Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Alfa 156. Temperatūras dačiks vai termostats?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kaspars D rakstīja:
Bet nafig termostatam ir jāmaksā tādu kosmosu un nafig viņš jāmaina kopā ar tādu alumīnija kluci, kurš gan jau ka absolūti nav bojāts?
Vai arī auto ražotāji ir pārgājuši no peļņas par mašīnu uz peļņu par detaļām un termostats drīz mainīsies tikai kopā ar dzinēja bloku.
BTW nav tā ka to termostatu, var tomēr nomainīt, nemainot korpusu, bet tikai ieoperējot tur atbilstošu elementu, piemēram no opeļa  Twisted Evil


+1
Cik atceros, viņš man bij tāds, kad atver 1 trubu, reizē aizver citu ciet. Attiecīgi tur iemudrīt kauko būs ļoooti grūti un tad laid\is garām etc etc. Bet Koijotins 100% to varētu  Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neko tur nevar iemaaniit iekshaa ...

PS esmu dzirdeejis, ka voyageriem ar kautkaads kosmiskais termostats un kaa risinaajums ir ielikt resnajaa trubaa no kautkaada vaz termostatu  remonts

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
palaidniex rakstīja:
elbee rakstīja:
ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku


nu tad uz cik kkm ir jāuzremontē turbīniņa, cik bieži jānomaina kvēlsvecītes utt?
Te jau ir atbilde, ka iespējams latvijas lietotājs ir pirmais kas to dara un uz špendeles ir jau virs 150 kkm...

Dīzelim var nomirt kvēlsvece, sprauslas un turbīna. Nu vēl var aizaugt EGRs... Pa lielam viss... Turbīna ir jāuzremontē vienreiz īpašnieka un auto kopīgajā mūžā, divreiz, ja jānobrauc simtiem tūkstošu km, reti kurš Latvijā tik ilgi lieto vienu dīzeli...

Pencīnniekam lambda, MAFs, sveces, siksnas (pie kam var gadīties ka tās nedavelk servisa apkopes intervālu - ļoti prognozējami vai ne?), gaisa trubas, eļļas līmenis utt. Saraksts būtiski "īsāks" un kopsummā baisi "lētāks" vane? aiwa

Staļingrada motorā dēļ kariesa nav taču lētāk par nomirušu turbīnu... naac
Tākā būtiskas atšķirības nemanu

palabošu.
dīzelim tāpat,kā pencīniekam var nomirt gaisa masas mērītājs un viņi mirst.
siksna var aiziet pie tēviem tāpat un arī tad ir staļingrads
turbīnu var remontēt ne vienu vien reizi lietošanas laikā,ja auto netiek pareizi ekspluatēts kā turbo motoram pienākas
EGRs var aiziet pie dieviem ne vienu vien reizi lietotāja ļaikā,jo redz pie mums vēljoprojām daudzos valda uzskats,ka ar dieseli nevar/nedrīkst,nav paredzēts gāzēt.un tieši dēl tā,ka netiek normāli ekspluatēts(pagāzēts)sāk aizaugt dieseli ieplūdes kolektors un līdzarto EGRs un arī pašā motorā/degkamerā sāk veidoties uzaugumi kuri mēdz pie kautkādā apstākļu sakritībām atdalīties un pa taisno triecas pret turbīnas lāpstiņām.
gaisa trubas dieselim iet pa pieskari tikpat bieži,ja ne pat biežāk kā pencīniekam


Un cik bieži ir novērota 1.9 alfa ar aprautu siksnu VS tvinsparks?
Pencīnniekiem nekad EGRs neaug ciet?
Un moš jālej normāls soļķis...
Ja visu dara kā paredzēts un visu maina kā apkopes intervālos paredzēts nemaz tik dārgāks tas diesels nesanāk...
Un pie lieliem noskrējieniem pencīnniekam nav izredžu


