Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 2111
Atrašanās vieta: Riga, Latvija 2000 Alfa-Romeo Spider
Normals rezultats, nemot vera, ka nevienu apli ta pa istam ari nenobraucu ja pa riepam, tad pie manis der pierakstit kaut ko par ps3 stavokli, lai butu objektivak paldies organizatoriem, dalibniekiem un dalibniekiem, viss bija labi. Bet ja par mani, tad laikam lidz trasei piemerota auto iegadei, es beidzu savu karjeru. Tomer zel mocit 166
ja par mani, tad tik leni 333 trasi nebiju sen braucis ( ELBEE AR 90 1' 05.147 )
viss jau it ka labi, bet salidzinot ar TS likumos V6 griezas ieksa sliktak, it ipasi asajos, lenajos, bet taisnes un likuma izejas sim konkretajam V6 nav ne jaudas, ne vilkmes lai kompensetu lenaku sniegumu likumos.
bet nu vismaz tagad ir skaidrs, ka motors ir bijis ari parkarsets, tas sak varities jau pie 80 gradiem, spiediens baigais, tosols ara. vobsem tuvaka nakotne "motora maina", tad paskatisies...
Sanāk, ar vienu braucienu tad un pēc "atmiņas uzlabojot trajektorijas" atkal ar vienu braucienu iegūstam gandrīz sekundi ātrāku laiku - atkal vienā braucienā!
Vēl trijos atlikušajos šīgada posmos varētu "uztrennēties" un pēdējā posmā jau uzrādīt pietiekami civilizētu laiku - ~ 1' 05.999
Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Sun May 08, 2011 7:30 pm; pavisam rediģēts 1 reizi _________________ in Busso we trust...
Pirmais Cuore Sportivo posms aizvadīts godam. Jāsaka, ka esmu vairāk nekā pārsteigts par saviem rezultātiem. Ja kāds pirms gonkas būtu teicis, ka varēšu turēt līdzi dzīvnieku grupējumam, es nevilcinoties būtu teicis, ka viņš ir Pirms gonkas mans uzstādījums bija nobraukt aptuveni 1:06. Nebija ne jausmas, kā auto vadīsies trasē un vajadzēja arī laiku, lai atsvaidzinātu trases zīmējumu.... Pagājušo gadu visi posmi tika laisti secen.
Lielākas grūtības sagādāja braukšana pa pulksteni, tāpēc likumsakarīgi tur arī labākie rezultāti 1:05/06. Tajā virzienā tikai 1x bija braukts, līdz ar to, būs uzdevums piestrādāt.
Uz elbee jautājumu varu atbildēt tikai stipri aptuveni. Pēdējā braucienā uzstādīti abi ātrākie laiki (1:03.842 un 1:04.300). Kāpēc? Ķēru rokā Ogu bez ABS un nedaudz paaugstināju "not mīzing" slieksni. Citas receptes nav. Trešais ātrākais aplis bija, kad muku no muura. Biedējošs skats pakaļspogulī, saproties. Protams, kļūdas mijās ar ātrākiem un stabilākiem apļiem, bet, kā jau minēja Nr.7 - braukt, braukt un vēlreiz braukt. Tikai braucot veidojas sapratne par ātrākajām trajektorijām un taisnojas rokas.
Ar konkrēto 155 tiešām viss ir labi. Ļoti prognozējama vadāmība, labi griežas līkumos, motors no līkumiem ceļ ārā labi, izsvarojums pieļauj īsas, kontrolējamas sānslīdes. Karoče Pagaidām, manuprāt, pielabojami tikai sīkumi. Neesmu trasē braucis ar 156, bet ir skaidrs, ka 155 man sniedz fantastisku braukšanas prieku. Jāmācās tik vēl braukt.
Kopumā man šķiet, ka rezultāti ir ļoti labi. Ja lielākā daļa var iebraukt zem 1:06 un cīnās pa sekunžu desmitdaļām un simtdaļām, tas ir
p.s. paldies Palaidniekam, kurš ļoti profesionāli sortēja braucēju grupas un deva startus!
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
Nu pasākums uz goda, tiesa laiku vajadzēja kādi 5 grādi siltāku, tad domājams 1.02 būtu kritis, plus biku gāzi lika atlaist "turbīnas", jeb stūres pastūža trokšņainā miršana.(Taču mašīna bija nobriedusi pati saviem spēkiem tikt mājās, ko godam izpildīja)
āāā - beidzot bija gonka ar "apdzīšanu".
Paldies abiem personāžiem par labo reakciju un modrību ievērot spoguļos ka viens tur trinas.
Pievienojies: 10 Aug 2009
Komentāri: 236
Atrašanās vieta: Tur kur asfalts
muuris rakstīja:
Nu pasākums uz goda, tiesa laiku vajadzēja kādi 5 grādi siltāku, tad domājams 1.02 būtu kritis, plus biku gāzi lika atlaist "turbīnas", jeb stūres pastūža trokšņainā miršana.(Taču mašīna bija nobriedusi pati saviem spēkiem tikt mājās, ko godam izpildīja)
āāā - beidzot bija gonka ar "apdzīšanu".
Paldies abiem personāžiem par labo reakciju un modrību ievērot spoguļos ka viens tur trinas.
jums maajupceljaa taa bij zaljaa pietura, vai vaidzeej piereguleet turbobuustu ?
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
Integra rakstīja:
muuris rakstīja:
Nu pasākums uz goda, tiesa laiku vajadzēja kādi 5 grādi siltāku, tad domājams 1.02 būtu kritis, plus biku gāzi lika atlaist "turbīnas", jeb stūres pastūža trokšņainā miršana.(Taču mašīna bija nobriedusi pati saviem spēkiem tikt mājās, ko godam izpildīja)
āāā - beidzot bija gonka ar "apdzīšanu".
Paldies abiem personāžiem par labo reakciju un modrību ievērot spoguļos ka viens tur trinas.
jums maajupceljaa taa bij zaljaa pietura, vai vaidzeej piereguleet turbobuustu ?
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās