Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Tehniskā apskate servisos
Skates saņemšana servisā

Uzlabos automašīnu teh. stāvokli uz ielām 4% 4% ( 2 )
Pasliktinās auto teh. stāvokli uz ielām 40% 40% ( 18 )
Man vienalga, ka tik lētāk 9% 9% ( 4 )
Sen bija laiks! 20% 20% ( 9 )
Kas viņi galīgi psihi? 13% 13% ( 6 )
Nekas nemainīsies 11% 11% ( 5 )

Balsis pavisam : 44
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pēdējos gadu laikā CSDD apskates darbība tiešām ir uzlabojusies- vairs nav pārliecība, ka dodies pie īgna mehāniķa kuram ir dots uzdevums- izčakarēt. viss ir +/- kārtībā, aizrādījumi pārsvarā pa tēmu, par šo to var pastrīdēties un padiskutēt, visu izskaidro.

ja vedīšu uz servisu, tad tas būs ieinteresēts atrast visu ko var un varbūt arī nevar atrast. vai tas ko apskate formulē ar "neliela/nebūtiska brīvkustība" servisā nepārtaps par lielu brīvkustību un tam sekojošu sagatavotu remonta piedāvājumu? un var jau arī saprast- katram gribētos nopelnīt. pirms pusotra gada kad Autobrava taisīja bezmaksas piekares diagnostiku, aizvedu 156to un dabūju atbildi- pilnīgi kapi. pilna A4 lapa. nomainīju tikai augšējos plauktus, jo nenoticēju visam sarakstītajam. pēc mēneša braucu uz apskati un vienīgā lieta par ko piesējās bija miglinieku regulējums. neapšaubu, ka ideāla tā piekare nebija, bet vai dīleris negribēs katru gadu manu auto redzēt(pataisīt) tādu pašu kā tas bija kad izbrauca no rūpnīcas?


_________________
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Manuprāt, būtu diezgan normāla opcija TA spēt iziet, GAN esošajā variantā, GAN autorizētos servisos mašīnām līdz zināmam vecumam (tas varētu būt kaut vai garantijas laiks). Auto īpašnieks pats varētu izvēlēties. No CSDD tas papildus neko daudz neprasītu, tikai tik, cik iedot piekļuvi savai sistēmai šiem autorizētajiem servisiem un pa laikam kontrolēt viņu darbu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jancix rakstīja:
... vai dīleris negribēs katru gadu manu auto redzēt(pataisīt) tādu pašu kā tas bija kad izbrauca no rūpnīcas?


un pats negribi? haha

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) MSN Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jancix rakstīja:

ja vedīšu uz servisu, tad tas būs ieinteresēts atrast visu ko var un varbūt arī nevar atrast. vai tas ko apskate formulē ar "neliela/nebūtiska brīvkustība" servisā nepārtaps par lielu brīvkustību un tam sekojošu sagatavotu remonta piedāvājumu?


Nu redzi, ja apskati veiks servisi, tad uz to servisu vairs nekad nebrauksi, bet iesi apskati servisā ar pareizu attieksmi.
Tikmēr šobrīd nav variantu - apskati var saņemt tikai tajā vienā iestādījumā ar viņu biznesa plānu un attieksmi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kaspars D rakstīja:

Tikmēr šobrīd nav variantu - apskati var saņemt tikai tajā vienā iestādījumā ar viņu biznesa plānu un attieksmi.


tas gan taisnība- monopols ir slikti. bet pēdējā laikā viņiem nav gadījies kur piesieties. * paturu tiesības mainīt viedokli pēc nākošā apskates apmeklējuma  Laughing


