Atbildēt pie šī temata 8 lapa no 12 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Nākošais
Baltic Fast Alfa - Biķernieki - 10.06.2012
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
domāju, ka somi jau sen ir atkoduši formātu
iesācējus izved pa trasi (cik astceros no elbee, tad pirmo reizi esot, tur tā notika )
pasākuma vidū ir laiks lēnajiem ( gan vizināšanai, gan vienkārši lēni braucošajiem ) un tieši vidū, nevis sākumā, kad pirmais braukšanas trakums jau noskrējis


Šai gadījumā lēnie paspēja nobraukt pāris apļus aiz drošības mašīnas un viss. Izrādījās, ka 15 minūtes beigušās aiwa Gaidīju, ka arī par to parādīs kādu signālu. Piem. sarkanos karogus, lai lēnos noņemtu no trases un tad zaļos ātrajiem.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vai tad bij tāds dalījums - lēnajos un ātrajos?  Shocked  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
vai tad bij tāds dalījums - lēnajos un ātrajos?  Shocked  Rolling Eyes


Kam tad varētu būt paredzētas pirmās 15 minūtes ar max ātrumu 100 kmh?


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
MartinsT rakstīja:
vai tad bij tāds dalījums - lēnajos un ātrajos?  Shocked  Rolling Eyes


Kam tad varētu būt paredzētas pirmās 15 minūtes ar max ātrumu 100 kmh?


...nu tie tiesneši teica, ka tās 15min. ir tikai tāpēc lai uzreiz nedod ručkā, bet bišku aprod u.t.t....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Daudz kas tiesam notika pirmo reizi, piemeram, Bikernieku laika masinas pielietosana, un mes ar palaidnieku sada tipa pasakumus lielaja trase nebijam rikojusi vispar, tapec ari radas dazas neskaidribas un aizkavesanas. Par tam piedurknem un blakussedetajiem vispar bija soks, jo ieprieks par to nebija ne rakstisku, ne mutisku bridinajumu, tapat ka trases kartibas vai lietosanas noteikumus neviens nav acis redzejis.

Bet kopuma spriezot pec publikas atsauksmem, spidosajam dalibnieku acim, nerimstosajiem komentariem dienas garuma atbalstu afterpartija izskanejuso ceribu, ka sis pasakums klus par tradiciju. Paskatisiemies, cik daudz dalibnieku bus Lietuva un ka vel veiksies ar Igaunu posmu, bet ideali butu, ja visi tris Baltijas posmi klutu par tradiciju.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Daudz kas tiesam notika pirmo reizi, piemeram, Bikernieku laika masinas pielietosana, un mes ar palaidnieku sada tipa pasakumus lielaja trase nebijam rikojusi vispar, tapec ari radas dazas neskaidribas un aizkavesanas. Par tam piedurknem un blakussedetajiem vispar bija soks, jo ieprieks par to nebija ne rakstisku, ne mutisku bridinajumu, tapat ka trases kartibas vai lietosanas noteikumus neviens nav acis redzejis.

Bet kopuma spriezot pec publikas atsauksmem, spidosajam dalibnieku acim, nerimstosajiem komentariem dienas garuma atbalstu afterpartija izskanejuso ceribu, ka sis pasakums klus par tradiciju. Paskatisiemies, cik daudz dalibnieku bus Lietuva un ka vel veiksies ar Igaunu posmu, bet ideali butu, ja visi tris Baltijas posmi klutu par tradiciju.


+1

Par to, ka šoks utt. - jā, ok. Tomēr es gribētu zināt, cik tieši plašas pilnvaras ir keksam ar karogu, kurš koriģē amatieru vizināšanās pasākumu. Man personīgi radās iespaids, ka tiem čaļiem obligāti vajadzēja noblatot, lai vienreiz tie nožēlojamie puņķēdāji ar ielas mašīnām zin, ka te viss notiek pēc kaut kādiem slepeniem noteikumiem, kā sektā. Neesi sektā = tu esi nevēlams Embarassed
Bet tā droši vien tikai mana tāda gnusīšana, par cik 3-niekā netiku shura Šo visu noteikti nākamgad saremontēsim Wink

Par pārējo - 110% piekrītu. Jāspiež uz to, lai trackday pieklājīgāka izmēra trasēs kļūtu par labu Alfistu tradīciju. yo


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Daudz kas tiesam notika pirmo reizi, piemeram, Bikernieku laika masinas pielietosana, un mes ar palaidnieku sada tipa pasakumus lielaja trase nebijam rikojusi vispar, tapec ari radas dazas neskaidribas un aizkavesanas. Par tam piedurknem un blakussedetajiem vispar bija soks, jo ieprieks par to nebija ne rakstisku, ne mutisku bridinajumu, tapat ka trases kartibas vai lietosanas noteikumus neviens nav acis redzejis.

