Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Kā iegūt statusu “Vēsturiskais Spēkrats”?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Kā iegūt statusu “Vēsturiskais Spēkrats”? 
Kārtība, kādā transportlīdzeklim piešķirams vēsturiskā spēkrata statuss.

I Vispārīgie  noteikumi

1. Vēsturiskais spēkrats ir mehāniskais transportlīdzeklis, kurš:

1.1. ir vismaz 30 gadus vecs;

1.2. ir saglabāts un uzturēts vēsturiski korektā stāvoklī;

1.3. netiek lietots kā ikdienas transportlīdzeklis;

1.4. kuram ir kultūrvēsturiskā vērtība un kas ir daļa no tehnikas un kultūras mantojuma;

1.5. atbilst spēkā esošiem FIVA starptautiskajiem tehniskajiem noteikumiem (FIVA International Technical Code).

FIVA noteikumi: http://www.ivvcc.ie/FIVA%202010%20technical%20code.pdf

2. Transportlīdzekļa atbilstību vēsturiskā spēkrata statusam pārbauda un lēmumu par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu (turpmāk – Lēmums) pieņem ekspertu komisija, kuras sastāvu apstiprina CSDD direktors (turpmāk – Komisija).

3. Komisija ir rīcībspējīga, ja tajā piedalās ne mazāk kā puse Komisijas locekļu. Komisija, vadoties no lietderības apsvērumiem, atsevišķu iesniegumu izskatīšanai var pieaicināt speciālistus ar atbilstošām zināšanām.

4. Lēmuma projektu sagatavo elektroniskā formā un informāciju par vēsturiskā spēkrata piešķiršanu ievada Vēsturisko spēkratu reģistrā tiešsaistē ar Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistru.

5. Komisija lēmumu pieņem un apliecinājumu par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu (pielikums Nr.1) izsniedz 10 dienu laikā pēc ekspertīzes veikšanas.

6. Vēsturiskā spēkrata statusu piešķir uz pieciem gadiem.

7. Par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu iekasē maksu atbilstoši CSDD noteiktam cenrādim.

 

II Iesniedzamie dokumenti

8. Lēmuma pieņemšanai transportlīdzekļa īpašnieks (valdītājs) CSDD Rīgas Motormuzejam iesniedz:

8.1. iesniegumu;

8.2. divas transportlīdzekļa fotogrāfijas digitālā formā, kurās tas redzams uz viendabīga fona sekojošos skatos:

8.2.1. automašīna – 45° leņķī no priekšas vadītāja puses un 45° grādu leņķī no diagonāli pretējās aizmugures puses;

8.2.2. motocikls – no kreisās un labās sānu puses;

8.3. dokumentus, kas apliecina transportlīdzekļa uzskaites tehniskos datus (iepriekš reģistrētam transportlīdzeklim — reģistrācijas apliecība, iepriekš nereģistrētam transportlīdzeklim — transportlīdzekļa izgatavotāja vai tā pilnvarotā pārstāvja izdots dokuments un citi dokumenti, kas apliecina konkrētā transportlīdzekļa izcelsmi vai pārdošanas faktu) .

8.4. īpašuma tiesības apliecinošu dokumentu (ja transportlīdzeklis iepriekš nav reģistrēts uz iesniegumā norādītās personas vārda) vai dokumentu, kas apliecina, ka persona ir transportlīdzekļa valdītājs.

8.5. nepieciešamības gadījumā – dokumentus un informatīvos materiālus, kas apliecina transportlīdzekļa atbilstību oriģinālam, veiktās konstrukcijas izmaiņas vai uzlabojumus u.c. ekspertīzes veikšanai nepieciešamos faktus.

8.6.  maksājuma kvīts par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu:

motociklam – Ls 18,15 (tai skaitā PVN)

automobilim – Ls 30,25 (tai skaitā PVN)

 

III Kārtība, kādā veic transportlīdzekļa ekspertīzi

9. Lai izvērtētu transportlīdzekļa atbilstību vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanai noteiktajām prasībām, Komisija:

9.1. salīdzina transportlīdzekļa uzskaites tehniskos datus;

9.2. veic transportlīdzekļa vizuālu apskati;

9.3. apskatot transportlīdzekli, kā arī izmantojot iespējamos datus apliecinošos dokumentus, noskaidro faktus un aizpilda vēsturiskā spēkrata apskates protokolu (pielikums Nr.2.);

9.4. novērtē transportlīdzekļa atbilstību 1.punktā minētajiem kritērijiem.

9.5. pieņem lēmumu par atbilstību vēsturiskā spēkrata statusam, kuru paraksta visi Komisijas locekļi, kuri piedalījās transportlīdzekļa atbilstības novērtēšanā.


