Atbildēt pie šī temata 28 lapa no 29 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Nākošais
GTV6
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Būtu man brīvs piķis, es jau tagad viņu no Tevis nopirktu.  Wink


Tu tacu teici, ka nesmuka aiwa Krasosu originalaja krasa, pilnigi melnas GTV6 neizskatas labi, piekritu yuran, metaliskas ir smukakas, buferus saisinasu, atstasu spidigos, gabariti paliek, vini tumsa smuki izskatas, salons paliek kads ir.

Par to sarkanu es butu uzmanigs, pec bildem izskatas, ka ta masina ir no visiem sturiem remonteta, sparni ir taisiti, prieksa, pakala... No savas pieredzes varu teikt, ka GTV6 taisit ir salidzinosi dargi un sarezgiti, jo detalu nav un/vai dargas. 105. serijas maisnam viss ir lets un pieejams dazu dienu laika. Nu, vienigi tam nav V6 Wink


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Tu tacu teici, ka nesmuka aiwa Krasosu originalaja krasa, pilnigi melnas GTV6 neizskatas labi, piekritu yuran, metaliskas ir smukakas, buferus saisinasu, atstasu spidigos, gabariti paliek, vini tumsa smuki izskatas, salons paliek kads ir.

Par to sarkanu es butu uzmanigs, pec bildem izskatas, ka ta masina ir no visiem sturiem remonteta, sparni ir taisiti, prieksa, pakala... No savas pieredzes varu teikt, ka GTV6 taisit ir salidzinosi dargi un sarezgiti, jo detalu nav un/vai dargas. 105. serijas maisnam viss ir lets un pieejams dazu dienu laika. Nu, vienigi tam nav V6 Wink


Nesmuka, jo es viņu sākotnēji redzēju ar Amerikāņu bamperiem un nolupušu. Es visu laiku skatos, kas ir no GTV6 piedāvājumā. Nekā nav un, ja ir, tad tas ir vidēji augsti padsmiti. Man arī GTV forma ne līdz galam patīk. Kad priku Sprintu, tieši domāju, ka Sprintam proporcijas ir labākas. Tas arī ir faktors, kas iespaidoja to, ko toreiz tecu. Bet viss jau mainās. Ja gribi pakaļpiedzinas V6 Alfu ar divām durvīm, tad kādi ir varianti? naac


_________________
OO=\°/=OO
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Ja gribi pakaļpiedzinas V6 Alfu ar divām durvīm, tad kādi ir varianti? naac

SZ/RZ  naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kaspars D rakstīja:
Cosa Nostra rakstīja:
Ja gribi pakaļpiedzinas V6 Alfu ar divām durvīm, tad kādi ir varianti? naac

SZ/RZ  naac


Ir jau arī Montreal Smile Man patīk labāk par GTV6

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Ja gribi pakaļpiedzinas V6 Alfu ar divām durvīm, tad kādi ir varianti? naac
Tiešo konkurentu
e30  Razz vai P944 vai Mazda RX-7, Ford Sierra XR4i...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nono  Montreal nav v6 un tie pārējie nav ne V6, ne Alfa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
GirtzB rakstīja:
Cosa Nostra rakstīja:
Ja gribi pakaļpiedzinas V6 Alfu ar divām durvīm, tad kādi ir varianti? naac
Tiešo konkurentu
e30  Razz vai P944 vai Mazda RX-7, Ford Sierra XR4i...


Kā lai Tev pasaka... nu e30 etaps man jau ir noiets gadus 20 atpakaļ. Runājot par RX-7, tad es varu teikt tā, ka tie laiki, kad bija DVD ēra, priekš manis ir jau sen cauri, nerunājot pat par VHS kasetēm. Tāpēc man "panasoniki" neinteresē. Respekts par Sierras nomināciju. Ar to auto viss ir ok, bet ne priekš manis. Lai arī, Sieras salonu ir dizainējis mans radinieks, tas ir gaužām nebaudāms. Porsche priekšmotoru kupejas es arī skatos, bet ne 944. 968 vai "Face Lift" 928 ir ok.


_________________
OO=\°/=OO
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
egils19 rakstīja:
Kaspars D rakstīja:
Cosa Nostra rakstīja:
Ja gribi pakaļpiedzinas V6 Alfu ar divām durvīm, tad kādi ir varianti? naac

SZ/RZ  naac


Ir jau arī Montreal Smile Man patīk labāk par GTV6


SZ/RZ ir gan kroplis gan arī tur nav vietas a Montreal ir būtu baigi forš auto. Ja tagad būtu 2007. gadas ar 2017. gada iespējām, es Montreal labprāt nopirktu, bet tagad ir 2017. gads. Es domāju, ka tagad lietderīgāk ir pirkt R107 SL Mersi, lai to pēc 10 gadi pārdotu un par to pašu tad nopirktu Montreal.


