Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 80 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 78, 79, 80  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Norkis rakstīja:
Tikko mēģināta iziet skate bez katalizatora un ar modificētu dzinēja vadības bloku - nekādi aizrādījumi pie dīzeļa pārbaudes
cik zinu tad tavam dizelim dumainibu pie parbaudes uzradija max piekto dalu no pielaujamas normas  super  un tas viss bija ar pirmo merijumu  Wink  principa atgazu tests iziets vienkarsi perfekti  super


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 159 diesel kvēpu filtrs DPF 
DrCross rakstīja:
Auto ir 2008.gada ar 100k uz tablo, bet domāju, ka reāli ir starp 150 un 200k.

TA problēmu nav, jo mēra tikai dūmainību un tur viss ir pieļaujamās robežās. Nav jau problēmu atlikt sākotnējos ražotāja iestatījumus, bet CAT tiešām nav domāti dūmainības mazināšanai bet gan izplūdes gāzu sastāva maiņai, bet tas Latvijā netiek mērīts. Kad līdz tam nonāksim, tad mana 159tā jau būs šrotā Smile Un cik man zināms, tad ne visām valstīm liek tos DPF. Kā ir ar Latviju?

Es jau nevienam neuzspiežu savu izvēli, bet tikai dalos pieredzē, ko katrs var izvērtēt un izdarīt secinājumus.

Neskatoties uz to ka CAT un DPF neizskatījās aizauguši un arī elektronika bija par to pārliecināta, pēc visa nahrenizēšanas turbīnai dzīve kļuva daudz vieglāka un dzīve garāka.

250km starp reģenerācijām iespējams arī saistīts ar to, ka nomainot termostatu, lai DPF attīrītu līdz pieņemamam līmenim, tas process bija vairākkārt jāatkārto. Bet protams, ka vācu tūnings šim procesam nenāca par labu.

Un atbilde uz svarīgāko jautājumu, kuru daudzi uzdod - programmēts tika turbochip.lv par 140 naudiņām.


Protams, pie mums var nopirkt JAUNU mašīnu, no salona, bez DPF
es gan domāju, ka tas nav līdz galam pareizi, jo normāli ekspluatējot tehniskā kārtībā esošu mašīnu, reizi 800 - 1000 kilometros nobraukt 5 km ar degvielas patēriņu 10 L, septiņu litru vietā jau nu nemaksā kocmoc. Nu precīzāk sakot - mēs te runājam par 150 gramiem DD uz 800 km. Nu vismaz manām mašīnām ir apmēram tāds režīms
Cits jautājums, vai tiešām ir "tehniskā kārtībā"....
Nu tas jau ir TA ziņā. Kā jau teicu - varu saprast, ka nav līdz galam tā "tehniskā kārtība", jo gan DPF gan catalysator ir besīgi dārgs prieks. Bet noteikti neatbalstu ķūnu kurā izravē darbaspējīgas ekoloģiju uzlabojošās ierīces, tikai ar domu lai "labāk iet" un "man vienalga". paši vien tos kvēpus elpojam...


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 159 diesel kvēpu filtrs DPF 
Nikson:

Mēs jau nerunājam par vispārīgu ekoloģiju. Pēc būtības tu piesārņo laukus, kad izbrauc uz šosejas. Un ekonomija ir vairāk kā 1 L uz 100km nevis 150 gr uz 1000 km + jauda (braukt prieks) + turbīnas dzīves pagarināšana.
Man kaut kā neliekas normāli 7L/100km patēriņš uz šosejas 1.9 dieselim mūsdienīgā auto ar 1750kg pašmasu. Ja nevar uzražot dzinēju, kas nespļauj kvēpus, tad tampons dibenā arī nelīdzēs. Rezultātā sūdzas, ka auto neiet, trūkst jaudas utt.
Es arī esmu par ekoloģiju un pēdējā laikā pārvietojos galvenokārt ar divriteni, šķiroju atkritumus un audzēju dilles piemājas dobē, bet uzskatu ka DPF sūkā. Domāju, ka tuvākajā laikā tādas sistēmas kā adBlue izkonkurēs DPF.

