Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
autoservisu un to klientu attiecibas
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
un ja 3 alfas?


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dzintis rakstīja:
un ja 3 alfas?

un ja niez rokas pec 4utrtaas Wink


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
dzintis rakstīja:
un ja 3 alfas?

un ja niez rokas pec 4utrtaas Wink

Shitie mieriig nomierinaas - viss labi. Jums vairs nekaadi dakteriishi neliidzees  alfavirus  emo


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Šite domu graudi par servisu un klientu attiecībām. Tas gan par Krieviju, bet droši vien kaut kādi elementi sastopami arī pie mums  :kaspich:
http://steer.ru/archives/2010/06/15/011965.php

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
stasti par riebigajiem servisiem ir ikdiena, bet mazliet esmu pabijis ari otra puse... pieredzejusie alfisti "no otras puses" noteikti var mani papildinat vai palabot. paris lietas, no ka vajadzetu attureties klientam attiecibas ar servisu, ja gribas panakt un saglabat ilglaicigas, godigas un uzticamas attiecibas vai vienkarsi neradit problematiskas situacijas.

- nenoradit servisam, kas ir jadara (nomainiet man X daciku!), ta vieta meginat pec iespejas detalizetak aprakstit problemu un tas simptomus
- remontet, kur diagnosticets un kamer sataisits lidz galam
- nenodarbotioes ar detalu sagadi (nebraukt uz servisu ar "savam detalam")
- neparcensties ar kaulesanos

un visparzinama patiesiba- ja doma (un attiecigi izturies), ka uzmetis un apcakares, tad ari uzmetis un apcakares! Mr. Green vobsem attiecibas ar autoservisu ka jebkura cita biznesa ipasi svarigs ir "win-win" princips.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
stasti par riebigajiem servisiem ir ikdiena, bet mazliet esmu pabijis ari otra puse... pieredzejusie alfisti "no otras puses" noteikti var mani papildinat vai palabot. paris lietas, no ka vajadzetu attureties klientam attiecibas ar servisu, ja gribas panakt un saglabat ilglaicigas, godigas un uzticamas attiecibas vai vienkarsi neradit problematiskas situacijas.

- nenoradit servisam, kas ir jadara (nomainiet man X daciku!), ta vieta meginat pec iespejas detalizetak aprakstit problemu un tas simptomus
- remontet, kur diagnosticets un kamer sataisits lidz galam
- nenodarbotioes ar detalu sagadi (nebraukt uz servisu ar "savam detalam")
- neparcensties ar kaulesanos

un visparzinama patiesiba- ja doma (un attiecigi izturies), ka uzmetis un apcakares, tad ari uzmetis un apcakares! Mr. Green vobsem attiecibas ar autoservisu ka jebkura cita biznesa ipasi svarigs ir "win-win" princips.

1.punkts ir diskutabls. Ja es par 99% esmu pārliecināts, kur ir vaina un uz servisu braucu tikai tāpēc, ka pats negribu ar to lietu ķēpāties vai nav kur, tad neredzu problēmu. Protams, detalizētāks problēmas apstāsts vienmēr noder. Un galu galā lielākā daļa braucēju jau laikam tomēr nespēs pilnīgi precīzu diagnozi noteikt. Smile
3.punkts arī ir diskutējams. Ja man ir čoms rezerves daļu kantorī, kāpēc lai es to neizmantotu?  Very Happy  Protams, ne vienmēr ir un ne visiem ir, bet situācijas var būt dažādas. Tikpat labi daudziem dikti patīk paķēpāties ar ebay u.tml. Šajā gadījumā gan jābūt 100% drošam, ka detaļa ir īstā un pēcāk paša vainas dēļ nesanāks šmuce no sērijas - nekas neiet un serviss, maita ne tā kaut ko sadarījis.  shura
Par pārējo komentāru nav.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ir jau starpība, vai tu vnk aizved piemēram jaunus bremžu klučus savu veco, konkrēti nodilušo vietā.
Vai arī sāc likt mainīt ECU/zondes un tml lai izārstētu dzinēja raustīšanos...


Un vēl mani 0,02 USD
Bieži vien redzu, ka lieliem, it kā pieaugušiem cilvēkiem, ir grūtības formulēt savas domas. Runas plūdums ir mazliet līdzīgs manas 6 g. vecās meitas līmenim: kaut kas netiek pateikts, tā vietā tiek gvelzts kaut kāds sūds. Šad tad to var redzēt arī tepat forumā. Netiek viss pateikts līdz galam, lai gan paši labi saprot ka tā infa ir nepieciešama
Ja tikai viens no sarunas partneriem ir tāds, tad vēl nekas, bet ja abi - tad ir vāx. aiwa

Īstenībā pats sevi regulāri pieķeru pie šāda stila komunikācijas un ļoti cenšos vienmēr visu pateikt līdz galam....  Embarassed

Tam fimfim ar zaļo alfu (un visiemmklientui apkalpošanā strādājošajiem) varu ieteikt veco labo armijas stila komunikāciju - "balss - atbalss". t.i. pieņemot pasūtijumu, to atkārtot...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Katram par šo tēmu būs viedoklis.

