Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Elektriskie zuši
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
lai tā elektrifikācija iet uz krāna!
Ja nu reiz ar naftu viss slikti, tad es savu cerību lieku uz ūdeņradi.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
lai tā elektrifikācija iet uz krāna!
Ja nu reiz ar naftu viss slikti, tad es savu cerību lieku uz ūdeņradi.


un kas vainas elektrifikācijai?
da manis pēc kaut vai lai ūdeņradis to elektrību mašīnā ražo (tas gan esot krietni dārgāk,  specifiskāk  un retzemjmetālīgāk pat par modernāko akumulatoru)

Elektomotora vilkme, dinamiskais diapazons un lietošanas ērtība izpogā vienos vārtos jebkādas konstrukcijas iekšdedzes dzinēju. lai vai ko neteiktu
Gribās agresīvāku responzi - tak uzraksti inverterim jaudas līkni un iebāz piepīpētājā soundracer... naac


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tantes pietura runa, ka priusveidigajiem akisi kalpo kadus ~150k km, pec tam to autinu var izmest, jo jauns akis maksa 1/2 no jauna priusveidiga emo

reno bija apjegusi problemas butibu un pardod masinu bez aka, kurs tiek papildus iznomats un attiecigi nekad neizbeidzas un nav japerk jauns

bet man kaut ka skiet, ka masinas uz elektribu nav nekas tads progresivs, pieskruvet kerrai spuldziti vareja jau Edisons 1850. gada

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
tantes pietura runa, ka priusveidigajiem akisi kalpo kadus ~150k km, pec tam to autinu var izmest, jo jauns akis maksa 1/2 no jauna priusveidiga emo

reno bija apjegusi problemas butibu un pardod masinu bez aka, kurs tiek papildus iznomats un attiecigi nekad neizbeidzas un nav japerk jauns

bet man kaut ka skiet, ka masinas uz elektribu nav nekas tads progresivs, pieskruvet kerrai spuldziti vareja jau Edisons 1850. gada


nokurināt melno zapti bija vienkāršāk un iekšdedzes dzinēju attīstība pēdējos 100 gadus ir bijusi lielāka (īpaši strauja pēdējos ~10-15 gados) nekā ekeltrotehnikas atīstība


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
P.S.
kad tā zampa beigsies nebrīnīšos, ka sekos "pēkšņi atklājumi" kā var ko citu liet iekšā vai kā megafiksi var saražot, uzlādēt, uzkrāt elektrību...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
Nr.7 rakstīja:
lai tā elektrifikācija iet uz krāna!
Ja nu reiz ar naftu viss slikti, tad es savu cerību lieku uz ūdeņradi.


un kas vainas elektrifikācijai?
da manis pēc kaut vai lai ūdeņradis to elektrību mašīnā ražo (tas gan esot krietni dārgāk,  specifiskāk  un retzemjmetālīgāk pat par modernāko akumulatoru)

Elektomotora vilkme, dinamiskais diapazons un lietošanas ērtība izpogā vienos vārtos jebkādas konstrukcijas iekšdedzes dzinēju. lai vai ko neteiktu
Gribās agresīvāku responzi - tak uzraksti inverterim jaudas līkni un iebāz piepīpētājā soundracer... naac


Doh! Tieši tā! Elekrodzinēji + iekšējais ģnerators IMO ir ceļš kuru iet. Un neko citu lietderīgāku es neredzu, kā ūdeņraža sintēzi (vai kā viņu tur sauca) ar dajebko. Ģeneratoram šajā gadījumā nav obligāti jābūt virzuļdzinējam.
Bet tikmēr visa pasaule to vien gaida, kad atvērs akumulatoru maiņa stacijas, vai rozešu piestepselēšanās punktus, akumulatoru utilizāciju utt.. To bīda parlamenti un ražotāji valstiskā līmenī = radīt valsts dotētu infrastruktūru par ārprātīgām summām no nodokļu maksātāju līdzekļiem, kuri pēc tam nākotnē vēl turpinās nodrošināt šīs sistēmas profitu.
Ceru, ka es kļūdos.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
palaidniex rakstīja:
Nr.7 rakstīja:
lai tā elektrifikācija iet uz krāna!
Ja nu reiz ar naftu viss slikti, tad es savu cerību lieku uz ūdeņradi.


un kas vainas elektrifikācijai?
da manis pēc kaut vai lai ūdeņradis to elektrību mašīnā ražo (tas gan esot krietni dārgāk,  specifiskāk  un retzemjmetālīgāk pat par modernāko akumulatoru)

Elektomotora vilkme, dinamiskais diapazons un lietošanas ērtība izpogā vienos vārtos jebkādas konstrukcijas iekšdedzes dzinēju. lai vai ko neteiktu
Gribās agresīvāku responzi - tak uzraksti inverterim jaudas līkni un iebāz piepīpētājā soundracer... naac