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
kaspars rakstīja:
kopš vakar vakara ir ir viedoklis par 156 dīzeļa darba temperatūru, pirms termostata nomaiņas temperatūras rādītājs pilsēta gāzējot uzkāpa max uz 60 grādiem, uz šosejas bultiņa nekustējās vispār, nomainot termostatu  temperatūras rādītājs uzkapj un apstājas 2 mm pirms 90 grādu atzīmes  Very Happy  domāju, ka arī degvielas patēriņs nokritīsies  Cool  p.s. CF3 termostata nomaiņa ir kkāds  angrrry  to cilvēku kurš izdomāja recirkulācijas trubu novietot pie paša termostata vajadzētu nošaut!  violent


Juatuājums - to Džuzeppi, kurš izdomāja logu apmīzēja bačoka uzpildes kakliņa diametru (salīdzinājumā ar "ikdienā lietoto" tosola bačoka kakliņu) tu gribi iepazīt pirms vai pēc termostata konstukcijas izstrādes komandas?  :pārsteigums:

pofig tas logu ūdens, man jau ir izgatavots spectoolis tam ieliesanas pasākumam  Razz

1.9 8v


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Bet tas jau parasti sievietēm sanāk, bail gāzēt un aizaug. Māsai sanāca tieši tāda skāde... Tehniskajā apskatē pārbaudot motoru, nokava + sadedzināja sajūgu.
Ilgi noritēja strīdi, bet bija spiesti samaksāt 2200 LS par to prieku (Apskate kompensēja) Tagad ir pietiekoši liela pieredze ar tehnisko .... Ja kas palīdzēšu ar padomu[/quote]
 no šīs vietas var sīkāķ? kas? ko? kā?   Shocked


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
siksnas šķiet tur trūkst ik pa laikam, a kā var sajūgu nosvilināt? un vēl $ samaksāt  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  


man ta bultina ar svaigi mainitu termostatu apmeram sita rada. ja baigi mauc, tad vel par kadiem paris mm pacelas, bet 90 nesasniedz hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
75 C? izklausās ok?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:


man ta bultina ar svaigi mainitu termostatu apmeram sita rada. ja baigi mauc, tad vel par kadiem paris mm pacelas, bet 90 nesasniedz hmm

Man tā pat, bet pavelkot ar ceturo garām kolonnai kādu 1km tad uzskrien līdz 90.
No rīta kamēr vēl auksts pirmajā piegājienā aiziet gandrīz līdz 90 un tad kā atveras termostats nostabilizējas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man viņa ta visu laiku...kopš nomainiju termostatu. Pirms tam bija max 60


_________________
Traktors izbijis
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:

nesilst tie dizeli ne suda, man mierigi pa pilsetu braukajot daciks rada 50~60. ja kaaartigi atvelk, tad uzkapj lidz max 85.


elbee rakstīja:

man ta bultina ar svaigi mainitu termostatu apmeram sita rada. ja baigi mauc, tad vel par kadiem paris mm pacelas, bet 90 nesasniedz hmm


tā tie mīti rodas – dačiks rādot 50-60, bet ja tiešām paskatās, tad tomēr kādus 75  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Norkis rakstīja:

Man tā pat, bet pavelkot ar ceturo garām kolonnai kādu 1km tad uzskrien līdz 90.
No rīta kamēr vēl auksts pirmajā piegājienā aiziet gandrīz līdz 90 un tad kā atveras termostats nostabilizējas.

man taspats.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man rāda bish tuvāk 90 atzīmei


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tikko pielēju pilnu līdz lūpai, redzēs cik tālu aizbraukšu,  Cool  mož tantīte Statoilā nosirmos Embarassed  Laughing


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
tikko pielēju pilnu līdz lūpai, redzēs cik tālu aizbraukšu,  Cool  mož tantīte Statoilā nosirmos Embarassed  Laughing

Viss atkarīgs cik brauc.
Var jau pieliet bāku un nolikt garāžā. Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database