Autors |
Ziņojums |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
 1.6 TS zobsiksnas maiņai vajadzīgie tooļi
Pie vienas ķēpas kopā ar motora maiņu būtu derīgi arī donoram zobsiksnu nomainīt. Papētīju ko par to saka eLearn, ārzemju forumi utt. Visur ir runa par speciālu tooli sadalenes pozīcijas fiksēšanai. Bez tiem ir iespējams kaut kādā veidā iztikt? Atšķirībā no citiem dzinējiem, kam ir nācies zobsiksnu mainīt nav nekāda runa par "metkām". Viena no versijām kā iztikt bez speciālajiem tooļiem varētu būt esošā stāvokļa fiksēšana, bet tur ir nākamā problēma - nav 100% pārliecības vai siksna ir pareizi bijusi uzlikta.
PS ja nu gadījumā kādam no foruma lasītājiem ir "camlocki", labprāt uz weekendu noīrētu
|
Sat Jun 20, 2009 10:22 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
viss pareizi, vajag fiksatorus
|
Mon Jun 22, 2009 12:02 am |
|
 |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
Tas tā kā būtu skaidrs. Paliek jautājums vai kādam no foruma lasītājiem tāda manta nav pieejama. Pie dažiem servisniekiem apjautājos, tiem nav. Sūta pie alfu remontētājiem... Protams ir nopērkami kaut vai ebayā, bet cena kodīga - ar visu piegādi ~30 Ls.  padārgi vienas reizes izdarībai.
elbee rakstīja:viss pareizi, vajag fiksatorus
|
Mon Jun 22, 2009 11:08 am |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
Camlocku iire doma maksas mazaak ? tas kam tie ir - naudu ne ta pat vien ieinvesteeja camlocku iegaadee.
|
Mon Jun 22, 2009 11:15 am |
|
 |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
Nav jau tā investīcija neko liela - ap 30 ls. Ja zinātu, ka kādam no foruma lasītājiem varētu kādreiz ievajadzēties camlockus noīrēt par kādu piečuku, labprāt pasūtītu pats. Žēl tikai, ka jāgaida
Btw, manas aizdomas par nepareizi uzliktu zobsiksnu apstiprinājās - 4tajā cilindrā kompresija =0, visticamāk vārsti apliekti  Šodien dabūšu galvas atskrūvēšanai vajadzīgo galu, ņemšu nost, skatīšos vai aizdomas bijušas pareizas.
Alsi rakstīja:Camlocku iire doma maksas mazaak ? tas kam tie ir - naudu ne ta pat vien ieinvesteeja camlocku iegaadee.
|
Mon Jun 29, 2009 1:01 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
pag, tev abi motori kirdik?
|
Mon Jun 29, 2009 1:04 pm |
|
 |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
Jā
Pirmajam ir "aprautas" šāles, izbeigušies gredzeni, viens cilindrs saskrāpēts.
Otram viens cilindrs bez kompresijas.
Ļoti ceru, ka pēc galvas noņemšanas ieraudzīšu smuki aplocītus vārstus nevis caurumu virzulī  Aizdomas par nepareizi uzliktu zobsiksnu radās brīdī, kad krāmējoties pa "donora" bagāžnieku atradu vecu, galīgi sadilušu zobsiksnu un jaunās zobsiksnas iepakojumu. Viens nestrādājošs cilindrs ļoti labi arī izskaidro raustīšanos tukšgaitā utt. nelaimes. Pārējos 3 kompresija ir ok. Diemžēl iepriekšējo auto īpašnieku neizdevās dabūt rokā - auto nācis no dānijas.
MartinsT rakstīja:pag, tev abi motori kirdik? 
|
Mon Jun 29, 2009 1:14 pm |
|
 |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
Vakar norāvu galvu. Kāpēc vienā cilindrā nav kompresijas nu ir skaidrs - abi izplūdes vārsti apliekti. Jāmeklē rokā vārstu atspiedējs un jāmaina
|
Tue Jun 30, 2009 10:32 am |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
EsPac rakstīja:Vakar norāvu galvu. Kāpēc vienā cilindrā nav kompresijas nu ir skaidrs - abi izplūdes vārsti apliekti. Jāmeklē rokā vārstu atspiedējs un jāmaina 
ta jau varetu teikt, ka pa leto vel tiki cauri.... kas tur.. varsti, varstu blivslegi, galvas blives un pa lielam nekam vairak nevajadetu but
|
Tue Jun 30, 2009 10:41 am |
|
 |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
|
Tue Jun 30, 2009 10:44 am |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
xls99 rakstīja:EsPac rakstīja:Vakar norāvu galvu. Kāpēc vienā cilindrā nav kompresijas nu ir skaidrs - abi izplūdes vārsti apliekti. Jāmeklē rokā vārstu atspiedējs un jāmaina 
ta jau varetu teikt, ka pa leto vel tiki cauri.... kas tur.. varsti, varstu blivslegi, galvas blives un pa lielam nekam vairak nevajadetu but 
Zobsiksna un pie reizes ievērtē rullīšu stāvokli...
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue Jun 30, 2009 10:47 am |
|
 |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
Zobsiksna jauna, rullīši arī. Visticamāk, ka iepriekšējais īpašnieks ir aprāvis zobsiksnu, tā nomainīta un pēc tam auto pārdots.
j.k. rakstīja:xls99 rakstīja:EsPac rakstīja:Vakar norāvu galvu. Kāpēc vienā cilindrā nav kompresijas nu ir skaidrs - abi izplūdes vārsti apliekti. Jāmeklē rokā vārstu atspiedējs un jāmaina 
ta jau varetu teikt, ka pa leto vel tiki cauri.... kas tur.. varsti, varstu blivslegi, galvas blives un pa lielam nekam vairak nevajadetu but 
Zobsiksna un pie reizes ievērtē rullīšu stāvokli...
|
Tue Jun 30, 2009 10:50 am |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
šis ir tas lieliskais motors, ko pirms tam piedāvāji par 1000eur?
okok, veiksmi skrūvēšanā, cerams, ka manuālis palīdzēja
|
Tue Jun 30, 2009 10:51 am |
|
 |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
|
Tue Jun 30, 2009 10:54 am |
|
 |
EsPac
Pievienojies: 26 Sep 2006
Komentāri: 88
|
Šodien saņēmu no www.totallyalfa.com cam lockus  Taisnā ceļā aiznesos uz garāžu, uzliku zobsiksnu, saštepselēju visu kas saštepselējams un ar atvieglojumu konstatēju, ka dzinējs pēc 2 liekto vārstu nomaiņas darbojas  Pamēriju kompresiju - visos cilindros vienāda un normas robežās  Atliek tikai saskrūvēt atpakaļ čupu ar sīkumiem un alfa varēs doties uz TA
|
Wed Jul 08, 2009 12:38 am |
|
 |
|