_________________
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Blin, Vācijā, UK, utt taču apskates uzlīmi dod servisā, vai tad ne? Vai tad tiešām mēs te tādi netīri mērkaķi esam, ka nevaram tā pat??? Kas ar jums???? Jūs te kaut kādi AUTEKO & TUV  advokāti vai????? Ar ko tad AUTEKO & TUV tik drošs un labs??? Tas taču ir privāts kantoris, kas to pārbaudi veic!!!!! Nesaprotu, kāpēc tagad izdomāt, ka SIA AUTEKO & TUV  var ticēt, bet, piemēram, SIA Skandi, Dominiks, TCMotors, Auto Brava, Karlos Motors, Amserv, Musa utt nevar ticēt??? Lai taču Rīgā ir 15 vietas, kur uzlīmi logā dabūt. Kāda tur problēma??? Jo vairāk, jo efektīvāka tā visa padarīšana būs. Ja nu tiešām būs kāds Vlaģiks, kas būs iedevis uzlīmi, pa piečuku, tad lai Skandi vai citi lielie šefi par to uzņemas atbildību. Nauda sakārto vienmēr visu. Privātā sektorā nauda ir vairk šefam, bet valsts sektorā naudas vairāk ir klientam. Līdz ar to valsts sektorā vienmēr būs kukuļošana, kamēr privātā sektorā kārtību var diktēt gan ar algu, gan ar pātagu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Blin, Vācijā, UK, utt taču apskates uzlīmi dod servisā, vai tad ne? Vai tad tiešām mēs te tādi netīri mērkaķi esam, ka nevaram tā pat??? Kas ar jums???? Jūs te kaut kādi AUTEKO & TUV  advokāti vai????? Ar ko tad AUTEKO & TUV tik drošs un labs??? Tas taču ir privāts kantoris, kas to pārbaudi veic!!!!! Nesaprotu, kāpēc tagad izdomāt, ka SIA AUTEKO & TUV  var ticēt, bet, piemēram, SIA Skandi, Dominiks, TCMotors, Auto Brava, Karlos Motors, Amserv, Musa utt nevar ticēt??? Lai taču Rīgā ir 15 vietas, kur uzlīmi logā dabūt. Kāda tur problēma??? Jo vairāk, jo efektīvāka tā visa padarīšana būs. Ja nu tiešām būs kāds Vlaģiks, kas būs iedevis uzlīmi, pa piečuku, tad lai Skandi vai citi lielie šefi par to uzņemas atbildību. Nauda sakārto vienmēr visu. Privātā sektorā nauda ir vairk šefam, bet valsts sektorā naudas vairāk ir klientam. Līdz ar to valsts sektorā vienmēr būs kukuļošana, kamēr privātā sektorā kārtību var diktēt gan ar algu, gan ar pātagu.

+1000


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja šo TA lietas juridisko pusi pareizi nostādītu, tad neredzu problēmu, ka servisi kas ir spējīgi iziet atestāciju par tiesībām izsniegt TA ar to nodarbojas. Pašlaik mēs vēl zaļi dzīvojam, Bet padomājiet ja servisa izdotās TA uzlīmes atbildība būtu saistīta ar licences atņemšanu un kriminālo atbildību. Vai CSDD pašlaik spēj pārbaudīt AIRBag un citu svarīgo elektronisko komponenšu darbību? Elektronikas automašīnās paliek ar vien vairāk un attiecīgi pēc kāda laika ar to saistīto defektu paliks arvien vairāk. Ja pēc avārijām tik veiktas ekspertīzes un secināts, ka kāda no elektroniskajām iekārtām nebūs darbojusies vai darbojusies ne tā kā tai vajadzētu būt, tad būs arī no kā prasīt atbildību. Pašreizējā situācijā CSDD parausta dzelžus pagroza primitīvi kloķus un par niansēm neatbild. Cik zinu , tad arī auto vadības bloki sevī ieraksta un glabā pietiekami daudz informācijas, lai pēc negadījumiem būtu iespējams iegūt pierādījumus, kas attiecīgi attaisnotu vai arī pierādītu TA izdevušā servisa vainu/nevainību.
Pašlaik arī statistikā tiek runāts par auto pasliktinošos stāvokli. Padomājiet paši, cik daudzām no pa LV ripojošajām automašīnām ir veikta AIRBag sistēmas pārbaude, spilvenu nomaiņa? Kas ir jāveic ik pa 12 gadiem.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dažos USA un Kanādas štatos apskate vispār nav vajadzīga, mēs esam sliktāki par viņiem? aiwa

protams, ka var to lietu sakārtot lai viss būtu labāk kā tagad. BET imho pašreizējā sistēma ir salīdzinoši OK. tā vietā lai reformētu TA jomu, būtu labāk ķērušies klāt ceļu remontētāju kontrolei vai jebkam citam kas mūsu valstī ir pilnīgā anī  naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jāmaina ir $$$ iekasēšanas apjomi, nevis skates atrašanās.
Man, un lielākai daļai, vairāk "sāp" nevis tas, ka jāaizbrauc uz skati (ko starp citu var izdarīt uzzvanot un piesakot konkrētu laiku), bet tas, ka mana nauda aiziet hvz kā "lāpīšanai".
Kapēc man par 3 auto ir jāmaksā 3x vairāk, kā kurjeram par 1nu auto  Mad
Es uz 3gb gadā nesalasu tik km cik šitie lielceļu reindžeri pa nedēļu  Razz
Ja īeviestu sistēmu, kas brauc tas maksā, tad nu man galīgi pajāt uz kuru māju miestā doties pēc TA.
Tāpat to daru kad atceros, nevis momentā kad kaut kas nekrīt nost  Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
Jāmaina ir $$$ iekasēšanas apjomi, nevis skates atrašanās.
Man, un lielākai daļai, vairāk "sāp" nevis tas, ka jāaizbrauc uz skati (ko starp citu var izdarīt uzzvanot un piesakot konkrētu laiku), bet tas, ka mana nauda aiziet hvz kā "lāpīšanai".
Kapēc man par 3 auto ir jāmaksā 3x vairāk, kā kurjeram par 1nu auto  Mad
Es uz 3gb gadā nesalasu tik km cik šitie lielceļu reindžeri pa nedēļu  Razz
Ja īeviestu sistēmu, kas brauc tas maksā, tad nu man galīgi pajāt uz kuru māju miestā doties pēc TA.
Tāpat to daru kad atceros, nevis momentā kad kaut kas nekrīt nost  Razz
+ miljons


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arī sadalu viedokli - "ceļa nodoklim", jebšu tr. līdzekļa ekspluatācijas nodoklim ir jābūt tikai un vienīgi degvielas cenā - jo vairāk brauc, jo vairāk bleķo - kurjers samaksās atbilstoši nobrauktajam un v18 dzinēja īpašnieks arī samaksā atbilstoši gadā noripinātajiem 200 km uz vienīgo truckday...!

btw - šorīt ziņoja pa rādžu, ka BŪTISKI esot apkarots zupas kontrobass no austrumiem, tāpēc akcīze darīs savu (cik un kāda akcīze būs auto gāzei ir tikai laika jautajums)...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nedomāju, ka šeit būtu jārunā par nodokļiem un nodevām. Ja TA izdošanu nodod servisu rokās, tad par TA arī viņi saņem naudu. Visus pārējos nodokļus esiet lūdzu tik laipni un uz kontu prom. Tā pat kā PVN IIN un visus pārējos. Neredzu tur problēmu. Protams ka es arī būtu par nodokļu iekasēšanas veida maiņu. Lai liek tos santīmus degvielai klāt un tad kurš vairāk brauc tas vairāk maksā. Bet domāju, ka šis neattiecas uz šo topica tēmu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
arī sadalu viedokli - "ceļa nodoklim", jebšu tr. līdzekļa ekspluatācijas nodoklim ir jābūt tikai un vienīgi degvielas cenā - jo vairāk brauc, jo vairāk bleķo - kurjers samaksās atbilstoši nobrauktajam un v18 dzinēja īpašnieks arī samaksā atbilstoši gadā noripinātajiem 200 km uz vienīgo truckday...!

btw - šorīt ziņoja pa rādžu, ka BŪTISKI esot apkarots zupas kontrobass no austrumiem, tāpēc akcīze darīs savu (cik un kāda akcīze būs auto gāzei ir tikai laika jautajums)...


Esot aizklapējuši RU->EE->LV ceļu.
Sukas  Mad
Bet nu po, braukšu ar dīzeli  Razz
Frēm vēl tāpat gana daudz "cauru"bāku Twisted Evil

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
un tirgo liela dala RU soferu  Wink  un ta pat ap 60 santimiem litra grozas  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database