Autors |
Ziņojums |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
 Automātiskā pārnesumkārba
cien. speciālisti !
Lūdzu paskaidrot (ar piemēriem un argumentiem) sekojošu jautājumu:
Vai automāts jāslēdz no D uz N stāvot nelielās pauzītēs (tipa luksofori) ?
Ir viedoklis, ka tukšgaitā nevajag slogot hidrosajūgu
Pretēji tam runā teorija par to ka katru reiz liekot robā veidojas kku kkāds trieciens
_________________ A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
|
Wed Sep 22, 2010 9:10 am |
|
 |
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
Ja esi super attapīgs un vienmēr visu atceries tad liec N. Bet ja gadas aizskatīties vai aizdomaties un Tu pie sarkana busi jau nokavējis zaļā ieslekšanos, tad aizmugurejie saks pipinat...tu atruma spied gazi bet neiet...ātri met D un baigi nosit pa kārbu.... Tas karbai galigi nav labi.
Labak atstāj D, ja tas ir tikai luksits vai stūķis.
|
Wed Sep 22, 2010 9:19 am |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Teikšu kā lietotājs – nafig slēdzelēt, tad kāda jēga pirkt automātu. Pareizi Tu teici ka liekot D ir jūtams neliels trieciens kas varētu nepatikt tai uzpariktei. No D uz N pārslēdzu tikai pie dzelzceļa pārbrauktuves.
166TI teiktais ka nepaspēj pārslēgties no N uz D ir kārbai kā
|
Wed Sep 22, 2010 9:27 am |
|
 |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Tāds neliels rāviens ir arī ja pie D atlaiž bremzi un PLŪDENI, MAZLIET piedod gāzīti. Tieši tāpat, kā ja no N iemet D
Neitrālajā gāzēt un iemest D nekad nav gadijies
_________________ A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
|
Wed Sep 22, 2010 10:24 am |
|
 |
Ti
Pievienojies: 16 Jan 2009
Komentāri: 1186
Atrašanās vieta: Riga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
rāviens vai sitiens? Ja raviens tad normali, ja sitiens tad gan eļļas limeni karbai parbaudi
|
Wed Sep 22, 2010 10:39 am |
|
 |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
166TI rakstīja:rāviens vai sitiens? Ja raviens tad normali, ja sitiens tad gan eļļas limeni karbai parbaudi
Viss normāli. Nu tāds rāviens, kā sajūgu atlaižot.
_________________ A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
|
Wed Sep 22, 2010 10:51 am |
|
 |
Trax
Pievienojies: 17 Aug 2006
Komentāri: 7415
Atrašanās vieta: LV
|
es izstaastiishu par aisin kaarbaam un volgo - liidz nesenai pagaatnei volgo karbaam bija automaatiska N funkcija, kad mashiina pilniibaa apstaajusies, bet peec pieaugoshaam suudziibaam par kaarbu darbiibu, volgo izlaida jaunu softu kaarbai - bez N peec apstaashanaas. tas man liek domaat, ka apstaashanaas krustaforos nenodara nekaadu ljaunumu kaarbai preteeji nemitiigai sleegaashanai.
|
Wed Sep 22, 2010 11:43 am |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Nu nezin ko jūs ņemās ar to automātu kā kaut ko īpašu.
Tak mizojot pa kalniem (EU nevis LV) arī na hadu tiek slēgts gan augstākos, gan zemākos pārnesumos MANUĀLI, lai bremzētu ar motoru (ja vienīgi nav spoorta bremzes, kas spēj izturēt tādu gruntīgu serpentīnu hardcore režīmā)
Pats daros visādi:
-gan gaitā slēdzelēju starp robiem
-gan gaitā lieku N un atpakaļ D.,3.,2.,1 (kurā liekas ka vajag), piemēram, pirms luksaforiem vai citiem šķēršļiem kur var nāktie apstāties.
-ir braukts ar tomātiem, kuriem stāvēšana D režīmā ir diezgan nekomfortabla (tad lieku N)
-ir eksemplāri, kuriem to gribēšanu ripot uz priekšu tikpatkā nejūt, tiem atstāju D
Var teikt ka pēc garstāvokļa.
