Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166 
Tātad alfa 166 2.0 TS, 99.g. Vārdu sakot, problēma sākās iestājoties aukstumam zem -20. Pielaidu auto, kādas 7 min pasildīju un sāku braukt, pēc 20 min skatos, ka temperatūras stabis jau kāpj pāri 90 un tad fiksi jau uz 110 uzlec. Izslēdzu motoru uz ceļa, skatos, ka truba, kas no termostata iet uz radiatoru silta, bet pats radiators auksts. Cik saprotu, tad ventilators neslēdzas iekšā pie auksta radiatora. Dzesēšanas šķidrums bačokā silts, par baigi karsto to nosaukt nevarētu, nekādi tvaiki nav, arī pie vāciņa atskrūvēšanas nekāda spiediena nebija, kas liekas dīvaini. Pats škidrums normāla konsistencē, tāpēc domāju, ka nekādi aizbiezējumi radiatorā nevarētu būt. Bet ar ko sākt? Termostats neieslēdz lielo loku, vai varbūt sūknim kirdik? Varbūt kāds datčiks iesalis? Jokaini, ka tieši ziemā šitais joks noticis un tas, ka pie paša radiatora tā truba tomēr ir silta. Ja termostats nelaistu šķidrumu uz radiatoru, tad vai tā truba varētu būt silta pie radiatora? Šitais joks man kkā nav saprotams!


es saprotu, ka jābrauc uz servi. Bet vnk gribas dzirdēt blakus pieredzi, lai nav tā, ka servī sāk mainīt visu pa riņķi un bez vajadzības. Ir zināms, ka nezinīšus servisos īpaši gaida, lai nokāstu piķi gan par to, ko vajag mainīt un par to, ko nevajag.

ar ko sākt?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ar to arī sākt, ka doties uz  servisu
pats taču neremontēsi?

ja remontēsi pats, ieteiktu palūkot ko saka sūknis - vai to pats patiešām mainīsi?
vai arī vai nav aizaudzis radiators (tam ka galīgi aizaudzis - ticu maz)
moš tomēr miris termostats un līdz radiatoram silst truma un caur termostata korpusu nolūšt siltums

jautājums vienkāršai ziņkāres apmierināšanai - kad pēdējo reizi mainīts tosols? Very Happy



Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Sat Feb 18, 2012 1:18 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Visdrīzāk tas ir termostats. Truba tev ir silta, jo šķidrumam ir laba siltuma vadītspēja un tpc nav atkarīgs vai termostats ir vaļā vai ciet, tas jebkurā gadījumā nodod siltumu no dzinējā esoša šķidruma.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Похоже очень на водяную помпу.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Interesanti ko teiktu zobsiksna par to ka ūdens sūknim kirdik... Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Braucejs rakstīja:
Interesanti ko teiktu zobsiksna par to ka ūdens sūknim kirdik... Confused

a kas viņai jāsaka?
kamēr asīte griežas ir pilnīgi pie kājas! Un ta ir bieži novērota padarīšana, ka piedziņas skriemelis ar asīi dzīvo vaisai nesaistītu dzīvi ar sūkņa lāpstiņām...
viss rūc, griežas, tik dzesēšanas šķidrums necirkulē NEMAZ!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Braucejs rakstīja:
Interesanti ko teiktu zobsiksna par to ka ūdens sūknim kirdik... Confused

Ничего она не скажет,она как крутилась так и крутится,просто могли пластиковые лопасти сломаться и всё.
По поводу термостата,ниразу не видел,что бы в Альфах он заклинивал на малом кругу.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Braucejs rakstīja:
Visdrīzāk tas ir termostats. Truba tev ir silta, jo šķidrumam ir laba siltuma vadītspēja un tpc nav atkarīgs vai termostats ir vaļā vai ciet, tas jebkurā gadījumā nodod siltumu no dzinējā esoša šķidruma.


jā, tas tā varētu būt

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfa146 rakstīja:
Похоже очень на водяную помпу.

+1

Mūsdienās laikam visiem sūkņiem pamatā nāk plastmasas lāpstiņas. Pie šādām temperatūru maiņām nebūtu brīnums ja lāpstiņas atdalījušās no asītes (pieņemot ka 16vTS sūknim is ~ tāda pati konstrukcija kā v6 24v).
Ja ūdens sūkni maina, tad pie reizes, protams, arī zobsiksnu+balansiersiksnu ieteiktu mainīt (kā arī rullīšus).


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
ar to arī sākt, ka doties uz  servisu
pats taču neremontēsi?

ja remontēsi pats, ieteiktu palūkot ko saka sūknis - vai to pats patiešām mainīsi?
vai arī vai nav aizaudzis radiators (tam ka galīgi aizaudzis - ticu maz)
moš tomēr miris termostats un līdz radiatoram silst truma un caur termostata korpusu nolūšt siltums

jautājums vienkāršai ziņkāres apmierināšanai - kad pēdējo reizi mainīts tosols? Very Happy


tosols mainīts pirms pusotra gada.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man jau ticamāk liekas, ka termostats. Ja motors silst un salonā ir silts tad jau sūknis strādā. Rolling Eyes
Turklāt termostats ir nesāpīgākais variants ($$$ ziņā) aiwa
Vēl jau var būt tādās šausmas, kā sasalis "tosols". 45

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfa166 rakstīja:
Braucejs rakstīja:
Visdrīzāk tas ir termostats. Truba tev ir silta, jo šķidrumam ir laba siltuma vadītspēja un tpc nav atkarīgs vai termostats ir vaļā vai ciet, tas jebkurā gadījumā nodod siltumu no dzinējā esoša šķidruma.


jā, tas tā varētu būt


šī ir ĻOTI NAIVA cerība...
kad atrisināsi problēmu iepostē - cik maksāja sūknis un ta nomaiņa... naac


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:


šī ir ĻOTI NAIVA cerība...
kad atrisināsi problēmu iepostē - cik maksāja sūknis un ta nomaiņa... naac

Ну помпа будет не так дорого,а вот поменять на сервисе да kodiens  :flamme:

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Edc rakstīja:
Man jau ticamāk liekas, ka termostats. Ja motors silst un salonā ir silts tad jau sūknis strādā. Rolling Eyes
Turklāt termostats ir nesāpīgākais variants ($$$ ziņā) aiwa
Vēl jau var būt tādās šausmas, kā sasalis "tosols". 45


salona apsildes lokā tosols uzilst pēc parasta komvekcijas principa un to visu loku uzvārīt ir elementāri, pat ja tur NEKAS necirkulē, jo tā tilpums ir niecīgs un loks vienmēr ir vaļā...
ja uzsilst termostats un atver lielo loku, tur arī mazliet uzsilst trubā esošais toslos
bet tālāk nekas nenotiek, jo cirkulācijas ta nav...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
...salona apsildes lokā tosols uzilst pēc parasta komvekcijas principa un to visu loku uzvārīt ir elementāri, pat ja tur NEKAS necirkulē, jo tas ir vienmēr vaļā...

Pečka pati par sevi ir radiators + ventilators -> gana laba siltumatdeve -> salonā tomēr nenāk pienācīgs siltums...
Tad jau cītīgi "vārot" dzinēju arī lielo radiatoru var uzsildīt līdz tam lai ieslēdzas ventilators.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database