Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4 ... 81, 82, 83  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
DrCross rakstīja:
elbee:


Nikson:

Ja neko nesaproti no tehnikas, tad nevajag runāt. Kā var nobeigties augstspiediena sūknis vai sprauslas no tūninga. Nu labi, teorētiski vēl sprauslas pieļauju, bet sūknis. Common Rail sistēmā sūknis uztur augstspiedienu, bet tūnings grozās ap iesmidzinātās degvielas daudzumu, tās momentu un turbīnas spiedienu. Ja sūknim būs jāsaražo kripatiņa vairāk devielas, tad tā būs pārmērīgā slodze un šamējais nobeisies. Nevis no tā, ka tu ieliesi no kanniņas kreiso degvielu.

Labi, peace! Neķeriet krenķi, brauciet ar savām eko alfām (šis vārds tagad ir topā) un neko NEAIZTEIKAT, citādi kāds onkurlis jūs sabārs Very Happy!


Vispār es esmu inženieris, nu gan ne autobūves, bet tehnoloģisko zinātņu tāpat...  Wink
Un ES neapgalvoju, ka izbeigsies augstspiediena sūknis 'n' shit  Wink

Es uz to skatos mazliet globālāk. Automobīlis kā tāds ir perfekts inženierzinātņu kompromisa piemērs. Tajā ir sabalansētas visādas "spējas" - veiktspējas, ilgtspējas, praktiskās utt. Un tas vēl ir pieskaņots patērētāja pirktspējai.
Nu ja kāds tieši to kompromisa punktu, ko piedāvā konkrētais ražotājs, atrod sev par gana labu - viss ir kārtībā. Ja nē - vienmēr pastāv iespēja kaut ko mainīt.
Bet es nekādi nespēju noticēt, ka mehānismu ir iespējams optimizēt TIKAI patērētājam vēlamajā virzienā. Nu vismaz runājot par relatīvi saprātīgām naudām ir iespējams veikt uzlabojumus tā, lai uzlabotu gan performanci gan ekonomiju gan pagarinātu mehānisma mūžu. Kaut ko tomēr nāksies zaudēt...

Nē, nu brinumi jau dažkārt notiek, bet te tomēr autobūves gaišākie prāti labākajās laboratorijās ar virtuāli neierobežotiem budžetiem mēģina izdarīt to pašu darbu, ko mums ir atklājis kāds zeperis Lietuvas šķūnītī. Jā, kā tad  Laughing


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
DrCross rakstīja:

Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.


Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT

Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?


Ja cilvēks runā par DPF, tad noprotu ka motors JTDm 16v, bet domājot ar 156 JTD 8v. Lai gan pēdējos gados 156ajā droši vien lika arī jaunos tos pašu motorus. Ja atšķirība ir 8v pret 16v, tad skaidrs ka galva ir cita, bet lielākā atšķirība ir vadības blokā. Pieļauju, ka bloki īpaši neatšķiras, bet neesmu jaucis, tāpēc neko neapgalvošu. 156ajai 1.9 JTD parādās tik daudz modifikāciju, ka īsti nav korekti runāt vispārīgi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nekas nerodas ne no ka Rolling Eyes  lai kaut ko iegutu, kaut kas ir ari jazaude Rolling Eyes nocipojot dzineja resurss samazinas nebutiski, tacu sajugs, pusasis, reduktors tam gan ir papildus slodze Rolling Eyes  

p.s lielai dalai dizelu pratigak butu iztirit iepludes kolektoru, efekts stipri labaks ka cipopjot  Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:



Nē, nu brinumi jau dažkārt notiek, bet te tomēr autobūves gaišākie prāti labākajās laboratorijās ar virtuāli neierobežotiem budžetiem mēģina izdarīt to pašu darbu, ko mums ir atklājis kāds zeperis Lietuvas šķūnītī. Jā, kā tad  Laughing


Tu izklausies no tiem, kas domā, ka Vācu šķūnītis ir noteikti labāks par Latviešu šķūnīti. Mēs te tādi nabadziņi, neaptēsti, zemnieku tauta...