Un tai kārbai pa lielam ir dziļi vienalga, galvenais gaitā nekraut N un P
|
Wed Sep 22, 2010 11:46 am |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Trax rakstīja:es izstaastiishu par aisin kaarbaam un volgo - liidz nesenai pagaatnei volgo karbaam bija automaatiska N funkcija, kad mashiina pilniibaa apstaajusies, bet peec pieaugoshaam suudziibaam par kaarbu darbiibu, volgo izlaida jaunu softu kaarbai - bez N peec apstaashanaas. tas man liek domaat, ka apstaashanaas krustaforos nenodara nekaadu ljaunumu kaarbai preteeji nemitiigai sleegaashanai.
Un kas tur slikts slēgājot? Kloķis izdils?
Tā Volgo problēma visticamāk ka bija softā, kurš nenoreaģēja uz gāzes uzdošanu laicīgi, un krāva robā pie pārāk lieliem apgriezieniem, nokaujot sajūgus, zobratus utt.(un arī gan jau ka tie bija "ziemas"gļuki)
|
Wed Sep 22, 2010 11:50 am |
|
 |
Trax
Pievienojies: 17 Aug 2006
Komentāri: 7415
Atrašanās vieta: LV
|
domaaju, ka volgo kontekstaa tur bija paaraak daudz mainiigo, lai noteiktu konkreetu ceeloni, preteejaa gadiijumaa softam liktu mieru un sarazotu stiprinaatu dalju (piemeeram selenoiidu, vadiibas bloku, citas elljas).
|
Wed Sep 22, 2010 12:03 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
lietoju tomātu 4,5 gadus ikdienā
pēc pieredzes, slēdzu N tikai
1) ja kau tko vajag izdarīt - paņemt no pakaļējā beņķa, bardačoka, sakārtot jostu novilkt cimdus u.t.t. reiz vienu mazu (ļoti mazu ) bums uzttaisīju
2) ja jāstāv ilgi, piem. dzelzceļa pārbrauktuve
3) šad tad ripinot auto
4) ziemā uz tīra ledus pie maza ātruma, lai apstātos, jo ir dīvaina auto darbība, grieze uz riteņiem ir spēcīgāka, kā bremžu darbība ar ABS, strādā abs, un auto lēnām turpina pārvietoties 
man vairāk uztrauc cits jautājums
Vai tomātam ļoti nepatīk ja no P iemet D neturot bremzi nospiestu ???
pēc sajūtām mašīnai tas nepatīk
_________________ es atgriezos 3 x
|
Wed Sep 22, 2010 5:13 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Wed Sep 22, 2010 5:21 pm |
|
 |
Trax
Pievienojies: 17 Aug 2006
Komentāri: 7415
Atrašanās vieta: LV
|
taas driizaak ir arbas personiigaas sajuutas ar to auto braucot.
par to P un D - nezinu kaa tev, bet manai kaarbai taa kaartiiba ir taada: P-R-N-D, bez nospiestas bremzes es nevaru iesleegt nekur, jo no P un R bez pilniiga bremzju pedaalaj nospieshanas man klokjis nekustas ne no vietas - to vietaa tur metaala tapa, kas darbojas no selenoiida.
|
Wed Sep 22, 2010 5:31 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
japāņi nav debili 
tas ir tikai uz pilnīga ledus, kad abs strādā kā traks 
sajūtas ir subjektīvas, man vienkārši viņas nepatīk 
labi, izlabošu nedaudz, bremzi atlaist brīdī, kad tikoir ielikts D, nevis izturēt 1 sek pauzi, kamēr tur viss saslēdzās
_________________ es atgriezos 3 x
|
Wed Sep 22, 2010 5:44 pm |
|
 |
Trax
Pievienojies: 17 Aug 2006
Komentāri: 7415
Atrašanās vieta: LV
|
hmm... domaaju nekam tur iipasham notikt nevajadzeetu - tur elektronika taapat visu tur grozjos un pat ja tureesi nospiestu gaazes pedaali mashiina kaa rakjete neshausies prom - buus pauze, ko radiis pati kaarbas vadiiba.
|
Wed Sep 22, 2010 5:57 pm |
|
 |
|