  | 
	
		1 lapa no 3 lapām pavisam 
		
	 | 
 
 
	
 
 
	| Autors | 
	Ziņojums | 
 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		  Kompresors (gaisa pūšamais)   
		
			Gan jau te ir kādi lietpratēji arī kompresoru jautājumos.
 
Man ir radusies doma, ka man vajadzīgs kompresors (plaša pielietojuma).
 
Ja gribētos tikai piepūst riepas, ņemtu mazu un lētu, ko nu var kādā būvmateriālu veikalā dabūt.
 
Tajā pašā laikā man ir doma paeksperimentēt ar procesiem palielinātā spiedienā.
 
Un, ja nu pēkšņi, lai var arī kautko nokrāsot ne tikai ar rullīti/pindzeli.
 
 
Man šķiet, ka man pietiktu ar kādiem 6 bāriem (eksperimentēšanai). 
 
Paskatoties kādi vispār kompresori mēdz būt, šķiet, ka normāli (vairumā) ir ar 8 vai 10 bāru "darba spiedienu".
 
Bet tālāk man gribētos saņemt kādus ieteikumus, kam jāpievērš uzmanība.
 
Piemēram, kāda ir atšķirība starp "eļļas" un "bezeļļas" aparātiem?
 
Vai ir kāda nozīme firmai (varbūt ir zināms, kādas firmas ir galīgie štrunti, un kas taisa labus)?
 
Kas ir būtiski, ja grib to izmantot krāsošanai? Pamazām tuvojas laiks, kad vajadzēs māju pārkrāsot, un ar pindzeli tas ir ļoti garlaicīgi...
  
			
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 2:58 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			nu ir ~tā, ka lielākā tiesa pneimoštrumu strādā uz 6,3 bar spiediena.
 
ja gribās smuki kaut ko nokrāsot vajag RAŽĪGU (lasi dārgu) kompresoru, jo gaisa pistolei, riteņu uzgriežņatslēgai un krāsas pistolei gaiss lieliski garšo!   
Riepas, bumbas, piepūst, kādreiz izpūst kādu šķirbu ar gaisa pistolīti utt pilnīgi pietiks ar pašu mazāko, galvenais nopirkt vismaz ar sixnu (tiešā pievada kompresors var nebū labākā izvēle)
 
Ja gribās nopietni krāsot -= vajag gaisa separatoru, ja nopietni lietot štrumus - eļļotāju.
 
Ja nenopietni - tad var gadīies ūdens pilieni gaisā un tas var atstāt pleķi uz krāsojamās virsmas, uzgriežņu atslēgai reizi dienā jāpilina eļļa gaisa ievadā...
			 
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:03 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		Kaspars D 
		 
				 
		
			Pievienojies: 26 Nov 2009 
			Komentāri: 664 
			Atrašanās vieta: Riga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		  Re: Kompresors (gaisa pūšamais)   
		
			KaramBax rakstīja:Gan jau te ir kādi lietpratēji arī kompresoru jautājumos.
 
Man ir radusies doma, ka man vajadzīgs kompresors (plaša pielietojuma).
 
Ja gribētos tikai piepūst riepas, ņemtu mazu un lētu, ko nu var kādā būvmateriālu veikalā dabūt.
 
Tajā pašā laikā man ir doma paeksperimentēt ar procesiem palielinātā spiedienā.
 
Un, ja nu pēkšņi, lai var arī kautko nokrāsot ne tikai ar rullīti/pindzeli.
 
 
Man šķiet, ka man pietiktu ar kādiem 6 bāriem (eksperimentēšanai). 
 
Paskatoties kādi vispār kompresori mēdz būt, šķiet, ka normāli (vairumā) ir ar 8 vai 10 bāru "darba spiedienu".
 
Bet tālāk man gribētos saņemt kādus ieteikumus, kam jāpievērš uzmanība.
 
Piemēram, kāda ir atšķirība starp "eļļas" un "bezeļļas" aparātiem?
 
Vai ir kāda nozīme firmai (varbūt ir zināms, kādas firmas ir galīgie štrunti, un kas taisa labus)?
 