Doh! Tieši tā! Elekrodzinēji + iekšējais ģnerators IMO ir ceļš kuru iet. Un neko citu lietderīgāku es neredzu, kā ūdeņraža sintēzi (vai kā viņu tur sauca) ar dajebko. Ģeneratoram šajā gadījumā nav obligāti jābūt virzuļdzinējam.
Bet tikmēr visa pasaule to vien gaida, kad atvērs akumulatoru maiņa stacijas, vai rozešu piestepselēšanās punktus, akumulatoru utilizāciju utt.. To bīda parlamenti un ražotāji valstiskā līmenī = radīt valsts dotētu infrastruktūru par ārprātīgām summām no nodokļu maksātāju līdzekļiem, kuri pēc tam nākotnē vēl turpinās nodrošināt šīs sistēmas profitu.
Ceru, ka es kļūdos.


skaidrs ka pieliks akcīzi JEBKAM,kas būš nepieciešam tā kā degviela... lai vai kas
un ja neražos elektrību, ūdeņradi, bet iesim uz cukurbiežu spirtu - - jebkam būs akcīzīte, valsts licences un mazmonopoliņi... naac
nešaubies ne mirkli, ka nebūs tehnoloģiju, kas no tā izspruka!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tantēm elbee pieturā, iespējams, ir taisnība - litija-jonu akumulatoriem ir 1000 lādēšanu mūžs, ja ar pilnu var nobraukt 150km, tad sarezinam ar 1000 un iegūstam šo rezultātu.
es gaidu daudz bilžu no jaunās teslas, ko solīja tūdaļ atrādīt publiski.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu lūk maisam gaals vaļa , tādēļ bija vajadzīga   DAKARA ?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Autosports ne reizi vien ir ielas auto izmantoto tehnoloģiju poligons... Wink


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man likties, ka nafta vēl ir čupu čupām. Ne jau velti Statoils buvē kaut kadus mega uber astronomiskos sūkņus nekurienes vidu... + vel tantes runa, ka Ziemeļjura krieviem esot savi 40 % no pasaules naftas kas nav apgūta. Domaju, ka kamer bus soļķis, mūs vadīs un manipules ka marionetes. Visi elektro projekti ir kā protests, bet vai tas ir rentabli? Un LV tik driz varam necerēt uz baigo spērienu no vlasts puses, jo tak no katra litra papildinam budžetu.


_________________
Traktors izbijis
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ti rakstīja:
man likties, ka nafta vēl ir čupu čupām. Ne jau velti Statoils buvē kaut kadus mega uber astronomiskos sūkņus nekurienes vidu... + vel tantes runa, ka Ziemeļjura krieviem esot savi 40 % no pasaules naftas kas nav apgūta. Domaju, ka kamer bus soļķis, mūs vadīs un manipules ka marionetes. Visi elektro projekti ir kā protests, bet vai tas ir rentabli? Un LV tik driz varam necerēt uz baigo spērienu no vlasts puses, jo tak no katra litra papildinam budžetu.


tās melnās zampas nav maz, bet nav arī daudz
jautajums par to, cil lēti/dārgi tā iegūštama

kad naftas cena grozījās ap 25$ par barelu, Kanādai naftas nebija...
Kad cena uzleca vir 78$ par barelu tiem momentā tā parādījās un tika iepirkti pasaulē lielākie ekskavatori naftas piesūcināto smilšu rakšanai tālajops ziemeļos...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Paskaties tos ice road truckers
Kādas pūles (un $$$) ir jāpieliek lai no tā āņa kko izpumpētu. Bet neko, džeki kačā...
Vēl nesen rādija, kā lukoils Arktikā cīnās. Ir speciāli uzbūvēti seklūdens ledlauži - tankkuģi. Tiem tikai savienojumu galviņas ar platformām maksā ap 1M $...


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
patreizejais viedoklis - visi tie elektriskie/hybrida dranduljeti ir bezjedzigi... vai nu nav galigi spejigi paveikt, kas no auto tiek prasits (sapratigu distanchu parvaresana, dizains, ietilpiba), vai ari tie ir nesamerigi dargi.
Bet nu viens ir skaidrs, ka kada bridi no naftas produktu lietosanas bus jaatsakas. Tik pat skaidrs ir ari tas, ka lielo naftas magnatu seifos stav papravas datu chupinjas ar daznedazadiem alternativiem energijas avotiem, kuri tiks palaisti tirgu tiklidz nafta pa trubam vairs nepludis.. un visi steigsus parsedisies uz dranduljetiem ar citu energijas avotu.

Es izsaku minejumu, ka letakais/ertakais/sapratigakais utt. risinajums bus, katra automasina pa nelielam atomreaktorinjam. brauc bez uzpildes daaaafiga, videi "gandriz" draudzigs (ja tiek atrisinata urana, vai vel tur ka utilizacijas problema), un citejadi erts lietosanaa.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Urans vairak nav stiligs, tagad čaļi jau spelejas magnetizetu plazmu. Vienigi ilgag pa 30 sekundem nevar noturet.


_________________
Traktors izbijis
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database