Atbildēt pie šī temata 15 lapa no 16 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Nākošais
Bianco 75
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Rīt jārestaurē 75 pakaļsuporti... atkal emo
Izrādās ka kautkāda Ferrari suporti ir praktiski identiski.
Šeit neslikta foto-pamācība Ferrari suportiem, kas varētu lieti noderēt arī 75/alfettu/gtv īpašniekiem:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.473740938192.245424.72240238192


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
fficinas mehaniki saka, ka tos pakalklucus pa laikam tomer vajag pieregulet

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
fficinas mehaniki saka, ka tos pakalklucus pa laikam tomer vajag pieregulet

tā ir. ik pa 5-10kkm...


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs ABS akumulators 
Pateicoties alfistu atsaucībai (paldies Bumbierz, altez, MartinsT un Ārnijam par palīdzību) atradu salīdzinoši lētu alternatīvu oriģinālajam Ate Teves Mark II ABS sistēmas ABS akumulatoram.
Priekšstatam par problēmu:
Manai 75 ir papildaprīkojuma opcija ABS, kas nozīmē, ka viņai nav bremžu vakuumnieks, bet gan visa bremžu pastiprināšana notiek ar elektrosūkņa palīdzību. Sūknis uztur ~140-180Bar spiedienu hidrauliskajā akumulatorā un ļauj vairākas reizes nospiest bremzes līdz sūknim atkal jāatjauno spiediens. Hidrauliskais akumulators būtībā sastāv no divām kamerām, kas viena no otras norobežota ar elastīgu diafragmu. Vienā kamerā atrodas gāze zem spiediena, otrā tiek iepildīts bremžu šķidrums, kas tad attiecīgi tiek turēts zem spiediena. Ar laiku diafragma var ieplīst un gāze noplūst, tad akumulators vairs nevar uzturēt vajadzīgo spiedienu un parasti šādos gadījumos sūknis sāk ieslēgties pie katras bremžu nospiešanas, kas savukārt var novest pie sūkņa pāragras nāves.
Šāda tipa ABS sistēmas tika uzstādītas pārsvarā 80to gadu beigās un 90to gadu sākumā, vēlāk to vietā nāca lētākas un vienkāršākas sistēmas, kurās atkal izmantoja vakumpastiprinātājus un ABS funkcijas tika realizētas savādāk.
Kā izrādās šo Ate akumulatoru vairs eiropā nopirkt nevar, jo oriģinālo itkā vairs neražo 20 gadus. Lētāko aftermarket variantu no USA varēja dabūt pa ~120Ls. Lētāko lietoto LV atradu pa 90Ls no LandRover'a, bet lietots ir lietots.
Gala beigās Bumbierz ieteikums apmeklēt Hansaflex izrādījās visoptimālākais risinājums.

Hansaflex'ā tika iegādātas sekojošas detaļas:
- Akumulators "HK OLM-0.32-210A" (0.32 litri, 210Bar max spiediens, gāzi var iepildīt kādā spiedienā nepieciešams)
- Pāreja no G1/2 uz M14x1.5mm vītni
Kā arī Hansaflex'ā uz vietas akumulators tika uzpildīts ar gāzi @ 90Bar.
Tas viss izmaksāja 79.01LVL

Orig. (0.25l) pa kreisi, jaunais (0.32l) pa labi:
  

Piemērīšana:
Orig. vietā:
  

Jaunais - bik pa augstu:
  

Pārveidotais turētājs:
  

Uzstādīts un notestēts:



_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dēm. dabūju vēlreiz mainīt "bumbieri" - "jaunajam" pārplīsa diafragma...


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nepilns gads? brāķis? garantija?  hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
nepilns gads? brāķis? garantija?  hmm

garantija nekāda. hansaflex iedeva max atlaidi, bet nu 80eur tāpat bija jānoloka emo


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sen nekas nav rakstīts šajā tematā Embarassed

Nu tad laikam jālabojas. Pamazām top MATORS. Tā kā esošais motors paliek arvien gausāks, pagājšgad tika nolemts būvēt kautko nedaudz ņiprāku. Sarēķinot visas finanses bija skaidrs ka "pilno programmu" nevarēšu pacelt, tādēļ sākts ar tādu minimālo programmu... portēta galva + dilstošo detaļu nomaiņa uz jaunām. Tā kā priekšpiedziņas Alfu 8v TS (155, 164 series 2) motori ir ar nedaudz labāku galvas kanālu ģeometriju un arī kloķenes gājiens ir nedaudz lielāks, tika izlemts meklēt tieši 155 vai 164 ts motoru, kā bāzi. pirmais iegādātais 155 1.8ts motors izrādijās ar riktīgi šķibu galvu, tādēļ tika iegādāts 164ts. Darbi pie šī motora nu ir finiša taisnē un tuvākajās nedēļās jāsaliek kopā.

Jaunais motors ir arī ar savādāku aizdedzes sistēmu (bez sadalītājiem) un nedaudz jaunāku motora vadības kompi, tādēļ būs jāmaina arī visi motora vadības vadi. Pie reizes izmantošu platjoslas lambdu, lai varētu precīzāk spriest par potenciālajiem uzlabojumiem, kas varētu būt nepieciešami degvielas sistēmā un kompja programmā.

Daži papildu darbi: atvieglināts spararats un pārcelts akumulators uz bagažas nodalījumu.

Te dažas bildes no motora daļām.

Eļļas smidzinātāji, kas atrodami tikai FWD 8v motoros:
  

Palielināti un salāgoti ieplūdes kanāli ieplūdes flancim un galvā:
  

Pievirpotas vadīklas, lai mazāks traucējums gaisa plūsmai:
  

  

  



FWD kartera modifikācija, lai netraucē stūres "reikai":
  

  

  

  

"Jaunais" kompis un vadi:



_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
super
Būs ralija-krosa Alfa Smile
Tu pats būvē motoru?


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yuran rakstīja:
super
Būs ralija-krosa Alfa Smile
Tu pats būvē motoru?

pats nebūvēju - motoru būvē youngtimer'ists Jānis Lesītis.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vēl nedaudz jāpastrādā un varēs likt iekšā:



_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prieks ka projekts iet uz priekšu un dzinējs tiek izmantots Smile


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AMV rakstīja:
Prieks ka projekts iet uz priekšu un dzinējs tiek izmantots Smile

Yep - izrādijās, ka taisnu, labu galvu dabūt nav nemaz tik viegli.
Daudz vienkāršāk jau būtu bijis izmantot 75 bloku un izvairīties no vairāku custom detaļu taisīšanas, bet toties šitam blokam ir uzticamākas konstrukcijas eļļas sūknis un squirteri zem klaņiem.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par to hidrobumberi (no 2013 gada posta), mums ar te ir tādi dažiem aparātiem,
Cena mazliet draudzīģāka, bet es minu, ka uzpildīi ar ~30 bar spiedienu...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 15 lapa no 16 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database