Dokumenti vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanai iesniedzami CSDD Rīgas Motormuzejā Eizenšteina iela 6, Rīgā
Tālrunis sīkākai informācijai par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu 67097175
(Valdis Kļaviņš)  vai 67097170 dara dienās no 8:30 līdz 17:00

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MM ieguvis Valts muzeja statusu - tagad to baros muusu nodoklji, nevis CSDD. Vai tas kautkaa mainiis shos noteikumus?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
1.1. ir vismaz 30 gadus vecs;


sis punkts nav nesen izmainits, imo bija 25 gadi hmm vai ari kaut kas cits labs notika sasniedzot 25 gadus?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
es shogad pat esmu redzeejis 80-to gadu urquattro ar tiem papiiriem. kopsh kura gada razoja tos auto? ja kopsh 80-taa, tad 30 gadi, ja kopsh 80-tajiem, tad laikam tieshaam taadi 25. man gan tas nav aktuaali, tachu interesanti.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tur ar to vecumu pie mums (Latvijas CSDD) ir kaut kas uzkāries...
Normālās valstīs par antīku tiekot uzskatīts viss, kas vecāks par 25 gadi un ik gadu tiek mainīts datums, par kuru vecāki ir tiesīgi būt retro...
Ķipa pie mums esot vienkāršāk neatļaut, nevis atļaut. Un tagad par antīku tiekot uzskatīti ivisi, kuri vecāki par 1980. gada martu...
Jo otmazka tāda, ka katrs pensis ar savu veco Jettu vai humpalu VOlvo brauks un pieteiksies. Būs jāvērtē, jāstrādā atkal ķēpa utt
Vienkāršāk aizliegt...



Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Fri Oct 08, 2010 11:32 am; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nekas, es cetrus gadus pagaidisu Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
nekas, es cetrus gadus pagaidisu Wink

galvenais lai to gadu neieisaldē. Tas datums par kuru vecāks esot jāpārskata (un jāmaina katru gadu)
piie mums iesaldēts jau kuro gadu
Tāpēc es tik optimistisks tavā vieta nebūtu.
Ka tik nesanāk kā skandināvu pasakās uzraksts virtuvē - "Ēst dabūsi tikai rīt!"
Tā arī tev - katru gadu teiks vienu un to pašu 1980.gada marts... naac


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja muuseejie buksee taa lieta jaanokaarto citaa ES daliibvalstii, tad ar tiem papiiriem pie muuseejiem un iespljaut sejaa.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Trax rakstīja:
ja muuseejie buksee taa lieta jaanokaarto citaa ES daliibvalstii, tad ar tiem papiiriem pie muuseejiem un iespljaut sejaa.

Tad kapēc vācu TUV atļaujas dažām pārbūvēm LV neiet cauri?

Un kapēc Lote's vēl arvien jāreģistrē LT/EE un nevar legalizēt LV?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tas 80. gads sākumā tiešām tā arī bija, bet tagad ir pāriets uz 30 gadiem, lai nekas nav jāpārskata. Tie 25 arī savulaik skaitījas kā kautkāds pirmās pakāpes retro, bet tagad arī FIVA ir pārgājusi uz 30, jo patiešām uz ielām ir gana daudz auto, ko izmanto ikdienā un, kas ir jau 25 gadus veci.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Trax rakstīja:
autsorsings
jop?!


tas taadeelj, ka miera ielas iereednji kautkaa jaanodarbina. man ar paarbuuveetaam smago piekabeem liidziigi bija - razjotaajs saka, ka csdd vinju chakareejot laukaa, vinjam raujot nost biznesu, bet vinjam ir visi nepiecieshamie papiiri no polja un fricha, kas apliecina tehniskos raksturlilumus ar atbilstoshiem ES prqasiibaam celju satiksmes daliibniekiem kaadaa tur kategorijaa. es tad njeemu izdrukas no razjotaaja un skreeju pie miera ielas vechiem, lai noviize, citaadi man TA tai piekabei nevareeja iziet, jo datubaaze taadas nav. kas tur vainiigs un kam rokas pa iisaam to nezinu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
nekas, es cetrus gadus pagaidisu Wink


Vai tu tiešām gaidīsi, tas vēl ir jautājums. Es liktu uz to, ka tu ātrāk nopirkis Alfu senāku pa 1980. gadu aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
ka katrs pensis ar savu veco Jettu vai humpalu VOlvo brauks un pieteiksies...


Tieši tā jau arī notiek Smile


_________________
'Quoconque Jeceris Stabit
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
italis rakstīja:
palaidniex rakstīja:
ka katrs pensis ar savu veco Jettu vai humpalu VOlvo brauks un pieteiksies...


Tieši tā jau arī notiek Smile


doma tie 30 gadi iko būtiski mainīs?
atliek nopirkt (ja vien iespējams atrast) kapeiciņu ar dzimšanu pirms 80-gada un jāreģistrē...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
elbee rakstīja:
nekas, es cetrus gadus pagaidisu Wink


Vai tu tiešām gaidīsi, tas vēl ir jautājums. Es liktu uz to, ka tu ātrāk nopirkis Alfu senāku pa 1980. gadu aiwa


senakam pa 80. gadu nebija Busso V6, tas neder Wink kaut gan bija gan, 1979. gada razota Alfa 6 ar sesiem karburatoriem, bet tadu vel vajag pameklet  :meklee:



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database