_________________
OO=\°/=OO
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
R107 sen pa dārgu, pašlaik pēdējais brīdis ņemt R129

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
GirtzB rakstīja:
R107 sen pa dārgu, pašlaik pēdējais brīdis ņemt R129



Ta tada plapasana par "pedejo bridi" Wink R129 var nemt, ja patik, var atlauties to uzturet, un galvenais braukt ar divvietigu kabri. Man vins parsvara staveja aiz stura, jo darbdienas pa Rigu trenkat citas masinas bija piemerotakas, bet brivdienas tomer braucieni parasti sanak ar gimeni, tad vajag ne tikai 4 vietas, bet vel ieverojamu telpu mantam, bernu velosipedam, trimmerim utt. Vobsem katram tas pedejais bridis ir savs. Un GTV6 ir daudz praktiskaks par R129. Tas varbut neliekas pareizi brivdienu hobijmasinam vertet praktiskumu, bet vismaz man patik ar tam masinam ari braukt nevis tikai tiksminaties par faktu, ka man pieder kruta masina, ar ko nav ne iespejas, ne vajadzibas kaut kur braukt. Tas tak tomer ir masinas, vinam japilda transportlidzekla funkcijas. Bet tie, kas var atlauties R129 mersi, drosi perciet, loti laba masina, sobrid pieejama par 5~10% no tas sakotnejas cenas  Shocked


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
GirtzB rakstīja:
R107 sen pa dārgu, pašlaik pēdējais brīdis ņemt R129

man R129 500SL jau ir. Protams, tas cenā augs, bet R129 ir daudz sarežģītāks auto apkopē, salīdzinot ar MB R107, GTV6, Porsche 944/968/928 Montreal vai jebkuru 105. sērijas Alfu. Tur jau viss ir blokos un devējos. Nopirkt jaunus sadalītājus vien ko maksā!!!! Katalizātoriem īsti nav alternatīvu, kā likt tikai to, ko tādi ražotājie, kā Magnaflow, speciāli ir paredzējuši šiem modeļiem. Manējam ir hidrauliskā piekare. Ja ārzemēs forumos palasa, tad visi brēc, ka vienīgais prātīgais risinājums ir to amputēt un pāriet uz standarta piekari. Nav gluži tas risinājums, kuru es gribu, bet kaut kas man tur nestrādā. Pirkeša tad ceļās augšā, tad laižas lejā un pogu panelī neklausa.

Vienkārš salīdzinājums - es oktrobrī pērn nopirku Vācijā E34BMW. Auto ir vienkārš, bet sterils. Dabūju uz Rīgu, pats pie CSDD to no traļa nocēlu, piereģīstrēju, izgāju skati un braucu ar to tagad katru dienu. Esmu ik pa laikam iebraucis servisā, šo to sakārtot, bet auto lietoju, kā savu bāzes auto. R129 nopirku novembrī. Uz Rīgu dabūju decembrī un tas vēl stāv servisā, lai gan, lielos vilcienos, tas neizkatās nomocīts vai nodzīts. Tam vienkārši ir problēmas, kuras nav saistītas ne ar rūsu vai kaut kādām slēptām avārijām, ne ar dzinēju vai ātrumkārbu. Tam ir problēmas ar koforta fišķām, kuras, kad nestrādā, to auto padara nebaudāmu. Gan jau es to auto līdz galam izkodīšu, bet es domāju, ka tādi pārsteigumi tur būs visu laiku un to novēršana maksās dārgi. Tāpēc es domāju, ka labāk tagad ir pa 25k paņemt R107, kā pa 12k ņemt R129. Tā sanāca, ka 2002. gadā Vacijā mans čoms nopirka MB W113 Pagoda pa 16k EUR. Toreiz man likās vājprātīgs cipars pa tādu vecu drapaku. Tagad Pagoda sākas ap 70k. Pēc gadiem 15 R107 es domāju, ka būs tur pat. Protams, ka arī R129 būs palicis dārgāks, bet pa to laiku tas būs ieguldījumos apēdis daudz vairāk.


