Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Sajūga maiņa 1.9JTD
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Sajūga maiņa 1.9JTD 
Sveiki! Alfisti.
Lūdzu, padalieties pieredzē.
Esmu nolēmis paša spēkiem nomainīt sajūgu 156 ar 1.9JTD. (uz šosejas apdzenot, izslīd ārā).
Ar kādām niansēm būs jasaskaras, piemēram, vai pusasis obligāti jāskrūvē nost no flančiem, vai arī, tās var vienkārši izraut ārā no ātrumkārbas, kā tas ir paredzēts citiem auto ražotājiem?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
V6 kārbai raujas ārā. Nedomāju, ka dīzelim ir kas samurgots... Gan jau Dzintis ar Koijotu zinās labāk

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Paldies.
Un tad vēl rodas jautājums - cik vispār varētu svērt tā ātrumkārba?
Lai nesanāk tā, ka atskrūvē un tad vairs nedabūn ārā no garažas bedres.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja tu maini sajūgu, kārba no bedres taču nav jāceļ, vienīgi atpakaļ piecelt...  Un iespējams, ka nevajag nemaz celt nost, bet tikai atbīdīt nost no motora un tur  kaut kur atstāt Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
letak sanak iedot speciem jeb ja pasam zinasunu pietiek pie nonemsanas/uzliksanas, tomer paligu vajag  Rolling Eyes  jo  cik zinu tad 156 TS karbu uzmetot uz pirkstiem 2 lauzti pirksti ir garenteti.....


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nav tik traki...TS kārbu var cilāt....par JTD gan nezinu pateikt...
bet divatā labāk to darīt...


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sākumā mēģināšu tikt galā viens un ja neizdosies...
Bet joprojām paliek aktuāls jautājums - ko darīt ar pusasīm?
Vai tās var vienkārši raut ārā no kārbas vai tomēr jāskrūvē?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neste rakstīja:
Sākumā mēģināšu tikt galā viens un ja neizdosies...
Bet joprojām paliek aktuāls jautājums - ko darīt ar pusasīm?
Vai tās var vienkārši raut ārā no kārbas vai tomēr jāskrūvē?


Tu zem mašīnas esi palīdis?
Zini kā izkatās?
Apskaties cik vietas, tad sapratīsi.
Plus ja rausi ārā, tad 100% kaut ko no eļļas izliesi Wink
Tev tik grūti tās dažas skrūves atskrūvēt?
Un ja rauj pusasis ārā, pastāv varbūtība, ka sajāsi blīvslēgus.
Es savām parasti atskrūvēju no flanča.
Nu eksperimentē, tik nedari to brīvdienās, lai pirmdien uz darbu tiec  Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es tikko savai jtd mainīju. Es izrāvu ārā pusasi kreisajā pusē, jo bija jāmaina ārējais putekļu sargs un tpc tāpat jāņem nost, pie reizes arī visu piekari taisīju tpc iznāca gandrīz visu izjaukt. Labās puses pusasi tāpat iznāk raut ārā, jo savādāk to nevar izdarīt, jo tā ir divdaļīga. Ņēmu nost un liku virsū pats, bez palīgiem un bedrēm, nekā grūta, ne pirmo reizi, un svre tikai kādus 50kg. Nekā grūta nav tikai pie visa kā ir grūti tikt klāt. Bet galvenais pats sajūgs tam ir savādāks, jo lai izspiestu sajūgu, gultnis nevis spiež uz grozu bet gan velk, tpc ir svarīgi nesajaukt arī pašu sajūga disku pusēm. Starpcitu, mn nobira gultnis, bet sajūga disks un grozs ir Valeo 2 gadus vecs palika pāri, tā kā ja interesē tad varu atdot par simbolisku maksu, atliks tikai gultni nopirkt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pāšlaik esmu jau daudz ko noskrūvējis, lai vieglāk būtu tikt klāt, bet aprāvās viens seškantis uz kreisās pusass flaņča un tagag ir jāizlemj vai fleksēt to nost, vai vienkārši izraut ārā pusasi un nečakarēties ar skrūvēm.
Sajūga komplektu jau esmu iegādājies arī Valeo.
Pagaidām nezinu, ko gadīt no tā DMF spararata - esmu dzirdējis, ka tas ir baigas "frukts".
Paldies, par komentāriem.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja spararatam nav aksialas brivkustibas tad visticamakais ka vins ir vesels  Rolling Eyes  radialajai brivkustibai nedaudz ir jabut  Wink  nu ne vairak ka 3-5 mm Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
ja spararatam nav aksialas brivkustibas tad visticamakais ka vins ir vesels  Rolling Eyes  radialajai brivkustibai nedaudz ir jabut  Wink  nu ne vairak ka 3-5 mm Rolling Eyes


