Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3
dzinēja galva?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es savukārt domāju, ka lai liek!
Ja jau alfistu forumā vaicā par neturbo fiata galvām...

Jo, ja jau cilvēks ir tāds celmlauzis, ka neriktīgā forumā prasa padomu ne par tēmu, moš uz praktiskiem piemēriem uzzinās kāds ir rezultāts...

Galva taču derot, viss labi - kur problēma?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
Integra rakstīja:
bet es jau taapat neko nesaprotu...

Nesaproti. un tapec NEVAJAG likt parasto galvu uz TD motoru. Miers.


Es atkal sadalu Integras viedokli...

Cita lieta ko es nesaprotu - kāda velna pēc cilvēks nedara kā vajag un prasa padomu, kas notiks, ja darīs ne tā kā vajag? Kā lai citi to zina???? Labi ka neprasa ko darīt, kad viss sastrādāts un jau nogājis šķērsām...

Katram dzinējam paredzēti savi mezgli. Ja kaut ko modificē - tad uz paša risku. Sader - skrūvē kopā un mēģini! Moš citi virzuļi vajadzīgi pie neturbo galvas, moš citi gredzeni, moš turbo un neturbo galva NE AR KO neatšķiras (ir viena un ta pati). Lai tak eksperimentē!
Priekš tam ir kuļibini ir celmlauži! Un tas tad ir vairāk teorētisks jautājums nespecializētā auto skrūētāju forumā...
Moš sanāk, moš sanāks viss cūkām.


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
lieta tāda, kad nopirku pliku galvu td dzinējam, ielikām vārstus no vecās galvas, pieslīpējām, itkā viss derēja , pēc tam uzinājām ka tā bijusi bez turbīnas, uzlikta ir, vis sapas, bet  nav vēl provēts, ir citas daļas vēl jāsataisa! jautājums, vai jēga meklēt kašķi citur, ja neiet?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
laid klaat, nekas nenotiks, podaa nav degvielas, gaisa pa daudz nevar buut, nedetonees un neuzspraags, vismaz tukshgaitaa... cita lieta par visaadiem eeloshanas kanaaliem, kur ruupniicaam patiik divas identiskas lietas uztaisiit ar smiekliigu atskiriibu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
labi, labi, ne tur pavaicāju, Sorry!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ice rakstīja:
lieta tāda, kad nopirku pliku galvu td dzinējam, ielikām vārstus no vecās galvas, pieslīpējām, itkā viss derēja , pēc tam uzinājām ka tā bijusi bez turbīnas, uzlikta ir, vis sapas, bet  nav vēl provēts, ir citas daļas vēl jāsataisa! jautājums, vai jēga meklēt kašķi citur, ja neiet?


Tāpēc saku studē EPERi pārbaudi kādi vārsti, kādi gredzeni, moš klaņi atšķiras.

Ja vēl ir kas taisāms tad nevar pateikt neiet dēļ galvas vai dēļ visa pārējā.

Skaties dzinēja ražotāja repair maņuāļos kādai jābū kompresijai cilindrā utt.
Internetā Tavā vietā tavu dzinēju neviens nesaremontēs.
Un Fiata un AR galvas mēdzot atšķirties... takā ņem attiecīgā ražotāja remonta maņuāli un skaties!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jāprovē jau būs, nekas cits neatliek! Paldies Integra!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Palaidnieks- augstspiediena sūknis un smidzinātāji šobrīd pārbaudē (remontā)!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ice rakstīja:
Palaidnieks- augstspiediena sūknis un smidzinātāji šobrīd pārbaudē (remontā)!


bet ja sūkni nevarēs saremontēt - "visuzbraukušākā" komenta īpašniekam kaut kāds ir...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
HA!
patiešām nodevu tolmetā visu mašīnu!
palika sīkumi....
Tāds nu ir visu(gandrīz visu) mašīnu liktenis kādreiz....
un nekaunos par to!
kā saka..MAN PAJĀT!


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Labāk būtu maziņš nomiris..... c /laikam ellbee/


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tā tīri intereses pēc, vaitad sadales vārpstām uz turbo motora nav pilnīgi cits profils kā atmosfēriskām?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Tā tīri intereses pēc, vaitad sadales vārpstām uz turbo motora nav pilnīgi cits profils kā atmosfēriskām?


Nezinu par fiatu, godīgi sakot arī neinteresē.


Šo jautājumu izskaloju ar MB Gwagenu
5 cyl 88 Zs vai taspac bloks + turbo @ 125 Zs.
Galvas bija ārkārtīgi līdzīgas, man tur problēmu nebija, tāpēc neizpētiju
Bet neskatoties uz to, ka bloks un pamatgultņi ir vienādi, virzuļu grupa, klaņi abiem atšķīrās jūtami
Man tur mākslinieki biaj bezturbo virzuļu bruncīšos izfleksējuši robus, lai ir kur smidzinātājiem palikt Doh!


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vienam motoram jaa, otram nee. Teiktu ka lai "naverņika" zinaatu ir jaanem manuaalis un jaacheko.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database