alfa146 rakstīja:
ka mainas маслосъёмные колпачки(nezinu ka Latviski) Twin Spark dzinejam?kur var palasit,vai paskatities&
Piemēram šādi:
Izskrūvē sveces, griez motoru ar roku kamēr pirmais cilindrs ir augšējā punktā, ņem nost vārstu vāku, atzīmē visas metkas gan uz kloķenes, gan uz sadalenēm, ņem nost sadalenes, velc ārā kompensātorus, ar vārstu atsperu saspiedēju nospied pirmajam vārstam atsperi un ar magnētu noņem suharikus, laid vaļa atsperi un noņem šaibu, un izvelc atsperi. Uz vārsta sēdēs mazs gumijas kalpačoks ar gredzenu apkārt, velc viņu nost. Atrodi metāla trubiņu kas lien pāri vārstam bet nelien pāri kalpačoka kaklam. Iesmērē jauno kalpačoku ar eļļu un prātīgi mauc pāri vārstam. Ar trubiņu un mazu āmurīti akurāti uzsēdini kalpačoku uz sēžas(maza nobīde un kalpačoks ir izmetams). Liec atpakaļ atsperi un šaibu. Saspied atsperi un ar stipru magnētu pavelc āra vārstu(ja vajag), liec virsū suhariku un laid lēnām vaļā atsperi, liec atpakaļ kompensātoru. Izdari to ar katru pirmā cilindra vārstu. Ja ceturtajā cilindrā virzulis ir augšā izdari to arī ar ceturtā cilindra vārstiem. Pēc tam griez motoru ar roku pulksteņrādītāja virzienā kamēr otrais cilindrs ir augšējā punktā. Izdari to pašu ar otro un trešo cilindru. Tad pagriez motoru atpakaļ lai atkal pirmais cilindrs ir augšā un tavas metkas sakrīt. Liec visu kopā pēc metkām un visam vajadzētu sanākt.
Ja kļūdīsies ar savām metkām tad būs šaize!
Var gadīties ka sadalene nav jāņem nost tad viss ir vieglāk.
Ja stāv eļļas kompensātori var gadīties ka pēc remonta kāds klauvēs.
Pēc iedarbināšanas varbūt kādu brīdi padūmos un tad pārstās. Ja nepārstāj tad kādu kalpačoku būsi sabojājis un viss būs jādara no sākuma.