Ja cilvēkam interesē autiņu tehniskā puse, tas sēž forumos un regulāri papildina zināšanas par savu mašīnu, seko līdzi savas mašīnas pārbūvei, tad vienā brīdī tā kompetences līmenis sāk līdzināties vai pat pārsniedz servisa cilvēka līmeni. Tā gadās. Konvlikts rodas tad, ja cilvēks savu kompetences līmeni pārvērtē. Tad parasti serviss tiek piespiests taisīt to, ko nevajag, cilvēks pats ieberžas naudiņās, tiek sabojātas attiecības ar servisu utt.

ja cilvēks meklē detaļas ebay.com, tā ir viena lieta, bet ja cilvēks zin, kur lētāk nopirkt litru antifrīza un pats tam skrien pakaļ, tad pašam tas arī ir vien jālej iekšā.

Par diņģēšanos ir savādāk. Bizness ir bizness un tur nevajadzētu būt nekā personīga. Ja tev padodas diņģēties, tad tas ir jādara. Nodiņģēta cena, nekādā gadījumā neataisno sliktu pakalpojumu vai preci. Ja tu zini, ka nemāki noturēt cenu, kas tev neļauj apčakarēt klientu, tad neesi pareizā vietā. Ja reiz esi apsolijis pa limonādi autiņu savest kārtībā, tad tas ir jāizdara, jo vārds ir svarīgāks par naudu. Man personiski, diņģēties īsti nepadodas. Es to varu darīt tikai tad, ja produkts vai pakalpojums man īsti neinteresē. Tos, kas māk diņģēties, es apbrīnoju. Man darbā tāds viens kolēģis ir. Kad man ko baigi vajag nopirkt, tad es viņu sūtu savā vietā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ar detalam problema paradas bridi, kad kaut kas noiet greizi. piemeram, cikst kluci. sudigi kluci vai sudigi uzstaditi? nedodies kads starteris neaiziet vai blivslegs tek. sudiga detala? sabojata uzliekot vai transportejot? vai vienkarsi nepareiza detala? kurs maksa par atkartotu nonemsanu, jaunu detalu? ta ir baigi laba augsne konfliktam.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
katraa pusee ir pa gadijumam. Paraadiet man servisu, kas uznjemas atbildiibu par kljudainu diagnostiku? Kad klients izdara un samaksaa par to, kas teikts, ka jaadara un rezultaats ir nulle?  Vienmeer paraadiis ar pirkstu, ka klients taads un shitaads tikai savu vainu nekad...
Protams ir ari servisi, kas godpraatiigi straadaa. Bet diemzheel liela dalja tikai redz ka var slaukt un tad uz priekshu ...
Diemzheel kaareiz servisos uz kuriem esmu gaajis ar lielaako uzticiibu esmu ari viilies.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ar tām detaļām ir vēl viens moments.

Ir cipars, kuru Tev nosauc, sakot, ka konkrētā detaļa maksā X naudiņas. Tas cipars patiešām parasti ir X arī detaļu piegādātāju katalogos, tāpēc it kā viss ir OK.

Tomēr ir nianse - autoservisiem, kas ir pastāvīgie klienti, ir visnotaļ labas atlaides pie šiem piegādātājiem. Parasti šo niansi servisi "klientiem - parastajiem" nestāsta un gūst ienākumus, gan no remonta veikšanas, gan no detaļu sagādes. Līdz ar to servisiem diez ko nepatīk klienti, kas var sagādāt detaļas paši (iespējams, pat no tā pašā piegādātāja, kur tās ņem serviss, jo Latvija ir maza).

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
PZ rakstīja:
Ar tām detaļām ir vēl viens moments.

Ir cipars, kuru Tev nosauc, sakot, ka konkrētā detaļa maksā X naudiņas. Tas cipars patiešām parasti ir X arī detaļu piegādātāju katalogos, tāpēc it kā viss ir OK.

Tomēr ir nianse - autoservisiem, kas ir pastāvīgie klienti, ir visnotaļ labas atlaides pie šiem piegādātājiem. Parasti šo niansi servisi "klientiem - parastajiem" nestāsta un gūst ienākumus, gan no remonta veikšanas, gan no detaļu sagādes. Līdz ar to servisiem diez ko nepatīk klienti, kas var sagādāt detaļas paši (iespējams, pat no tā pašā piegādātāja, kur tās ņem serviss, jo Latvija ir maza).


protams. un par tiem saviem nopelnitajiem procentiem serviss uznemas atbildibu, ka ta bus ista detala, ka ta deres un darbosies. ja klients gada detalas, tad tas ir vina risks un galvassapes gadijuma, ja kaut kas neiet ka smerets.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
finns rakstīja:
katraa pusee ir pa gadijumam. Paraadiet man servisu, kas uznjemas atbildiibu par kljudainu diagnostiku? Kad klients izdara un samaksaa par to, kas teikts, ka jaadara un rezultaats ir nulle?  Vienmeer paraadiis ar pirkstu, ka klients taads un shitaads tikai savu vainu nekad...
Protams ir ari servisi, kas godpraatiigi straadaa. Bet diemzheel liela dalja tikai redz ka var slaukt un tad uz priekshu ...
Diemzheel kaareiz servisos uz kuriem esmu gaajis ar lielaako uzticiibu esmu ari viilies.