Un Fiat'am ļoti patīk mānīties ar izmešu cipariem un degvielas patēriņiem. Paskaties, piemēram, uz TwinAir dzinēju 500ajam. Neviens lietotājs vēl nekad nav iekļāvies ražotāja ciparos.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man nav isti noformulejies viedoklis par so temu, attiecigi ari neesmu piekeries sava GT ekologisko fignu likvidesanai un vadibas bloka pietunesanai. Dazi aspekti, kas man nelauj pienemt galigo lemumu:

- TA prasibas un potencialas problemas ar auto, kurs ir "uztunets" gadijuma, kad TA nevar iziet. ok, sobrid pie mums dizeliem tas prasibas ir minimalas, bet kur garantija, ka pec gada viss nemainas?

- Masinas talakpardosana. Ja ir runa par 500ls vertu 156, kuras nakamais ipasnieks bus tolmets, tad pofig, bet labu, svaigu masinu tirgus lv ir loti ierobezots un "uztuneto", piemeram, somiem bus gruti vai pat neiespejami pardot. Savu ieprieksejo auto pardevu somiem, ta ka zinu, ko runaju.

- Pats uztunetais softs. Lietuva cali liek Vacija sagatavotus parametrus, kas ir ar vacu TUV konkretam auto. Piemeram, 159 automatam ir pilnici cita programma ka 159 manualim. Par viniem ir ticiba, ka tur viss bus +/- ok. Ko pieregules vietejais datorspecuks, nav isti skaidrs. Vai vins tos parametrus samekle google vai pats izdoma?

- Zinatnieki pieradijusi, ka "cipotu" auto lai ari kada nebutu ta programma tehniskie mezgli dilst atrak, lielaka slodze sukniem, sprauslam, turbinai, pusasim utt. Un tas viss ir dargi.

- Degvielas paterins GT ar DPF filtru salidzinot ar 156 tiesu to pasu dzineju bez filtra ir stabili par 1l uz 100km lielaks, bet iet GT labak ar visiem filtriem. Vina vispar iet loti labi, mani pilniba apmierina.

- Bet vienmer jau gribas lai iet vel labak un tere vel mazak aiwa

- Tomer kamer DPF filtrs strada un masina iet labi, sliecos neko neaiztikt un netraucet tai braukt.

- Gadijuma, ja DPF ir izbeidzies, tad gan nav ipasi variantu, jaunu filtru par cetrciparu skaitli diez vai pirktu emo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
izņemam DPF un katalizatoru -> noliekam plauktiņā. uzčipojam.

kad TA nevarēs iziet un/vai jāpārdod somam - liekam DPF un kat atpakaļ un čipojam atpakaļ uz OEM

vai arī tas process ir vienvirziena?  hmm   :nepopulars_uzskats

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
izņemam DPF un katalizatoru -> noliekam plauktiņā. uzčipojam.

kad TA nevarēs iziet un/vai jāpārdod somam - liekam DPF un kat atpakaļ un čipojam atpakaļ uz OEM

vai arī tas process ir vienvirziena?  hmm   :nepopulars_uzskats


Ne, ta var darit, bet vienalga nav skaidrs, ko tiesi iegusim ilgaka termina un kapec tas jadara hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lielā mērā piekrītu šim viedoklim

elbee rakstīja:
Man nav isti noformulejies viedoklis par so temu, attiecigi ari neesmu piekeries sava GT ekologisko fignu likvidesanai un vadibas bloka pietunesanai. Dazi aspekti, kas man nelauj pienemt galigo lemumu:

- TA prasibas un potencialas problemas ar auto, kurs ir "uztunets" gadijuma, kad TA nevar iziet. ok, sobrid pie mums dizeliem tas prasibas ir minimalas, bet kur garantija, ka pec gada viss nemainas?

