Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Kas jālej 166, 2000g. , 2.0ts radiātorā?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Kas jālej 166, 2000g. , 2.0ts radiātorā? 
Sveiki! Radies jautājums... Nezinu ko lai lej radiātorā antifrīzu vai tosolu, pietam antifrīziem daudz variantu- sarkans, zaļš utt. kurš ir īstais??? Zvaniju uz alfaklubu viņi zināja teikt tik to ka antifrīzs bet kāds nezin. Fiat autocentrā zināja pateikt ka vajadzētu būt sarkanajam, jo itkā orģinālais esot balts, bet viņam bāzes sastāvs līdzīgs ar sarkano antifrīzu. Servisā saka var liet dajebko tikai NE sarkano antifrīzu! Vārdu sakot cik cilvēku tik atbilžu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Kas jālej 166, 2000g. , 2.0ts radiātorā? 
guga rakstīja:
Sveiki! Radies jautājums... Nezinu ko lai lej radiātorā antifrīzu vai tosolu, pietam antifrīziem daudz variantu- sarkans, zaļš utt. kurš ir īstais??? Zvaniju uz alfaklubu viņi zināja teikt tik to ka antifrīzs bet kāds nezin. Fiat autocentrā zināja pateikt ka vajadzētu būt sarkanajam, jo itkā orģinālais esot balts, bet viņam bāzes sastāvs līdzīgs ar sarkano antifrīzu. Servisā saka var liet dajebko tikai NE sarkano antifrīzu! Vārdu sakot cik cilvēku tik atbilžu.

da gāz iekšā tur kādu gribi antifrīzu-sarkanu,zaļu,zilu,da kautvai zilisarkanzaļu.tik pirmstam nolaid visu veco šķidrumu un gāz iekšā jauno naac


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Selenia atbilstoso skidrumu mekletajs http://autofficina.lv/?page_id=220
Valvoline skidrumi http://www.valvolineeurope.com/english/lubricant_advisor
un lietotaja gramatina ir rakstits, kas un kur jalej. ka ari parasti redzama vieta motortelpa ir noradits, kads slidrums kur jalej

bet vispar jau pofig. vienigi tosolu laikam nebutu velams liet. zals, sarkans vai dzeltens, tam nav nozimes, katram razotajam tas krasas kaut ko citu nozime

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Selenia atbilstoso skidrumu mekletajs http://autofficina.lv/?page_id=220
Valvoline skidrumi http://www.valvolineeurope.com/english/lubricant_advisor
un lietotaja gramatina ir rakstits, kas un kur jalej. ka ari parasti redzama vieta motortelpa ir noradits, kads slidrums kur jalej

bet vispar jau pofig. vienigi tosolu laikam nebutu velams liet. zals, sarkans vai dzeltens, tam nav nozimes, katram razotajam tas krasas kaut ko citu nozime



atšķirība ir ko lej iekšā Tosols- taisa rūsu sistēmā, ir tieksme meklēti vietas pa kurieni tikti ārā (bieži sabeidz galvu, galvas blīvi), jo tosols paredzēts krievu mašīnām, jāmaina 1,5 gados reizi... Antifrīz zaļš- jāmaina 3 gados reizi, netaisa rūsu, mašīna uzsilst ātrāk, zntifrīz sarkans- jāmaina 5 gados reizi, īpašibas tās pašas, kas zaļajam, dzeltens, oriģināli paredzēts tikai ļoti jaunas mašīnās, bet viņju var izmantoti, kā koncentrātu, var jautki gan ar tosolu, gan antifrīziem. zaļo, sarkano, tosolu savstarpēji jaukti nevar. pēc sava darba katalogiem alfās ir paredzēts zaļais antifrīz., bet sarkanao ar var lieti, ja negribās mainīt tik bieži.... Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kalvis rakstīja:
elbee rakstīja:
Selenia atbilstoso skidrumu mekletajs http://autofficina.lv/?page_id=220
Valvoline skidrumi http://www.valvolineeurope.com/english/lubricant_advisor
un lietotaja gramatina ir rakstits, kas un kur jalej. ka ari parasti redzama vieta motortelpa ir noradits, kads slidrums kur jalej

