Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd)
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd) 
Sveicināti!

Jau ilgāku manu automašīnu vajā likstas.

Problēma: tā kā šķiet, ka pie zemiem apgriezieniem (1000-2000) jaudas ir pārāk maz. Veikti jau vairāki remontdarbi. Tagad vēl tikko Vilsons pats izmēģināja un atzina par labu esam. Jā, tik tiešām pie lielākiem apgriezieniem, kad ieslēdzas turbīna, auto aiziet kā raķete. Toooomēr, mani kaut kā neapmierina bezturbīnas gaita. Saprotams, ka dīzeļiem pie zemiem apgriezieniem nemaz nevajag būt briesmīgi skrejošiem, tomēr ik pa brīdim rodas sajūta, ka auto vienkārši nevelk.

Par to liecina daži piemēri.
Pirms tos izklāstu jāpiebilst, ka manu mašīnu nelaimes vajā jau kopš iepriekšējās Rud. Leģ., kas varētu būt izkropļojis manu priekšstatu par to kā tai būtu adekvāti jādarbojas. Šobrīd pats nesaprotu vai problēmu neesmu tikai iztēlojies.
Tomēr, piemēram, (a) vēl tikko tāda situācija: mēģinu izbraukt no pagraba stāvvietas (ok, stāvāka nekā standarta lielveikalu); pirmais robs; sākas pacēlums; pedālis iedzīts grīdā, bet jau pēc metra apgriezieni nevis iet augšā un es laimīgi izbraucu ārā, bet pusceļā šajā kāpumā mašīnai vienkārši apgrz. nokrītas līdz zemei un noslāpst. Tikmēr biedra 1.6 Focus tur katru dienu augšā skraida bez pārspīlētas piepūles. Vai tas nozīmē, ka, ja es vēlos "īstu sportswaagen", tad man drīzāk jāņem mazlitrāžas Focus?
(b) Palielināt ātrumu pie ap 1500 rmp 5-tajā robā ir gandrīz neiespējami. Ok, es jau protams varu pārslēgties uz leju un aizlidot, bet man kaut kā šķiet, ka savā laikā, t.i., pirmslikstu periodā tā gluži nebija. Man šķiet, ka mašīnai tomēr piemita kaut kāda atsaucība arī šādās sitācijas. Pavisam ļauni, ja ir kaut minimāls pacēlums. Ja šādu situāciju izspēlē, piem., uz Vanšu tilta pacēluma, tad ar visu pedāli grīdā apgriezieni drīzāk kritīs. Un piezīmēšu, ka 1500 jau nav 1000. Tas ir pusceļš līdz tuurboooo.
(c) Pieņēmums - mans braukšanas stils nav dramatiski mainījies. Vēsture - no krustojuma aizbraucu ar citām mašīnām līdzīgā gaitā. Šodiena - visi žiguļi paiet garām. Šobrīd gan sāku iemanīties izrūcināt tā, lai aiznestos gana ātri. Bet tad jārēķinās ar piespiedu sportošanu un raustīšanu.

Pirmā piebilde. Uzsveru: tiklīdz ieslēdzas turbīna, tā mašīna aiziet kā raķete. Nav tā, ka tā konstanti ietu sūdīgi. Ja labi grib, tad var braukt tā, ka šo problēmu gandrīz nesajūt. Tomēr skarbā dzīves realitāte ir tāda, ka ne vienmēr tas iespējams (kā tas aprakstīts piemērā (a))
Otrā piebilde. Manis aprakstītie piemēri ir subjektīvisma iekrāsoti. Tik tiešām, iespējams, ka katrā situācijā bijuši kādi citi sakarīgi cēloņi.
Trešā poli-piebilde. Varbūt noder. Auto dažkārt tā kā negribīgi pielec. Jāzāģē tur kādas 10 sekundes un takuš nelec. Vai tad tā ir labi? Un otrs, nesen tāpat garlaicības mākts stāvvietā rūcināju motoru, bet tas pēkšņi pats no sevis uzleca līdz max apgriezieniem un iesprūda. Varbūt pedālis aizķērās aiz paklāja? Iespējams, bet man kaukā šķiet, ka tā tomēr nebija. Pēc brītiņa un izbiedētas bakstīšanas ar kāju tas atnāca vaļā. Kā arī, mašīna ir čipota. Varbūt tur kāda vaina var rasties?

Mašīnai jau daudz kas izdarīts. Tikko nomainīts gaisa mērītājs un mākslīgi izraisīta kvēpu tīrīšana. Pirms tam nomainīts EGR. Pēc EGR nomaiņas mašīna kādu nedēļu darbojās pavisam labi, bet tad atgriezās šībrīža kaite. Pirms tam mainītas visādas siksnas un kas tik vēl ne, ko vairs neatceros. Visi remonti veikti Offīčīnā.

