Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Help,aizdedze par agru 146 1,6 16vTS
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Help,aizdedze par agru 146 1,6 16vTS 
Žvadz vārsti,ja lēnām gāzi uzdod kā ar Moskviču braucot,bet ja iemin grīdā tad nežvadz tikai kad ieskrējis un apgriezieni iet pāri 4500 tad atkal dzird žvadzēšanu nedaudz.
Ir kas darāms šai sakarā?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kompensatori grab? 1.6 laikam variators nav, tas laikam atkrīt?
uzmaini eļļu maybe?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
kompensatori grab? 1.6 laikam variators nav, tas laikam atkrīt?
uzmaini eļļu maybe?

Ta vot skaņa tāda smalka un eļļu nesen(hmm,pirms ziemas) tādu dikti sintētisku ielēju...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gan jau ir variators Wink Regulet tam motoram toc neko nevar, aizdedzi regule kompis, bet kompensatorus var vienigi nomainit pret jauniem.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Var ieliet biezāku eļļu un arī paliks klusāks aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pareizi, 1.6 ir variators. sajaucu ar 1.4, kam nav  Embarassed
Tad, gan jau ka variators klab...


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
pareizi, 1.6 ir variators. sajaucu ar 1.4, kam nav  Embarassed
Tad, gan jau ka variators klab...

un ko ar to štruntu var darīt?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nomainīt (vai likt remkomplektu), tad kad maina zobsiksnas.
Pastāv gan uzskats ka daudz neko nemaina tarkšķošs variators un ka var braukt ar tādu pašu, ja skaņa netraucē.
Savai nomainīju pirms ~30kkm, pazuda dīzeļa pieskaņa un pagaidām nav atgriezusies.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vel jau pastav iespeja ka zobsiksna stav nepareizi uzlikta  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
vel jau pastav iespeja ka zobsiksna stav nepareizi uzlikta  Wink


+1

Un 1.4TS  ja nemaldos - arii ir variators. 146ai.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
koijotins rakstīja:
vel jau pastav iespeja ka zobsiksna stav nepareizi uzlikta  Wink


+1

Un 1.4TS  ja nemaldos - arii ir variators. 146ai.
ir gan  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Nomainīt (vai likt remkomplektu), tad kad maina zobsiksnas.
Pastāv gan uzskats ka daudz neko nemaina tarkšķošs variators un ka var braukt ar tādu pašu, ja skaņa netraucē.
Savai nomainīju pirms ~30kkm, pazuda dīzeļa pieskaņa un pagaidām nav atgriezusies.

Tāda sāpe,tarkšķoņa pazuda bet tagat liekas ka nevelna neceļ,kad uzstipju līdz 4000 tad jūtu ka sāk dziedāt un vilkt,bet no vietes nav cēliena.
Var būt tā,ka variators nostājās ne tā?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
juurasp rakstīja:
j.k. rakstīja:
Nomainīt (vai likt remkomplektu), tad kad maina zobsiksnas.
Pastāv gan uzskats ka daudz neko nemaina tarkšķošs variators un ka var braukt ar tādu pašu, ja skaņa netraucē.
Savai nomainīju pirms ~30kkm, pazuda dīzeļa pieskaņa un pagaidām nav atgriezusies.

Tāda sāpe,tarkšķoņa pazuda bet tagat liekas ka nevelna neceļ,kad uzstipju līdz 4000 tad jūtu ka sāk dziedāt un vilkt,bet no vietes nav cēliena.
Var būt tā,ka variators nostājās ne tā?

Pēc bildēm skatoties tur iekšā(variatorā) ir zobrati un atspere,kas ir remkomplets,atspere vai kas cits?
Un vai nav iespēja ka pārleca zobi un sadalene nostājās ne tā?


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs aizdedze par agru... 
nu izrādās ka nav par agru aizdedze,bet izskatās ka devielas maisījums par "plānu",
kad spiežu uz pedāli tad šauj atpakaļ ieplūdē.
Kas tas var būt?
Vai MAF nepareizi mēra gaisu?
Vai degvielas sūknis nedod spiedienu?

Pielec normāli,uzgriež 1200 apgriezienus uz ~3s un nostājas zem 800 un turpina strādāt nevienmērīgi,kad piespiež pedāli tad šauj ieplūdes kolektorā...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Būsi nepareizi salicis sadalenes.  Tikai un vienīgi Wink


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database