_________________
OO=\°/=OO
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
GirtzB rakstīja:
R107 sen pa dārgu, pašlaik pēdējais brīdis ņemt R129



Ta tada plapasana par "pedejo bridi" Wink R129 var nemt, ja patik, var atlauties to uzturet, un galvenais braukt ar divvietigu kabri. Man vins parsvara staveja aiz stura, jo darbdienas pa Rigu trenkat citas masinas bija piemerotakas, bet brivdienas tomer braucieni parasti sanak ar gimeni, tad vajag ne tikai 4 vietas, bet vel ieverojamu telpu mantam, bernu velosipedam, trimmerim utt. Vobsem katram tas pedejais bridis ir savs. Un GTV6 ir daudz praktiskaks par R129. Tas varbut neliekas pareizi brivdienu hobijmasinam vertet praktiskumu, bet vismaz man patik ar tam masinam ari braukt nevis tikai tiksminaties par faktu, ka man pieder kruta masina, ar ko nav ne iespejas, ne vajadzibas kaut kur braukt. Tas tak tomer ir masinas, vinam japilda transportlidzekla funkcijas. Bet tie, kas var atlauties R129 mersi, drosi perciet, loti laba masina, sobrid pieejama par 5~10% no tas sakotnejas cenas  Shocked


Itkā visu pareizi Tu saki, bet tomēr R129 nav Pagani Zonda, lai vasarā ar to nevar vest sīko uz dārziņu, braukt uz darbu un vakarā uz Rimi pakaļ paikai. Kad pērn nedēļu vizinājos ar Ogas spaideru, sapratu, ka divvietīgi auto nav ne vainas. A brīvdienām vajag Vojageru - smuku 80 gadu Town and Country ar koka imitācijas paneļiem uz sāniem un zelta krāsas diskiem un priekšējo resti. shura


_________________
OO=\°/=OO
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
..
A brīvdienām vajag Vojageru - smuku 80 gadu Town and Country ar koka imitācijas paneļiem uz sāniem un zelta krāsas diskiem un priekšējo resti. shura

beigās tomēr vajadzēja kautko muļķīgu uzrakstīt  Doh!


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Itkā visu pareizi Tu saki, bet tomēr R129 nav Pagani Zonda, lai vasarā ar to nevar vest sīko uz dārziņu, braukt uz darbu un vakarā uz Rimi pakaļ paikai. Kad pērn nedēļu vizinājos ar Ogas spaideru, sapratu, ka divvietīgi auto nav ne vainas.


It ka Tu visu pareizi saki, man ari jau gadus ~10 katru pavasari ir bijusi kada divvietiga cabrio masina, bet sogad nav. Tapec meginu visadi attaisnot radusos situaciju shura

Par Mersi Tu visu pareizi pateici. Man ta masina nekluva tik tuva lai gribetos taja ieguldit tik daudz lidzeklus, pulu un laika lai to savestu un uzturetu pienaciga stavokli. Lai ari tas ir loti uzticams un pamatigi buvets auto, viniem ir savas probleminas, kas risinas loti dargi. Ellas nopludes, irstosa provodka, nemaz nerunajot par jumta hidrauliku, n-tajiem motoriniem un blokiem, vakuuma trubinam utt. Detalas viniem irdargas, un daudz kas vairs nav pieejams. Nopi$ts R129 bus riktiga nagla pakala nevis prieks par klasisku Mersi.

Sobrid labaka "pedeja iespeja" ir pirkt jebkuru klasisko Alfas Spideri, es jau to kladzinu otro vai treso gadu. Perciet kamer tas masinas ir tik letas, ilgi ta nebus. Vini ir mega uzticami, izturigi, leti uzturesana, detalas ir pieejamas visas, pilnigi visas, vissikakie knibuci. Un braukt ar vinu ir "kaifas nerealas". Esmu parliecinats, ka nakamgad zem 10k nebus nekadu Spideru, sogad vel ir.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:


Sobrid labaka "pedeja iespeja" ir pirkt jebkuru klasisko Alfas Spideri, es jau to kladzinu otro vai treso gadu. Perciet kamer tas masinas ir tik letas, ilgi ta nebus. Vini ir mega uzticami, izturigi, leti uzturesana, detalas ir pieejamas visas, pilnigi visas, vissikakie knibuci. Un braukt ar vinu ir "kaifas nerealas". Esmu parliecinats, ka nakamgad zem 10k nebus nekadu Spideru, sogad vel ir.


+100%


_________________
OO=\°/=OO
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 28 lapa no 29 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database