Atbildēt pie šī temata 41 lapa no 43 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43  Nākošais
Kartingu cempionats 09/10
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Beidzot atjauninaju rezultatus http://www.alfaclub.lv/portal/wp-content/kartingi_09_10_rezultati.xls Ar so ari 09/10 sezona noslegusies, kopvertejuma apbalvosana AROMS ietvaros 14. augusta vakara, ierasanas obligata!

Vieta    Pilots    Punkti
        
1    Ivars Viļķens    125
2    Tāls Meļķis    118
3    Lauris Bāliņš    101
4    Sanita Smiltiņa    94
5    Jurijs Hohlovs    77
6    Edgars Čoka    63
7    Sergejs Ņikitins    42
8    Uldis Sarkans    39
9    Andris Orniņš    24
10    Andris Strujevičs    27
11    Mārtiņš Tauriņš    21
12    Jānis Bite    18
13    Jānis Vasilevskis    15
14    Aivis Anskaitis    10
15    Māris Sarkans    7
16    Jānis Kopštāls    6
17    Mārtiņš Amtmanis    4
18    Kaspars Zariņš    3
19    Ieva Burgmane    3
20    Kārlis Ūdris    3

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Emm... Kādā sakarā es neesmu pēdējais? Very Happy


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sestdien, Biķernieku 44.gadu jubilejas gonkā bij arī kartings - starp sporta veidiem. Pārstāvot motošosejniekus drusku iznāca pabraukt... Cīņa, momenti utt. bij OK, tikai halles sagatavotie īres karti mozaika  Lai it kā padarītu tos ātrākus bija nomainīti zobrati, kā rezultātā izkustēties bij problēma, nerunājot par braukšanu. Kartodroma segums braucot ar 4 riteņiem nenormāli bedrains, kā tur ar sportiniekiem brauc, nevaru iedomāties(ja nu baigā klapē varbūt...). Nu protams, nenormāla atšķirība starp kartiem, kas pilnībā izslēdza kādu rezultātu objektivitāti. Uzreiz uz Kandavu sagribējās Wink
    






Un te moments, kur Caune mūsu komandas braucēju pa taisno kantē...Skatītāju reakcija super




_________________
'Quoconque Jeceris Stabit
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ko daram ar nakamo sezonu? sakam augusta beigas? lidz tam laikam uzcepam kaut kadu nolikumu? liekam svarus uz masu izlidzinasanu vai ka lidz sim- atrako piebremzesanai? piesaistam tiesnesi uz sacikstem? varbut kads, kurs vienmer ir lidzi, bet nekad nebrauc, grib uznemties tiesnesa lomu? Wink paplasinam gonku un aicinat saabistus pulcina?

tadi man jautajumi iekrajusies Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kā tur ar sportiniekiem brauc, nevaru iedomāties

ar sportiniekiem nebrauc neviens jau gadus divus Wink


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
italis rakstīja:
.....kā tur ar sportiniekiem brauc, nevaru iedomāties.....


pagājušā septembrī ar rotaxu es fiziski normāli varēju izturēt 3 apļus emo tā arī braucu pa sesijām 3x3apļus. Kaut kad nesen Zāģis tur līdzjutēju balvā dabūja braucienus ar rotax. Varbūt var pastāstīt, kā tur tagad ir.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
ko daram ar nakamo sezonu? sakam augusta beigas? lidz tam laikam uzcepam kaut kadu nolikumu? liekam svarus uz masu izlidzinasanu vai ka lidz sim- atrako piebremzesanai? piesaistam tiesnesi uz sacikstem? varbut kads, kurs vienmer ir lidzi, bet nekad nebrauc, grib uznemties tiesnesa lomu? Wink paplasinam gonku un aicinat saabistus pulcina?

tadi man jautajumi iekrajusies Wink


-) svaru izlidzinasanai imho nebus aizraujosa vieglajiem un lenajiem, jo vinji paliks vel lenaki, kaut ari nav isti nekadi konkurenti. interesantak/aizraujosak butu ar atrako piebremzesanu... kaut ari no otras puses, tad atkal smagajiem atrajiem nav ceribu tikt uz pjedestala, jo pie ta jau liela svara dabus vel. iespejams, ka janosaka griesti, ja smagakais chals iekljust kategurija, kur jaliek vinjam svari, tad vinju njem ka vadliniju un pielidzina parejos (piem. top 5)_ braucejus pec vinja svara. tadejadi panaksim, ka ari lenajiem braucejiem bus interesantas gonkas, ka vares pacinities ar top 5.
-) nolikumu vaig oooobligati, un ari sankcijas par grusanu, dupsesanu un atspiesanos likumos. un vaig ari sankcijas par tadu darbibu. vienigais jautajums, ka to izkontrolet... vai 1 tiesnesis bus risinajums, isti nezinu.
-) attieciba par nealfistu braucejiem, principiali nav iebildumu gadijumos, ja savadak nevaram nokoplektet skaitu, lai gonka butu pilnvertiga un lai nerautu miinusos.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
mans ierosinājums par svariem. Izlīdzinam svarus un liekam papildus svarus par kopvērtējumu.
1) Ja izlīdzina svarus, tad ir būtisks trūkums - svari izlīdzinās, bet tas papildus svars nebūt nav dzīvsvars, ar kuru pilots pats var spēlēties. Tas tomēr tiek iebāzts kartam vienā sānā. Neesmu baigais specs, bet ar papildus svariem man šķita, jo lielāks papildus svars, jo atšķirīgāk karts vadās labajos un kreisajos pagriezienos.
Ja tomēr izlīdzina, tad es ierosinu uz 80kg. taču ne vairāk par 15kg.
2) otrus teorētiski atlikušos 15kg varētu iedalīt par izcīnītajām vietām iepriekšējā posmā un kopvērtējumā: 1.v.-7,5kg, 2.v.-5kg, 3.v.-2,5kg.

kurš tad būs tas objektīvais tiesnesis, kas vienmēr brauc līdzi? Varbūt tiesneša lomu var piešķirt uzņemties trases darbiniekam?

Nemaz nav slikti piesaistīt vairāk braucēju. Varam, piemēram piesaistīt ne tikai saabistus, bet arī itāļu auto īpašniekus. Viens noteikums - jāuzrāda pašam piederoša itāļu auto vai saab tehniskā pase. Vienīgā pielaide ir alfistu īpašiem gadījumiem un par īpašiem nopelniem.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
Nemaz nav slikti piesaistīt vairāk braucēju. Varam, piemēram piesaistīt ne tikai saabistus, bet arī itāļu auto īpašniekus. Viens noteikums - jāuzrāda pašam piederoša itāļu auto vai saab tehniskā pase. Vienīgā pielaide ir alfistu īpašiem gadījumiem un par īpašiem nopelniem.


...un tā top alternatīva "openkartam"... Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
Nr.7 rakstīja:
Nemaz nav slikti piesaistīt vairāk braucēju. Varam, piemēram piesaistīt ne tikai saabistus, bet arī itāļu auto īpašniekus. Viens noteikums - jāuzrāda pašam piederoša itāļu auto vai saab tehniskā pase. Vienīgā pielaide ir alfistu īpašiem gadījumiem un par īpašiem nopelniem.


...un tā top alternatīva "openkartam"... Rolling Eyes


nedomāju, ka tagad saskries kaudze ar fiatistiem. Atbrauks kāds fiatists, kas lasa alfistus, Tas arī viss. Ņemot vērā saabistu "kuplo" dalībnieku skaitu trases braukšanas pasākumos, domāju ar kartiem brauks tikpat.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
italis rakstīja:
.....kā tur ar sportiniekiem brauc, nevaru iedomāties.....


pagājušā septembrī ar rotaxu es fiziski normāli varēju izturēt 3 apļus emo tā arī braucu pa sesijām 3x3apļus. Kaut kad nesen Zāģis tur līdzjutēju balvā dabūja braucienus ar rotax. Varbūt var pastāstīt, kā tur tagad ir.


