Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Track Day Alfa
Ko ņemtu trasei?

155 2.0TS DTM 38% 38% ( 10 )
75 turbo 11% 11% ( 3 )
GTV TB 7% 7% ( 2 )
155 Q4 26% 26% ( 7 )
cits 15% 15% ( 4 )

Balsis pavisam : 26
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
elbee rakstīja:
ps: btw 156 Alfai ir labs potencials, atbilstosa piekare trases brauksanai, milzigs daudzums tuninga dalu, letas un pieejamas rezerves dalas. vieniga problema ir dzinejs. isteniba ne, dzinejs pat nav problema, 16v 2l griezas labi, vinu var viegli dabut asaku un vel mazliet jaudigaku, problema ir nopirkt nenokautu dzineju, ko ieprieksejie ipasnieki nav braukusi bez ellas, ravusi siksnas Sad

Tieshi taa 45 bet panjemot pusmirusho ar merki atrast kantori, kuraa to kvalitatiivi (tik kvalitatiivi, lai vaareetu droshi to lauzt gonkaas) saremontee, nav reaals pasaakums. Vismaz Latvijaa Sad



pasakums ir reals, labi meistari ir, tikai retais ir gatavs par nokauta dzineja remontu maksat tik, cik tas maksa. vacija restaurets 2l 16v dzinejs ar garantiju maksa 3000 Euro...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
pasakums ir reals, labi meistari ir, tikai retais ir gatavs par nokauta dzineja remontu maksat tik, cik tas maksa. vacija restaurets 2l 16v dzinejs ar garantiju maksa 3000 Euro...

Ok, meistari ir (cik zheel ka gadu atpakalj es to nezinaaju), bet vai ir aprikojums, lai visu izdariit rupniicas liimenii? Lai tieshaam viss buutu tip-top  Sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
elbee rakstīja:
pasakums ir reals, labi meistari ir, tikai retais ir gatavs par nokauta dzineja remontu maksat tik, cik tas maksa. vacija restaurets 2l 16v dzinejs ar garantiju maksa 3000 Euro...

Ok, meistari ir (cik zheel ka gadu atpakalj es to nezinaaju), bet vai ir aprikojums, lai visu izdariit rupniicas liimenii? Lai tieshaam viss buutu tip-top  Sad


kas tavu prāt ir aprīkojums rūpnīcas līmenī?????


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
elbee rakstīja:
pasakums ir reals, labi meistari ir, tikai retais ir gatavs par nokauta dzineja remontu maksat tik, cik tas maksa. vacija restaurets 2l 16v dzinejs ar garantiju maksa 3000 Euro...

Ok, meistari ir (cik zheel ka gadu atpakalj es to nezinaaju), bet vai ir aprikojums, lai visu izdariit rupniicas liimenii? Lai tieshaam viss buutu tip-top  Sad


protams, tur nav vajadzigi nasa darbagaldi Wink bet nu jau galigs  offtopic

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kameer ilgi rakstiiju savas domas sapratu, ka varbuut esmu paranoiks.
Koroch ja dziinejs peec remonta ir tikpat labs, kaa no rupniicas, kalpo ilgi un bez probleemam - tad tas ir remonteets kvalitatiivi un izmantojot visu nepiecieshamo aprikojumu.
Bet ja tas nav?! Kursh atbildees pat par siikaam kljudaam, kad nauda jau ir samaksaata? Tas nav piekares remonts un nav kluchu mainja.
Sorry par OFFT, latviski argumenteet es neprotu. Paraak tehniskaa teema.

P.S. Voobshem labaak rupniicas dziinejs, nekaa galvassaapes.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
Kameer ilgi rakstiiju savas domas sapratu, ka varbuut esmu paranoiks.
Koroch ja dziinejs peec remonta ir tikpat labs, kaa no rupniicas, kalpo ilgi un bez probleemam - tad tas ir remonteets kvalitatiivi un izmantojot visu nepiecieshamo aprikojumu.
Bet ja tas nav?! Kursh atbildees pat par siikaam kljudaam, kad nauda jau ir samaksaata? Tas nav piekares remonts un nav kluchu mainja.
Sorry par OFFT, latviski argumenteet es neprotu. Paraak tehniskaa teema.

P.S. Voobshem labaak rupniicas dziinejs, nekaa galvassaapes.


saprotu, ka tev ir sape... bet pa lielam motoru... un vel jo vairak 2.0 TS mierigi var parlikt pats skjunitii... nekadu ipasu darbagaldu nevaig (protams motora stativs ar 360 gradu pagriesanu atveglotu procesu) un pluss vel kaut kadi cam loci... parejais jau ir attieksmes un pacietibas jautajums.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neesmu braucis ne ar 155, ne 75, bet viedoklis protams ir Doh!  naac

nobalsoju par 75, 155 Q4 cik dzirdēts ir riktīgi slikta izvēle. 155 priekšpiedziņa gan jau, ka drīz vien apniks - tāpat kā elbee. bet ja pa labu cenu var dabūt - var kādu laiku pabraukt, bet ja ir doma par brīvdienu auto nākamajiem 20 gadiem - tad šķiet 75 ir labāka izvēle.....

kādam vajag nenokautu 2.0TS? varu piedāvāt  naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Viennozīmīgi mašīnu ar turbo.
Ak jā, pēdējā Top gear tika testētas 3 alfas cīņā starp 75 un GTV labāks bija 75, GTV līkumos priekšu stūma prom.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es te arī tā vēsu prātu pārdomāju... shura

Šobrīd ir izkristalizējušies 2 varianti:

1) vēl var izrādīties, ka GTA nekur nebrauc ihaaaaa Tad veiksim lēto tuningu uz nākamo sezonu un viss.
     variants 1
     variants 2

2) ja viss paliek, kā iecerēts, tad laikam sāksim ar 155 DTM un skatīsmies, ko darīt pēc pāris sezonām. Tas ir tīri pragmatisku (lai arī pēc pudeles sarkanvīna) apsvērumu rezultāts.

Paldies visiem par viedokļiem! super


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
..
2) ja viss paliek, kā iecerēts, tad laikam sāksim ar 155 DTM un skatīsmies, ko darīt pēc pāris sezonām. Tas ir tīri pragmatisku (lai arī pēc pudeles sarkanvīna) apsvērumu rezultāts...

super


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es tevi Oga briziem nesaprotu...

manuprat no visiem nosauktajiem variantiem tiesi nenosauktais 156 GTA ir labakais... un pie kam vinjs jau tev ir!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jā, tikai GTA turēt pie mājas retiem izbraucieniem pa trasi un pirms/pēc tam skrūvēt sanāk neadekvāti dārgi... kas arī ir iemesls pārdošanai.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
GTA varētu būt ideāls 2in1. Gan ikdienai, gan trasei, uzskrūvē slikus, paregulē koiloverus un aidā Mr. Green

Ja turēt tikai trasei, tad piekrītu Ogam, tas jau ir pa dārgo


_________________
Ex 156 2.0TS Selespeed
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Exactly. Pirms baltās un pirms darbavietas maiņas, GTA tieši tādu funkciju pildīja, pie tam ļoti sekmīgi.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es ar izteikšos.
Ar 155 Q4 neesmu braucis, toties esmu braucis ar Delta HF Integrale 8V. Visi stāsta, ka esot 1:1 ar 155Q4. Tiesa abas ļančas bija ar pareizi saregulētām turbīnām un motora vadību. Motori griezās lopistiski un vācās ļoti patīkami. Pa asfaltu varēja braukt ļoti jautri, jo nepārtraukti bija jāvingro vadāmās sānslīdēs. Bez sānslīdes bija grūti izbraukt līkumus, kas, domājams, nav baigi ātri, toties smaids pašam līdz ausīm.
 
elbee 155 DTM ir ļoti labi nokopta alfa braukšanai pa trasi. Uzvedas ļoti patīkami un prognozējami. Nav priekšpiedziņas auto raksturīgā understeer. 8V motors ir ļoti elastīgs arī pie 3krpm, atšķirībā no 156 twinspark'iem. Kā jau visi McPherson piekares auto, nedaudz kūtra līkuma ieejā, pie kā ātri pierod un adaptējies jau dažu minūšu laikā. Tas no 156 lietotāja skata punkta.
 
Ar 75 braucis neesmu, taču daudzsviru piekare priekšā un truls rāmis aizmugurē, manuprāt, nav tas labākais risinājums. Pieļauju, ka piešādas piekaru kombinācijas jācīnās ar grandiozu un ne visai vadāmu oversteer. Atkārtošos - neesmu braucis nevienu metru ar 75. Esmu savā mūžā braucis ar neskaitāmu daudzumu RWD auto ar dažādām piekaru kombinācijām. RWD ar daudzsviru aizmugures piekari vadās kolosāli, baudāmi, prognozējami un, kas svarīgi, vari braukt ļoti ātri.
 
Ar GTV ātri neesmu braucis. Ir braukts ar GTV 3.0 ātri vācijā pa bāni - skan labi, bet par uzvedību līkumus un kur nu vēl trasē nav ne mazākā priekšstata. Ar 2.0TB dzinēju gan jau ir tāpat, kā ar citiem turbomotoriem - nemitīgi jāseko līdzi, ko rāda tahometrs un cik ilgi jau ripo ar atlaistu gāzes pedāli.
 
Tā nu man gribētas balsot par 155Q4, bet nobalsoju par citu. Tas tāpēc, ka, manuprāt, sagatavot 156/147TS trackday vajadzībām izmaksās pieņemamāk par 155Q4 un arī performēs ļoti labi. Un kaut kā tīri subjektīvi es dievinu daudzsviru piekares uzvedību līkumos. Tāpēc paskatīsies, kā izdosies ziemu pārlaist.... varbūt izdosies pavasarī kādu projektiņu realizēt Wink


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database