Uz mīkstāko pusi jau nemainīsies. Lai gan ir milzīga lietot auto īpašnieku kopiena, jevropa tomēr spiež ekoloģizēt mūsu vāģus

elbee rakstīja:

- Masinas talakpardosana. Ja ir runa par 500ls vertu 156, kuras nakamais ipasnieks bus tolmets, tad pofig, bet labu, svaigu masinu tirgus lv ir loti ierobezots un "uztuneto", piemeram, somiem bus gruti vai pat neiespejami pardot. Savu ieprieksejo auto pardevu somiem, ta ka zinu, ko runaju.

īstenībā jau nu būtu arī jābūt kaut kādai nelielai apziņai un pašdisciplīnai par ekoloģiju un gaisu ko elopjam. Wink

elbee rakstīja:

- Pats uztunetais softs. Lietuva cali liek Vacija sagatavotus parametrus, kas ir ar vacu TUV konkretam auto. Piemeram, 159 automatam ir pilnici cita programma ka 159 manualim. Par viniem ir ticiba, ka tur viss bus +/- ok. Ko pieregules vietejais datorspecuks, nav isti skaidrs. Vai vins tos parametrus samekle google vai pats izdoma?

- Zinatnieki pieradijusi, ka "cipotu" auto lai ari kada nebutu ta programma tehniskie mezgli dilst atrak, lielaka slodze sukniem, sprauslam, turbinai, pusasim utt. Un tas viss ir dargi.

- Degvielas paterins GT ar DPF filtru salidzinot ar 156 tiesu to pasu dzineju bez filtra ir stabili par 1l uz 100km lielaks, bet iet GT labak ar visiem filtriem. Vina vispar iet loti labi, mani pilniba apmierina.

- Bet vienmer jau gribas lai iet vel labak un tere vel mazak aiwa

- Tomer kamer DPF filtrs strada un masina iet labi, sliecos neko neaiztikt un netraucet tai braukt.

- Gadijuma, ja DPF ir izbeidzies, tad gan nav ipasi variantu, jaunu filtru par cetrciparu skaitli diez vai pirktu emo


Par tehniskajām lietām man nav viedokļa. Nezinu, jo neesmu saskāries. Teorētiski jābūt tā, ka jaudīgāks mehānisms tajā pat korpusā stradā īsāku laiku....
Tik vien zinu, ka mana 150 Zs alfa un 165 Zs volvo arī ar factory settingiem iet ļoti labi :pensiks_emo:


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man nav viedokļa par 100lvl vērtiem Powerboxiem un Jelgavas čipotāju garadarbiem, bet esmu saskāries ar Startech un RallyArt ķūnētām mašīnām. Ir pietiekoši daudz Grand Cherokee un 300c ar Startech kitu, kas maksā katu kur ap 1k LVL. Ar Startech čipu grandam ir nepilni 270 zirgi un kaut kādi tur daudzu ņūtonu metru, lai kas tie būtu. Vobšem - auto, kas tā jau gāja lopā, iet vēl lielākā lopā, ka man pat liekas, ka tas čips ir bīstams, ja netiek ķūnēta piekare un bremzes. Anyway, bottom line par Startech ir, ka tos liek uz jaunām garantijas mašīnām un to dara pats dīleris un es zinu čaļus, kas sev tādus uzlika un jau pa LV brauc 5 un vairāk gadus bez problēmām.

Mitsū L200 ar RallyArt čipu arī dabū klāt 30 zirgus un ņūtonus un tādu LV ir daudz, jo bez šī čipa, tas auto ir katorga! Pāris mēnešus atpakaļ gandrīz vai tādu 2007. gada L200 ar RallyArt čipu pats nopirku. Tam čipu bija licis Skandi, kat tas bija galīgi jauns, un pat pēc 5 gadiem ar auto bija viss kārtībā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un ir vēl viena lieta ar ko es saskāros ar Q4
Kad čipotājs vairs nav pieejams Sad
Līdz ar to arī oriģinālos iestātījumus atjaunot nav iespējams Sad
Un jebkura problēma dzināja darbība paceļ saukli - jums jau tur nav oriģinālā vadība !!