nezinu gan , pāris mēnešu atpakaļ izbraucu 3x5 apļi un nemaz fiziski smagi nebija. Dodiet vēl  naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Esmu par svaru izlīdzināšanu. Princips no openkarta. Papildus svari ir šovam skatītājiem, ko piekopj dažos auto seriālos. Bet tur braucējiem maksā, cilvēki pērk biļetes, vienvārdusakot bizness. Te biznesa nav, braucu sevis pēc. Vieglie un lēnie - vieglais un lēnais Zāģis nedaudz iespringstot dažu mēnešu laikā kļuva par vieglo un ātro. T''akā aizstāvēt vieglos un lēnos nevajag. Lai ņem piemēru un brauc. Ar manu svaru un braukšanu lielākā daļa sezonas pagāja ar svariem, un tad rodas tie momenti par kontaktiem utt., jo arī smagāks cenšos apdzīt, kas loģiski tik viegli vairs nepadodas.'

Skrienu prom, pabeigšu vēļāk...........


_________________
'Quoconque Jeceris Stabit
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
protams svaru izlidzsvarosana ir godigak neka nemaz nelikt svarus... visi tad +/- vienada kategorija startee.
bet tas nozime automatiski, ka ~80% no braucejiem brauks ar papildus svariem... tatad ar to jau jasamierinas pasa sezonas sakuma.
smagsvara chalisiem atkal tikai prieks par to, jo visticamak vinju kartam netiks klat pielikts nekas... paveras ceriba kadu ari nokert.
svara izmainjas kartam nav arguments attieciba uz kontakta esamibu. visi skaidri zin, cik ir pielikts klat un cik nav... + ir iesildisanas/iepazisanas aplis, bremzu parbaudei jau nu pietiek. protams es neuzskatu, ka jabut visam tik perfektam, ka pat pieskarties nevar... bet tomer ir miiiilziga starpiba, vai tikai pieskaras, vai likuma izstumj ara, lai tik tiktu uz prieksu.

par dalibnieku skaitu piekritu Nr7... nebus jau tik daudz to no malas... no otras puses paskatoties uz aizvaditas sezonas apmekletibu, videji uz katru gonku ir bijusi 8.55 gonskjiki... cik tur ir max kartingi - 12?.. tatad max varetu but vieta kadiem 3-4 kas +/- ari ir saabistu pulcinjs kas piedalas cuore sportivo.
A ko daris, ja sabrauks 15?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:

A ko daris, ja sabrauks 15?


pirmajās manas apmeklējuma reizēs bija jābrauc arī 1/2 finālos.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
.....esmu atpakaļ

Papildus svari tikai saasina situaciju gonkā, kad labāk braucošais meģina apdzīt, bet švakāk braucošais bez pūlēm atvaira uzbrukumus. Nu, un tad nākas būt agresīvam Crying or Very sad Turklat domāju mūsu vidū nevarētu būt lielai nozīmei vai tas ir dzīvsvars vai metāls Cool  

Tiesneši - tas būtu lieki. Varu uzaicinat tiesnesi, kas visu kā lielā gonka uztaisīs. Būs i zilie karogi, brīdinajumi, sodi un taml. Tāds absurds bij arī tajā fanrace Biķeros...Murgs! Neesmu pret noteikumiem, bet nu tik nopietni neredzui vajadzību. Vismaz entuziastu līmenī.

Papildus brauceji. Nu mans domā, ka alfistos ir pietiekami daudz tautas, lai iztiktu bez saabistiem un taml. Ar viņiem var kadu alfa vs saab atsevišķu sacīksti uzrīkot, ja jau draudzējamies...Nu un tomēr brauceji ar augstākas līgas(lasi openkart) regulāru pieredzi ar ne visai. Tur jau arī B līgā, Elites braucēji nebrauc. Tas gan mans cieši personisks viedoklis Embarassed


_________________
'Quoconque Jeceris Stabit
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 41 lapa no 43 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database