Es pilnīgi piekrītu, ka auto ir kompromisu apkopojums, ko inženieriem nākas izveidot. Un viens no šiem kompromisiem ir Euro eko normas. Lai dzinēju, kas vakar vēl bija ok, piedabūtu pie šodienas normām, nākas viņu visādos veidos "spīdzināt". Šeit arī parādās "šķūnīšu" vieta izpausmei, un tas ir neatkarīgi vai tas ir latviešu, vācu vai angļu. Pēc būtības viņi dara vienu un to pašu. Un varu tev pierādīt, ka šķūnītis kurā mana Alfa bija Vācijā ir sliktāks par šķūnīti kurā bija Latvijā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
DrCross rakstīja:
palaidniex rakstīja:
DrCross rakstīja:

Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.


Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT

Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?


Ja cilvēks runā par DPF, tad noprotu ka motors JTDm 16v, bet domājot ar 156 JTD 8v. Lai gan pēdējos gados 156ajā droši vien lika arī jaunos tos pašu motorus. Ja atšķirība ir 8v pret 16v, tad skaidrs ka galva ir cita, bet lielākā atšķirība ir vadības blokā. Pieļauju, ka bloki īpaši neatšķiras, bet neesmu jaucis, tāpēc neko neapgalvošu. 156ajai 1.9 JTD parādās tik daudz modifikāciju, ka īsti nav korekti runāt vispārīgi.


nu nezinu 156 gan uzstādīja 8V gan 16V dīzeļus...
Tāpēc nesaprotu ar ko tieši 16V dīžeļi 156 un GT atšķiras? hmm


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
nekas nerodas ne no ka Rolling Eyes  lai kaut ko iegutu, kaut kas ir ari jazaude Rolling Eyes nocipojot dzineja resurss samazinas nebutiski, tacu sajugs, pusasis, reduktors tam gan ir papildus slodze Rolling Eyes  

p.s lielai dalai dizelu pratigak butu iztirit iepludes kolektoru, efekts stipri labaks ka cipopjot  Wink


Kāds vitāls ieguvums ir no kolektora tīrīšanas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
DrCross rakstīja:
palaidniex rakstīja:
DrCross rakstīja:

Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.


Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT

Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?


Ja cilvēks runā par DPF, tad noprotu ka motors JTDm 16v, bet domājot ar 156 JTD 8v. Lai gan pēdējos gados 156ajā droši vien lika arī jaunos tos pašu motorus. Ja atšķirība ir 8v pret 16v, tad skaidrs ka galva ir cita, bet lielākā atšķirība ir vadības blokā. Pieļauju, ka bloki īpaši neatšķiras, bet neesmu jaucis, tāpēc neko neapgalvošu. 156ajai 1.9 JTD parādās tik daudz modifikāciju, ka īsti nav korekti runāt vispārīgi.


nu nezinu 156 gan uzstādīja 8V gan 16V dīzeļus...
Tāpēc nesaprotu ar ko tieši 16V dīžeļi 156 un GT atšķiras? hmm


Gribēju pateikt to, ka GT stāv tikai 16v jaunākas paaudzes JTDm, savukārt lielākajā daļā 156to ir vecākās paaudzes dīzeļi!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ar čipošanu viss ir zajebis, līdz brīdim kad neiztur vājākais posms, kas lielākoties ir kārbas un sajūgi.
Par kārbām liecina arī fakts, ka 166 2.4JTD ar automātu zirgi ir tadi paši kā manuālim, bet Ņūtoni ir nogriezti pa 50Nm.

Bet pa lielam reālais iemesls sajūgu neturēšanām ir vēlme sajūgu slidināt (neapzinoties pašam ka to dara)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
DrCross rakstīja:
koijotins rakstīja:
nekas nerodas ne no ka Rolling Eyes  lai kaut ko iegutu, kaut kas ir ari jazaude Rolling Eyes nocipojot dzineja resurss samazinas nebutiski, tacu sajugs, pusasis, reduktors tam gan ir papildus slodze Rolling Eyes  

p.s lielai dalai dizelu pratigak butu iztirit iepludes kolektoru, efekts stipri labaks ka cipopjot  Wink


Kāds vitāls ieguvums ir no kolektora tīrīšanas?


kolektori aizaug ta, ka gaiss vairs netiek cauri.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
DrCross rakstīja:
koijotins rakstīja:
nekas nerodas ne no ka Rolling Eyes  lai kaut ko iegutu, kaut kas ir ari jazaude Rolling Eyes nocipojot dzineja resurss samazinas nebutiski, tacu sajugs, pusasis, reduktors tam gan ir papildus slodze Rolling Eyes  

p.s lielai dalai dizelu pratigak butu iztirit iepludes kolektoru, efekts stipri labaks ka cipopjot  Wink


