Atbildēt pie šī temata 19 lapa no 20 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Nākošais
4C projekts
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:
Vot pārdomas par 4c un līdzīgajiem.
Kādēļ Fiat grupa ozlaida divus savstarpēji konkirējošus autiņus vienā laikā? Es par 4c un fiat 124 abarh? Ok, 124 nedaudz lētāks, bet personīgi es  drošivien izvēlētos 124 abarh, kait vai expluatācijas izmaksu dēļ.  Protams 4c ir nedaudz cits stāsts unikāls autiņš kā nekā... Bet...
Daudzi man iespējams nepiekritīs

Nedomāju ka ir pat vienā kategorijā. Pofig ka Abarth, bet tāpat tas 124 ir un  paliek mx5. c4 ir pilnīgi cita opera. pie tam 4c ir vismaz 2x dārgāks.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pilnīgi atšķirīgi auto, ar Fiat 124 Spider ikdienā var brīvi sadzīvot, ar 4c nevar nekur noparkoties, neko redzēt, neko ielikt bagažniekā, nekāds komforts un nekādi guļošie policisti. 4c ir superauto, Fiat 124 Spider ir sporta roadsteris.
Tāpat jau var salīdzināt Roadster Zagato ar tā laika aktuālo Spaideri. Pilnīgi dažādi zvēri.
Viens ļoti liels pluss 4c - auto attiecīgi uzturot, tā vērtība nekritīsies. Fiatam nokritīsies un sāks augt varbūt pēc 25-30 gadiem. Paskaties, kas tagad notiek ar Barchetta un Coupe. Iet pa pilnīgām sviestmaizēm, bet visā visumā tie ir ļoti labi auto, it īpaši Coupe ar 5cyl dzinēju,


_________________
1995 916 Spider 2.0TS
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Piekrītu abiem viedokļiem, pa lielam, bet ar atkāpēm. Es konkrēti par 124 abarh, kira pagaidām klejoša cena ap 42k. 4c ķip ražotāja cena 55k, pagaidām, kamēr pieprasījums apsteidz piedāvājumu, protams daudz lielāka, bet tomēr pagaidot pusgadu var pa 55 pasūtīt.
Abarh cena tomēr nekritīs tik ļoti kā parastajam 124, un rādītāju ziņā tuvāks 4c.
Nez, manuprāt neskatoties uz atšķirību un mērķauditoriju, varēja Abarh pēc gadiņa lait ārā... Bet tad mazda pasteigtos priekšā...
Bet no 4c daudzus aizbiedēs karbona monobloka konstrukcijas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:
Piekrītu abiem viedokļiem, pa lielam, bet ar atkāpēm. Es konkrēti par 124 abarh, kira pagaidām klejoša cena ap 42k. 4c ķip ražotāja cena 55k, pagaidām, kamēr pieprasījums apsteidz piedāvājumu

Ja salīdzina tad kabrioletus. Un Abarth ir 124 TOP modleis, nevis bāze. 4C kabris zem ~70 nemaz nav pieejams nekur un nekāds, pilna versija velk jūtami >80
Citāts:
Bet no 4c daudzus aizbiedēs karbona monobloka konstrukcijas.

c
Kā reizi tas ir tas kāpēc to auto pirkt!

P.s.
Tie ir pilnīgi atšķirīgi auto!


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
emo  emo  owned  applausi  056


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vispar jau zeenjaa mazliet taisniba ir. Ja mazda iebaztu to pasu 240zs 1.8TBI ipasi lenaka nebutu, sver tikai kadus ~100kg vairak, bet maksa 3x mazak Wink Vienigi izskatas pec suda...


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Vispar jau zeenjaa mazliet taisniba ir. Ja mazda iebaztu to pasu 240zs 1.8TBI ipasi lenaka nebutu, sver tikai kadus ~100kg vairak, bet maksa 3x mazak Wink Vienigi izskatas pec suda...


