 |
1 lapa no 2 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
vadimjj
Pievienojies: 07 Aug 2010
Komentāri: 2
|
 Engine Temp
Скажите пожалуйста. Машина GTV 2.0 (1996). Температура двигателя на приборной панеле показывает 100 градусов! Это нормально? Газ, не газ, едешь, не едешь - все равно ровно 100! Помогите, а то перерыл уже весь форум, а на носу обмен на автомобиль.
|
Sat Aug 07, 2010 1:53 pm |
|
 |
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
 Re: Engine Temp
100 ,з много ,нормальная температура 90,ОЖ в норме?
|
Sat Aug 07, 2010 2:19 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
 Re: Engine Temp
alfa146 rakstīja:100 ,з много ,нормальная температура 90,ОЖ в норме?
ne dumaju chto 100 eto bilo bi chegota sverh normi
u menja Spider 3.0 u nego p[o gorodu normalno ~107-110...
Takchto usjo po bloshomu u porjadke...
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Aug 07, 2010 2:38 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
 Re: Engine Temp
в такую жару у многих Альф так! (у меня 100 практически постоянно)
Врятли это нормально, но ничего страшного в этом нету:
- можно снимать и промывать радиаторы, т.к. у меня соты забиты всяким гогном;
- можно проверить заполнение кондиционера, т.к. когда уровень газа на аварийном уровне - кондиционер работает, но сильнее нагревается ресивер вместе с радиатор;
- можно заменить охлаждающую жидкость и термостат
а можно ездить и так!
|
Sat Aug 07, 2010 4:40 pm |
|
 |
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
 Re: Engine Temp
palaidniex rakstīja:alfa146 rakstīja:100 ,з много ,нормальная температура 90,ОЖ в норме?
ne dumaju chto 100 eto bilo bi chegota sverh normi
u menja Spider 3.0 u nego p[o gorodu normalno ~107-110...
Takchto usjo po bloshomu u porjadke...
но у него не 3.0  просто сколько видел 2.0 .1.8 ,у них постоянно 90,ну 95 градусов ,до 100 как-то не доходило
|
Sat Aug 07, 2010 5:29 pm |
|
 |
vadimjj
Pievienojies: 07 Aug 2010
Komentāri: 2
|
ну главное, что это не криминал ) спасибо всем. как доберусь до авто займусь этим и обязательно отпишу!
|
Sat Aug 07, 2010 7:49 pm |
|
 |
Grim55
Pievienojies: 10 Oct 2014
Komentāri: 6
|
Sveiki,
Man radusies problēma ar Alfa GTV 2.0 motoru, 95. gada, tas karst.
Sākšu visu no sākuma. Vienu dienu braucu un sāka karst, pamanīju pie kādi 120 grādi, kad sāka tā kā kaut kas motorā burbuļot, tososla līmenis nokrities, bačokā kāda trešdaļa tikai palikusi bija, bet balti dūmi no motora nebija. Pielēju tosolu, ieslēdzu pečku uz max un braucu uz servisu. Salonā karstums, bet ar vaļā logu var braukt, un galvenais, motora temperatūra augstāk par 80-85 grādiem nekāpj. Servisā kaut ko patestēja, trubas normālas, radiatora lielais ventilators tipa strādā, viss izskatījās normāli. Piedarbināju atkal tur bez pečkas, kad temperatūra uzkāpj līdz 90 grādiem ventilators ieslēdzas un viss ok pēkšņi. Izdomājām, ka jāmaina termostats (jo uz šosejas temperatūra nokrītas līdz kādim 70 grādiem arī). Pasūtīju termostatu, braucu mājās no servisa, viss normāli kādu brīdi, bet tad pēkšņi sastrēgumā stāvot atkal sāk karst motors, attaisu kapotu, lielais radiatora ventilators negriežas, kaut arī grādi pāri 100 jau. domāju, ka pie vainas termostats, kas neieslēdzas. Bet tagad nomainīju termostatu servisā, jauns tosols ieliets, braucu pa pilsētu, arī sastrēgumos, motors neuzkarst vairāk par 80-85 grādiem, līdz vienā brīdī pēkšņi atkal sadzirdu dīvaino burbuļošanai līdzīgo skaņu no motora puses, un temperatūra atkal kādi 120 grādi uzkāpusi. kapots vaļā - atkal ventilators negriežas. vēl dīvaini, ka ieslēdzot pečku uz max tā vairs nepūš karstu gaisu, bet aukstu.
tad nu jautājums, vai termostats neatbild par ventilatora ieslēgšanos? kas pie vainas, ka ventilators neieslēdzas?
un kāpēc salonā vairs nepūš karsto gaisu? servisā meistari kaut ko nepareizi saskrūvējuši?
ko iesakat darīt? uz kādu servisu braukt? ir kaut kas arī pārdaugavā?
paldies.
|
Fri Oct 10, 2014 8:11 pm |
|
 |
Arnijs
Pievienojies: 22 Apr 2008
Komentāri: 567
Atrašanās vieta: Rīga, Purčiks
|
Domāju, ka sāc ar to, vai kaut kur nezūd dzeses šķidrums. Pēc simptomiem izklausās nepietiekošs dzeses šķidruma līmenis
_________________ Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
|
Sat Oct 11, 2014 12:24 am |
|
 |
Grim55
Pievienojies: 10 Oct 2014
Komentāri: 6
|
nekur nav noplūdes, izņemot noplūdes trubiņu, kad uzkarst virs normas... citur viss tīrs. bet kāds tam sakars ar ventilatora neieslēgšanos??