bet vispar jau pofig. vienigi tosolu laikam nebutu velams liet. zals, sarkans vai dzeltens, tam nav nozimes, katram razotajam tas krasas kaut ko citu nozime



atšķirība ir ko lej iekšā Tosols- taisa rūsu sistēmā, ir tieksme meklēti vietas pa kurieni tikti ārā (bieži sabeidz galvu, galvas blīvi), jo tosols paredzēts krievu mašīnām, jāmaina 1,5 gados reizi... Antifrīz zaļš- jāmaina 3 gados reizi, netaisa rūsu, mašīna uzsilst ātrāk, zntifrīz sarkans- jāmaina 5 gados reizi, īpašibas tās pašas, kas zaļajam, dzeltens, oriģināli paredzēts tikai ļoti jaunas mašīnās, bet viņju var izmantoti, kā koncentrātu, var jautki gan ar tosolu, gan antifrīziem. zaļo, sarkano, tosolu savstarpēji jaukti nevar. pēc sava darba katalogiem alfās ir paredzēts zaļais antifrīz., bet sarkanao ar var lieti, ja negribās mainīt tik bieži.... Smile


Par krāsām un gadiem REĀLI sabrauci auzās!
Lasi vēlreiz elbes komentāru! Katram ražotājam sava krāsu skala un tai atbilsotšs kalpošanas ilgums. Nevienam ražotājam nav īsti vieglajiem auto pieejami 5gadīgi dzesēšanas šķidrumi, ir tādi specifiskie kravas automašīnām, kuriem 5 gadus kalpošanas ilgumu sasniedz ar speciālām paildpiedevām kuras pievieno noteiktos intervālos.

Pats svarīgākais ir nevis krāsa vai nosaukums, bet KAS IR DZESĒŠANAS ŠĶIDRUMA PAMATĀ.
Izplatītākie antofrīzi ir Etilēnglikols. Rietumos izmanto arī Propilēnglikolu.
Ja sistēmā ir etilēnglikols, tad ir pilnīgi vienalga, kādas citas vai tās pašas krāsas etilēnglikola antifrīzu pielej. Nevar jaukt Etilēnglikola un Propilēnglikola antifrīzus.

Un pats galvenais
Stereotips, ka tosols ir zemas kvalitātes šķidrums priekš padomju tehnikas un nav jaucams kopā ar citiem dzesēšanas šķidrumiem, ir stereotips, kas neatbilst patiesībai. Mūsdienās ražotais tosols ne ar ko neatpaliek no lētākajiem antifrīziem, un ir droši jaucams ar tiem, jo gan antifrīza, gan tosola pamatā ir etilēnglikols.

Etilēnglikols pats ir pilnīgi bezkrāsains un saldens, kuram ir ļoti īpatnēja sasalšanas temperatūŗas līkne attiecībā uz klāt pievienoto ūdens daudzumu. Koncentrāts sasalst pie mazākas temperatūras, nekā pareizi atšķaidīs.
Antifrīza/tosola krāsa ir tikai un vienīgi pievienotās krāsvielas ziņā (tā nemaina īpašības, bet katrs ražotājs to pizvēlas pēc saviem ieskatiem). Īpašības nosaka galvenokārt tik pat bezkrāsainas piedevas. Uz antifrīžiem ir standartu marķējums, kurš nosaka kāda tipa dzinējiem vairāk domāts - ar alumīnija blokiem (jocīgi, kāpēc tā norāda, jo galvas visiem ir galvenokārt alumīnija) un pēc degvielas tipa, šim es vispār nesaprotu jēgu, jo tehniskā kārtīā esošam dzinējam NAV NEKĀDAS saskares degvielai/atgāzēm ar dzesēšanas šķidrumu... (atšķirībā no eļļas)


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
atļaušo  tikai piebilst, ka ne viss ir TOSOLS, kas par to uzdodās! pēc tehniskās specifikācojas, tas ir ļoti kvalitatīvs dzesēšanas šķidrumiņš

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database