Autors |
Ziņojums |
petjka
Member of
Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
Kaspars D rakstīja:Bet nafig termostatam ir jāmaksā tādu kosmosu un nafig viņš jāmaina kopā ar tādu alumīnija kluci, kurš gan jau ka absolūti nav bojāts?
Vai arī auto ražotāji ir pārgājuši no peļņas par mašīnu uz peļņu par detaļām un termostats drīz mainīsies tikai kopā ar dzinēja bloku.
BTW nav tā ka to termostatu, var tomēr nomainīt, nemainot korpusu, bet tikai ieoperējot tur atbilstošu elementu, piemēram no opeļa
+1
Cik atceros, viņš man bij tāds, kad atver 1 trubu, reizē aizver citu ciet. Attiecīgi tur iemudrīt kauko būs ļoooti grūti un tad laid\is garām etc etc. Bet Koijotins 100% to varētu
|
Wed Nov 09, 2011 12:27 pm |
|
|
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
neko tur nevar iemaaniit iekshaa ...
PS esmu dzirdeejis, ka voyageriem ar kautkaads kosmiskais termostats un kaa risinaajums ir ielikt resnajaa trubaa no kautkaada vaz termostatu
|
Wed Nov 09, 2011 1:46 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
vilsons rakstīja:palaidniex rakstīja:elbee rakstīja:ps: un janem vera, ka videjais dizelis bus nogajis 2x vairak par videjo twinsparku
nu tad uz cik kkm ir jāuzremontē turbīniņa, cik bieži jānomaina kvēlsvecītes utt?
Te jau ir atbilde, ka iespējams latvijas lietotājs ir pirmais kas to dara un uz špendeles ir jau virs 150 kkm...
Dīzelim var nomirt kvēlsvece, sprauslas un turbīna. Nu vēl var aizaugt EGRs... Pa lielam viss... Turbīna ir jāuzremontē vienreiz īpašnieka un auto kopīgajā mūžā, divreiz, ja jānobrauc simtiem tūkstošu km, reti kurš Latvijā tik ilgi lieto vienu dīzeli...
Pencīnniekam lambda, MAFs, sveces, siksnas (pie kam var gadīties ka tās nedavelk servisa apkopes intervālu - ļoti prognozējami vai ne?), gaisa trubas, eļļas līmenis utt. Saraksts būtiski "īsāks" un kopsummā baisi "lētāks" vane?
Staļingrada motorā dēļ kariesa nav taču lētāk par nomirušu turbīnu...
Tākā būtiskas atšķirības nemanu
palabošu.
dīzelim tāpat,kā pencīniekam var nomirt gaisa masas mērītājs un viņi mirst.
siksna var aiziet pie tēviem tāpat un arī tad ir staļingrads
turbīnu var remontēt ne vienu vien reizi lietošanas laikā,ja auto netiek pareizi ekspluatēts kā turbo motoram pienākas
EGRs var aiziet pie dieviem ne vienu vien reizi lietotāja ļaikā,jo redz pie mums vēljoprojām daudzos valda uzskats,ka ar dieseli nevar/nedrīkst,nav paredzēts gāzēt.un tieši dēl tā,ka netiek normāli ekspluatēts(pagāzēts)sāk aizaugt dieseli ieplūdes kolektors un līdzarto EGRs un arī pašā motorā/degkamerā sāk veidoties uzaugumi kuri mēdz pie kautkādā apstākļu sakritībām atdalīties un pa taisno triecas pret turbīnas lāpstiņām.
gaisa trubas dieselim iet pa pieskari tikpat bieži,ja ne pat biežāk kā pencīniekam
Un cik bieži ir novērota 1.9 alfa ar aprautu siksnu VS tvinsparks?
Pencīnniekiem nekad EGRs neaug ciet?
Un moš jālej normāls soļķis...
Ja visu dara kā paredzēts un visu maina kā apkopes intervālos paredzēts nemaz tik dārgāks tas diesels nesanāk...