Kas ir būtiski, ja grib to izmantot krāsošanai? Pamazām tuvojas laiks, kad vajadzēs māju pārkrāsot, un ar pindzeli tas ir ļoti garlaicīgi... 
Bez bāriem būtu jāpievērš uzmanība arī ražībai l/s, m3/h ..., jo sapumpēt 10 bar var arī mazais rimi mēsls.
 
Bet droši vien būtu konkrētāk jāpadomā kas tieši, cik bieži un vai tiešām tiks ar viņu darīts.
			 
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:06 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			p.s. lielāko daļu kompresoru saražo Itālijā vienā reģionā, kur vieni ražo resīverus, citi virzuļkopresorus, trešie elektomotorus, ceturtie pievadškivokus, piektie manometrus da elektroniku.
 
Mājas vajadzībām ir pa lielam PO kurš no itāļiem to razojis, jo jebkurš ir šo kantoru savstarpējās kooperācijas gara darbs (atšķiras, tikai resīvera krāsa)
 redzkur var aplūrēt cenu diapazonu... Pašu lētāko moš nevajag, bet ap simtu mājai jau jāpietiek, gribās krāsot - vajag paņemt ču dārgāku...
			 
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:07 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		MartinsT 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 12216 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			palaidniex rakstīja:p.s. lielāko daļu kompresoru saražo Itālijā vienā reģionā 
ir kāda joma, kur lielāko daļu neražo ķīnīzeri?    
			
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:09 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		koijotins 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 02 May 2008 
			Komentāri: 5936 
			Atrašanās vieta: Lēdurga
			  1984  Alfa-Romeo  90
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			krasosanai parasti max spiediens ir 4 bar.( vismaz auto blekus pusot)   ar lielaku parasti ir problemas      es izmantoju depina pirktu PANSAM kopresoru pa 60 ls (kalpo jau vairak ka gadu diendiena) un ir ta ka pnematisko pistoli pat pavelk, tiesa ir pielikts papildus resivers      principa ir ta ka ja tik cik maju krasot tad tas butu labu labais      nav verts iespringt uz brendiem utt.
			 
			_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250		  
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:10 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			palaidniex rakstīja: galvenais nopirkt vismaz ar sixnu (tiešā pievada kompresors var nebū labākā izvēle)
 
  Hmm. Kas tur slikts tajā tiešajā pievadā?
 
Man, piemēram, iedūrās acī šāds:
 http://www.stokker.lv/pneimatiska-tehnika/virzulkompresori/sheppach-kompresors-hc-52dc/p:1484575/
			
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:11 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		Kaspars D 
		 
				 
		
			Pievienojies: 26 Nov 2009 
			Komentāri: 664 
			Atrašanās vieta: Riga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			KaramBax rakstīja:palaidniex rakstīja: galvenais nopirkt vismaz ar sixnu (tiešā pievada kompresors var nebū labākā izvēle)
 
  Hmm. Kas tur slikts tajā tiešajā pievadā?
 
Man, piemēram, iedūrās acī šāds:
 
http://www.stokker.lv/pneimatiska-tehnika/virzulkompresori/sheppach-kompresors-hc-52dc/p:1484575/ 
nu par to siksnu palaidniex imho drusku pārspīlēja.
 
šitais izskatās diezgan ok
			 
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:14 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		koijotins 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 02 May 2008 
			Komentāri: 5936 
			Atrašanās vieta: Lēdurga
			  1984  Alfa-Romeo  90
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			KaramBax rakstīja:palaidniex rakstīja: galvenais nopirkt vismaz ar sixnu (tiešā pievada kompresors var nebū labākā izvēle)
 
  Hmm. Kas tur slikts tajā tiešajā pievadā?
 
