Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
155 Sajūgs iekrīt grīdā
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 155 Sajūgs iekrīt grīdā 
Tiko vajadzēja nedaudz izbraukt, un pusceļā pacuda sajūga pedālis. Ikrita grīdā un mierā. Kas pa vainu , tur kautkāda trosīte vai kas??? HELP. Kautkā pārāk vis uzreiz, pilnīgi rokas nolaižas.  Crying or Very sad


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sajūgs hidrauliskais.
Pārbaudi bremžu šķidruma līmeni, ja pazemināts, visdrīzāk viens no cilindriem sulo vai trubiņa pušu.
Ja cilindrs vainīgs - var likt remkomplektu (~3Ls), ja šķidruma līmenis normāls, var sākt uztraukties...


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu tanī bačokā kaut kāds caurspīdīgs eļains škidrums ir. Kā tur vispār aiz tā pedāļa var tikt klāt?


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Wabole rakstīja:
Nu tanī bačokā kaut kāds caurspīdīgs eļains škidrums ir. Kā tur vispār aiz tā pedāļa var tikt klāt?

Bet līmenī?
Ja šķidruma līmenis nokritīs zem min., tad pazudīs sajūgs, bet bremzes vēl turpinās strādāt.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man GTV bija, ka kaut kas izkrita/salūza pie paša pedāļa un arī pedālis palika grīdā. 45
Bet kaut kā tiku līdz arfilai, tad tur to novērsa ~10min. Smile Un ja pareizi atceros, tad palaidniekam arī tas pats ir bijis.  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja nu bačokā ir līmenī,  Pa tumsu neko īsti nepaskrūvēšu rit no rīta sākšu  ar pedāli, nu ko bez bedres varēšu apskatīt to papētīšu.


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Reku sajūga shēma.
http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/Clutch.pdf (pārējie manuāļi: http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/page2.html )


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Reku sajūga shēma.
http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/Clutch.pdf (pārējie manuāļi: http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/page2.html )


Paldies


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Noņēmu aķi, gaisa filtru, indukcijaas spoles, Redzēt redzu ka kautkas ir pušu, kad spaida pedāli, eļļa no kaut kurienes , kā no smidzinātāja špricējas. Bļin bet klāt nevaru tikt, kur nu vēl noskrūvēt lai sataisītu vai nomainītu. varbūt no apakšas vjadzēja nēmt piekari jaukt ārā? Paliek tumš un metu mieru. Kāds ir jaucis lai tiktu tur klāt?


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pie pedāļa (galvenā) vai pie kārbas cilindra (darba) iet garām?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Pie pedāļa (galvenā) vai pie kārbas cilindra (darba) iet garām?


главный течет в салон - рабочий течет под капот.

чтоб подобраться ИМХО надо снимать не только аккум - но и саму полку аккума отвинчивать от кузова.

тогда все как на ладони (это на примере 146 1,4ТС)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
j.k. rakstīja:
Pie pedāļa (galvenā) vai pie kārbas cilindra (darba) iet garām?


главный течет в салон - рабочий течет под капот.

чтоб подобраться ИМХО надо снимать не только аккум - но и саму полку аккума отвинчивать от кузова.

тогда все как на ладони (это на примере 146 1,4ТС)


Ne salonā netek, ari pie tā kas pie sajūga gluži nē kautkur tuvāk pie tā kas savienots ar pedāli, To akumulātora plauktu dabūt nost vesala ķīnas ābece, tris skrūves atskrūvēju bet turās kā piemetināts, laikam kautkur no apakšpuses vēl pieskrūvēts.


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja stiprinās kā 145, tad tur ir tādas slikti redzamas skrūves no apakšas akumulatora plauktam.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Noņēmu akumulātora plauku, Gumijas caurulē kas iet no viena cilindra uz otru izbercies caurums.

     

nevar saprast kā to gumijas cauruli novienot? pedāļa pusē tapat klāt viņai netikt.


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  



_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database