|
Sat Oct 11, 2014 12:28 am |
|
 |
Tutolli
Member of

Pievienojies: 21 Mar 2010
Komentāri: 1109
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Es teiktu, ka sistēmā ir palicis gaiss, paspaidi trubas, gan aukstam gan karstam!
|
Sat Oct 11, 2014 12:46 am |
|
 |
Grim55
Pievienojies: 10 Oct 2014
Komentāri: 6
|
Servisā sistēmu atgaisoja, trubas paspaidīt varu, protams. bet kā tas atrisinās ventilātora neieslēgšanos? nedomāju, ka gaisa dēļ sistēmā neieslēdzas radiatora ventilators..
|
Sat Oct 11, 2014 7:35 am |
|
 |
TTL
Pievienojies: 21 Aug 2014
Komentāri: 170
Atrašanās vieta: Riga/ Liepaja
1998 Alfa-Romeo 2.5 v6
|
1 radiators iespejams aizserejis un nav pietiekosi daudz desesanas skidruma
2 termostats,
3 udenssuknis
4 pastav iespeja ka dzesesanas skidruma bacoka korkis laiz garam tvaiku lidz ar to zud tosols.
_________________ Destroy and Dominate
|
Sun Oct 12, 2014 10:46 pm |
|
 |
Grim55
Pievienojies: 10 Oct 2014
Komentāri: 6
|
nu izskatās, ka problēma tomēr ir "mazliet" nopietnāka..masķers servisā uzstādīja diagnostiku, ka motora galvas blīve laiž garām, vai iespējams, pat pats bloks ir saplaisājis, kā rezultātā aug spiediens dzesēšanas sistēmā un vienā brīdī vienkārši izšauj tosolu pa pārplūdes vārstu ārā..un tad arī radiators ir tukšs un ventilatora datčiks vairs nevar izmērīt temperatūru līdz ar to arī vairs neslēdzas iekšā...karoč mašīna servisā uz nenoteiktu laiku, un redzēs, kas īsti pie vainas un cik nopietni, kad izjauks motoru.
|
Mon Oct 13, 2014 8:18 am |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
Grim55 rakstīja:nu izskatās, ka problēma tomēr ir "mazliet" nopietnāka..masķers servisā uzstādīja diagnostiku, ka motora galvas blīve laiž garām, vai iespējams, pat pats bloks ir saplaisājis, kā rezultātā aug spiediens dzesēšanas sistēmā un vienā brīdī vienkārši izšauj tosolu pa pārplūdes vārstu ārā..un tad arī radiators ir tukšs un ventilatora datčiks vairs nevar izmērīt temperatūru līdz ar to arī vairs neslēdzas iekšā...karoč mašīna servisā uz nenoteiktu laiku, un redzēs, kas īsti pie vainas un cik nopietni, kad izjauks motoru.
atliek cerēt, ka uzticams serviss un prātīgi cilvēki strādā  es jau sen itāļus uz parastiem servisiem ar motoru/elektroniku remontiem nevedu.
es tomēr lieku uz termostatu un parezu/nepareizu saskrūvēšanu. Otrajā vietā sistēmas tīrība.
Principā skaidri secināms, ka loģiski nestrādā vārsti .t.i. termostats, kas nosaka kurā brīdī pa kuru apli laist dzesēšanas šķidrumu. Ja ieslēdz pečku, bet pūšu aukstu gaisu - vai aizsērējusies pečka un nelaiž cauri karstu tosolu vai arī termostats, kas nelaiž tosolu pa lielo apli.
tas pats arī par temperatūras režīmiem. Ventilators jau tikai ieslēdzas tad, kad viņam padod signālu, ka ir pienācis laiks strādāt (~98 grādi). ja tev termostats nedod ziņu, ka ventilatoram laiks trādāt, tad arī viņš nestrādās.
ja galvas blīve vai bloks, tad manuprāt motors rīstītos.
|
Mon Oct 13, 2014 9:34 am |
|
 |
Grim55
Pievienojies: 10 Oct 2014
Komentāri: 6
|
serviss uzticams, meistars esot labs, bet nu cik daudz no alfām tur kas specifisks jāzina grūti pateikt, it kā jau mašīna veca un tehniska elementāra, nekam sarežģītam teorētiski nevajadzētu būt.
karstais gaiss pečkai aizgāja.
termostats ir nomainīts jau, vai tad tur kaut ko nepareizi var saskrūvēt vispār?, visas trubas izskatījās vietā un neizskatījās ka kaut ko savādāk varētu pievienot.
par sistēmas tīrību vai drīzāk netīrību negribās ticēt, jo kad ielēja jaunu tosolu tad jau sākumā pirmo brīdi viss bija kārtībā, viss strādāja, temperatūra turējās uz 80 grādiem ilgstoši, līdz brīdim, kad atkal izšāva tosolu ārā un sāka karst.
es tikko vienā citā tematā redzēju, ka radiatora ventilatoram ir cits termomentrs, kas atrodas radiātorā, un tas darbojas neatkarīgi no termostata, to man arī meistars servisā teica.
bet nu labi, tad jau redzēs, kādas ziņas būs no servisa..
paldies par komentāriem
|
Mon Oct 13, 2014 7:31 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 10:50 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
1 lapa no 2 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|