Kāds vitāls ieguvums ir no kolektora tīrīšanas?

kāds vitāls ieguvums?a vot paskaties kādreiz dīzeļa ieplūdes kolektoru,kas tur viņā darās iekšā.ir nācies redzēt TĀDUS brīnumus,ka mati stāvus ceļās.iedomājies,tīra kolektora iekšējais diametrs ir pieņemsim ~7cm a te ir labi ja 3.5cm.tad nu lūk dīzeļiem tie kolektori aizaug ar kvēpiem vnk nereāli.ir nācies redzēt tādus kur tiešām kolektora iekšējies diametrs ir samazinājies uz pusi un vairāk.un kā tu dom;a,vai tas ietekmē vai neietekmē motora darbību/jaudu/atsaucību???


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
DrCross rakstīja:
palaidniex rakstīja:
DrCross rakstīja:
palaidniex rakstīja:
DrCross rakstīja:

Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.


Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT

Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?


Ja cilvēks runā par DPF, tad noprotu ka motors JTDm 16v, bet domājot ar 156 JTD 8v. Lai gan pēdējos gados 156ajā droši vien lika arī jaunos tos pašu motorus. Ja atšķirība ir 8v pret 16v, tad skaidrs ka galva ir cita, bet lielākā atšķirība ir vadības blokā. Pieļauju, ka bloki īpaši neatšķiras, bet neesmu jaucis, tāpēc neko neapgalvošu. 156ajai 1.9 JTD parādās tik daudz modifikāciju, ka īsti nav korekti runāt vispārīgi.


nu nezinu 156 gan uzstādīja 8V gan 16V dīzeļus...
Tāpēc nesaprotu ar ko tieši 16V dīžeļi 156 un GT atšķiras? hmm


Gribēju pateikt to, ka GT stāv tikai 16v jaunākas paaudzes JTDm, savukārt lielākajā daļā 156to ir vecākās paaudzes dīzeļi!


Ja es rakstu, ka dzineji ir vienadi, tad tie ir vienadi, un nav vajadzibas par to temu izverst diskusiju vairaku lapu garuma, ir ari tadas 156 ar 150zs mjet motoriem  Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Piedavaju beigt so diskusiju un kerties pie secinajumiem, manejie:

1) Loti labi, ka pa nelielu summu te pat LV ir iespejams likvidet beigtus DPF filtrus, jo to nomaina maksa kosmosu

2) Ciposana ir katram pasam jaizverte ar kritisku aci, vai tiesam vina autinam to vajag. Gan ieguvumus, gan zaudejumu sesam te pietiekosi izklastijusi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pgajusaja nedela Autofficina 159 2.4 dizelim (patiesiba diviem, savejam un vel vienam) likvidejam DPF filtru, atsledzam EGR varstu un uzlikam lietuviesu Galingas.lt motora vadibas programmu. Piektdien vakara nebija laika, vakar nebija speka, tapec tikai sodien sanaca notestet rezultatu.

Man loti patik, beidzot ta masina tiesam sagada prieku, beidzot jut, ka tai ir 200+ zs un 400+ nm griezes, ir ari praktiski likvidejusies turbo bedre, kas ipasi kaitinaja piedodot gazi ripinoties otraja roba. Agrak saja situacija nekas nenotika, tagad viss notiek, pie tam ta patikami, pludeni, cel gandriz no 0. Par degvielas paterinu pagaidam komentaru nav, zinosu velak, taoat ari par to, cik ilgi tures sajugs un spararats aiwa

Lemumu par labu "remap" pienemu galvenokart tapec, ka iestajoties ziemai DPF filtrs saka glucit, acimredzot vinam nepatika mans pilsetas rezims apvienojuma ar zemajam temperaturam, sada rezima tas pats attirities nespeja, toties aizauga momenta. Neparliecinaja masinas dinamika. Kaitinaja turbo bedre un ari degvielas paterins nemaz neprieceja. Isteniba nebija variantu, bija jalikvide DPF ar visam no ta izrietosajam sekam.

Programma leisu galingas.lt, jo musu vietejiem chipotajiem man isti nav ticibas, nav skaidra uzstadamo prgrammu izcelsme, ja vini taisa pasi, tad nav parliecibas, ka tajas tiesam viss ir ok.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
izklausās pēc obligātas lietas uzreiz pēc dīzeļa iegādes  super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Bet kapēc Tu tici leišiem?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4 ... 81, 82, 83  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database