Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Alfa TS divas dzirksteles uz podu
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Divas sveces tomēr dod divas dzirksteles. Krutās 4 kontaktu tā vai tā tikai 1. Razz
Dēļ tām divām dzirkstelem gan jau kādi 0.00001 poniji vairāk sanāks, bet vai ir to vērts čakarēties. Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Edc rakstīja:
Divas sveces tomēr dod divas dzirksteles. Krutās 4 kontaktu tā vai tā tikai 1. Razz
Dēļ tām divām dzirkstelem gan jau kādi 0.00001 poniji vairāk sanāks, bet vai ir to vērts čakarēties. Rolling Eyes

A tad kad džeki sportam taisot tad liekot tā lai abas sit vienā cilindrā,es tik domāju vai nav jāmaina ECU vai kāds mērītājs,

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
juurasp rakstīja:
Edc rakstīja:
Divas sveces tomēr dod divas dzirksteles. Krutās 4 kontaktu tā vai tā tikai 1. Razz
Dēļ tām divām dzirkstelem gan jau kādi 0.00001 poniji vairāk sanāks, bet vai ir to vērts čakarēties. Rolling Eyes

A tad kad džeki sportam taisot tad liekot tā lai abas sit vienā cilindrā,es tik domāju vai nav jāmaina ECU vai kāds mērītājs,


Nekas nav jāmaina.
Saliec svečvadus un brauc.
Ir pārbaudīts. Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
juurasp rakstīja:
Edc rakstīja:
Divas sveces tomēr dod divas dzirksteles. Krutās 4 kontaktu tā vai tā tikai 1. Razz
Dēļ tām divām dzirkstelem gan jau kādi 0.00001 poniji vairāk sanāks, bet vai ir to vērts čakarēties. Rolling Eyes

A tad kad džeki sportam taisot tad liekot tā lai abas sit vienā cilindrā,es tik domāju vai nav jāmaina ECU vai kāds mērītājs,


Nekas nav jāmaina.
Saliec svečvadus un brauc.
Ir pārbaudīts. Wink

Zilajai alfai bija šitā salikts?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
muuris rakstīja:
juurasp rakstīja:
Edc rakstīja:
Divas sveces tomēr dod divas dzirksteles. Krutās 4 kontaktu tā vai tā tikai 1. Razz
Dēļ tām divām dzirkstelem gan jau kādi 0.00001 poniji vairāk sanāks, bet vai ir to vērts čakarēties. Rolling Eyes

A tad kad džeki sportam taisot tad liekot tā lai abas sit vienā cilindrā,es tik domāju vai nav jāmaina ECU vai kāds mērītājs,


Nekas nav jāmaina.
Saliec svečvadus un brauc.
Ir pārbaudīts. Wink

Zilajai alfai bija šitā salikts?


Kapēc tu tā domā  shura  Twisted Evil

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Noteikti servismeņiem šitais viss jau ir sen zināms, bet tā kā netā neko daudz neatradu par to - uzrakstīšu savu viedokli.

Joka pēc paeksperimentēju un IMHO sapratu kā darbojas TS sistēma uz CF1/CF2 motora. Reāli visu pamatdarbu veic TIKAI kreisās 2 spoles, kas uz katru motora apgriezienu (gan darba, gan tukšajā) darbina lielās sveces (kreisā pusē katram cilindram), pārējās 2 spoles (labējās 2) darbina mazās sveces (labā pusē katram cilindram), kas arī tiek darbinātas uz katru apgriezienu.
Priekš sevis to pierādīju tīri eksperimentāli - ja ar aizdedzi viss ok, atslēdzot 3. un 4. spoli motora darbība nemainās vispār nemaz (mani novērojumi).

Respektīvi, ja kādam liekas, ka ir beigta kāda no primārajām spolēm vai jāmaina lielās sveces, IMHO to var pārbaudīt atslēdzot labējās 2 spoles - ja motora darbībā pasliktinās - var uzskatīt ka pamatsveces nestrādā kā vajag, tātad vai nu jāapmaina spoles (piem. labējās divas uz kreisajām) vai pienācis laiks mainīt lielās sveces.
Mazās sveces var pārbaudīt attiecīgi pieslēdzot tikai 2 labējās spoles - dzinējam principā vajadzētu turpināt strādāt uz visiem cilindriem, varbūt nedaudz sliktāk griezt (jo mazās sveces atrodas vienā pusē degkamerai, tādēl aizdedze nav optimāla).

Uz CF3 dzinējiem tas neattiecas, tur katra spole darbina abas sveces vienam cilindram, attiecīgi ja spole beigta viens cilindrs neies...

Tīri teorētiski dzirkstelei darba apgriezienā IMHO ir grūtāk pārlekt kā tukšajā, tādēļ itkā CF3 konfigurācija varētu būt labāks risinājums no jaudas viedokļa, bet CF1/CF2 spēs labāk darboties pie vienas vai pat 2 spoļu "bojāejas".

P.S. Neesmu auto inženieris, remontēju tikai savus auto, tā kā labprāt uzklausītu pamatotu kritiku shura


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database