11 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS: super apraksts!


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...piekrītu, ka vajag tiekties, bet pagaidām vēl tā cena biš kož c


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
šo divu pēdējo piezīmju dēļ  auto arī netika nopirkts Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Manuprat vertibas kritums ir viena no labakajam lietam, kas ir raksturiga alfam. Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
šo divu pēdējo piezīmju dēļ  auto arī netika nopirkts Smile


...nu domājams ja auto pērk ar domu kā to labāk būs vēlāk pārdot, tad jāpērk ir VW Golf u.t.t.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sogjis rakstīja:
Manuprat vertibas kritums ir viena no labakajam lietam, kas ir raksturiga alfam. Wink

Tas līdz zināmam brīdim Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
Sogjis rakstīja:
Manuprat vertibas kritums ir viena no labakajam lietam, kas ir raksturiga alfam. Wink

Tas līdz zināmam brīdim Smile

Nja, kamēr pašam nav jāpērk jauna...


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
šo divu pēdējo piezīmju dēļ  auto arī netika nopirkts Smile


Bet tā problēma taču ir visiem !

Sajutos jau pietiekoši padzīvojis un beidzot sapratis ko man nākošajos 3 - 5 gados vajadzēs un uzliku mīksto uz vērības kritumu.  Stils pāri visam 45
Serviss jaunai mašīnai... Toyo ir kaut kas labāks ? Nesmīdini mani. Darba avensim pakaļējo lampu jāgaida 2 nedēļas.  Mad  pusass gultnis 3 nedēļas, Twisted Evil  eļļu maiņai rinda 3 nedēļas  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil . Kas tur ir labāks ?  hmm  angrrry
Lietuvā var tikt servisā piezvanot iepriekšējā vakarā  hammer . Par Auto it nemāku teikt. Zinu, ka pārdevēji strādā kā pokemoni, un tāpēc tajā virzienā nemaz negribās skatīties.  wtf   violent

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sogjis rakstīja:
Manuprat vertibas kritums ir viena no labakajam lietam, kas ir raksturiga alfam. Wink


 nono  nono  nono  nono  shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Niksons malacis, uzlika visu uz "papira".

es ta ari nesmu sataisijies uzrakstit, biju pat bildes sataisijis, bet ne uzrakstijis....

Ta ka pasham ir nacies shad tad palietot 2.4 159SW, varu pilnigi piekrist visam rakstitajam, un kaa + ir veel taas "lielaas" bremzes, kas tiesam ir fantastiskas, juties daudz parliecinoshak braucot lielos atrumos.
Kas jau bija agrak noskaidrots 159-tas kas nak ar 2.4 dizelmotoriem ir jakomplekte tikai un vienigi ar automatu, savadak ir d...sa darbs un materiali....
Kaut gan tas tomats tomer ir divains... laikam jau tas ir taa adaptiivaas dabas delj. Piemeram, kad esi ta sirsnigi pa stukjiem notusejis, un tad beidzot izbrauc uz straases, tomatinjs kaut kaa divaini uzvedas pirmos 10 km. Pie ieslegsanas 6 atruma un braucot ~100 kmh (kas ir minimali nepieciesamais atrums 6 robam) eksiste minimala, tomer pamanama autinja raustishana. Problemu var atrisinat normali uzminot apdzenot "seenes". Un turpmako celju negacijas vairs netiek noverotas.
Otra slikta ipasiba ir pirmais robs, vinsh ir gausss, kad vaig izrauties no krustojuma vai ieleekt blakus josla, japadomaa. Varbut pretbuksesanas elektronika sho te efektu rada, jo tos 400Nutonus kaut ka janotura.

Vell nesmu sapratis kapec vaig "sporta" rezimu un "ziemas" rezimu, ne reizi nesmu izmantojis.

Un par cik shim auto ir "stavets blakus" kops 0 (nu ne gjluzi, bija laikam 17km uz spendeles) lidz nu jau 10Kkm, tas motors IR japiebrauc. Tagad vinjs ir kljuvis krietni atsaucigaks, elastigaks un njipraks ka tas bija uzreiz pec dzimsanas.

Un Nikson, kas ir tevis pieminetais "Home link"?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vētības krituma starpība pērkot oplizingā bija 10%, nav daudz, bet tomēr
1,5 gada laikā servisā biju 1 x patērēju 1,5 stundu
un tie pokemoni  45


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
btw. Nesanāk tā ka 2.4 sanāk ekonomiskāks pilsētā kā 1.9?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
par ekonomiju nezinu, bet ja ņemam vecos 8v un 10v dzinējus, tad 1.9 sūkā d***u, bet 2.4 spārda pakaļu Cool


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic: a tas 1.9 ieksh 145? Arī saks?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 14 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database