Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Automātiskā pārnesumkārba
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Automātiskā pārnesumkārba 
cien. speciālisti !
Lūdzu paskaidrot (ar piemēriem un argumentiem) sekojošu jautājumu:
Vai automāts jāslēdz no D uz N stāvot nelielās pauzītēs (tipa luksofori) ?

Ir viedoklis, ka tukšgaitā nevajag slogot hidrosajūgu
Pretēji tam runā teorija par to ka katru reiz liekot robā veidojas kku kkāds trieciens


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja esi super attapīgs un vienmēr visu atceries tad liec N. Bet ja gadas aizskatīties vai aizdomaties un Tu pie sarkana busi jau nokavējis zaļā ieslekšanos, tad aizmugurejie saks pipinat...tu atruma spied gazi bet neiet...ātri met D un baigi nosit pa kārbu.... Tas karbai galigi nav labi.
Labak atstāj D, ja tas ir tikai luksits vai stūķis.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Teikšu kā lietotājs – nafig slēdzelēt, tad kāda jēga pirkt automātu. Pareizi Tu teici ka liekot D ir jūtams neliels trieciens kas varētu nepatikt tai uzpariktei. No D uz N pārslēdzu tikai pie dzelzceļa pārbrauktuves.
166TI teiktais ka nepaspēj pārslēgties no N uz D ir kārbai kā  45

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tāds neliels rāviens ir arī ja pie D atlaiž bremzi un PLŪDENI, MAZLIET piedod gāzīti. Tieši tāpat, kā ja no N iemet D

Neitrālajā gāzēt un iemest D nekad nav gadijies  Wink


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
rāviens vai sitiens? Ja raviens tad normali, ja sitiens tad gan eļļas limeni karbai parbaudi

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
166TI rakstīja:
rāviens vai sitiens? Ja raviens tad normali, ja sitiens tad gan eļļas limeni karbai parbaudi


Viss normāli. Nu tāds rāviens, kā sajūgu atlaižot.  Wink


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
es izstaastiishu par aisin kaarbaam un volgo - liidz nesenai pagaatnei volgo karbaam bija automaatiska N funkcija, kad mashiina pilniibaa apstaajusies, bet peec pieaugoshaam suudziibaam par kaarbu darbiibu, volgo izlaida jaunu softu kaarbai - bez N peec apstaashanaas. tas man liek domaat, ka apstaashanaas krustaforos nenodara nekaadu ljaunumu kaarbai preteeji nemitiigai sleegaashanai.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu nezin ko jūs ņemās ar to automātu kā kaut ko īpašu.
Tak mizojot pa kalniem (EU nevis LV) arī na hadu tiek slēgts gan augstākos, gan zemākos pārnesumos MANUĀLI, lai bremzētu ar motoru (ja vienīgi nav spoorta bremzes, kas spēj izturēt tādu gruntīgu serpentīnu hardcore režīmā)
Pats daros visādi:
-gan gaitā slēdzelēju starp robiem
-gan gaitā lieku N un atpakaļ D.,3.,2.,1 (kurā liekas ka vajag), piemēram, pirms luksaforiem vai citiem šķēršļiem kur var nāktie apstāties.
-ir braukts ar tomātiem, kuriem stāvēšana D režīmā ir diezgan nekomfortabla (tad lieku N)
-ir eksemplāri, kuriem to gribēšanu ripot uz priekšu tikpatkā nejūt, tiem atstāju D
Var teikt ka pēc garstāvokļa.
Un tai kārbai pa lielam ir dziļi vienalga, galvenais gaitā nekraut N un P   Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Trax rakstīja:
es izstaastiishu par aisin kaarbaam un volgo - liidz nesenai pagaatnei volgo karbaam bija automaatiska N funkcija, kad mashiina pilniibaa apstaajusies, bet peec pieaugoshaam suudziibaam par kaarbu darbiibu, volgo izlaida jaunu softu kaarbai - bez N peec apstaashanaas. tas man liek domaat, ka apstaashanaas krustaforos nenodara nekaadu ljaunumu kaarbai preteeji nemitiigai sleegaashanai.


Un kas tur slikts slēgājot? Kloķis izdils? Razz
Tā Volgo problēma visticamāk ka bija softā, kurš nenoreaģēja uz gāzes uzdošanu laicīgi, un krāva robā pie pārāk lieliem apgriezieniem, nokaujot sajūgus, zobratus utt.(un arī gan jau ka tie bija "ziemas"gļuki)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
domaaju, ka volgo kontekstaa tur bija paaraak daudz mainiigo, lai noteiktu konkreetu ceeloni, preteejaa gadiijumaa softam liktu mieru un sarazotu stiprinaatu dalju (piemeeram selenoiidu, vadiibas bloku, citas elljas).

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
lietoju tomātu 4,5 gadus ikdienā
pēc pieredzes, slēdzu N tikai
1) ja kau tko vajag izdarīt - paņemt no pakaļējā beņķa, bardačoka, sakārtot jostu novilkt cimdus u.t.t. reiz vienu mazu (ļoti mazu ) bums uzttaisīju
2) ja jāstāv ilgi, piem. dzelzceļa pārbrauktuve
3) šad tad ripinot auto
4) ziemā uz tīra ledus pie maza ātruma, lai apstātos, jo ir dīvaina auto darbība, grieze uz riteņiem ir spēcīgāka, kā bremžu darbība ar ABS, strādā abs, un auto lēnām turpina pārvietoties SmileSmile
man vairāk uztrauc cits jautājums
Vai tomātam ļoti nepatīk ja no P iemet D  neturot bremzi nospiestu ???
pēc sajūtām mašīnai tas nepatīk Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
4) ziemā uz tīra ledus pie maza ātruma, lai apstātos, jo ir dīvaina auto darbība, grieze uz riteņiem ir spēcīgāka, kā bremžu darbība ar ABS, strādā abs, un auto lēnām turpina pārvietoties SmileSmile


izklausās, ka japāņu inženieri ir diezgan debīli  Doh!  c

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
taas driizaak ir arbas personiigaas sajuutas ar to auto braucot.
par to P un D - nezinu kaa tev, bet manai kaarbai taa kaartiiba ir taada: P-R-N-D, bez nospiestas bremzes es nevaru iesleegt nekur, jo no P un R bez pilniiga bremzju pedaalaj nospieshanas man klokjis nekustas ne no vietas - to vietaa tur metaala tapa, kas darbojas no selenoiida.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
japāņi nav debili SmileSmile
tas ir tikai uz pilnīga ledus, kad abs strādā kā traks SmileSmile

sajūtas ir subjektīvas, man vienkārši viņas nepatīk SmileSmile

labi, izlabošu nedaudz, bremzi atlaist brīdī, kad tikoir ielikts D, nevis izturēt 1 sek pauzi, kamēr tur viss saslēdzās


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
hmm... domaaju nekam tur iipasham notikt nevajadzeetu - tur elektronika taapat visu tur grozjos un pat ja tureesi nospiestu gaazes pedaali mashiina kaa rakjete neshausies prom - buus pauze, ko radiis pati kaarbas vadiiba.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database