Un pie lieliem noskrējieniem pencīnniekam nav izredžu
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Nov 09, 2011 1:58 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
palaidniex rakstīja:kaspars rakstīja:kopš vakar vakara ir ir viedoklis par 156 dīzeļa darba temperatūru, pirms termostata nomaiņas temperatūras rādītājs pilsēta gāzējot uzkāpa max uz 60 grādiem, uz šosejas bultiņa nekustējās vispār, nomainot termostatu temperatūras rādītājs uzkapj un apstājas 2 mm pirms 90 grādu atzīmes domāju, ka arī degvielas patēriņs nokritīsies p.s. CF3 termostata nomaiņa ir kkāds to cilvēku kurš izdomāja recirkulācijas trubu novietot pie paša termostata vajadzētu nošaut!
Juatuājums - to Džuzeppi, kurš izdomāja logu apmīzēja bačoka uzpildes kakliņa diametru (salīdzinājumā ar "ikdienā lietoto" tosola bačoka kakliņu) tu gribi iepazīt pirms vai pēc termostata konstukcijas izstrādes komandas?
pofig tas logu ūdens, man jau ir izgatavots spectoolis tam ieliesanas pasākumam
1.9 8v
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Wed Nov 09, 2011 2:32 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Bet tas jau parasti sievietēm sanāk, bail gāzēt un aizaug. Māsai sanāca tieši tāda skāde... Tehniskajā apskatē pārbaudot motoru, nokava + sadedzināja sajūgu.
Ilgi noritēja strīdi, bet bija spiesti samaksāt 2200 LS par to prieku (Apskate kompensēja) Tagad ir pietiekoši liela pieredze ar tehnisko .... Ja kas palīdzēšu ar padomu[/quote]
no šīs vietas var sīkāķ? kas? ko? kā?
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Wed Nov 09, 2011 2:37 pm |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
siksnas šķiet tur trūkst ik pa laikam, a kā var sajūgu nosvilināt? un vēl $ samaksāt
|
Wed Nov 09, 2011 2:42 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
man ta bultina ar svaigi mainitu termostatu apmeram sita rada. ja baigi mauc, tad vel par kadiem paris mm pacelas, bet 90 nesasniedz
|
Wed Nov 09, 2011 5:08 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
75 C? izklausās ok?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Nov 09, 2011 5:15 pm |
|
|
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
elbee rakstīja:
man ta bultina ar svaigi mainitu termostatu apmeram sita rada. ja baigi mauc, tad vel par kadiem paris mm pacelas, bet 90 nesasniedz
Man tā pat, bet pavelkot ar ceturo garām kolonnai kādu 1km tad uzskrien līdz 90.
No rīta kamēr vēl auksts pirmajā piegājienā aiziet gandrīz līdz 90 un tad kā atveras termostats nostabilizējas.
|
Wed Nov 09, 2011 5:39 pm |
|
|
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
man viņa ta visu laiku...kopš nomainiju termostatu. Pirms tam bija max 60
_________________ Traktors izbijis
|
Wed Nov 09, 2011 5:49 pm |
|
|
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
elbee rakstīja:
nesilst tie dizeli ne suda, man mierigi pa pilsetu braukajot daciks rada 50~60. ja kaaartigi atvelk, tad uzkapj lidz max 85.
elbee rakstīja:
man ta bultina ar svaigi mainitu termostatu apmeram sita rada. ja baigi mauc, tad vel par kadiem paris mm pacelas, bet 90 nesasniedz
tā tie mīti rodas – dačiks rādot 50-60, bet ja tiešām paskatās, tad tomēr kādus 75
|
Wed Nov 09, 2011 5:52 pm |
|
|
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
Norkis rakstīja:
Man tā pat, bet pavelkot ar ceturo garām kolonnai kādu 1km tad uzskrien līdz 90.
No rīta kamēr vēl auksts pirmajā piegājienā aiziet gandrīz līdz 90 un tad kā atveras termostats nostabilizējas.
man taspats.
|
Wed Nov 09, 2011 5:54 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
man rāda bish tuvāk 90 atzīmei
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Wed Nov 09, 2011 6:27 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
tikko pielēju pilnu līdz lūpai, redzēs cik tālu aizbraukšu, mož tantīte Statoilā nosirmos
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Wed Nov 09, 2011 9:12 pm |
|
|
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
|
Wed Nov 09, 2011 9:44 pm |
|
|
|