Man, piemēram, iedūrās acī šāds:
 
http://www.stokker.lv/pneimatiska-tehnika/virzulkompresori/sheppach-kompresors-hc-52dc/p:1484575/
 mums kinizerim ir 60 l resivers kam papildus ir piejugts vel 100l balons, ar tieso pievadu utt. savu funkciju pilda uz urra    
			
			_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250		  
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:16 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		  Re: Kompresors (gaisa pūšamais)   
		
			Kaspars D rakstīja:
 
Bet droši vien būtu konkrētāk jāpadomā kas tieši, cik bieži un vai tiešām tiks ar viņu darīts.
 Nu, ja nopirkšu, tad mājas krāsošanai gribētu izmantot noteikti.
 
Kad ar pindzeli krāsojām, divatā apmēram nedēļa pagāja, kamēr 3 kārtas uzkrāsojām...
 
Bet tā- varu diezgan droši apgalvot, ka darbināts tas varētu tikt ne katru dienu, varbūt reizi mēnesī?
 
Nu, kamēr eksperimentēšu ar spiedienkameru, tad biežāk.
			 
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:16 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Kaspars D rakstīja:KaramBax rakstīja:palaidniex rakstīja: galvenais nopirkt vismaz ar sixnu (tiešā pievada kompresors var nebū labākā izvēle)
 
  Hmm. Kas tur slikts tajā tiešajā pievadā?
 
Man, piemēram, iedūrās acī šāds:
 
http://www.stokker.lv/pneimatiska-tehnika/virzulkompresori/sheppach-kompresors-hc-52dc/p:1484575/ 
 
nu par to siksnu palaidniex imho drusku pārspīlēja.
 
šitais izskatās diezgan ok 
prāvākiem - ar tiešo pievadu nav nemaz vairs tik traki - tas, ko karambax noskatīja, jau ir ņēmams
 
Problēmas ir tiem, kas ir ar tiešo pievadu 4 litru resīveri un maksā ~30 latiem...   
			
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:29 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			MartinsT rakstīja:palaidniex rakstīja:p.s. lielāko daļu kompresoru saražo Itālijā vienā reģionā 
 
 
ir kāda joma, kur lielāko daļu neražo ķīnīzeri?    
ir, ir, kā arī lielāko daļu  kvalitatīvu putekļu sūcēju ražo itāļi. Tie tur tos ražo priekš visiem!
			 
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:30 pm | 
	           | 
 
 
	  | 
 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			palaidniex rakstīja:MartinsT rakstīja:palaidniex rakstīja:p.s. lielāko daļu kompresoru saražo Itālijā vienā reģionā 
 
ir kāda joma, kur lielāko daļu neražo ķīnīzeri?    
 
ir, ir, kā arī lielāko daļu kvalitatīvu putekļu sūcēju ražo itāļi. Tie tur tos ražo priekš visiem! 
Vēl jau ir arī poļu, ne tikai ķīniešu...
 
Cik būtiska ir atšķirībavai ir viens vai divi cilindri?
 
Itkā mazo kompresoru ar 2 cilindriem nav, bet pēc cipariem arī daži viencilindrinieki itkā sapumpē tikpat cikmazākie divcilindrinieki.
 
Koijot, kāda ir tā papildbalona būtiskākā jēga? Citādi izsakoties- papildbalons kompensē kura parametra vājumu?
			 
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:32 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Ha, izomāju, ka variants ar papildbalonu man neder, ja gribu to dampi pārvietojamu (gribas ietaupīt uz šļūteņu rēķina).
  
			
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:38 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Vēlviens jautājums-
 
vai ar šitādiem kompresoriem var veikt arī gaisa izsūkšanu?
 
Citādi izsakoties, vai varētu "spieedienkameru" ar vienu rokas vēzienu pārvērst par "vakuumkameru"?
  
			
					 
	 | 
 
	| Fri Oct 12, 2012 3:43 pm | 
	          | 
 
 
	  | 
 
 
	| 
		
	 | 
 
 
	
	
		 
			Pašlaik ir Tue Nov 04, 2025 8:57 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas		  
		 	  
  
 
	   | 
	
		1 lapa no 3 lapām pavisam 
		
	 | 
 
 
	Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  | 
	
		 
		 
			 | 
 
 
	 
	
	 |