Bet kopuma spriezot pec publikas atsauksmem, spidosajam dalibnieku acim, nerimstosajiem komentariem dienas garuma atbalstu afterpartija izskanejuso ceribu, ka sis pasakums klus par tradiciju. Paskatisiemies, cik daudz dalibnieku bus Lietuva un ka vel veiksies ar Igaunu posmu, bet ideali butu, ja visi tris Baltijas posmi klutu par tradiciju.



Domāju ikkatrs sākums ir kāds ir...
Kā reiz Konfūcijs esot teicis: "pieredze ir spožs lukturis, kuru mēs nesam pār plecu pārsviestas kārts galā - tas lieliski izgaismo noieto ceļu, metot tumšu ēnu virzienā kurp dodamies."

Vismaz zināmas kļūdas, neparedzētās situācijas (vismaz daļa no tām) iespējamā vienošanās par savādākiem noteikumiem vai izņēmumiem tajos. Piemēram, pasažieri, vaļēji logi (noņemts jumts kabrim) utt lai tomēr ir atļauts (ja tas saucās tiesnešu prāt lēno braucēju stunda - whatevā!)

Galvenais, ka tomēr bija pasākums, mirdzums acīš, trīcošas rokas un straptautiski tomēr novērtēts pasākums...

Nākamreiz centīzimies izvairīties no nu jau kartē iezīmētajiem, iepriekš nezināmajiem zemūdens akmeņiem...


P.S.
Es zinu ko atbildēt uz jautājumu - When was the last time, You did for the first time... Wink


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nedomaju, ka ir baisais iemesls cepties par to visu. To vienkārši vajag ņemt vērā un nakamajā reize zināsim kādus "pareizos" jautājumus uzdot un noprecizēt jau pirms pasākuma.  :gramata:
Man tas nemaz netaucēja un turklāt tās pirmās 15min bija laikam doma iepazīties ar trasi, nevis lēnajiem, lai zinātu +/- uz kuru pusi un kādi līkumi. Lai nesanāk elkonī Shocked  un ar abam kājām kāpt uz bremzem. Man tāpat netraucēja neviens "lēnais" vai cerams es netrauceju nevienam "ātrajam". Centos palaist garām, ja kāds parādījās spoguļos un tuvojās.
Ka jau minēju tā vai tā pasākums bija  ihaaaaa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man organizatoriskās neskaidrības kautkā nemaz neskāra. Tajā brīdī kad bija sarkanie karogi, tik cerēju ka neviens nav pārcenties kautkur.
Problēmas ar laika ņemšanas mašīnu nedaudz satrauca, jo izskatījās ka varētu līt uz beigām, tieši kad bija jādodās trasē uz laiku, bet paveicās un nopilēja tikai pāris piles.
Piekrītu Edc ka cepties nevajadzētu, jo tie bija iepriekš neparedzami ierobežojumi no trases pārstāvju puses, no kluba organizatoriskās puses manuprāt vajadzētu tikai slavēt visus kas realizēja šo samērā ambiciozo pasākumu un cerēt ka arī turpmāk varēsim tik kvalitatīvi izbaudīt tuvumā esošās lielās trases.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Man organizatoriskās neskaidrības kautkā nemaz neskāra. Tajā brīdī kad bija sarkanie karogi, tik cerēju ka neviens nav pārcenties kautkur.
Problēmas ar laika ņemšanas mašīnu nedaudz satrauca, jo izskatījās ka varētu līt uz beigām, tieši kad bija jādodās trasē uz laiku, bet paveicās un nopilēja tikai pāris piles.
Piekrītu Edc ka cepties nevajadzētu, jo tie bija iepriekš neparedzami ierobežojumi no trases pārstāvju puses, no kluba organizatoriskās puses manuprāt vajadzētu tikai slavēt visus kas realizēja šo samērā ambiciozo pasākumu un cerēt ka arī turpmāk varēsim tik kvalitatīvi izbaudīt tuvumā esošās lielās trases.


Es pilnīgi piekrītu! applausi Kopumā viss bija ļoti labi. Gan laika apstākļi, gan trase, utt. Un, protams, mūsējie visu bija noorganizējuši kā nākas un īsti nekur nelīda ārā tā slavenā "pirmā reize" Very Happy

Trases pārstāvjus gan vajadzēja sūtīt na. Līgumā nekas tāds nav paredzēts. Šī nav LAF/FIA gonka. Visu labu! gejs


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
stulbi ir tas, ka atnāk viesu nama vai atrakciju parka saimnieks un saka, ka jūs, organizatoriņi, tagad muzonu neklausīsieties, pirtī ar sievietēm kopā neiesiet. Kāpēc? Kāds bija tiesnešu lēmuma pamatojums? Vai tad brauca pa logu izbāzuši galvas, rokas, nepiesprādzējušies, dzērumā?