Tu domāji tangenciālo brīvkustību? Jo radiālā ir tā kas iet caur riņķa centru.. Šaubos ka tāda brīvkustība 3-5mm būtu pieņemama Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neste rakstīja:
Pāšlaik esmu jau daudz ko noskrūvējis, lai vieglāk būtu tikt klāt, bet aprāvās viens seškantis uz kreisās pusass flaņča un tagag ir jāizlemj vai fleksēt to nost, vai vienkārši izraut ārā pusasi un nečakarēties ar skrūvēm.
Sajūga komplektu jau esmu iegādājies arī Valeo.
Pagaidām nezinu, ko gadīt no tā DMF spararata - esmu dzirdējis, ka tas ir baigas "frukts".
Paldies, par komentāriem.


Seškantī var iedzīt zvaigznīti... 90% gadījumu palīdz...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Šodien beidzot noņēmu to ātrumkārbu - viegli negāja.
Aprauto skrūvi atskrūvēju, iedzenot tajā torxu, otru pusasi (labo) izdevās elementāri izraut.
Pluss vēl nācās papildus daudz ko izjaukt, piemēram, noskrūvēt izpūtēja cauruli, noņemt stūres pastiprinātāja caurules,
bez visa tā varētu iztikt, bet itāļi ir tik stipri aizņemti ar dizainu, ka galīgi nepievērš uzmanību tehnikas remonta problēmu risināšanai.
Bet tik un tā labākas par Alfu Nav!
Kārba tiešām pasmaga ~ 40kg - tā kā likt virsū noteikti vajadzēs divatā.
Pats sajūgs un kurvis izskatās diezgan labi, ko nevar teikt par izspiedēj gultni - padilis un pat saplaisājis.
Spara rats arī OK - vizuāli redzamas aksiālās, radiālās spēles nav. Ir iespējams to pagrozītuz uz kādiem 2-4grādiem.
Iespējamais iemesls, kādēļ slīdēja sajūgs ir eļļa uz spararata!!! To var notīrīt ar beņdžu un aizmirs vai labāk tomēr...
Ko ieteiksiet?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neste rakstīja:
Šodien beidzot noņēmu to ātrumkārbu - viegli negāja.
Aprauto skrūvi atskrūvēju, iedzenot tajā torxu, otru pusasi (labo) izdevās elementāri izraut.
Pluss vēl nācās papildus daudz ko izjaukt, piemēram, noskrūvēt izpūtēja cauruli, noņemt stūres pastiprinātāja caurules,
bez visa tā varētu iztikt, bet itāļi ir tik stipri aizņemti ar dizainu, ka galīgi nepievērš uzmanību tehnikas remonta problēmu risināšanai.
Bet tik un tā labākas par Alfu Nav!
Kārba tiešām pasmaga ~ 40kg - tā kā likt virsū noteikti vajadzēs divatā.
Pats sajūgs un kurvis izskatās diezgan labi, ko nevar teikt par izspiedēj gultni - padilis un pat saplaisājis.
Spara rats arī OK - vizuāli redzamas aksiālās, radiālās spēles nav. Ir iespējams to pagrozītuz uz kādiem 2-4grādiem.
Iespējamais iemesls, kādēļ slīdēja sajūgs ir eļļa uz spararata!!! To var notīrīt ar beņdžu un aizmirs vai labāk tomēr...
Ko ieteiksiet?

blīvslēgs?


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database