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
MartinsT rakstīja:
izņemam DPF un katalizatoru -> noliekam plauktiņā. uzčipojam.

kad TA nevarēs iziet un/vai jāpārdod somam - liekam DPF un kat atpakaļ un čipojam atpakaļ uz OEM

vai arī tas process ir vienvirziena?  hmm   :nepopulars_uzskats


Ne, ta var darit, bet vienalga nav skaidrs, ko tiesi iegusim ilgaka termina un kapec tas jadara hmm
kops kura laika gt nak kvepu filtrs  hmm  tur tak parasts katalizators  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
elbee rakstīja:
MartinsT rakstīja:
izņemam DPF un katalizatoru -> noliekam plauktiņā. uzčipojam.

kad TA nevarēs iziet un/vai jāpārdod somam - liekam DPF un kat atpakaļ un čipojam atpakaļ uz OEM

vai arī tas process ir vienvirziena?  hmm   :nepopulars_uzskats


Ne, ta var darit, bet vienalga nav skaidrs, ko tiesi iegusim ilgaka termina un kapec tas jadara hmm
kops kura laika gt nak kvepu filtrs  hmm  tur tak parasts katalizators  Rolling Eyes

ja nemaldos tad kopš 2008.gada


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
koijotins rakstīja:
elbee rakstīja:
MartinsT rakstīja:
izņemam DPF un katalizatoru -> noliekam plauktiņā. uzčipojam.

kad TA nevarēs iziet un/vai jāpārdod somam - liekam DPF un kat atpakaļ un čipojam atpakaļ uz OEM

vai arī tas process ir vienvirziena?  hmm   :nepopulars_uzskats


Ne, ta var darit, bet vienalga nav skaidrs, ko tiesi iegusim ilgaka termina un kapec tas jadara hmm
kops kura laika gt nak kvepu filtrs  hmm  tur tak parasts katalizators  Rolling Eyes

ja nemaldos tad kopš 2008.gada
biju sito kaut ka palaidis garam  Embarassed


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee:

Ja no vilka baidās, tad mežā labāk neiet Very Happy

Vispār jūsu spriedelējumi ir visai smieklīgi. Kāpēc jūs domājat, ka samaksājot vācietim kaudzi naudas tu saņemsi kaut ko labāku Smile Ja gribat, varat aizbraukt uz chiptuning.lv un par 140 LVL + PVN uzlikt vācu DPF removal softu, jo tur dunduki neko nerubī, vienkārši pērk kaut ko no ārzemēm un liek virsū. Ja jau jūs tik pareizi, kāpēc nebraucat ar vācu pasātiem?

Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.

Nikson:

Ja neko nesaproti no tehnikas, tad nevajag runāt. Kā var nobeigties augstspiediena sūknis vai sprauslas no tūninga. Nu labi, teorētiski vēl sprauslas pieļauju, bet sūknis. Common Rail sistēmā sūknis uztur augstspiedienu, bet tūnings grozās ap iesmidzinātās degvielas daudzumu, tās momentu un turbīnas spiedienu. Ja sūknim būs jāsaražo kripatiņa vairāk devielas, tad tā būs pārmērīgā slodze un šamējais nobeisies. Nevis no tā, ka tu ieliesi no kanniņas kreiso degvielu.

Labi, peace! Neķeriet krenķi, brauciet ar savām eko alfām (šis vārds tagad ir topā) un neko NEAIZTEIKAT, citādi kāds onkurlis jūs sabārs Very Happy!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es arii domaaju, ka sprauslaam un suukniem nevajadzeetu vairaak dilt. Turbiinei gan vareetu aatraak pienaakt gals. Veel kaada gaisa truba vareetu neiztureet un vai nu nomaukties vai paarpliist. Protams motoram arii vajadzeetu vairaak dilt un, varbuut pat, vairaak silt. Taa at tas attiecaas arii uz visiem paareejiem piedzinjas mezgliem - spara ratiem, sajuugiem, sadales kaarbaam, redukoriem, pusasiim, gultnjiem riepaam un bremzeem, bet tas viss arii dilst aatraak, ja breuc agresiivaak, un leenaak, ja brauc mieriigaak.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
DrCross rakstīja:

Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.


Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT

Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 80 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 78, 79, 80  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database