Autors |
Ziņojums |
kalvis..
Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 3
Atrašanās vieta: Riga
|
 156 2.4 JTD izslēdzas motors pie 3000 apgr.
Problēma sekojoša - braucot ar pedāli grīdā ap 3000 apgr. motors vienkārši atslēdas un atkal var piedarbināt pastāvot pāris minūtes. Braucot līdz šai robežai viss ok. Stāvot uz vietas gāzējot viss ok arī ja gāzē tālāk kaut vai līdz galam.
Varbūt kāds var dot labu padomu, kas varētu būt pie vainas?
|
Tue Mar 22, 2011 5:58 pm |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
gaisa mērītājs rāda, ka nepietiek gaisa un tāpēc slāpē motoru...vai ar degvielas spiedienu gļuks...
_________________ dejojam dizko!
|
Tue Mar 22, 2011 6:08 pm |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Man šitadi ģļuki bija pie bojāta degvielas spiediena regulatora.
Vai pie izslēgšanās panelī iedegās kāda brīdinājuma lampiņa?
|
Tue Mar 22, 2011 6:30 pm |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
droši vien tāda...dzelteni oranžīga....
_________________ dejojam dizko!
|
Tue Mar 22, 2011 9:14 pm |
|
 |
kalvis..
Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 3
Atrašanās vieta: Riga
|
Izgāju izbraukt un pamēģināt vēlreiz to joku lai paskatītos vai neiedegās kāda lampiņa, taču tagad vakarā viņš tikai tā kārtīgi atsit atpakaļ, bet nonoslāpst. 4x mēģināju un visas rezultāts bija vienāds.
Ja precīzāk, tad atsit ap 3400 apgr.
|
Wed Mar 23, 2011 12:45 am |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
kkādas kļūdas met ārā? Sarkanā sprausla nedeg?
_________________ GTV6
|
Wed Mar 23, 2011 1:57 am |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
kalvis.. rakstīja:Izgāju izbraukt un pamēģināt vēlreiz to joku lai paskatītos vai neiedegās kāda lampiņa, taču tagad vakarā viņš tikai tā kārtīgi atsit atpakaļ, bet nonoslāpst. 4x mēģināju un visas rezultāts bija vienāds.
Ja precīzāk, tad atsit ap 3400 apgr.
Aizbrauc pieslēdz pei kompa, gan jau kaut kāda kļūda vēstrurē būs saglabājusies, jo manai ex 156 (tiesa gan benzīnam) vienīgo reizi iedegās check engine tikai zondes vadiem saejot uz īso un izsitot drošekli. Atvienojot zondi un ieliekot drošekli check engine nozūd, BET ZONDE ta NEiet  a kļūdu kompī parāda.
TAs pats ir manai otrai 156 ar ABS devēju. Norauj vadu - iedegas lampiņ - izgāz kādu līkumiņu - ABS nestrādā, bet lampiņa nodziest.
Ar to gribēju pateikt, ka ne vienmēr Alfas liek stresot vadītājam ar nevajadzīgām lampiņām panelī, un vienam un tam pašam modelim, viņas mēdz iedegties savā'dāk.
|
Wed Mar 23, 2011 10:01 am |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
kalvis.. rakstīja:Izgāju izbraukt un pamēģināt vēlreiz to joku lai paskatītos vai neiedegās kāda lampiņa, taču tagad vakarā viņš tikai tā kārtīgi atsit atpakaļ, bet nonoslāpst. 4x mēģināju un visas rezultāts bija vienāds.
Ja precīzāk, tad atsit ap 3400 apgr.
Savukārt to tā var secināt:
-gaisa daudzums?
-apkārtējās vides temperatūras ietekme uz kādu detaļu saviennojumiem-hermētiskumu?
-gaisa mitrums un tā ietekme uz devējiem/kontaktiem?
-utt.
Nespēlē lotto, nodiagnosticē
|
Wed Mar 23, 2011 10:03 am |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
Degvielas filtrs vai sūknis? pieaugot apgriezieniem pieaug patēriņš, savukārt degviela vairāk nepienāk...
_________________ @Scmic
|
Wed Mar 23, 2011 12:54 pm |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
smic rakstīja:Degvielas filtrs vai sūknis? pieaugot apgriezieniem pieaug patēriņš, savukārt degviela vairāk nepienāk...
...šo vārdu neviens dīzelists negrib dzirdēt...
|
Wed Mar 23, 2011 12:57 pm |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
ralfins rakstīja:smic rakstīja:Degvielas filtrs vai sūknis? pieaugot apgriezieniem pieaug patēriņš, savukārt degviela vairāk nepienāk...
...šo vārdu neviens dīzelists negrib dzirdēt... 
Parasti dīzelisti pirms ziemas nomaina degvielas filtru un ziemas laikā aiz.irst, ja lej "labo" degvielu grūti.
|
Wed Mar 23, 2011 8:37 pm |
|
 |
kalvis..
Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 3
Atrašanās vieta: Riga
|
Degvielas filtru nomainīju, bet bez izmaiņām!
Kur labāk šādā gadījumā varētu nodiagnosticēt???
|
Sat Mar 26, 2011 10:11 am |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
vienreiz nācās tīrīt sietiņu degvielas sūknī bākā....bija baigi apaudzis....
_________________ dejojam dizko!
|
Sat Mar 26, 2011 10:13 am |
|
 |
Trax
Pievienojies: 17 Aug 2006
Komentāri: 7415
Atrašanās vieta: LV
|
gribeeju piekrist Smic, bet jau esi mainiijis filtru - man CRD slaapa nost un izraadiijaas filtra vaina (50k nobraukti nemainot).
|
Sat Mar 26, 2011 9:09 pm |
|
 |
1/2 eksperts
Pievienojies: 18 Feb 2011
Komentāri: 60
Atrašanās vieta: Brīvības 197, Rīga
|
kalvis.. rakstīja:Izgāju izbraukt un pamēģināt vēlreiz to joku lai paskatītos vai neiedegās kāda lampiņa, taču tagad vakarā viņš tikai tā kārtīgi atsit atpakaļ, bet nonoslāpst. 4x mēģināju un visas rezultāts bija vienāds.
Ja precīzāk, tad atsit ap 3400 apgr.
Manuprāt divas vainas iespējamas:
1. Degvielas spiediena regulators, atrodas augstspiediena sūknī.
2. Kloķvātpstas devējs.
3. 'A izdomāju vēlvienu kādas sprauslas elektronika noraustās, no kā uzkaras ECU, bet tas ir ļoti reti.
P.s.
Es savai Alfai diagnostiku veiktu tikai alfaclub darbnīcā.
|
Tue Mar 29, 2011 12:35 am |
|
 |
|