Nu mazda jau nav nekāda sērijveida raķete... aiwa
Ieliekot tajā to 1.8 TBI, tai parādītos cerības tikai vienā disciplīnā - sērijveida auto dragreisā, jo kaut kā neesmu pārliecināts, ka tik pat lieli uzlabojumi būtu sporta veidā ar pagriezieniem... shura

Principā, ja auģi R8 iepesta kādu prāvāku Lambo bīdeli - tas pats Lambo jau gandrīz sanāk. Tikai lētāk...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kā jau rakstīju, es konkrēti nesaprotu Abarh versijas lomu Fiat kopējā piedāvājumā.
parastais 124 viss labi - lēts, droši vien brauksānas ziņā labs, autiņš. Cita klase, cita cenu kategorija, "dvīņu modelis", viss labi.
bet Abarh ražotāja izsludinātā cena tuvojas 4C izsludinātai cenai. un tas jau liekas dīvaini. 42k par Abarh nav tas pats, kas 24k par parasto 124. cena līdz 35k man būtu saprotama, bet 42k..... jau domas sāk sliekties uz 4C pusi un otrādi atkarībā no katra pircēja vizuālās gaumes un praktiskuma.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu nu, 42K par abarth vai 70-80K par 4C tomēr ir divas ļoti dažādas cenu kategorijas....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
nu nu, 42K par abarth vai 70-80K par 4C tomēr ir divas ļoti dažādas cenu kategorijas....

70-80k, ja negribi gaidīt - tagad un tulīt no starpnieka. Ražotāja cena katalogā 55k.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:
Ražotāja cena katalogā 55k.


links?

4C spider virs 70. 55 ir coupe bez pvn

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
zeenjaa rakstīja:
Ražotāja cena katalogā 55k.


links?

4C spider virs 70. 55 ir coupe bez pvn


jap, tev taisnība, kautkā ar cope cenās iemaldījos.
tad nedaudz situācija saprotamāka kļūst, bet vienalga kautkā neliek mieru man tas, ka laika ziņā tik tuvu šie abi nonāk piedāvājumā. personīgi man tas Abarh liekas tīri sakarīgs, piriekš kabrioleta un RWD sakarīgs vāģis.

Bīriņos ar 4C deva braukt?  gejs

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:
MartinsT rakstīja:
zeenjaa rakstīja:
Ražotāja cena katalogā 55k.


links?

4C spider virs 70. 55 ir coupe bez pvn


jap, tev taisnība, kautkā ar cope cenās iemaldījos.
tad nedaudz situācija saprotamāka kļūst, bet vienalga kautkā neliek mieru man tas, ka laika ziņā tik tuvu šie abi nonāk piedāvājumā. personīgi man tas Abarh liekas tīri sakarīgs, piriekš kabrioleta un RWD sakarīgs vāģis.

Bīriņos ar 4C deva braukt?  gejs


Mīkstais, ka nebiji! naac

Vajadzēja atbraukt, lai saprastu, ka 124 Abartam NAV ABSOLŪTI NEKĀ KOPĪGA ar 4C



Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Wed May 11, 2016 12:24 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zeenjaa rakstīja:
... bet vienalga kautkā neliek mieru man tas, ka laika ziņā tik tuvu šie abi nonāk piedāvājumā.

Jo? Esi FCA ackionārs? Nevajag baidīties, ka 124 izkonkurēs C4, jābaidās ka MX5 izkonkurēs 124  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kaspars D rakstīja:

Jo? Esi FCA ackionārs? Nevajag baidīties, ka 124 izkonkurēs C4, jābaidās ka MX5 izkonkurēs 124  Wink


jo ģimenē no sākta gala bijuši tikai Fiat grupas spēkrati  Wink  patīk un viss.
Eiropā domāju, ka Fiat būs populārāks. izskats mazdai nekāds, nepatīk.

zinu zinu, ka ar ar 4c nekā kopīga, apskatīties dabūju izstādē Ķīpsalā  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 19 lapa no 20 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database