Autors |
Ziņojums |
neste
Pievienojies: 10 May 2009
Komentāri: 135
|
 Sajūga maiņa 1.9JTD
Sveiki! Alfisti.
Lūdzu, padalieties pieredzē.
Esmu nolēmis paša spēkiem nomainīt sajūgu 156 ar 1.9JTD. (uz šosejas apdzenot, izslīd ārā).
Ar kādām niansēm būs jasaskaras, piemēram, vai pusasis obligāti jāskrūvē nost no flančiem, vai arī, tās var vienkārši izraut ārā no ātrumkārbas, kā tas ir paredzēts citiem auto ražotājiem?
|
Thu Jun 14, 2012 4:32 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
V6 kārbai raujas ārā. Nedomāju, ka dīzelim ir kas samurgots... Gan jau Dzintis ar Koijotu zinās labāk
|
Thu Jun 14, 2012 6:09 pm |
|
 |
neste
Pievienojies: 10 May 2009
Komentāri: 135
|
Paldies.
Un tad vēl rodas jautājums - cik vispār varētu svērt tā ātrumkārba?
Lai nesanāk tā, ka atskrūvē un tad vairs nedabūn ārā no garažas bedres.
|
Thu Jun 14, 2012 6:34 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
Ja tu maini sajūgu, kārba no bedres taču nav jāceļ, vienīgi atpakaļ piecelt... Un iespējams, ka nevajag nemaz celt nost, bet tikai atbīdīt nost no motora un tur kaut kur atstāt
|
Thu Jun 14, 2012 8:49 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
letak sanak iedot speciem jeb ja pasam zinasunu pietiek pie nonemsanas/uzliksanas, tomer paligu vajag  jo cik zinu tad 156 TS karbu uzmetot uz pirkstiem 2 lauzti pirksti ir garenteti.....
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Thu Jun 14, 2012 10:51 pm |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
nav tik traki...TS kārbu var cilāt....par JTD gan nezinu pateikt...
bet divatā labāk to darīt...
_________________ dejojam dizko!
|
Thu Jun 14, 2012 11:01 pm |
|
 |
neste
Pievienojies: 10 May 2009
Komentāri: 135
|
Sākumā mēģināšu tikt galā viens un ja neizdosies...
Bet joprojām paliek aktuāls jautājums - ko darīt ar pusasīm?
Vai tās var vienkārši raut ārā no kārbas vai tomēr jāskrūvē?
|
Fri Jun 15, 2012 2:05 pm |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
neste rakstīja:Sākumā mēģināšu tikt galā viens un ja neizdosies...
Bet joprojām paliek aktuāls jautājums - ko darīt ar pusasīm?
Vai tās var vienkārši raut ārā no kārbas vai tomēr jāskrūvē?
Tu zem mašīnas esi palīdis?
Zini kā izkatās?
Apskaties cik vietas, tad sapratīsi.
Plus ja rausi ārā, tad 100% kaut ko no eļļas izliesi
Tev tik grūti tās dažas skrūves atskrūvēt?
Un ja rauj pusasis ārā, pastāv varbūtība, ka sajāsi blīvslēgus.
Es savām parasti atskrūvēju no flanča.
Nu eksperimentē, tik nedari to brīvdienās, lai pirmdien uz darbu tiec
|
Fri Jun 15, 2012 3:29 pm |
|
 |
Braucejs
Pievienojies: 28 Jan 2012
Komentāri: 100
Atrašanās vieta: Rīga
|
Es tikko savai jtd mainīju. Es izrāvu ārā pusasi kreisajā pusē, jo bija jāmaina ārējais putekļu sargs un tpc tāpat jāņem nost, pie reizes arī visu piekari taisīju tpc iznāca gandrīz visu izjaukt. Labās puses pusasi tāpat iznāk raut ārā, jo savādāk to nevar izdarīt, jo tā ir divdaļīga. Ņēmu nost un liku virsū pats, bez palīgiem un bedrēm, nekā grūta, ne pirmo reizi, un svre tikai kādus 50kg. Nekā grūta nav tikai pie visa kā ir grūti tikt klāt. Bet galvenais pats sajūgs tam ir savādāks, jo lai izspiestu sajūgu, gultnis nevis spiež uz grozu bet gan velk, tpc ir svarīgi nesajaukt arī pašu sajūga disku pusēm. Starpcitu, mn nobira gultnis, bet sajūga disks un grozs ir Valeo 2 gadus vecs palika pāri, tā kā ja interesē tad varu atdot par simbolisku maksu, atliks tikai gultni nopirkt.
|
Fri Jun 15, 2012 5:59 pm |
|
 |
neste
Pievienojies: 10 May 2009
Komentāri: 135
|
Pāšlaik esmu jau daudz ko noskrūvējis, lai vieglāk būtu tikt klāt, bet aprāvās viens seškantis uz kreisās pusass flaņča un tagag ir jāizlemj vai fleksēt to nost, vai vienkārši izraut ārā pusasi un nečakarēties ar skrūvēm.