Tagad jautājums: kā man būt!? Ko man iesākt?

P.S. Varbūt kādam ir ieteikumi kur labāk veikt (1) virsbūves pulēšanu un (2) salabot mazu iesitumiņu vējstiklā?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tagad pie kompja ir slēgts klāt? Neko nerāda?

Īsti normāla tā situācija neizklausās. Līdz turbo ir gausāks, bet ne TIK ļoti.

Starp citu, kur čipots? Un kā. Iespējams kaut kas nogļukojis.


_________________
Ex 156 2.0TS Selespeed
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
internetdiagnostika maz ticams, ka būs precīza...
Ir tikai aizdomas, ka kāda no sprauslām īsti neiet... To elektronika var arī neuzrādīt...
Vai kaut kas mazliet, bet tomēr gana pietiekami nesaiet elektronikā, un dzinējam nav skaidrības par vajadzīgo degmaisījuma sastāva aprēķina pamatdatiem...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
hmm, par dīzeļiem neko nesaprotu, bet 10 sekunžu zāģēšana īsti labi neizklausās. un ja nedēļu pēc ERG maiņas viss ir labi, vai nav kautkas ar to saistīts....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd) 
PP rakstīja:
Sveicināti!

Jau ilgāku manu automašīnu vajā likstas.

P.S. Varbūt kādam ir ieteikumi kur labāk veikt (1) virsbūves pulēšanu un (2) salabot mazu iesitumiņu vējstiklā?


Es teiktu ka risinājums vainai a) ir (1) virsbūves pulēšana.
Tev virsbūves krāsa tāda raupja palikusi un gaisa pretestība pa lielu, līdz ar to pie zemiem apgriezieniem auto grūti tikt uz priekšu.  naac

Bet ja nopietni par otro jautājumu, tad ja tas iesitums ir jau kādu laiciņu, respektīvi pilns ar putekļiem, tad liec viņam mieru kamēr viņš neprogresē.
Ja sāks progresēt, tad ieurbs plaisai galā in cerēs ka ir trāpīts un tālāk neies.
Visas šitās plaisu aizliešanas pie bezpribambasdu priekšas stikla neatmaksājas, jo reti izdodas, nav lētas un 99% zem kāda leņķa ir manāmas. Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Chipot, chipot, chipot! =)))))

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1)Sāc ar gaisa filtra apskati / nomaiņu ja vajag
2) Alfai aukstam motoram kompis neļauj dot pedal2metal aiz ekoloģiskiem apsvērumiem (čips līdzēs) - ir pat dzirdēts, ka džekiem ir problēmas no ieskriešanās joslas uz bāņa tikt drēgnos rītos. 156 JTD ar šitais bija, kamēr nebvbij uzsilis.


LABOTS ja ir čipota pie lohiem, tas varētu būt skaidrojums - gan milzīgā turbobedre, gan gļuki ar potenciometru...


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
α) Uzreiz pēc gaisa mērītāja nomaiņas viss tika pieslēgts kompim. Nekas slikts nerādās. Tas tā bija vēl pagājušajā ceturtdienā.
β) Uzsilis vai auksts motors - atšķirības nekādas. Kaut gan vakar vakarā bez kādas uzsilšanas likās it kā mašīna biku nākusi pie prāta, tomēr uz to nepaļautos.
γ) Čipots tepat kluba darbnīcā - Autofficina. Tas bija visai sen un pēc tam ļoti ilgi viss strādāja lieliski.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kopš redzēju dīzeļa ieplūdes traktu un ka viņam ar mēsliem aizbirst vārsti
neko par dīzeļiem dzirdēt negribu


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Dīzelim arī pie zemiem apgriezieniem ir jāiet, jābūt labai vilkmei

Kaut kas nav kārtībā aiwa


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Aizdirsta izplūde?


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
Aizdirsta izplūde?


Es teiktu, ka kvēpu filtrs ir ciets.
Risinājums - palaižam 3 skrūves vaļa pie kvēpu filtra tā lai brīvi atgāzes nāk ārā.
Ja parādās zemo apgriezienu jauda.
Tātad vajag deprogrammēt kvēpu filtru, nav lēts prieks, toties pie šīs problēmas nekad vairs neatgriezīsies!


_________________
Repair Fiat Examiners since 2008!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1/2 eksperts rakstīja:
smic rakstīja:
Aizdirsta izplūde?


