ja šajā temp mērīs auto jaudu stendā - diemžēl nāksies secināt, ka ir krietni mazāka.
tad tapēc turbo motoriem liek starpdzesētājus (intercooler), lai samazinātu jaudu
intercoolers aukstam dzinējam nemaz neieslēdzas
ko?? ka to var dabut gatavu kas tad vinu iesledz un atsledz
Koijot, Tu neko nesaproti!
Intercoolers ieslēdzas, kad salonā paliek par siltu. Un vasarā, kad auto atstāts saulē, tas strādā patstāvīgi. Manai alfai arī tāds ir!
Pievienojies: 22 Apr 2008
Komentāri: 567
Atrašanās vieta: Rīga, Purčiks
Liels paldies visiem, kas ieradās un piedalījās, par spīti aukstumam. Trase bija lieliska ar savu mainīgo saķeri un domāju, ikviens mēs atsvaidzinājām un pilnveidojām savas iemaņas un varēsim justies daudz pārliecinātāki pie negaidītām situācijām uz ielas. Šeit galvenais nav rezultāti, bet gan - iegūt to slīdes kontrolēšanas sajūtu un sapratni ar savu auto.
Kā jau Valts solīja - būs arī turpinājums.
_________________ Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Pievienojies: 21 Aug 2007
Komentāri: 528
Atrašanās vieta: Rīga, Mežciems 1995 Alfa-Romeo 155 Q4
Paldies organizatoriem.
priekš pirmās reizes rezultāts neuztrauca, kaut gan beigās gana pieklājīgs.
ir ko mācīties vēl un vēl, tas nav tā kā pa asfaltu&trajektorijām braukt.
paldies iTalim par riepām, Audi to novērtēja
Super trase. Sen nebija gadījusies iespēja tik plaši slidināties un eksperimentēt, nebaidoties par sasalušām kupenām. Varēja bez bažām braukt ļoti, ļoti traki. Vislieliskākā iespēja atsvaidzināt un pilnveidot iemaņas
paša rezultāts ar vienu velkošu bezradžu noname riepu manāmi pārsteidz
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
intercoolers aukstam dzinējam nemaz neieslēdzas[/color]
ko?? ka to var dabut gatavu kas tad vinu iesledz un atsledz
šitas man ar likās interesanti... bet neņēmos apšaubīt... nepārzinu dažādus auto, neesmu auto mehs.
Tīri teorētiski, šādā shēma atslēdz antifrīza pumpi, kas var būt elektrisks, tad intercoolers ieplūdē nedzesēs... Laikam gan tā ir tufta, jo auKstāks gaiss=labāk, jo vienā tilpuma vienībā būs vairāk skābeklis, kā noskaidrojām iepriekš
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga 1984 Alfa-Romeo 90
sitada sistema tiek dzesets iepludes kolektors un attiecigi gaiss taja, dzive tadu redzejis neesmu klasikaja varianta ir turbina no kuras nak ara karsts gaiss kas tiek pusts iepudes kolektora, lai vins tiktu atdzesets starpa stav interkulers, parasts radiators caur kuru tiek pusts gaiss jo lielaks, jo labak kadu laicinu atpakal vienu nivu parbuveju no bez turbo uz turbo, pirmaja versija bija bez interkulera, otraja jau ar interkuleru, jaudas atskiriba bija pietkami liela lai sajustu ar pakalu
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Man te industriālajiem dzinējiem i terkūleris tiek pie vajadzības sildīts ar karsta ūdens cirkulāciju un dzesēts ar auksta ūdens cirkulāciju.
Vienīgais iemesls interkoleri sildīt ir lai izvairītos no rasas punkta. Respektīvi kondensāta veidošanās. Jo lielāks dzinējs un kooleris jo problēma aktuālāka. Automobīļiem sildīšanas iespējas nav manītas. Jo dzesējās ar āra gaisu.
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās