Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
AlfaClub atbalsta kartingu
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
ja nav slinkums - pastāsti sīkāk par to "datu pulksteni", tīri zinātniska intrese  Rolling Eyes


Baigais nogurums, es iepostēšu linkus, ja sīkāk tad kaut kad citreiz, in private O.K. Wink

Pa lielam ir trīs ražotāji:
http://www.aim-sportline.com/pages/kart/section_kart.htm
http://www.alfano.com/
http://www.uniprolaptimer.com/

Te salīdzinājums:
http://www.kartingasia.com/choosing-alfano-mychron-4-unipro-or-pi/

Man ir AIM Mychron 4 2T, sāku ar to un man viņš patīk vislabāk. Nu kaut kā tā.


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Malači! Lai rīt veiksme jūsu pusē super


Bija labi, bet ne līdz galam. Atskaiti un braucēja komentāru iemetīšu rīt Cool


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu tad tā! Kā jau minēju gāja labi, taču ne līdz galam Wink Jauniegādātā datu lasīšanas tehnika palīdzēja ļoti, jo piektdien gandrīz mainīja visus manus priekšstatus par dzinēja regulēšanu Exclamation Dabūju no tā arā neidomājamas lietas, bet pietrūka joprojām tās pašas sasodītās 4 desmitdaļas un pat zinu kur visa vaina - šasijas ģeometrijas regulējumos t.i. toe, caster, camber un ackerman effect. Tā lūk! Svētdien pēc sacensībām visu dienu nosēdēju garažā ar tehnisko dokumentāciju un lāzertehniku rokās, lai izprastu visu leņķu regulēšanas virtuvi. Daudzmaz ir skaidrs. Rolling Eyes Sestdien gonkā viss sagriezās ānī, jo bija kļuvis vēsāks un īsti netrāpijām ar dzinēja regulējumiem ne iesildīšanās, ne kavlifikācijas braucienos. Toties uz pusfinālu vis bija tip-top. Varējām iebrauk trijniekā, bet liels paldies tiesnešiem, jo tie nenostrādāja kā vajag tad, kad igaunis salaida dēlī visu startu un to neatlika. Interesantākais bija tas kā galvenais komisārs bļāva atlikt startu, bet starta tiesnesim, kas māj ar karogu viss  45  Vēlāk arī kartinga komisijas šefam bija viedoklis par starta atlikšnu, bet nekā. Man protams par visu to ir savs redzējums. Bet lai jau. Priecē tas, ka sīkais atkal pacēla savu laika latiņu uz 50,636 un atpalika no trešās vietas par vienu tūkstošdaļu!!! Veči ziniet, tie laiki kļūst līdzīgi kā F1, bet stūres pulksteņi rāda tikai simtdaļas, ja kas. Exclamation Finālā kā saldais ēdiens nāca lietus un tam mēs, kā jau iepriekš teicu, nebijām gatavi nesaregulētās šasijas leņķu dēļ ar kuriem sausā laikā pabraukt var, bet slapjā noteikti nē! Cepuri nost mazā priekšā, kas spēja ar praktiski nevadāmu kartu izcelt startu un četrus apļus braukt trešajā pozīcijā turot aiz sevis ātrākus braucējus, kamēr neizslīdēja vienā no pagriezieniem. Spēkā ir teiciens, ka mēs visi mācamies no savām kļūdām, žēl tikai, ka tik dārgi maksā Laughing

Armanda komentārs par sacīksti:

Piektais posms kārtējo reizi notika „trijniekos”. Cerēju, ka organizatori uztaisīs interesantu trases konfigurāciju, izņemot ārā trases iekšējo daļu, bet nekā. Piektdien ieradāmies trasē, mehāniķi ātri noregulēja kartu un visu dienu mēģināju tikt trijniekā. Kaut kas traucēja, jo visos braucienos tika uzrādīts ceturtais laiks, atpaliekot no līdera 4-5 sekundes desmitdaļas. Sestdien brīvajos treniņos izbraucot trasē, karts rīstījās izejās no pagriezieniem. Vainīgs bija vēsais āra gaiss, kas salīdzinājumā ar piektdienu bija krities par sešiem grādiem. Ātri braucu nost, lai uz kvalifikāciju paspētu veikt visus dzinēja uzlabojumus. Ārī kvalifikācijā īsti netrāpījām ar regulējumiem, jo kvalificējos sacensībām kā piektais. Līdz ceturtajai vietai pietrūka trīs sekundes simtdaļas. Visinteresantāk gāja pusfinālā, jo formēšanās apļa laikā F. Merilahts pēkšņi izdomāja mainīt starta vietu un visa kārtošanās izjuka. Tad atkal nostājās savā vecajā vietā un grūstīšanās trasē notika atkārtoti. Startā tas pats F. Merilahts paātrinājās pirms starta signāla un tad pēkšņi bremzēja, kā rezultātā visa starta procedūra pajuka un otrās un trešās rindas braucējiem vajadzēja ļoti sabremzēties, lai neuzbrauktu virsū citiem. Uzskatu, ka startu vajadzēja atlikt. Milzīgs paldies tiesnešiem! Bet citādi viss griezās ideāli! Tomēr trijniekā nepaspēju iebraukt, jo nepietika laika. Fināls savukārt sagrieza visu ar kājām gaisā, jo sāka līņāt neizteiksmīgs lietus - ne īsti lija, ne nelija. Nepaspējām pilnībā saregulēt kartu un tas praktiski nebija vadāms tādos apstākļos, kā rezultātā tikai piektā vieta. Paldies kā vienmēr tētim ar vecotēvu par karta skrūvēšanu, Alfa klubam un komandai par atbalstu.

Rezultāti un laiki kam interesē:
http://www.kartings.org/site/home/

P.S. Plinte krūmos nav mesta, jo:
1. Vēl ir viens posms
2. Mēs vairāk zinām par visiem regulējumiem
3. Mēs joprojām gribam uzvarēt kaut vienā posmā, vēl šogad.smokin



Pēdējoreiz rediģējis Presto Tue Aug 24, 2010 12:13 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ā un te vēl bildes no piektā posma:
http://picasaweb.google.lv/kartings.org/21082010LRC5PosmsSK333RopazuNov?feat=directlink#

te vēl:
http://www.failiem.lv/list.php?i=mxgaut


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu tad tā. Rīt uz Kandavu. Sākam gatavošanos pēdējam Latvijas čempionāta posmam. Ja līs kā šodien (nu jau līst gandrīz 24h), tad rīt būs ah...injs treniņš super Vismaz varēs pārbaudīt leņķu regulēšanu praksē. Atskaite kā vienmēr sekos.

P.S.
Kā rādās, tad šogad tā nebūs pēdējā gonka. Brauksim 24 un 25. 09. vēl uz Igauniju, Aravetes trasi, jo solās būt rekordliels dalībnieku skaits Rotax MiniMax klasē. Saskaitīju laikam 13 - 14 braucējus. Nu un tad varēs redzēt pa īstam no kādas mīklas tas mazais ir taisīts, jo vajadzēs braukt pilnīgi svešā trasē (Doma tāda, ka nav treniņu nez cik ilgi un nav mājas trases efekta), to ātri piešaut un būt konkurētspējīgam. Formāts tāds, kā pasaulē vispār sacīkstes notiek t.i. atbrauc uz trasi, piešauj, kvalifikācija, gonka un uzvara Wink

P.S.S.
Tas pats attiecās arī uz mehāniķiem Very Happy



Pēdējoreiz rediģējis Presto Thu Sep 16, 2010 9:03 am; pavisam rediģēts 2 reizes

_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
..nu tad veiksmi, pārējais izskatās jau ir... super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Brīvdienās bijām Kandavā. Bļin nu i Kandava jāsaka - trase it kā kvalitatīva un tehniska, bet tur mums jau ir izbeidzies viens sajūgs un izšķīdušas divas dzinēja zvaignītes. Labi, ka tas viss treniņos, bet sacensībās tpu, tpu, tpu, ka tikai nenoskauž. Wink Būtībā noskaidrojām ar kādiem šasijas ģeometrijas regulējumiem Armands pabraukt var un kādiem nē. Process tāds, ka visu laiku atklāj kaut ko jaunu un pilnveido (arī man kā mehāniķim) super Vienvārdsakot briestam - kam?, to jau laiks rādīs... Vienīgais inčīgi bija tas, kā konkurenti transponedrus novāca no kartiem nost, lai tipa neredz uz lielā tablo laikus. Smieklīgi. A mums viss 45 Teikšu tikai to, ka Armands ar zvaignīti kurai no divpadsmit zobiem trūkst trīs zobi (rezultātā ass negriežas tik labi kā vajadzētu), var pabraukt tikpat ātri, kā citi Wink Visiem stipri turēt īkšķi!  grudaks smokin


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Rādās būs kruti. super  Ir pieteikušies 65!!! dalībnieki 6 klasēs. Mūsējā arī desmit braucēji. Neatceros vispār kad tik daudz būtu bijis Rolling Eyes Ja ar autosportu tauta sāk nodarboties - ekonomika iet uz augšu. Wink


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Beidzot ir klāt! 17 un 18 septembrī Kandavā notiek LR un Baltijas čempionāts kartingā. Galvenie uzstādījumi mums:
1. Kopvērtējums individuāli ne zemāk kā ceturtā vieta
2. Kopvērtējumā komandām cīnīties par otro vietu
3. Mēģināt uzvarēt individuāli posmā

Kas var, tam jāgrib, jāvar atbraukt un atbalstīt savējos, iemetot kādu grapas glāzi no uztraukumiem Very Happy
Viss info un dienaskārtība te:
http://www.kartings.org/site/news/1/208

P.S.
Turiet īkšķus! Jābūt labi, jo Palaidnieks beidzot tika arī pie ķiveres dizaina realizēšanas. Viss izskatās tā, ka ir sakritis uz sezonas beigām. Jānovēl pašiem sev lai izdodas super


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pēdējā sacīkste Kandavā īsts murgs - lietus, tiesneši un atsevišķi eksemplāri, kas izcelās ar braukšanas prasmi un domāšanu.
1. Kopvērtējums individuāli ne zemāk kā ceturtā vieta - izpildījām. Lai gan vēl nav oficiālo rezultātu.
2. Kopvērtējumā komandām cīnīties par otro vietu - neizpildījām, jo Armandu neielika komandas sastāvā pēdējos divus posmus. Politika laikam tāda, bet 45
3. Mēģināt uzvarēt individuāli posmā - arī neizpildījām. Diemžēl. Bet vēl ir viens Baltijas posms Aravetē 24 un 25 septembrī un kas var būt labāks, kā vinnēt piemēram igauņus Igaunijā.

Lietus lija kā par spīti tieši MiniMax klases braucienos, vienu pat vajadzēja pārtraukt, jo trase pārvērtās baseinā. Pie mums gonkas netiesā - man ir radies tāds iespaids. Tāpēc jādomā jau tagad, kur un kā braukt nākamgad. Principā es kā menedžeris un mehāniķis ar sezonu varu būt apmierināts, jo kartu tā pa īstram sāku regulēt laikam tikai pēdējā posmā, jo piemēram kvalifikācijā pakāsām sešas desmitdaļas pirmajai vietai tāpēc, ka saregulēju leņkus kartam uz ratiņiem, bet nepārbaudīju to dzīvajā t.i. kad karts ir uz zemes un braucējs iekšā. Smieklīgi, bet savērsuma leņķis toe atšķītrās par 2mm, kas dod nebūtisku ātruma samazinājumu taisnē līdz pussekundei Rolling Eyes Toties pusfinālā un finālā Armandam labākie laiki, bet neietekmējami blakusapstākļi, kas liedza pacīnīties par kaut ko vairāk. Tagad man pašam jāsaliek visas tehniskās zināšanas galvā, braucējam jānomierinās un mierīgā garā jāmēģina izšaut Aravetē.

Zemāk Armanda Komentārs:
Pēdējais posms Kandavā man paliks atmiņā ar neprognozējamu lietus parādīšanos, tiesnešu neizdarību un dažu braucēju pārgalvīgu braukšanu sacīkstēs. Piektdien trīs brīvie treniņi notika pa slapju un trīs pa sausu trasi. Labi piešāvos braukšanai dažādos laika apstākļos. Mehāniķiem gan gāja grūtāk, jo nepārtraukti vajadzēja mainīt karta regulējumus. No braukšanas viedokļa sestdienu gaidīju bez īpaša stresa. Naktī uz sestdienu nepārtraukti līņāja lietus un dažas stundas pirms došanās brīvajos treniņos uzgāza pa īstam. Kvalifikācijā, divpadsmit braucēju konkurencē, bija mērķis uzrādīt vismaz ceturto laiku, ko arī izdarīju. Pusfinālā labi izcēlu startu un sāku pakaļdzīšanos priekšā braucošajiem, taču viens no braucējiem starta finiša taisnē nobremzēja man kreisajos sānos. Sekoja izslīdēšana un vairāki konkurenti pabrauca garām. Ātri tos noķēru un apdzinu, finišējot tikai piektajā vietā. Finālā startā atkal viss bija labi, bet astotajā aplī uznāca lietusgāze un tiesneši izkāra trasē sarkano karogu. Pirms atkārtotā finālbrauciena kārtējo reizi nedaudz uzpilināja lietus. Septiņos vakarā bija kļuvis manāmi vēsāks, tāpēc ar riepu uzsildīšanu radās problēmas ne tikai man, bet arī pārējiem un pirmajā līkumā K. Valmā nesavaldīja kartu - sekoja masveida sadursme no kuras aizbraucu kā septītais. Dzinos pakaļ un atvinnēju dažas vietas, bet astotajā aplī E. Eiza atkal starta finiša taisnes beigās sarīkoja sadursmi. Viss bija jāsāk no gala, bet ar to nebeidzās, jo piecus apļus vēlāk no "šortkata" (tādējādi saīsinot trasi un uzrādot neticamu laiku 0, 44 sekundes) mums priekšā izbrauca kāds no atpalicējiem un neievērojot zilos karogus mainīja trajektorijas, kā rezultātā D. Rimoševskis ar salauztu piekari apstājās riepās starta finiša taisnes beigās. Sacīkstes pabeidzu tikai sestajā vietā - sliktākais finišs visas sezonas garumā. Žēl, ka nesanāca labāk, jo pusfinālā un finālā šķiet uzrādīju labākos apļa laikus. Bet ar to pietika, lai kopvērtējumā ieņemtu ceturto vietu un par vienu punktu apsteigtu M. Sesku. Par to man pašam liels prieks. Tie nav oficiālie rezultāti, bet ceru, ka nekas nemainīsies. Paldies saku tētim ar vecotēvu par karta pamatīgu skrūvēšanu, it sevišķi pēdējā posmā, komandai un Alfa klubam par atbalstu, lai var braukt sacensībās, kā arī visiem pārējiem kas turēja par mani īkšķi.

Te kaut kāda infa:
http://www.kartings.org/site/results/2010/champ/mini_max

Apļu laiki un bildes būs laikam tikai rīt, jo man pašam nav laika ne bildēt, ne filmēt, kaut gan derētu Cool



Pēdējoreiz rediģējis Presto Tue Sep 28, 2010 3:58 pm; pavisam rediģēts 3 reizes

_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Te bildes no pēdējā posma:
http://www.go4speed.lv/lv/gallery/kartings/lc-kartinga-6-posms/


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Šodien braucam ārā uz Araveti. Braucējs sūdzējās par vēdersāpēm Rolling Eyes , pašam arī kāut kāds lampu drudzis piemeties. Diez ko tas viss varētu nozīmēt? hmm  Par pašu pasākumu nekā pateikt nevaru, jo igauņu lapās nekā nav, varbūt vienīgi trases konfigurācija:
http://www.autosport.ee/kart/image.php?src=/kart/img/rada_1.jpg

P.S. Kā vienmēr, turiet īkšķus Wink


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Viss lielā sezona ir galā! Bijām Igaunijā, izbeidzās dzinējs, tāpēc augstāk par sesto vietu netikām, kaut gan bijām trijniekā, kur pirmie trīs iebrauca divās sekundes simtdaļās. Baltijā laikam kpvērtējumā arī sestā vieta starp desmit braucējiem, startējot tikai trijās sacīkstēs no sešām. Kopsummā vājšs mierinājums, bet tas tehniskais sports tāds ir - nekad neko nevar zināt!
Rezumē:
1. Armands piešāva trasi divās treniņu sesijās un varēja braukt līdzīgi ar citiem nesaspringstot. Tas ir labi.
2. Lai uzvarētu, ar braukšanu ir par maz, vajag arī tehniku, kas dažreiz izbeidzas. Tas ir bēdīgais stāsts šoreiz. Lai būtu jēga no tā, ka esi aizkratījies tos gaisa gabalus, jābūt rezerves dzinējam nu un vēl šim tam.

Tātad atliekam visus pjedestālus uz nākamo gadu un šbrīd domāsim kur un kā, un ar ko braukt. Varbūt Latvija, varbūt Baltija, vabūt Igaunija (laikam turienes kartinga komisiju būs aizķēris lielais dalībnieku skaits Rotax minimax klasē un iespējamā perspektīva - būs Igaunijā Rotax MiniMax), varbūt kāds eiropas posms. Karoč redzēs Wink

Paldies visiem par uzmanību :luudz dievu:


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Aravetē dzinējs bija jau izbeidzies piektdien, kā izrādījās. Te kopsavilkums laikiem
http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=598182

P.S.
Mūsu klase KF6 Mini TAG


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu ko? Lēnām nāk pavasaris...


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database