Es teiktu, ka kvēpu filtrs ir ciets.
Risinājums - palaižam 3 skrūves vaļa pie kvēpu filtra tā lai brīvi atgāzes nāk ārā.
Ja parādās zemo apgriezienu jauda.
Tātad vajag deprogrammēt kvēpu filtru, nav lēts prieks, toties pie šīs problēmas nekad vairs neatgriezīsies!


nebij tā ka 159-tajām, kad panelis rāda ka iet tas kvēpu filtris ciet, nebija jāgāzē pa štrāsi ar noteiktiem apgriezieniem kādu 1/2 stundu, lai izdedzinātu aiztirsto bunduli?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
1/2 eksperts rakstīja:
smic rakstīja:
Aizdirsta izplūde?


Es teiktu, ka kvēpu filtrs ir ciets.
Risinājums - palaižam 3 skrūves vaļa pie kvēpu filtra tā lai brīvi atgāzes nāk ārā.
Ja parādās zemo apgriezienu jauda.
Tātad vajag deprogrammēt kvēpu filtru, nav lēts prieks, toties pie šīs problēmas nekad vairs neatgriezīsies!


nebij tā ka 159-tajām, kad panelis rāda ka iet tas kvēpu filtris ciet, nebija jāgāzē pa štrāsi ar noteiktiem apgriezieniem kādu 1/2 stundu, lai izdedzinātu aiztirsto bunduli?


Ar to paneļa lampu ir interesanti, piemēram zinu vienu 159 lietotāju, kurš tikai pie 80000 km un 2000 km braukšanas bez vienas sprauslas uzzināja ka ir ciet kvēpu filts, iedegās tā lampa. Reģenerācija vidēji 159 2.4 ir 500 KM robežās (Latvijā), ja dabīgi nenotiek pēc procesa tad to var izdarīt piespiedu kārtā, kaut ar diagnostikas iekārtu, taču ja šūnas caurlaidības nav atlikums kvēpu filtrā paliek un to var redzēt ar iekārtu, pēc 90 km apmēram atkal ciet.
Divi varianti cits kvēpu filtrs, vai deprogramēšana.
noņemot nost tikai kvēpu filtru, vadībnieks pastiprināti lej iekšā degvielu cilindors, balts dūmu mākonis, vidējais degvielas patēriņs ap 22 litri, protams nekāda dinamika un braukšana.

Latvijā viņš visiem auto iet ciet krietni ātrāk kā vācija - viens no iemesliem 5w30 vietā gāž 5w40 un tas pat pie 700 grādiem pats nespēj sevi izdedzināt. Dīvaini bet nespēj. (Reporti no MB un Opeļa dīleriem par nepareizu eļļas lietošanu).


_________________
Repair Fiat Examiners since 2008!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1/2 eksperts rakstīja:
Es teiktu, ka kvēpu filtrs ir ciets.
Risinājums - palaižam 3 skrūves vaļa pie kvēpu filtra tā lai brīvi atgāzes nāk ārā.
Ja parādās zemo apgriezienu jauda.
Tātad vajag deprogrammēt kvēpu filtru, nav lēts prieks, toties pie šīs problēmas nekad vairs neatgriezīsies!

Paldies par atbildēm!
Par kvēpu filtru. Cik nu esmu anglofonās pasaules forumos lasījis, tad šī tēma visai maz skarta, bet lielākoties risinājums norāda uz to pašu kvēpu filtru vai arī uz sprauslām (tas ir tas pats, kas "injector"?). Tāpat arī nojaušu, ka tā kvēpošanas lampiņa nemaz nav tik naska uz iedegšanos - ekad tādu visā savā pieredzē neesmu nemaz redzējis un kā noprotu no forumiem, tad citi arī ne.
Bet! Bet vēl pagājušajā ceturtdienā pēc gaisa mērītāja nomaiņas kvēpi filtra pašattīrīšanās tika izraisīta un paveikta. Pats sēdēju mašīnā un redzēju.

palaidniex rakstīja:
nebij tā ka 159-tajām, kad panelis rāda ka iet tas kvēpu filtris ciet, nebija jāgāzē pa štrāsi ar noteiktiem apgriezieniem kādu 1/2 stundu, lai izdedzinātu aiztirsto bunduli?

Tā arī izmēģināju. No Rīgas līdz Jelgavai zāģēju ar 2,5-3k apgriezieniem, bet jūtamu efektu neguvu. Šķiet, ka dedzināšana gan iedarbojās, jo pacēlās degvielas patēriņš, kas it kā liecinot par svilināšanu. Atceļā arī tā mēģināju darīt, bet vairs patēriņš tā neuzleca.

Jāpiebilst, ka lielākoties vizinos pa pilsētu īsās distancēs - tas kā tieši esot kaitīgi un izraisot aizdir...

Tagad pamazām apkopoju atbildes un atziņas, lai.. Autofficina - jau atkal būšu klāt kā likts! Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database