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gan jau, ka nekas "tāds" nebija. Tikai nebija atrunāts ko var/nevar/vajag. Tad arī tiesneši "uzlika" noteikumus kā šosejas treniņā. Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lai vai kā, bet pasākums, man ļooti patika super , pat ar tiem dažiem mīnusiņiem, kuri liekami trases personāla lauciņā... Sad  Secinājums, ka rokas ir diezgan līkas, un pašsaglabāšanās instinkts (c) arba darīja savu, un neļāva braukt tā kā liekas, kad stāvi trases malā...
Riepas tika paplēstas... Cool





Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Skaidrs, ka iepriekš tika runāts, kas pasākumā būs atļauts un kas nē - no tāda viedokļa trases tiesnešu lēmums nebija korekts un daudziem tas sagādāja ne visai patīkamas emocijas. Tomēr no drošības viedokļa šajā pasākuma formātā, manuprāt, tas bija 100% pareizs un tādam tam bija jābūt jau pašā sākumā. Ja vizināšanās ar pasažieriem, tad, manuprāt, pasākuma formātam bija jābūt citam. Trasē ne vairāk kā 5 līdzīgi braucošas mašīnas un iespējams, bez apdzīšanas manevriem, katrā ziņā nodalot šos vizināšanās braucienus no sportiskās daļas. Bet nevis kā treniņbraucienos, kur trasē visi iet barā, atļauti apdzīšanas manevri un lai vai kā, bet katrs tomēr brauca pēc savām spējām uz maksimumu. Sagatavotības līmeņi tomēr arī atšķirīgi, daļa šajā trasē bija pirmo reizi. Atvainojiet, bet šādos apstākļos es neparakstītos ņemt blakussēdētāju. Tā tomēr ir trase, kur Oga var izvilkt 180 km/h, es varbūt drusku mazāk, bet nu tomēr. Drošība pirmajā vietā. Katrā ziņā, turpmākajiem pasākumiem diskusija atvērta.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
altez rakstīja:
Skaidrs, ka iepriekš tika runāts, kas pasākumā būs atļauts un kas nē - no tāda viedokļa trases tiesnešu lēmums nebija korekts un daudziem tas sagādāja ne visai patīkamas emocijas. Tomēr no drošības viedokļa šajā pasākuma formātā, manuprāt, tas bija 100% pareizs un tādam tam bija jābūt jau pašā sākumā. Ja vizināšanās ar pasažieriem, tad, manuprāt, pasākuma formātam bija jābūt citam. Trasē ne vairāk kā 5 līdzīgi braucošas mašīnas un iespējams, bez apdzīšanas manevriem, katrā ziņā nodalot šos vizināšanās braucienus no sportiskās daļas. Bet nevis kā treniņbraucienos, kur trasē visi iet barā, atļauti apdzīšanas manevri un lai vai kā, bet katrs tomēr brauca pēc savām spējām uz maksimumu. Sagatavotības līmeņi tomēr arī atšķirīgi, daļa šajā trasē bija pirmo reizi. Atvainojiet, bet šādos apstākļos es neparakstītos ņemt blakussēdētāju. Tā tomēr ir trase, kur Oga var izvilkt 180 km/h, es varbūt drusku mazāk, bet nu tomēr. Drošība pirmajā vietā. Katrā ziņā, turpmākajiem pasākumiem diskusija atvērta.


Ko nu pļāpā.
1) šis ir tāds "tourist trophy" nevis nez kāda WTCC finālgonka ar kontaktcīņām utt.
2) es personīgi apdzenu tikai tad, ja esmu 128% pārliecināts, ka apdzenamais mani redz un viss ir droši.
3) es personīgi ļoti labi apzinos, ka cilvēks, kurš sēž man blakus, ne pie kā nav vainīgs un nav vērts viņu sūtīt nāvē.
4) arī pats, tirinoties ar ielas mašīnu pa trasi, negrasos iet nāvē.
5) cilvēks, sēžoties blakus, apzinās, ka iet uz zināmu risku.
6) ja drošība, tad drošība. Apkraujies spilveniem un sēdi mājās.
7) uzskatu, ka turpat aiz žoga esošā Biķernieku iela, ar trolejbusiem utml. un sastresojušos bmw vadītāju pretējā joslā sniedz daudz vairāk iespēju eleganti aiziet bojā...
Cool ...ar visu mammu un bērniem mašīnā, jo to neviens un nekas nevar aizliegt.
9) līdz šim visās Exclamation trasēs, kuras jebkad esmu redzējis, nekad nav bijuši šādi noteikumi.
10) protams, ka drošība ir svarīga, bet c'mon! Nepārspīlēsim to lietu! Es taču neeju piektdienas vakarā uz bāru, viss ietinies prezervatīvos, jo citādi man nedos iedzert, jo nez kas var gadīties. c


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 8 lapa no 12 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database