Sajūga komplektu jau esmu iegādājies arī Valeo.
Pagaidām nezinu, ko gadīt no tā DMF spararata - esmu dzirdējis, ka tas ir baigas "frukts".
Paldies, par komentāriem.
|
Fri Jun 15, 2012 8:29 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
ja spararatam nav aksialas brivkustibas tad visticamakais ka vins ir vesels  radialajai brivkustibai nedaudz ir jabut  nu ne vairak ka 3-5 mm
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Fri Jun 15, 2012 8:52 pm |
|
 |
Braucejs
Pievienojies: 28 Jan 2012
Komentāri: 100
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Fri Jun 15, 2012 9:47 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
neste rakstīja:Pāšlaik esmu jau daudz ko noskrūvējis, lai vieglāk būtu tikt klāt, bet aprāvās viens seškantis uz kreisās pusass flaņča un tagag ir jāizlemj vai fleksēt to nost, vai vienkārši izraut ārā pusasi un nečakarēties ar skrūvēm.
Sajūga komplektu jau esmu iegādājies arī Valeo.
Pagaidām nezinu, ko gadīt no tā DMF spararata - esmu dzirdējis, ka tas ir baigas "frukts".
Paldies, par komentāriem.
Seškantī var iedzīt zvaigznīti... 90% gadījumu palīdz...
|
Sat Jun 16, 2012 11:35 am |
|
 |
neste
Pievienojies: 10 May 2009
Komentāri: 135
|
Šodien beidzot noņēmu to ātrumkārbu - viegli negāja.
Aprauto skrūvi atskrūvēju, iedzenot tajā torxu, otru pusasi (labo) izdevās elementāri izraut.
Pluss vēl nācās papildus daudz ko izjaukt, piemēram, noskrūvēt izpūtēja cauruli, noņemt stūres pastiprinātāja caurules,
bez visa tā varētu iztikt, bet itāļi ir tik stipri aizņemti ar dizainu, ka galīgi nepievērš uzmanību tehnikas remonta problēmu risināšanai.
Bet tik un tā labākas par Alfu Nav!
Kārba tiešām pasmaga ~ 40kg - tā kā likt virsū noteikti vajadzēs divatā.
Pats sajūgs un kurvis izskatās diezgan labi, ko nevar teikt par izspiedēj gultni - padilis un pat saplaisājis.
Spara rats arī OK - vizuāli redzamas aksiālās, radiālās spēles nav. Ir iespējams to pagrozītuz uz kādiem 2-4grādiem.
Iespējamais iemesls, kādēļ slīdēja sajūgs ir eļļa uz spararata!!! To var notīrīt ar beņdžu un aizmirs vai labāk tomēr...
Ko ieteiksiet?
|
Sun Jun 17, 2012 3:33 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
neste rakstīja:Šodien beidzot noņēmu to ātrumkārbu - viegli negāja.
Aprauto skrūvi atskrūvēju, iedzenot tajā torxu, otru pusasi (labo) izdevās elementāri izraut.
Pluss vēl nācās papildus daudz ko izjaukt, piemēram, noskrūvēt izpūtēja cauruli, noņemt stūres pastiprinātāja caurules,
bez visa tā varētu iztikt, bet itāļi ir tik stipri aizņemti ar dizainu, ka galīgi nepievērš uzmanību tehnikas remonta problēmu risināšanai.
Bet tik un tā labākas par Alfu Nav!
Kārba tiešām pasmaga ~ 40kg - tā kā likt virsū noteikti vajadzēs divatā.
Pats sajūgs un kurvis izskatās diezgan labi, ko nevar teikt par izspiedēj gultni - padilis un pat saplaisājis.
Spara rats arī OK - vizuāli redzamas aksiālās, radiālās spēles nav. Ir iespējams to pagrozītuz uz kādiem 2-4grādiem.
Iespējamais iemesls, kādēļ slīdēja sajūgs ir eļļa uz spararata!!! To var notīrīt ar beņdžu un aizmirs vai labāk tomēr...
Ko ieteiksiet?
blīvslēgs?
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Sun Jun 17, 2012 8:19 pm |
|
 |
|