Autors |
Ziņojums |
jur11s
Pievienojies: 19 Mar 2012
Komentāri: 36
Atrašanās vieta: Plymouth
|
 alfa 156
sveicinati man ir radies jautajums ... man ir alfa 156 2.0l ts selespeed ar robotizeto atrumkarbu.. gribeju pajautat vai ar so autinu ir iespejams ripot iesledzot neitralaja?[/b]
|
Mon Mar 19, 2012 7:43 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
 Re: alfa 156
jur11s rakstīja:sveicinati man ir radies jautajums ... man ir alfa 156 2.0l ts selespeed ar robotizeto atrumkarbu.. gribeju pajautat vai ar so autinu ir iespejams ripot iesledzot neitralaja?[/b]
pabīdi pārslēgu uz zānu un jābūt neitrālajam...
vai to var ieslēgt gaitā - īsti neatceros, laikam varēja
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Mar 20, 2012 9:30 am |
|
 |
jur11s
Pievienojies: 19 Mar 2012
Komentāri: 36
Atrašanās vieta: Plymouth
|
jau meiginaju i neka nav .. man vajaga gaitaa uz vietas stavot sanak bet gaitaa nekaa nav ...!
|
Tue Mar 20, 2012 8:05 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
jur11s rakstīja:jau meiginaju i neka nav .. man vajaga gaitaa uz vietas stavot sanak bet gaitaa nekaa nav ...!
vajadzeja varet  tik priekskam
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Tue Mar 20, 2012 8:08 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Neesmu mehāniķis, bet ja domā ekonomēt liekot neitrālajā - imho tas ir garām, jo dzinēja vadība tāpat lej minimālo daudzumu degvielas, ja ir atlaista drosele.
Imho šitā visa ripināšana neitrālajā ir slikta lieta, ko vairāki autoražotāji sāk tagad reklamēt kā baigo fīču savām automātkārbām (e.g. Audi). Šaubos vai vispār ir kāds ieguvums no tā, izņemot lielāku nestabilitāti uz ceļa. Interesanti kā tās mašīnas uzvedās ziemā ja ripinās ar neitrālo pa nelīdzenu šļuru
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue Mar 20, 2012 8:34 pm |
|
 |
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
j.k. rakstīja:Interesanti kā tās mašīnas uzvedās ziemā ja ripinās ar neitrālo pa nelīdzenu šļuru 
nu atkarībā no piedziņas, utt. Bet imho atstājot robā un atlaižot gāzi pakaļai ir tendence aiziet pa priekšu.
|
Tue Mar 20, 2012 8:39 pm |
|
 |
jur11s
Pievienojies: 19 Mar 2012
Komentāri: 36
Atrašanās vieta: Plymouth
|
masina ir uk i te nav sluras... te daudz kalnu i leju ... braucot man sat tad iemet neitralajaaa bet nezinu kaa tass notiek braucot bet ka ieslegt pasham vinu kad vajag. tapec ari uzr5axiju so zinjojumu vnk.... ka ieslegt neitralajaa moz kads zin?????
|
Tue Mar 20, 2012 10:45 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
jur11s rakstīja:masina ir uk i te nav sluras... te daudz kalnu i leju ... braucot man sat tad iemet neitralajaaa bet nezinu kaa tass notiek braucot bet ka ieslegt pasham vinu kad vajag. tapec ari uzr5axiju so zinjojumu vnk.... ka ieslegt neitralajaa moz kads zin?????
ja pats met neitrālajā - tas īsti nau labi - ta nevajadzētu tā bū
bet braucot no kalna ātrumā ir mazāks degvielas patēriņš, kā arī vadāmāks auto "ja nu kas"
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Mar 20, 2012 10:48 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Par šo tēmu, paziņa ar manuālo kaarbu golfā uztaisīja personīgu eksperimentu. Pabrauca mēnesi pie katra krusta ņemot no roba ārā un ripinoties. Otru mēnesi bremzēja ar robu. Otrajā mēnesī ietaupīja 0.5l uz simts.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Tue Mar 20, 2012 10:54 pm |
|
 |
jur11s
Pievienojies: 19 Mar 2012
Komentāri: 36
Atrašanās vieta: Plymouth
|
nu te kalni ka var noripot lidz pat 3km bet ta man tahometrs rada 3,800 tas ze nav normali i paterins ir lielaks neka neitralajaa
|
Tue Mar 20, 2012 10:54 pm |
|
 |
jur11s
Pievienojies: 19 Mar 2012
Komentāri: 36
Atrašanās vieta: Plymouth
|
kads ta ir ekonomiskakais brauksanas atrums siim autoo?
|
Tue Mar 20, 2012 10:58 pm |
|
 |
Edc
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3475
Atrašanās vieta: Rīga
1999 Alfa-Romeo GTV
|
Man gan liekas, ka ripojot ārtumā bez gāzes tērē mazāk kā neitrālajā tukšgaitā.
|
Tue Mar 20, 2012 10:58 pm |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
Edc rakstīja:Man gan liekas, ka ripojot ārtumā bez gāzes tērē mazāk kā neitrālajā tukšgaitā. 
spriežot pēc borta datora tā ir. Bet loģiski nevaru saprast kā tā var būt ?
_________________ GTV6
|
Tue Mar 20, 2012 11:00 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Edc rakstīja:Man gan liekas, ka ripojot ārtumā bez gāzes tērē mazāk kā neitrālajā tukšgaitā. 
+1
jo neitrālajā motoram ir jālej zupa, lai tas vispār grieztos, bet ja tas auto ripo no kalna un to griež rati - degvielu var slēgt nost gandrīz vispār...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Mar 20, 2012 11:02 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
palaidniex rakstīja:Edc rakstīja:Man gan liekas, ka ripojot ārtumā bez gāzes tērē mazāk kā neitrālajā tukšgaitā. 
+1
jo neitrālajā motoram ir jālej zupa, lai tas vispār grieztos, bet ja tas auto ripo no kalna un to griež rati - degvielu var slēgt nost gandrīz vispār...
Tieši tā, ripojot robā kad riteņi dzinēju griež ātrāk nekā tukšgaitas apgriezieni, degvielas patēriņš ir nulle!
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Tue Mar 20, 2012 11:04 pm |
|
 |
|