Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 81, 82, 83  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
A kas notiek ja piemēram auto nonāk pie dīlera kas LV gadījumā ir SIA Autobrava un tur kautkādu iemeslu pēc tiek slēgts klāt Examiner un pie viena ECU uzinstalēta jaunākie  programmatūras apdeiti?
man skiet ka jaunaku programmu lika tikai tiem auto kam ir speka rupnicas garantija vai ari pec speciala pieprasijuma kas ari nav vienkarss process, bija tur kautkada figna ar apstiprinajumu no rupnicas utt.


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es busu otras alfas ipasnieks,kurai tika izgriezts apendikss.pec operacijas nobraukts ap400 km. Braucas jutami labak,tapat ka skriet bez gazmaskas , par paterinu gruti spriest,bet izskatas ka ir mazak. Uz operaciju pamudinaja chek engine ,kurs godigi sakot piecu gadu laika zaje... . Skeptikiem par sajugu ,no pieredzes varu teikt ka Stalingrada tur var iestaties peksni un negaiditi , bez cipiem ,liekiem zirgiem utt .Tas ir liktenis. Ka bus talak ,dzive radis, centisos informet.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tātad rūpnīcas inženieri ir pilnīgi āmuri? Ieliek kaut kādu dārgu, nevajadzīgu apendiksu, ar kuru auto iet sliktāk, ēd vairāk degvielas, bet nekādu labumu nedod? hmm


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Tātad rūpnīcas inženieri ir pilnīgi āmuri? Ieliek kaut kādu dārgu, nevajadzīgu apendiksu, ar kuru auto iet sliktāk, ēd vairāk degvielas, bet nekādu labumu nedod? hmm


 Dod labumu , izpilda EURo IV  V eko normas

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Tātad rūpnīcas inženieri ir pilnīgi āmuri? Ieliek kaut kādu dārgu, nevajadzīgu apendiksu, ar kuru auto iet sliktāk, ēd vairāk degvielas, bet nekādu labumu nedod? hmm

Tieši tā. Tak ir neskaitāmi daudz piemēru kur inženieri piekāpjas "zaļo" priekšā un noglušī savus dzinējus lai tie spētu ierakstīties eko normās.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
guntis12 rakstīja:
Skeptikiem par sajugu ,no pieredzes varu teikt ka Stalingrada tur var iestaties peksni un negaiditi , bez cipiem ,liekiem zirgiem utt .Tas ir liktenis. Ka bus talak ,dzive radis, centisos informet.


Kaut kur dzirdēju, ka 159 esot kaut kāds tur "peldošais", pašpieregulējošais sajūgs, kas uz pedāļa esot nemainīgs kā jauns tā arī sekundi pirms nodilšanas/miršanas un mirst bez brīdinājuma...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
155 Q4 sajugs ari izjuka bez bridinajuma, kopa ar grozu, cilindru, daksu... Pastastiet labak teoriju ka jabrauc lai sajugs (~250ls) un it ipasi spararats (~500ls) kalpotu maksimali ilgi?


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
155 Q4 sajugs ari izjuka bez bridinajuma, kopa ar grozu, cilindru, daksu... Pastastiet labak teoriju ka jabrauc lai sajugs (~250ls) un it ipasi spararats (~500ls) kalpotu maksimali ilgi?


Pārslēgties uz leju ar starpgāzēm, lai, ieliekot zemākā robā, apgriezieni ar izspiestu sajūgu būtu max tuvu dzinēja apgriezieniem, to atlaižot? Startējot no vietas - neslidināt sajūgu, ja vien tas iespējams? hmm


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
155 Q4 sajugs ari izjuka bez bridinajuma, kopa ar grozu, cilindru, daksu... Pastastiet labak teoriju ka jabrauc lai sajugs (~250ls) un it ipasi spararats (~500ls) kalpotu maksimali ilgi?


...jābrauc kā ēēēēē sievietei - jāizspiež sajūgs pie pilnīgi atlaistas gāzes, stipri zem maksimālā griezes momenta, un pasarg Dievs, bez starpgāzes... Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
naac



otra opcija - brauk ar benzīna nemotoru, kam nav griezes  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
155 Q4 sajugs ari izjuka bez bridinajuma, kopa ar grozu, cilindru, daksu... Pastastiet labak teoriju ka jabrauc lai sajugs (~250ls) un it ipasi spararats (~500ls) kalpotu maksimali ilgi?

156 Q4, cipari ļoti līdzīgi, pirms miršanas kādus 1kkm bija jūtama maza vibrācija uz pedāļa, kad tam pieskaras. Bet izspiestam, vai atlaistam viss kārtībā. Nobraukums 160kkm. Laikam tas ir norm resurss spararatam ar demferi. Sajūgs bij tipa pajauns, tik salūzis kopā ar demferi.

Manuprāt sajūgs dzīvo ilgāk ja to laiž mierīgi vaļā, nevis gāze redlainā, sajūgs ātri atlaists un priecājamies ku jauki spolē  :driving:

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AMV rakstīja:
Oga rakstīja:
Tātad rūpnīcas inženieri ir pilnīgi āmuri? Ieliek kaut kādu dārgu, nevajadzīgu apendiksu, ar kuru auto iet sliktāk, ēd vairāk degvielas, bet nekādu labumu nedod? hmm

Tieši tā. Tak ir neskaitāmi daudz piemēru kur inženieri piekāpjas "zaļo" priekšā un noglušī savus dzinējus lai tie spētu ierakstīties eko normās.


Un tās eko normas, dabīgi, ir just for fun?  smilshkaste


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
AMV rakstīja:
Oga rakstīja:
Tātad rūpnīcas inženieri ir pilnīgi āmuri? Ieliek kaut kādu dārgu, nevajadzīgu apendiksu, ar kuru auto iet sliktāk, ēd vairāk degvielas, bet nekādu labumu nedod? hmm

Tieši tā. Tak ir neskaitāmi daudz piemēru kur inženieri piekāpjas "zaļo" priekšā un noglušī savus dzinējus lai tie spētu ierakstīties eko normās.


Un tās eko normas, dabīgi, ir just for fun?  smilshkaste


...salīdzinot ar industriālajiem izmešiem "jā" - just for fun... Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
IMO industriālo izmešu filtrēšanu ir "mazliet" grūtāk strauji mainīt/pielāgot?
PS: neskatoties uz šī apendiksa amputēšanu, salīdzinot ar piem. M3, 159 2.4JTDm neiet vispār. Razz Ja nu mēs tā salīdzinam... Wink


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
IMO industriālo izmešu filtrēšanu ir "mazliet" grūtāk strauji mainīt/pielāgot?
PS: neskatoties uz šī apendiksa amputēšanu, salīdzinot ar piem. M3, 159 2.4JTDm neiet vispār. Razz Ja nu mēs tā salīdzinam... Wink


...nē, nu salīdzinot ar M3, arī Tava 156 GTA ir bezjaudas miskaste... naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 81, 82, 83  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database