Diagnostika jau ir tikai 1/2 bēda. Paliek jau vēl datu interpretācija. Vecākām mašīnām, kur jāskatās kaut kādās oscilējošās līknēs vispār var tādās auzās iebraukt...
Da arī jaunām savu problēmu netrūkst. Piemērs no savas pieredzes.
Bavāriešu mocis
Sāk mirkšķināt abs.
Mīļotais bmw officiālais dīleris ir mūsu krajā vienīgais, kurš var nodiagnosticēt moci
Kompjūterī redz, ka otrajā kontūrā (no sūkņa līdz supportam) ir zems eļļas līmenis. Eļļu papildināt var tikai pielejot tieši sūknī - jānoņem viens sāns, bāka... 3 stundas X 30 Ls/st.
Par diagnostiku samaksāju 5 Ls
Viss darbojas, viņiem daudz laika nav, man panikas nav. Es mierīgi vizinos, aizvizinos līdz Itālijai.
Iebraucu viņu bmw dīlerkantorī (turpat, kur moci pirku).
Ar lielu atsaucību, itaļjaškas metās cīņā, kompis viņiem parāda "livello olio ferno... aiwa "
Mehs nākošajā sekundē metas pie priekšējā suporta, pačamda.... tur viss sauss un tīrs. Un fujax, noskrūvē supportu, lai parādītu, ka kluči nodiluši līdz papīra biezumam.  Shocked
Cik no viņa sapratu - ja eļļa nav iztecējusi, tā ir sagājusi cilindros. Priekšējā kontūrā to ir 8 gab...  Wink
Piedāvāja savus klučus, atteicos, jo bija par dārgu, nppirku tepat... lampiņas apdzisa...  Wink
Piedāvāju 10 EUR par diagnostiku. Kategoriski atteicās...  nono


Kur morāle ? Mūsu yo jau visu pareizi izdarija/bija gatavi darīt...  :akmens:

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
PZ rakstīja:
Ar tām detaļām ir vēl viens moments.

Ir cipars, kuru Tev nosauc, sakot, ka konkrētā detaļa maksā X naudiņas. Tas cipars patiešām parasti ir X arī detaļu piegādātāju katalogos, tāpēc it kā viss ir OK.

Tomēr ir nianse - autoservisiem, kas ir pastāvīgie klienti, ir visnotaļ labas atlaides pie šiem piegādātājiem. Parasti šo niansi servisi "klientiem - parastajiem" nestāsta un gūst ienākumus, gan no remonta veikšanas, gan no detaļu sagādes. Līdz ar to servisiem diez ko nepatīk klienti, kas var sagādāt detaļas paši (iespējams, pat no tā pašā piegādātāja, kur tās ņem serviss, jo Latvija ir maza).


bet kā tad kafejnīcā? Mēs visi zinām ka tējas maisiņš maksā 3 santīmus, bet tēju mums pārdod pa latu. Tad jau ejam ar savu tejas maisiņu un paprasam tikai karstu ūdeni, kas nemaksā gandrīz neko un dzeram tēju laimīgi. Tas būtu kautkā stulbi :dfghj: , bet ja serviss uzliek saprātīgu uzcenojumu detaļām, tad gan mēs visi gribam lai viņš tirgotu par pašizmaksu??? Confused, bet servisājau arī vajag kautkādu peļņu, citādi var to bodīti slēgt ciet. Un protamska ja tā klienta detaļa nederēs, tad konflikts diezgan garantēts Evil or Very Mad


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
ar detalam problema paradas bridi, kad kaut kas noiet greizi. piemeram, cikst kluci. sudigi kluci vai sudigi uzstaditi? nedodies kads starteris neaiziet vai blivslegs tek. sudiga detala? sabojata uzliekot vai transportejot? vai vienkarsi nepareiza detala? kurs maksa par atkartotu nonemsanu, jaunu detalu? ta ir baigi laba augsne konfliktam.


Esmu saskaaries biezhi ar nepareizaam diagnozeem, detaljaam un iet lamaaties ir bezjeedziigi. Taapee Jelgavas servisus vienkaarshi vairs neapmekleeju + veel citiem neiesaku to dariit.
Bet nu pats jau biju lohs, nopeerkot Alfu un cerot, ka servisaa, kuraa tadu mashiinu redz tresho reizi, salabos elektronikas gljukus un ko nopietnaaku.
Nopeerkot Alfu ir jareekjinaas, ka buus problematiski atrast piemeerotu servisu!


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database